Hotel Aqua

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Aqua
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Op all-inclusive vakantie zonder kinderen? Dan zit je goed in Hotel Aqua. Want dit hotel is populair onder volwassenen die samen vakantie willen vieren. Veel van jullie zijn hier al meerdere keren geweest. Zo ook Wil Boskeljon: ‘Hotel Aqua is een hotel waar je als gast behandeld wordt. Niets is teveel. Alles wordt gedaan om jou, als vakantieganger, een zorgeloze tijd te bieden. Voor ons was het de zesde keer in Aqua.’ Lees met ons mee en ontdek meer over dit hotel in de buurt van Marmaris.

De kamers in Hotel Aqua

In Hotel Aqua overnacht je in een schone kamer. Jullie zijn vrijwel allemaal positief over de hotelkamers. Reviewer André Godrie ziet wel een verbeterpunt: ‘De badkamer was heel klein, balkon is ook niet groot’. Je hotelkamer is hier uitgerust met airconditioning, kitchenette en een gratis mini-bar.

Al vierden de meesten van jullie vakantie in Hotel Aqua zonder kinderen en kom je hier dan ook weinig kinderen tegen, is er voor hen wel entertainment. Cynthia Dumas schrijft: ‘Erg leuk entertainment, voor jong en oud'. Voor de kids is er een miniclub en kids club. Verder is het animatieprogramma gericht op volwassenen. Vooral in de avond is het gezellig want dan kun je genieten van leuke shows. K van der Eems beleefde een leuke avond: ‘Fantastische swingende avond gehad met ‘de Drifters’.

Aan het zwembad in Hotel Aqua is er altijd een ligbed met parasol vrij. Het water van het zwembad is wel wat koud wanneer het geen hoogseizoen is. Eten kan in een van de vier restaurants. Jullie zijn tevreden over de kwaliteit van het eten. Het is lekker en de temperatuur van het eten is goed. Al mag de keuze bij de buffetten wel wat uitgebreider zijn. Naast vier restaurants vind je in dit hotel trouwens ook vier barretjes.

Ligging

Ben je fan van het strand? Hotel Aqua ligt direct aan de kust. Vanuit het hotel loop je hier zo naar toe en relax je op een ligbed op het privéstrand. Eric Duivenoorden schrijft hierover: ‘De ligging is perfect met een heerlijk strand aan de boulevard’. Via de boulevard loop je ook naar het centrum van Içmeler. Een dorp dat volgens jullie erg gezellig is. K. van der Eems: ‘Içmeler is bovendien een mooi en vooral schoon dorp. Echt een aanrader’. Tip: breng een bezoek aan de markt in Içmeler die elke woensdag plaatsvindt.

Hotel Aqua ligt vlakbij Marmaris. Een uitstapje naar deze stad is zo gemaakt want de dolmus stopt voor de deur van het hotel. Je bent er in nog geen 10 minuten. Reviewer Marja bezocht deze stad vanuit Hotel Aqua: ‘Vlakbij Marmaris. Met de dolmus 75 eurocent’. Maar je kunt de dolmus ook overslaan en naar Marmaris op een unieke manier. Lonne Brugman tipt: ‘Op goede afstand van Marmaris, vanaf het hotel met taxibootje naar Marmaris, helemaal leuk’. Eenmaal in Marmaris is een bezoek aan het oude kasteel een echte aanrader. Ga jij met de dolmus of met de boot?

229 reviews over Hotel Aqua in het Nederlands

Heerlijk!

A koevoets
10-7-2019

Heerlijk hotel! Alles is super netjes en schoon. Het eten is lekker. Het personeel doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Fijn zwembad, fijn strand en mooie spa. Goede ligging, vlakbij het leuke centrum van Icmeler en je bent ook zo in Marmaris.

Gereisd Met partner in juni 2019

Place to be!

SK
5-7-2019

Prachtig verblijf. Top! Klein min- puntje is de duur transfer Dalaman naar Icmeler. Private transfer 1 uur en 40 minuten. Met de bus +/- 2 uur en 45 minuten. Voor de rest alles op en top!

Gereisd Met partner in juni 2019

Grandioos! Tophotel!

Anouschka
23-6-2019

Een geweldig hotel! Heerlijk eten , schoon hotel, aardig personeel. Mooie ligging , vanaf de steiger van het hotel kan je met een bootje naar marmaris! Een aanrader dit hotel

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geweldig ,fijn hotel

Fam bijvoet
8-6-2019

Geweldig hotel , wij konden geen verbeter punten vinden, Alles klopte , prima , verschrikkelijk vriendelijk personeel , Voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in mei 2019
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 22-6-2019

Beste Gast, Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf. Wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua. Met Vriendelijke groet,

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

sylvia
6-6-2019

Geweldig hotel en mooie locatie. Het personeel is heel behulpzaam en de bediening van zowel restaurant als terrassen is erg goed. De slaapkamers zijn goed, de badkamer is wat kleiner maar alles aanwezig wat nodig is. De wifi is erg goed zelfs op het terras aan de boulevard nog steeds goede ontvangst. Er ligt bij het strand van het hotel een watertaxi die zowel naar Marmaris als Turunc vaart. Kosten hiervoor zijn 20 lira pp. Erg leuk om te doen. Het eten in het restaurant is goed er zit variatie in en de gehele dag door is er overal wel wat te eten. Op het buitenterras kan je smiddags van de menu kaart verschillende gerechten bestellen. Zelfs vers gebakken wafels met ijs/fruit is er smiddags te krijgen. De entertainment savonds is erg leuk en iedere dag weer wat anders. Kortom dit hotel is een goede keuze om te kunnen genieten van een heerlijke vakantie in Turkije.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, Sat Jun 22 2019 12:59:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fenominaal

Peter
15-5-2019

Die wat het in dit hotel niet kan vinden , die vind het nergens , alles was top

Gereisd Met partner in mei 2019
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 22-6-2019

fantastisch

nancy
13-2-2019

super hotel en vriendelijke mensen

Gereisd Met partner in augustus 2018

Joke Gerritsen
1-12-2018

Superhotel en prachtige omgeving. Zeer vriendelijke mensen die het vuur uit hun sloffen voor je lopen. Wij voelden ons er zowat ongemakkelijk bij. Het zwembadwater was wel aan de koude kant.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, Fri Mar 15 2019 11:03:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Met Vriendelijke groet,

maar het waren allemaal leuke vakantiegangers daar

André Godrie
18-10-2018

badkamer was heel klein , balkon is ook niet groot .

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Met Vriendelijke groet,

Top hotel door toeval terecht gekomen

K. van der Eems
15-10-2018

Wij zijn 3 dagen in hotel Aqua geweest nadat wij op ons verzoek zijn overgeplaatst uit het Turunçcresort door touroperator waar er meer dan 90% Russen verbleven. Het Aqua hotel is echt geweldig. De kamers zijn super schoon, het eten is heerlijk en de locatie is ideaal gelegen aan een privé zandstrand met Wifi! Het personeel is super vriendelijk en doet alles om het je naar de zin te maken. Je voelt je er echt op je gemak. Fantastische swingende avond gehad met 'de Drifters'. Içmeler is bovendien een mooi en vooral schoon dorp. Echt een aanrader. Twijfel niet en boek Aqua!

Gereisd Met partner in oktober 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.