Aparthotel Babadan

Aparthotel Babadan

7,6

5 reviews over Aparthotel Babadan in het Nederlands

Klein gezellig en schoon dus inderdaad gewoon doen

Peter de Zwart, 30-6-2005

Klein gezellig en schoon dus inderdaad gewoon doen. Eten en drinken doe je op de boulevard. Wij zaten altijd bij Seaside restaurant. Gratis strandstoelen, lekker eten en niet duur. Bovendien hebben ze daar lekkere koffie. De eigenaar van het restaurant spreekt goed nederlands. Hij komt regelmatig een praatje met je maken.

Gewoon doen!! het appartement is simpel

Hilbert, 12-10-2004

Gewoon doen!!

het appartement is simpel. Als je luxe wil moet je op de boulevard zijn, wat 5 minuten lopen is. Het zwembad voor de deur is ideaal.

Wordt perfect schoongemaakt. Opa & Oma (de eigenaars) zorgen voor een geweldige service. Zoals iedereen in Turkije overigens.

absolute aanrader: The Four Seasons Restaurant aan de boulevard. (niet goedkoop, maar gewoon het beste restaurant wat ik ooit gezien/geproefd heb)

10-7 t/m 28/7 Wij hebben een geweldige vakantie gehad

Fam.R. van der Laan, 10-8-2004

10-7 t/m 28/7 Wij hebben een geweldige vakantie gehad.Bijna 3 weken en eigenlijk nog te kort.Waren voor de 2e keer in Bitez.App.is eenvoudig maar ruim genoeg,wordt goed schoongemaakt en ook het zwembad is netjes. Aardige eigenaars en altijd behulpzaam. Tip:neem een waterkoker mee.Bitez heeft een lekker strand,gratis bedden en een lekker broodje kan je kopen bij de take away aan het strand.Top restaurant is Sunger pizza aan de overkant waar je heel goed kan eten en waar het de helft goedkoper is dan aan de boulevard.Komen hier zeker weer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Babadan voor je op een rij gezet:

Mooi zwembad, centraal gelegen vlak bij het strand. Aardige eigenaresse. Lekkere pruimen aan de bomen die je mag plukken. Eenvoudig ingericht, maar je hebt alles wat je nodig hebt. Aanrader!

Geen aanrader om aan het eind van het seizoen naar toe te gaan.

Na 1 week waren er nog maar 4 huisjes bezet en vond de eigenaar het niet meer nodig om het zwembad te onderhouden en schoon te maken

We hebben een aantal aanbieders voor Babadan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Babadan in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Babadan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Babadan scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.