Appartement Arya

Appartement

1 review over Appartement Arya in het Nederlands

Anders

2005

Een heel goed appartementencomplex op 5 minuten lopen van het centrum van Icmeler en het strand.

Alle faciliteiten zijn aanwezig bij Arya: zoetwaterzwembad met ligbedden, kinderbad, tafeltennistafel, zwembadbar, pooltafel, tv-hoek, supermarkt en een à la carte restaurantje. Het personeel doet er echt alles aan om het je naar je zin te maken. (Let op: ze gooien graag mensen in het zwembad!!)

Er komen voornamelijk Scandinaviers. Er is wel af en toe muziekoverlast van de bar. Als je met 4personen bent is het appartement aan de krappe kant, maar met z`n 2en gaat dit prima!

Kortom: het was voor ons een geweldig vakantieadres!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arya in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.