Hotel Aqua

9.3Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

9.3Fenomenaal

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Op all-inclusive vakantie zonder kinderen? Dan zit je goed in Hotel Aqua. Want dit hotel is populair onder volwassenen die samen vakantie willen vieren. Veel van jullie zijn hier al meerdere keren geweest. Zo ook Wil Boskeljon: ‘Hotel Aqua is een hotel waar je als gast behandeld wordt. Niets is teveel. Alles wordt gedaan om jou, als vakantieganger, een zorgeloze tijd te bieden. Voor ons was het de zesde keer in Aqua.’ Lees met ons mee en ontdek meer over dit hotel in de buurt van Marmaris.

De kamers in Hotel Aqua

In Hotel Aqua overnacht je in een schone kamer. Jullie zijn vrijwel allemaal positief over de hotelkamers. Reviewer André Godrie ziet wel een verbeterpunt: ‘De badkamer was heel klein, balkon is ook niet groot’. Je hotelkamer is hier uitgerust met airconditioning, kitchenette en een gratis mini-bar.

Al vierden de meesten van jullie vakantie in Hotel Aqua zonder kinderen en kom je hier dan ook weinig kinderen tegen, is er voor hen wel entertainment. Cynthia Dumas schrijft: ‘Erg leuk entertainment, voor jong en oud'. Voor de kids is er een miniclub en kids club. Verder is het animatieprogramma gericht op volwassenen. Vooral in de avond is het gezellig want dan kun je genieten van leuke shows. K van der Eems beleefde een leuke avond: ‘Fantastische swingende avond gehad met ‘de Drifters’.

Aan het zwembad in Hotel Aqua is er altijd een ligbed met parasol vrij. Het water van het zwembad is wel wat koud wanneer het geen hoogseizoen is. Eten kan in een van de vier restaurants. Jullie zijn tevreden over de kwaliteit van het eten. Het is lekker en de temperatuur van het eten is goed. Al mag de keuze bij de buffetten wel wat uitgebreider zijn. Naast vier restaurants vind je in dit hotel trouwens ook vier barretjes.

Ligging

Ben je fan van het strand? Hotel Aqua ligt direct aan de kust. Vanuit het hotel loop je hier zo naar toe en relax je op een ligbed op het privéstrand. Eric Duivenoorden schrijft hierover: ‘De ligging is perfect met een heerlijk strand aan de boulevard’. Via de boulevard loop je ook naar het centrum van Içmeler. Een dorp dat volgens jullie erg gezellig is. K. van der Eems: ‘Içmeler is bovendien een mooi en vooral schoon dorp. Echt een aanrader’. Tip: breng een bezoek aan de markt in Içmeler die elke woensdag plaatsvindt.

Hotel Aqua ligt vlakbij Marmaris. Een uitstapje naar deze stad is zo gemaakt want de dolmus stopt voor de deur van het hotel. Je bent er in nog geen 10 minuten. Reviewer Marja bezocht deze stad vanuit Hotel Aqua: ‘Vlakbij Marmaris. Met de dolmus 75 eurocent’. Maar je kunt de dolmus ook overslaan en naar Marmaris op een unieke manier. Lonne Brugman tipt: ‘Op goede afstand van Marmaris, vanaf het hotel met taxibootje naar Marmaris, helemaal leuk’. Eenmaal in Marmaris is een bezoek aan het oude kasteel een echte aanrader. Ga jij met de dolmus of met de boot?

250 reviews over Hotel Aqua

• 10Tinka Bruinink02-09-2016

Aanrader

Goed eten,vriendelijk personeel,goede ligging en alles erg netjes/schoon. Minder geschikt voor kinderen,zou adults only kunnen zijn.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 10-11-2016

Geachte Gast,

Dank u voor het nemen van uw tijd om een beoordeling over ons hotel te posten, wij kijken ernaar uit om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

• 10Karin van Gerwen02-09-2016

We gaan binnenkort voor de 25 e keer.

Geweldig hotel, prima service. Zeer vriendelijk personeel. Kortom geweldig hotel, schitterende ligging.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 10-11-2016

Met jonge kinderen

• 9G.H van der Wal26-08-2016

Super

Alles was gewoon top,van aankomst tot vertrek alles super geregeld,super vriendelijk personeel.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw leuke reactie. wij zijn blij om te lezen dat u een leuke vakatie heb gehad in onze Hotel. We wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

• 10Heleen22-08-2016

geweldig

Alles is goed de ligging eten alles

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke reactie over uw verblijf. We verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

• 8N22-08-2016

We komen zeker terug

De service was top zo goed

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 26-08-2016

Geachte gas, Bedankt voor uw leuke reactie. wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

• 9Marc17-08-2016

Goede service en klantvriendelijk

Al het personeel is zeer vriendelijk en wil je altijd tot je dienst zijn. Leuk en enthousiast animatieteam. Het hotel is netjes en schoon ondanks dat het al wat ouder is. Kamers zijn heel netjes en ruim. Ligging is prima, aan het strand, boulevard en dicht bij winkeltjes.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 19-08-2016

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf. wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua

Met Vriendelijke groet, Hotel Management

• 10Hennie16-08-2016

Heerlijke relax vakantie!

Heerlijk genoten samen met mijn dochter. Service is uitstekend! Animatieteam is top en de ligging is prachtig. Ook het eten is heel lekker en gevarieerd. Het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat er op de terassen stoelen zijn zonder rugkussentjes terwijl de ligbedden weer perfecte ligkussens hebben. Wij komen zeker nog eens terug!

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 27-08-2016

Geachte gast, Hartelijk dan voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf en vooral voor het brengen van de kwesties onder onze aandacht. We wensen u het beste en we verheugen ons erop u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met vriendelijke groet, Hotel Management

• 10Lorenzo de Goede11-08-2016

Voortreffelijk

Als je echt tot rust wilt komen, maar toch van gezelligheid, prachtig uitzicht, de zon en uitstekende service houdt is dit hotel de perfecte keuze

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 27-08-2016

Beste Hotel Aqua gast, Wıj danken U voor het vertrouwen ın de keuze van ons Hotel. We wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

• 10manuella goossens05-08-2016

de oorsprong van gelukzalige momenten

dit hotel doet er echt alles aan om zijn klanten de beste vakantie van hun leven te geven en wij kunnen het weten want wij zijn er al 3 maal geweest en zijn van plan om er nog meer maal naar toe te gaan

Hotel management

• 9linde Joosten04-08-2016

Personeel is betrokken bij je en er wordt goed rekening gehouden met allergieën.

Hotel management

11 tips over Hotel Aqua

• wilma, 11-06-2014

Alle kamers hebben zijzeezicht. Geen gezeur dus met minder uitzicht. Voorkeur kan dus alleen zijn, ochtend of avondzon. In de omgeving zijn nog leuke restaurantjes om een lekker kopje koffie te drinken, echter alles is in het hotel..Tegenover Burger King in het oude centrum van Marmaris ligt een schip Josh is here. Josh vaart met max. 12 personen, spreekt Ned en is een enige boottocht. Geen harde muziek aan boord, lekkere lunch, gezellig.Je kan hem ook afhuren voor een eigen gezelschap.

• Fam.L.K.Bos, 27-07-2012

Excursie naar Dalian ( modder / zwavelbad, schildpadden, boottocht, etc. ) moet je doen. Prachtige bezienswaardigheden.

• tineke, 22-10-2012

De koffie bij cafe safan op de boulevard is erg lekker!

35 vragen over Hotel Aqua

• J.Beljaars Oosterhout, 27-11-2018

vraag luchthaven???

Wij zijn van plan om naar dit hotel te gaan in juli 2019, nu is mijn vraag.....welke luchthaven kan ik het beste nemen...Bodrum of Dalaman...dit ivm met de tijd dat je in de bus moet zitten vanaf de luchthaven naar het hotel, ik lees alleen maar goede dingen over het hotel, dus zal wel goed zijn,ik lees wel tussen de regels door dat er meer ouderen komen dan jeugd vanuit Nederland en dat er weinig Russen zijn..,2018 in Lara geweest en daar was buiten het hotel niet veel te doen,hier wel?

Natasja Vos , 03-12-2018

Goedemiddag, wij hebben net een voorboeking gedaan voor dit hotel. Bodrum is de transfertijd 2 uur en dalaman maar 1 uur. Maar als we dan kiezen voor de vlucht naar Dalaman hadden we heen en terug een tussenlanding in Bodrum dus dan kost het nog meer tijd om uit het vliegtuig te gaan minimaal een uur om te tanken en te poetsen. Dus vandaar toch Bodrum gekozen. Ben je waarschijnlijk toch nog eerder in je hotel. Even goed uitzoeken dus!

Lilian de Koning, 05-01-2019

Dalaman is de beste keuze,korter reizen!

• Elly Hendriksen, 06-08-2018

lange broek voor heren met diner verplicht?

Is het verplicht voor de heren om een lange broek aan te hebben bij het diner?

• Remco, 16-06-2018

Van Iclemer naar Rhodos

Zijn er mensen die een dagtochtje van Iclemer naar Rhodos hebbe gemaakt? Zo ja, via een locale touroperator of via eigen reisorganisatie? Aan wat voor bedrag moet je dan denken?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia