Hotel Aqua

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°23°
Hotel Aqua
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Op all-inclusive vakantie zonder kinderen? Dan zit je goed in Hotel Aqua. Want dit hotel is populair onder volwassenen die samen vakantie willen vieren. Veel van jullie zijn hier al meerdere keren geweest. Zo ook Wil Boskeljon: ‘Hotel Aqua is een hotel waar je als gast behandeld wordt. Niets is teveel. Alles wordt gedaan om jou, als vakantieganger, een zorgeloze tijd te bieden. Voor ons was het de zesde keer in Aqua.’ Lees met ons mee en ontdek meer over dit hotel in de buurt van Marmaris.

De kamers in Hotel Aqua

In Hotel Aqua overnacht je in een schone kamer. Jullie zijn vrijwel allemaal positief over de hotelkamers. Reviewer André Godrie ziet wel een verbeterpunt: ‘De badkamer was heel klein, balkon is ook niet groot’. Je hotelkamer is hier uitgerust met airconditioning, kitchenette en een gratis mini-bar.

Al vierden de meesten van jullie vakantie in Hotel Aqua zonder kinderen en kom je hier dan ook weinig kinderen tegen, is er voor hen wel entertainment. Cynthia Dumas schrijft: ‘Erg leuk entertainment, voor jong en oud'. Voor de kids is er een miniclub en kids club. Verder is het animatieprogramma gericht op volwassenen. Vooral in de avond is het gezellig want dan kun je genieten van leuke shows. K van der Eems beleefde een leuke avond: ‘Fantastische swingende avond gehad met ‘de Drifters’.

Aan het zwembad in Hotel Aqua is er altijd een ligbed met parasol vrij. Het water van het zwembad is wel wat koud wanneer het geen hoogseizoen is. Eten kan in een van de vier restaurants. Jullie zijn tevreden over de kwaliteit van het eten. Het is lekker en de temperatuur van het eten is goed. Al mag de keuze bij de buffetten wel wat uitgebreider zijn. Naast vier restaurants vind je in dit hotel trouwens ook vier barretjes.

Ligging

Ben je fan van het strand? Hotel Aqua ligt direct aan de kust. Vanuit het hotel loop je hier zo naar toe en relax je op een ligbed op het privéstrand. Eric Duivenoorden schrijft hierover: ‘De ligging is perfect met een heerlijk strand aan de boulevard’. Via de boulevard loop je ook naar het centrum van Içmeler. Een dorp dat volgens jullie erg gezellig is. K. van der Eems: ‘Içmeler is bovendien een mooi en vooral schoon dorp. Echt een aanrader’. Tip: breng een bezoek aan de markt in Içmeler die elke woensdag plaatsvindt.

Hotel Aqua ligt vlakbij Marmaris. Een uitstapje naar deze stad is zo gemaakt want de dolmus stopt voor de deur van het hotel. Je bent er in nog geen 10 minuten. Reviewer Marja bezocht deze stad vanuit Hotel Aqua: ‘Vlakbij Marmaris. Met de dolmus 75 eurocent’. Maar je kunt de dolmus ook overslaan en naar Marmaris op een unieke manier. Lonne Brugman tipt: ‘Op goede afstand van Marmaris, vanaf het hotel met taxibootje naar Marmaris, helemaal leuk’. Eenmaal in Marmaris is een bezoek aan het oude kasteel een echte aanrader. Ga jij met de dolmus of met de boot?

230 reviews over Hotel Aqua in het Nederlands

geweldige vakantie gehad in hotel aqua

maurice
7-9-2016

Prima hotel waar de klant koning is. Ligging was voor ons perfect, direct aan het strand en Marmaris met taxiboot - dolmus of wandeling van 1,5 uur te bereiken. Faciliteiten allemaal top en eten erg goed en gevarieerd. Vaker in Turkije geweest (altijd 5 *) dus weet de verschillen tussen hotels. De relatief kleinschaligheid in combinatie met kwaliteit hotel / kamers / avondshows / ligging direct aan strand / omgeving was voor ons perfect.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Geachte Gast,

Dank u voor het nemen van uw tijd om een beoordeling over ons hotel te posten, wij kijken ernaar uit om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met Vriendelijke groet,

Super leuk hotel met een schitterende ligging.

Hans Leemans
3-9-2016

Wij gaan over 3 weken er voor de 25 sste naar toe dus dat genoeg.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 4-9-2016

Geachte Hotel Aqua gast,

Hartelijk dank voor uw leuke reactie. Wij wensen u het beste. We verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in onze Hotel.

Met vriendelijke groet, Hotel Management

Aanrader

Tinka Bruinink
2-9-2016

Goed eten,vriendelijk personeel,goede ligging en alles erg netjes/schoon. Minder geschikt voor kinderen,zou adults only kunnen zijn.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Preisdaler

We gaan binnenkort voor de 25 e keer.

Karin van Gerwen
2-9-2016

Geweldig hotel, prima service. Zeer vriendelijk personeel. Kortom geweldig hotel, schitterende ligging.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Super

G.H van der Wal
26-8-2016

Alles was gewoon top,van aankomst tot vertrek alles super geregeld,super vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw leuke reactie. wij zijn blij om te lezen dat u een leuke vakatie heb gehad in onze Hotel. We wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

geweldig

Heleen
22-8-2016

Alles is goed de ligging eten alles

Gereisd Met partner in augustus 2015

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke reactie over uw verblijf. We verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

We komen zeker terug

N
22-8-2016

De service was top zo goed

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 26-8-2016

Geachte gas, Bedankt voor uw leuke reactie. wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Goede service en klantvriendelijk

Marc
17-8-2016

Al het personeel is zeer vriendelijk en wil je altijd tot je dienst zijn. Leuk en enthousiast animatieteam. Het hotel is netjes en schoon ondanks dat het al wat ouder is. Kamers zijn heel netjes en ruim. Ligging is prima, aan het strand, boulevard en dicht bij winkeltjes.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 19-8-2016

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf. wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua

Met Vriendelijke groet, Hotel Management

Heerlijke relax vakantie!

Hennie
16-8-2016

Heerlijk genoten samen met mijn dochter. Service is uitstekend! Animatieteam is top en de ligging is prachtig. Ook het eten is heel lekker en gevarieerd. Het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat er op de terassen stoelen zijn zonder rugkussentjes terwijl de ligbedden weer perfecte ligkussens hebben. Wij komen zeker nog eens terug!

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 27-8-2016

Geachte gast, Hartelijk dan voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf en vooral voor het brengen van de kwesties onder onze aandacht. We wensen u het beste en we verheugen ons erop u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met vriendelijke groet, Hotel Management

Voortreffelijk

Lorenzo de Goede
11-8-2016

Als je echt tot rust wilt komen, maar toch van gezelligheid, prachtig uitzicht, de zon en uitstekende service houdt is dit hotel de perfecte keuze

Gereisd Met partner in augustus 2016
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 27-8-2016

Beste Hotel Aqua gast, Wıj danken U voor het vertrouwen ın de keuze van ons Hotel. We wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.