Hotel Aqua

9.3Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

9.3Fenomenaal

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Op all-inclusive vakantie zonder kinderen? Dan zit je goed in Hotel Aqua. Want dit hotel is populair onder volwassenen die samen vakantie willen vieren. Veel van jullie zijn hier al meerdere keren geweest. Zo ook Wil Boskeljon: ‘Hotel Aqua is een hotel waar je als gast behandeld wordt. Niets is teveel. Alles wordt gedaan om jou, als vakantieganger, een zorgeloze tijd te bieden. Voor ons was het de zesde keer in Aqua.’ Lees met ons mee en ontdek meer over dit hotel in de buurt van Marmaris.

De kamers in Hotel Aqua

In Hotel Aqua overnacht je in een schone kamer. Jullie zijn vrijwel allemaal positief over de hotelkamers. Reviewer André Godrie ziet wel een verbeterpunt: ‘De badkamer was heel klein, balkon is ook niet groot’. Je hotelkamer is hier uitgerust met airconditioning, kitchenette en een gratis mini-bar.

Al vierden de meesten van jullie vakantie in Hotel Aqua zonder kinderen en kom je hier dan ook weinig kinderen tegen, is er voor hen wel entertainment. Cynthia Dumas schrijft: ‘Erg leuk entertainment, voor jong en oud'. Voor de kids is er een miniclub en kids club. Verder is het animatieprogramma gericht op volwassenen. Vooral in de avond is het gezellig want dan kun je genieten van leuke shows. K van der Eems beleefde een leuke avond: ‘Fantastische swingende avond gehad met ‘de Drifters’.

Aan het zwembad in Hotel Aqua is er altijd een ligbed met parasol vrij. Het water van het zwembad is wel wat koud wanneer het geen hoogseizoen is. Eten kan in een van de vier restaurants. Jullie zijn tevreden over de kwaliteit van het eten. Het is lekker en de temperatuur van het eten is goed. Al mag de keuze bij de buffetten wel wat uitgebreider zijn. Naast vier restaurants vind je in dit hotel trouwens ook vier barretjes.

Ligging

Ben je fan van het strand? Hotel Aqua ligt direct aan de kust. Vanuit het hotel loop je hier zo naar toe en relax je op een ligbed op het privéstrand. Eric Duivenoorden schrijft hierover: ‘De ligging is perfect met een heerlijk strand aan de boulevard’. Via de boulevard loop je ook naar het centrum van Içmeler. Een dorp dat volgens jullie erg gezellig is. K. van der Eems: ‘Içmeler is bovendien een mooi en vooral schoon dorp. Echt een aanrader’. Tip: breng een bezoek aan de markt in Içmeler die elke woensdag plaatsvindt.

Hotel Aqua ligt vlakbij Marmaris. Een uitstapje naar deze stad is zo gemaakt want de dolmus stopt voor de deur van het hotel. Je bent er in nog geen 10 minuten. Reviewer Marja bezocht deze stad vanuit Hotel Aqua: ‘Vlakbij Marmaris. Met de dolmus 75 eurocent’. Maar je kunt de dolmus ook overslaan en naar Marmaris op een unieke manier. Lonne Brugman tipt: ‘Op goede afstand van Marmaris, vanaf het hotel met taxibootje naar Marmaris, helemaal leuk’. Eenmaal in Marmaris is een bezoek aan het oude kasteel een echte aanrader. Ga jij met de dolmus of met de boot?

250 reviews over Hotel Aqua

• 2018
    9Cynthia Dumas18-09-2018

Fantastich!

Geweldig hotel! Gastvrijheid met een grote G! Zeer vriendelijk personeel en alles is schoon. De kamers zijn prima en het eten en drinken is erg goed. Erg leuk entertainment, voor jong en oud. Sportief en muzikaal. Niets op aan te merken.

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf.

Wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

• 10Eric Duivenvoorden14-09-2018

Geweldig .

Aqua is een geweldig hotel met erg vriendelijk en behulpzaam personeel waar niets teveel voor is . De ligging is perfect met een heerlijk strand aan de boulevard . Zijn nu voor de 2e keer geweest maar hebben zichzelf weer overtroffen , het is echt het paradijs bij Aqua .

• 10Joke Wijnbelt13-09-2018

Geweldig hotel met service hoog in het vaandel

Het is een super gastvrij hotel er wordt er alles aan gedaan om het iedereen naar de zin te maken van kamermeisje tot manegers en alles wat daar tussen zit doen hun uiterste best. Eten meer dan Prima kamers top bediening geweldig en animatie team erg gezellig en niet opdringerig wij hadden een top vakantie

• 9EH27-08-2018

Alles wat je kunt wensen, vind je bij Hotel Aqua!

Geweldig hotel, zeker voor herhaling vatbaar! Alles klopt. Perfecte ligging, zeer gastvriendelijk en erg vriendelijk en behulpzaam personeel, groot gedeelte van terras niet-rokers, weinig kinderen (is niet de doelgroep van dit hotel), voldoende bedjes en parasols aan het strand en bij het zwembad, mooi zandstrand, leuke animatie (Cansu!)en shows 's avonds. Temperatuur en kwaliteit eten is prima, zou iets uitgebreider assortiment kunnen zijn, is dan ook het enige "verbeter"punt. Goed toegankelijk voor minder validen! Na hier geweest te zijn, begrijpen we de hoge cijfers volledig. Alles draait hier om het de gasten naar de zin te maken.

• 10Wil Boskeljon02-08-2018

Super accomodatie

Hotel Aqua is een hotel waar je als gast behandeld wordt. Niets is teveel. Alles wordt gedaan om jou, als vakantieganger, een zorgeloze tijd te bieden. Voor ons was het de zesde keer in Aqua. Een zevend3 keer zal zeker volgen.

• 10Willy Van Bever29-07-2018

Je bent thuis in Aqua

Beste hotel uit de regio Uiterst vriendelijk personeel en crew uitgebreid ontbijt -lunch en avondmaal nette kamers en alle dagen gekuist en nieuw beddegoed. Voldoende ligstoelen aan zwembad en prive strand. Leuk stadje om te flaneren Wij vermoeden dat het nu in september reeds de 10° keer na elkaar is dat we daar vacantie nemen 2x per jaar we tellen af... Sorry ...maar er zijn geen min-punten

• 10Peter Heijink03-07-2018

Fantastich

Hotel Aqua is een prima 5 sterren hotel die zijn sterren zeker waard is. Prima hotel zonder klachten. Zeer vriendelijk personeel en een Hotel waar alles mogelijk is en je als een goede gast wordt behandeld. In een woord TOP.

Met oudere kinderen

• 8cvdabeele27-06-2018

fantastisch

wij vonden het heel goed geweldige service

• 10Gerard den Hertog22-06-2018

Schoon,ruimte privacy en de hele dag door eten en

Dit prachtig gelegen hotel biedt ondanks dat er veel gasten zijn veel ontspanningsmogelijkheden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is meer dan voldoende, Het zwembad en ook het strand worden goed onderhouden en veel stoelen ter beschikking.Geen handdoeken gevecht.Alleen maar positief.

• 9Henk en Riet de Jongh05-06-2018

fantastisch!

Prachtig hotel, heel vriendelijk en correct personeel.Je word in de watten gelegd, 24 all incl. en niks wachten in de rij je word gewoon aan tafel bediend. weinig kinderen maar dat is ook niet de doelgroep, je loopt zo via de mooie tuin het prive strand op waar ze ook nog eens komen serveren. zwembad toch weer handdoekje leggen maar daar doe je weinig aan, we zijn altijd naar t strand geweest dus....en heel lekker eten! savond in t dorpje winkels en terrassen en n autovrije wandelboulevard. ook n heel mooi felblauw fietspad😊kortom n aanrader 👍👍👍

Met vrienden

11 tips over Hotel Aqua

• wilma, 11-06-2014

Alle kamers hebben zijzeezicht. Geen gezeur dus met minder uitzicht. Voorkeur kan dus alleen zijn, ochtend of avondzon. In de omgeving zijn nog leuke restaurantjes om een lekker kopje koffie te drinken, echter alles is in het hotel..Tegenover Burger King in het oude centrum van Marmaris ligt een schip Josh is here. Josh vaart met max. 12 personen, spreekt Ned en is een enige boottocht. Geen harde muziek aan boord, lekkere lunch, gezellig.Je kan hem ook afhuren voor een eigen gezelschap.

• Fam.L.K.Bos, 27-07-2012

Excursie naar Dalian ( modder / zwavelbad, schildpadden, boottocht, etc. ) moet je doen. Prachtige bezienswaardigheden.

• tineke, 22-10-2012

De koffie bij cafe safan op de boulevard is erg lekker!

35 vragen over Hotel Aqua

• J.Beljaars Oosterhout, 27-11-2018

vraag luchthaven???

Wij zijn van plan om naar dit hotel te gaan in juli 2019, nu is mijn vraag.....welke luchthaven kan ik het beste nemen...Bodrum of Dalaman...dit ivm met de tijd dat je in de bus moet zitten vanaf de luchthaven naar het hotel, ik lees alleen maar goede dingen over het hotel, dus zal wel goed zijn,ik lees wel tussen de regels door dat er meer ouderen komen dan jeugd vanuit Nederland en dat er weinig Russen zijn..,2018 in Lara geweest en daar was buiten het hotel niet veel te doen,hier wel?

Natasja Vos , 03-12-2018

Goedemiddag, wij hebben net een voorboeking gedaan voor dit hotel. Bodrum is de transfertijd 2 uur en dalaman maar 1 uur. Maar als we dan kiezen voor de vlucht naar Dalaman hadden we heen en terug een tussenlanding in Bodrum dus dan kost het nog meer tijd om uit het vliegtuig te gaan minimaal een uur om te tanken en te poetsen. Dus vandaar toch Bodrum gekozen. Ben je waarschijnlijk toch nog eerder in je hotel. Even goed uitzoeken dus!

Lilian de Koning, 05-01-2019

Dalaman is de beste keuze,korter reizen!

• Elly Hendriksen, 06-08-2018

lange broek voor heren met diner verplicht?

Is het verplicht voor de heren om een lange broek aan te hebben bij het diner?

• Remco, 16-06-2018

Van Iclemer naar Rhodos

Zijn er mensen die een dagtochtje van Iclemer naar Rhodos hebbe gemaakt? Zo ja, via een locale touroperator of via eigen reisorganisatie? Aan wat voor bedrag moet je dan denken?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia