Hotel Casa Blanca

4 reviews over Hotel Casa Blanca in het Nederlands

prachtig hotel!

vera
15-5-2014

samen met mijn vriend een heerlijke ontspannen vakantie gehad, heel mooi luxe hotel! kamer met mooi ruim balkon, grasveld over en je bent op het strand! en mooi zwembad met lekkere ligbedden! verder een gezellig barretje aan het zwembad, het eten is lekker, maar in het dorpje zitten ook paar heerlijke restaurants (bijv. la grotta!!) kamer altijd fris en schoon gemaakt, kortom.. top! tips: bootrtip turtle beach te boeken in het stadje & jeepsafari naar watervallen! dagje marmaris leuk, maar druk! zeker een vakantie om op terug te kijken voor ons!

Gereisd Met partner in juli 2013

kleinschalig 40 kamers,

Dick
17-9-2012

Een gezellig kleinschalig hotel aan de boulevard, horeca in de buurt, leuk personeel, gedienstig, mooie kamers. Eten is redelijk goed te noemen, bar is zeer gezellig

Gereisd Alleenreizend in september 2012

Dit nooit meer

Niek
16-9-2012

het hotel is mooi qua design, alles prachtig, maar daar houdt het dan ook mee op. eten is verschrijkkelijk, ze warmen alles wat ze 's middags over hebben op voor 's avonds, kinderen van buitenaf op strand en in zwembad (word omschreven als hotel voor volwassenen, kinderen niet toegestaan) voorbijgaande mannen die urineren binne het hek van het hotelcomplex waardoor de urinelucht je tegemoet komt (hek staat altijd voor iedereen open) kapotte bedden bij zowel zee als zwembad, je mag niet telefoneren vanaf je kamer moet heel privé bij de balie, espresso en capuccino moet je betalen, personeel niet vriendelijk. Mss omdat we aan het eind van seizoen zaten, maar dit nooit meer!!!! Wordt omschreven als luxe hotel, maar dit zit hem alleen in de inrichting.

Gereisd Met partner in september 2012

Heerlijk genoten!!

Kees en Lida
21-6-2011

Samen met mijn man ben ik afgelopen Juni voor het eerst in dit hotel geweest, en het was er prachtig. Een klein schalig hotel, waar je goed tot je rust kan komen. Het eten en drinken was heel goed, voldoende keuze en afwisseling! Een goed bed, een mooie slaapkamer met uitzicht op zee. Waar we iedere dag konden genieten van een heerlijke warme zon ( elke dag boven de 30 graden), zowel bij het zwembad op heerlijke stoelen en bij het strand(wat iets kleiner was) en ook op het grasveld voor het hotel, hier stonden ligbedden met parasollen. Een aanrader voor de Nederlandse toeristen!!

Gereisd Met partner in juni 2011

• Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Blanca in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.