Aparthotel Babadan

7.6Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

7.6Goed

Aparthotel Info

Meer aparthotelinfo

5 reviews over Aparthotel Babadan

• 8Peter de Zwart30-06-2005

Klein gezellig en schoon dus inderdaad gewoon doen. Eten en drinken doe je op de boulevard. Wij zaten altijd bij Seaside restaurant. Gratis strandstoelen, lekker eten en niet duur. Bovendien hebben ze daar lekkere koffie. De eigenaar van het restaurant spreekt goed nederlands. Hij komt regelmatig een praatje met je maken.

• 7Hilbert12-10-2004

Gewoon doen!! het appartement is simpel. Als je luxe wil moet je op de boulevard zijn, wat 5 minuten lopen is. Het zwembad voor de deur is ideaal. Wordt perfect schoongemaakt. Opa & Oma (de eigenaars) zorgen voor een geweldige service. Zoals iedereen in Turkije overigens. absolute aanrader: The Four Seasons Restaurant aan de boulevard. (niet goedkoop, maar gewoon het beste restaurant wat ik ooit gezien/geproefd heb)

• 9Fam.R. van der Laan10-08-2004

10-7 t/m 28/7 Wij hebben een geweldige vakantie gehad.Bijna 3 weken en eigenlijk nog te kort.Waren voor de 2e keer in Bitez.App.is eenvoudig maar ruim genoeg,wordt goed schoongemaakt en ook het zwembad is netjes. Aardige eigenaars en altijd behulpzaam. Tip:neem een waterkoker mee.Bitez heeft een lekker strand,gratis bedden en een lekker broodje kan je kopen bij de take away aan het strand.Top restaurant is Sunger pizza aan de overkant waar je heel goed kan eten en waar het de helft goedkoper is dan aan de boulevard.Komen hier zeker weer terug.

• 8M&P05-07-2004

Mooi zwembad, centraal gelegen vlak bij het strand. Aardige eigenaresse. Lekkere pruimen aan de bomen die je mag plukken. Eenvoudig ingericht, maar je hebt alles wat je nodig hebt. Aanrader!

• 6Rob06-10-2003

Geen aanrader om aan het eind van het seizoen naar toe te gaan. Na 1 week waren er nog maar 4 huisjes bezet en vond de eigenaar het niet meer nodig om het zwembad te onderhouden en schoon te maken

0 tips over Aparthotel Babadan

0 vragen over Aparthotel Babadan