Hotel Club Munamar Beach Resort

Hotel Club Munamar Beach Resort
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Club Munamar Beach Resort voor je op een rij gezet:

83 reviews over Hotel Club Munamar Beach Resort in het Nederlands

Nikdy víc !

Roman Šimek
11-8-2015

U skluzavky zcela BEZ DOZORU (takže padají deti skoro na sebe a všem to pripadá velice zabavné... - vzdy vsak az do prvniho úrazu daného dne! - HODNE NEBEZPECNE, KDYBY ALESPON DALI OBSLUHU K BAZENU, KTERA BY TO ORGANIZOVALA A HLIDALA !!), na pláži střepy od skla !, jidlo v hotelu normalni (až na abnormality typu: fronty na gyros, fronty na kureci maso, ca. po 1 hodine (z celkem 2,5 hodiny na veceri vyhrazených) jiz neni ani gyros ani kureci maso!), v ALL INCLUSIVE dojde pití u automatů s nápoji behem dne i nekolikrat !!, Exim tours uváděl, ze jde o rodinny hotel, ale venku az dorannich hodin probihaji diskoteky, takze ani nahodou to neni pravda !! Zaver: zcela jiste NEDOPORUCUJEME

Een hele grote vergissing

Gré
13-7-2015

Zeer kleine gehorige kamer direct aan zwembad met disco vloer tot laat in de nacht muziek.Koffers uitpakken? De kast een gat in de muur met 1 plank en 1 roede. 7.00 werkverdeling op de gang van de kamermeisjes. Het hotel ligt in een luidruchtige omgeving, dus voor je rust moet je hier niet zijn. Touroperator een dikke duim omlaag voor uw stugge houding wij hebben niets aan jullie gehad. Wij zeggen kijk alsjeblieft verder voor hetzelfde geld heb je een betere accomodatie. Icmeler is echt een prachtige badplaats met vele mogelijkheden.

Een fijne plek met veel comfort.

Ellen
31-5-2015

Het hotel is niet zo massaal. Het heeft een eigen strand aan de voorkant met strandstoelen waarvoor je niet hoeft te betalen. Aan de achterkant is het zwembad met overdekte tweepersoonsbedden met heerlijke matrassen. Al bijna een reden om terug te gaan. Lekker, smakelijk en geurig eten. Je proeft a.h.w. de kashba. Opvallend verschil met de grote ketens is de kwaliteit. Knapperige frietjes, vers gefrituurde groenten en alles lekker warm. Klasse. grote waardering voor de kok Hüseyin Dogan.

Wat we minder waarderen is de kleding van sommige gasten tijdens het diner. Er staat wel een verbodsbord voor strandkleding, maar er is geen toezicht op. Het gebrek aan talenkennis wordt gecompenseerd door vriendelijkheid.

Het entertainment moet je liggen, maar het busje naar Marmaris is op 10 m. lopen en kost 250 TL.

Goed hotel!

Deboutte Nathalie
28-7-2014

Proper hotel, niet volgens 1zelfde stijl ingericht, eerder klassiek in inkomhal en kamers. Aan de bar eerder Griekse stijl. Veel winkeltjes in de buurt, dichtbij strand en gelegen langs hoofdweg waar de dolmusjes voortdurend langsrijden. Het personeel is heel vriendelijk, heel toffe mensen in het restaurant. Iets te duur volgens wat je krijgt.Kluisje is te betalen, internet in inkomhal en bar. Ontbijt is vb echt naar Engelsen toe gericht. Weinig keuze in brood, enkel een sinaasappel als fruit enz. Kids zagen maar 2 op de 7 dagen choco. Tafels in resto staan heel dicht op mekaar, zware stoelen, een hele opdracht om van tafel te raken. Sommige tafels vlak onder airco,muziek vaak heel luid. Geen a la carte. Animatie heel turks en russisch gericht. Alle dagen word gekuist, heel proper! Geen handdoekenservice. Plaats op het privestrand redelijk beperkt, aan zwembad voldoende, maar daar weinig parasols.

Bekende bezienswaardigheden veraf gelegen.

Fantastisch uitzicht.

r_boshuizen2
15-5-2014

Hotel Munamar Beach resort & Residence heeft een fantastisch ligging.

Eten gewoon goed maar door het voorseizoen niet heel erg uitgebreid.

Personeel aardig en beleeft, schone kamers. eigen stuk strand, zwembaden met goede bedden,parasols. drankjes All-in beperkt je moet al snel bijbetalen. Hotel Residence zeer mooi maar een grootte Echo Bak !

Never again

Albert Mones
20-10-2013

Mooie kamer, rest shit. Slecht sprekend personeel. Russisch georiënteerd. Zelfs de animatie was in het Russisch. Half uur na aanvang Diner of Lunch was het eten koud. Eten was eentonig. Vaak, heel vaak zelfs het zelfde. Wifi??? ja alleen bij de receptie. Niet op de kamers. Dronken en ruziemakende gasten omdat er zelfs aan straalbezopen gasten drank word verstrekt. Zelfs aan kinderen beneden de 18.

We zijn in dit Hotel 12 dagen in September geweest, prima bevallen, netjes, schoon, goed eten met aardig variatie en vriendelijk personeel ! Nadeel veel te veel onfatsoenlijke Russen ! Entertainment is echt waardeloos, bijna elke avond oervervelende quiz gebaseerd op de Britse gasten, muziek idem, Engelse zanger die bijna elke avond een uurtje jaren 70/80 muziek speelt, dat ben je na een paar dagen wel zat ! Dus wij zijn er op uitgetrokken en dat is erg gezellig in Icmeler en Marmaris. Gaan hier niet nog een keer naar toe ! Grootste bezwaar voor ons de Russen !

Dobra relacja ceny do jakości

Marcin
30-7-2013

Dobra relacja ceny (niecałe siedem tys. zł za trzy osoby za 10 dni) do jakości. Hotel położony blisko plaży, ale w otoczeniu restauracji i innych hoteli, gdzie odbywające się dyskoteki mogą przeszkadzać osobom, które chciałyby wcześniej chodzić spać :) Trzy baseny oraz kilka barów pozwala wszystkim znaleźć własne miejsce do odpoczynku. Jedzenie mogłoby być trochę bardziej "europejskie", szczególnie przydatne byłoby to dla dzieci. Hotel i otoczenie - czyste.

Geweldig

Yvonne Vermeulen
19-6-2013

Hotel ligt heel gunstig aan het strand.Mooi hotel,schone kamers en eten ook goed.Icmeler is een heel gezellig plaatsje en met de dolmus of de boot ben je zo in Marmaris

Heel veel lawaai 's avonds en 's nachts!!

Ellen en Leo
20-10-2012

Een keurige accomodatie in een veel te lawaaiige omgeving!!!!!

Het strand is lekker dichtbij met winkeltjes in de buurt. Mooi uitzicht op de groene bergen. het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam maar het zou prettig zijn als ze wat Engels konden spreken. Het restaurant is goed. De kamers werden elke dag heel goed schoongemaakt! LET OP als je met je kinderen aan de straat kant zit dan is er ontzettend veel overlast van muziek vanaf de straatkant!! Jammer, maar geen tweede x meer.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Munamar Beach Resort in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Munamar Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Munamar Beach Resort scoort een 6.94 uit 10 op basis van 83 reviews.