Hotel Aqua

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°21°
Hotel Aqua
9,2

Wat vakantiegangers zeggen

Op all-inclusive vakantie zonder kinderen? Dan zit je goed in Hotel Aqua. Want dit hotel is populair onder volwassenen die samen vakantie willen vieren. Veel van jullie zijn hier al meerdere keren geweest. Zo ook Wil Boskeljon: ‘Hotel Aqua is een hotel waar je als gast behandeld wordt. Niets is teveel. Alles wordt gedaan om jou, als vakantieganger, een zorgeloze tijd te bieden. Voor ons was het de zesde keer in Aqua.’ Lees met ons mee en ontdek meer over dit hotel in de buurt van Marmaris.

De kamers in Hotel Aqua

In Hotel Aqua overnacht je in een schone kamer. Jullie zijn vrijwel allemaal positief over de hotelkamers. Reviewer André Godrie ziet wel een verbeterpunt: ‘De badkamer was heel klein, balkon is ook niet groot’. Je hotelkamer is hier uitgerust met airconditioning, kitchenette en een gratis mini-bar.

Al vierden de meesten van jullie vakantie in Hotel Aqua zonder kinderen en kom je hier dan ook weinig kinderen tegen, is er voor hen wel entertainment. Cynthia Dumas schrijft: ‘Erg leuk entertainment, voor jong en oud'. Voor de kids is er een miniclub en kids club. Verder is het animatieprogramma gericht op volwassenen. Vooral in de avond is het gezellig want dan kun je genieten van leuke shows. K van der Eems beleefde een leuke avond: ‘Fantastische swingende avond gehad met ‘de Drifters’.

Aan het zwembad in Hotel Aqua is er altijd een ligbed met parasol vrij. Het water van het zwembad is wel wat koud wanneer het geen hoogseizoen is. Eten kan in een van de vier restaurants. Jullie zijn tevreden over de kwaliteit van het eten. Het is lekker en de temperatuur van het eten is goed. Al mag de keuze bij de buffetten wel wat uitgebreider zijn. Naast vier restaurants vind je in dit hotel trouwens ook vier barretjes.

Ligging

Ben je fan van het strand? Hotel Aqua ligt direct aan de kust. Vanuit het hotel loop je hier zo naar toe en relax je op een ligbed op het privéstrand. Eric Duivenoorden schrijft hierover: ‘De ligging is perfect met een heerlijk strand aan de boulevard’. Via de boulevard loop je ook naar het centrum van Içmeler. Een dorp dat volgens jullie erg gezellig is. K. van der Eems: ‘Içmeler is bovendien een mooi en vooral schoon dorp. Echt een aanrader’. Tip: breng een bezoek aan de markt in Içmeler die elke woensdag plaatsvindt.

Hotel Aqua ligt vlakbij Marmaris. Een uitstapje naar deze stad is zo gemaakt want de dolmus stopt voor de deur van het hotel. Je bent er in nog geen 10 minuten. Reviewer Marja bezocht deze stad vanuit Hotel Aqua: ‘Vlakbij Marmaris. Met de dolmus 75 eurocent’. Maar je kunt de dolmus ook overslaan en naar Marmaris op een unieke manier. Lonne Brugman tipt: ‘Op goede afstand van Marmaris, vanaf het hotel met taxibootje naar Marmaris, helemaal leuk’. Eenmaal in Marmaris is een bezoek aan het oude kasteel een echte aanrader. Ga jij met de dolmus of met de boot?

226 reviews over Hotel Aqua in het Nederlands

fantastisch hotel ...Mooie omgeving...Vriendelijk

Monserez Carlos
29-7-2017

Mooie streek 8 a 9 km wandelen langs de zee tot in Marmaris. En wat fauna en flora betreft in de maand Mei staat alles in bloei .(Prachtig ) Wat het hotel betreft ...dit was reeds de 4de maal voor ons en de eerste maal voor onze vrienden die met ons zijn meegegaan en na 14 dagen verblijf Waren ze niet voor 100% tevreden maar voor 200% . met andere woorden,voor ons als voor de vrienden een geslaagde vakantie. SPIJTIG dat er duizende mensen die moeten leven van het toerisme en nu het slachtoffer zijn van de politiek die er momenteel gevoerd wordt .

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 1-8-2017

Beste Gast, Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf. Wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua. Met Vriendelijke groet, Hotel Management

Absolute top!!!

Joyce en Henk
16-7-2017

Dit hotel geeft je een 5 sterren gevoel mede dankzij het aardige en hardwerkende personeel !.

Gereisd Met partner in juni 2017
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 1-8-2017

Beste Gast, Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over het personeel.

Met Vriendelijke groet, Hotel Management

In 1 woord fantastisch

Renate Lamers
30-6-2017

Hotel Aqua is gewoon het beste hotel van Icmeler/Marmaris. Ook de omgeving en ligging is prachtig. Voor herhalingvatbaar!!!

Gereisd Met partner in juni 2017

Beste Hotel Aqua gast,

Hartelijk dank voor uw leuke reactie.

We wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Geweldig geweest

Henny Dingler
26-6-2017

Fijne accomodatie mooie omgeving op ongeveer 8 km van Marmaris

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Geachte Gast,

Dank u voor het nemen van uw tijd om een beoordeling over ons hotel te posten, wij kijken ernaar uit om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met Vriendelijke groet,

Beste hotel uit de regio

W.Van Bever-De Craene M
17-6-2017

Perfekte service - vriendelijke mensen-beste ligging-ruime keus aan eten en drinken-mini bar alle dagen bijgevuld-alle dagen nieuwe lakens en handdoeken maar begin mei water van zwembad een beetje fris (24°c)

Gereisd Met partner in mei 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf.

wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua

Super!

Joke
6-5-2017

Kan bijna geen negatieve dingen bedenken! Alleen was het zwembad wat te koud

Gereisd Met partner in september 2016
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 22-5-2017

Hartelijk dank voor het brengen van kwesties onder onze aandacht. wij wensen u het beste en we verheugen ons erop u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Hotel Management

Super hotel gaan dit jaar weer heen

Hans Breider
13-3-2017

Vriendelijk personeel schone accommodatie super lekker eten

Gereisd Met partner in juni 2016
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 2-6-2017

Goed maar geen 5* waard

Monica en Janet
7-11-2016

8 dgn in Aqua geweest. Goed hotel maar geen 5* waard. Buffetten goed maar veelal hetzelfde (geen showcooking 's avonds) en er werd soms al afgeruimd terwijl je nog aan het opscheppen was.Hotel is super schoon maar de badkamers gedateerd. Handdoeken voor op strand erg dun en er worden geen echte merk sterke dranken geschonken voor de all inclusive. (wel met bijbetaling). Veelal een 60 plus hotel en 's avonds na 23.00 uur moet het stil zijn anders gaan de ouderen klagen werd ons verteld. Wij verveelden ons!!! In de lounge zit iedereen 's avonds te kaarten en andere spelletjes te doen maar, wij begin 50 willen graag wat entertainment. Het is toch niet de bedoeling dat we elke avond het hotel uit moeten om de gezelligheid op te zoeken terwijl we all inclusive hebben. Prima hotel voor als je wat ouder bent of rust wilt en geen interesse hebt in muziek en dans. Wij vonden het bedrag wat we neer geteld hebben voor 8 dagen all inclusive niet waard.

Gereisd Met vrienden in september 2016

geweldig

Natasja
20-10-2016

Alles was goed, geweldige service.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Heel goed, proper hotel

Andy en Veerle
12-10-2016

Dit is zeker een aanrader. Zeer goed hotel met een goede service. Ook super proper. Het personeel doet er alles met de glimlach. Alleen jammer, dat je maar 1 a-la-carte restaurant mag kiezen en de cocktails betalend waren. En ook jammer dat in de periode van eind september - begin oktober het zwembad heel koud is. Voor de rest heel mooie ligging aan de boulevard van 9 km naar Marmaris. Ook goed animatieteam met mooie shows 's avonds.

Gereisd Met partner in september 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.