Appartement Arya

10Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

10Fenomenaal

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Arya voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Arya

• 10Sjaak en Rianne09-01-2005

Een heel goed appartementencomplex op 5 minuten lopen van het centrum van Icmeler en het strand. Alle faciliteiten zijn aanwezig bij Arya: zoetwaterzwembad met ligbedden, kinderbad, tafeltennistafel, zwembadbar, pooltafel, tv-hoek, supermarkt en een à la carte restaurantje. Het personeel doet er echt alles aan om het je naar je zin te maken. (Let op: ze gooien graag mensen in het zwembad!!) Er komen voornamelijk Scandinaviers. Er is wel af en toe muziekoverlast van de bar. Als je met 4personen bent is het appartement aan de krappe kant, maar met z`n 2en gaat dit prima! Kortom: het was voor ons een geweldig vakantieadres!!

Anders

We hebben een aantal aanbieders voor Arya voor je op een rij gezet: