Hotel Aqua

9.3Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

9.3Fenomenaal

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Op all-inclusive vakantie zonder kinderen? Dan zit je goed in Hotel Aqua. Want dit hotel is populair onder volwassenen die samen vakantie willen vieren. Veel van jullie zijn hier al meerdere keren geweest. Zo ook Wil Boskeljon: ‘Hotel Aqua is een hotel waar je als gast behandeld wordt. Niets is teveel. Alles wordt gedaan om jou, als vakantieganger, een zorgeloze tijd te bieden. Voor ons was het de zesde keer in Aqua.’ Lees met ons mee en ontdek meer over dit hotel in de buurt van Marmaris.

De kamers in Hotel Aqua

In Hotel Aqua overnacht je in een schone kamer. Jullie zijn vrijwel allemaal positief over de hotelkamers. Reviewer André Godrie ziet wel een verbeterpunt: ‘De badkamer was heel klein, balkon is ook niet groot’. Je hotelkamer is hier uitgerust met airconditioning, kitchenette en een gratis mini-bar.

Al vierden de meesten van jullie vakantie in Hotel Aqua zonder kinderen en kom je hier dan ook weinig kinderen tegen, is er voor hen wel entertainment. Cynthia Dumas schrijft: ‘Erg leuk entertainment, voor jong en oud'. Voor de kids is er een miniclub en kids club. Verder is het animatieprogramma gericht op volwassenen. Vooral in de avond is het gezellig want dan kun je genieten van leuke shows. K van der Eems beleefde een leuke avond: ‘Fantastische swingende avond gehad met ‘de Drifters’.

Aan het zwembad in Hotel Aqua is er altijd een ligbed met parasol vrij. Het water van het zwembad is wel wat koud wanneer het geen hoogseizoen is. Eten kan in een van de vier restaurants. Jullie zijn tevreden over de kwaliteit van het eten. Het is lekker en de temperatuur van het eten is goed. Al mag de keuze bij de buffetten wel wat uitgebreider zijn. Naast vier restaurants vind je in dit hotel trouwens ook vier barretjes.

Ligging

Ben je fan van het strand? Hotel Aqua ligt direct aan de kust. Vanuit het hotel loop je hier zo naar toe en relax je op een ligbed op het privéstrand. Eric Duivenoorden schrijft hierover: ‘De ligging is perfect met een heerlijk strand aan de boulevard’. Via de boulevard loop je ook naar het centrum van Içmeler. Een dorp dat volgens jullie erg gezellig is. K. van der Eems: ‘Içmeler is bovendien een mooi en vooral schoon dorp. Echt een aanrader’. Tip: breng een bezoek aan de markt in Içmeler die elke woensdag plaatsvindt.

Hotel Aqua ligt vlakbij Marmaris. Een uitstapje naar deze stad is zo gemaakt want de dolmus stopt voor de deur van het hotel. Je bent er in nog geen 10 minuten. Reviewer Marja bezocht deze stad vanuit Hotel Aqua: ‘Vlakbij Marmaris. Met de dolmus 75 eurocent’. Maar je kunt de dolmus ook overslaan en naar Marmaris op een unieke manier. Lonne Brugman tipt: ‘Op goede afstand van Marmaris, vanaf het hotel met taxibootje naar Marmaris, helemaal leuk’. Eenmaal in Marmaris is een bezoek aan het oude kasteel een echte aanrader. Ga jij met de dolmus of met de boot?

250 reviews over Hotel Aqua

• 10Connie17-10-2015

Fantastisch hotel

Aqua een fantastisch hotel ik en me vriendin hebben t fantastisch gehad. Eten en de cocktails smaakte goed alles was gratis zelf de kluisje in hotelkamer. Zwembad schoon en mooi en strand super je kan er zo inlopen geen grote stenen . Met de boot of dommelbus kun je na mamaris gewoon super en niet duur. Inchecken en uit checken ging heel vlot. Ze hadden zelf icetea. Personeel was heel erg vriendelijk ik ga zeker met me vriendin volgend jaar terug.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 28-06-2016

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 25 augustus 2015 Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw leuke reacties over uw verblijf.

wij kijken ernaar uit om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met Vriendelijke groeten,

Hotel Management

• 10Karin beekmans07-06-2015

Geweldig hotel op een prachtige plek

Voor de 2e keer in hotel Aqua geweest. We komen zeker eind van het seizoen of anders volgend jaar terug. Dit is in 20 jaar Turkye nog nooit gebeurd. Alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie is aanwezig. Mooie natuur, leuk strand. In het hotel voel je je snel thuis. Het meeste personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Alles wordt goed onderhouden. Van het nieuwe wandelpad heb je geen last. Wordt weinig gebruik van gemaakt. Ook zijn er nog weinig Russen , dit in tegenstelling tot andere hotels in de buurt. Dat maakt dit hotel ook zeer aangenaam. Kortom een echte aanrader, waar je zeker geen spijt van krijgt.

Manager, Genel Müdür Asistanı, 09-06-2015

Geachte Reviewer, Bedankt voor je positieve review op Zoover. Het doet ons goed dat u zo genoten heeft van u verblijf bij ons. wij vinden het prettig om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groet

Hotel Management

• 10Karin beekmans22-05-2014

Boven verwachting goed hotel

Geen negatieve punten te melden. Alles wordt gedaan zodat je een fijne vakantie hebt. Bediening is erg hartelijk. In tegenstelling tot de Turkse Rivièra is alles op Engelsen gericht. Hier ook beter betalen met de Turkse lira, ook de fooien. Alles perfect, ligging, eten, kamers, strandbedjes enz. Nadeel is de lange busrit, maar dat ben je snel weer vergeten.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 27-05-2014

Geachte Commentator, Hartelijk dank voor uw commentaar over onze Hotel. Wıj hebben gelezen dat u plezıer heb gehad tıjdens u vakantıe ın Hotel Aqua, dıt maakt ons gelukkıg en. We hopen u nogmaals te zıen ın Hotel Aqua. Met Vrıendelıjke groeten

• 10Keuten Van Gils27-07-2013

Wij gaan zeker terug

Wij waren hier voor de tweede keer. Het was wederom super. De vriendelijke bediening, het fantastische eten en drinken en al de faciliteiten die gratis ter beschikking staan zorgen voor een geweldig zorgeloze vakantie. Een avondje visrestaurant kunnen we iedereen aanraden. Ook de prachtige shows s'avonds zorgden voor de nodige sfeer.De ligging is uitstekend. Strand, promenade, winkels en bars aangrenzend. Om 24 uur wordt het stil in de omgeving en dat zorgt dan weer voor een rustige nacht. Wij kunnen Hotel Aqua aan iedereen aanraden en gaan zeker terug.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 05-11-2013

Geachte Gast, Hartelijk dank voor de tijd neemt om uw vriendelijke commentaar schrijven over Hotel Aqua. We zijn zo blij te horen dat u genoten van uw verblijf en kijken ernaar uit om je weer te zien. vriendelijke groeten

• 7helen21-05-2008

Ik weet niet wat mensen hier zo goed aan vinden. Ok, de ligging en de kamers vallen goed mee (hadden wel nooit zon en onze kamer lag recht over de glazen lift die plat in onze kamer uitkeek (leuk!)). 10 dagen lang bijna geen fruit gekregen en elke dag gehaktballetjes. De kok maakten bv. 2 kommen puree, ben je te laat dan kan je enkel nog gefrituurde aardappelen, kroketten of fritten eten. Heb me ook mateloos gestoord aan die blote, vrouwelijke Russen die toch wel een voorkeursbehandeling krijgen. Gelukkig zijn de kamermeisjes en de mensen van de bar goedlachts. Een 9? Zeker niet!

• 9Nico Thea en kids29-06-2007

Voor het geld dat je betaald kunnen wij niet anders zeggen dat een perfect hotel genoeg te eten en genoeg te doen en als je meer wil zal je meer moeten betalen gr

• 8patrick papens15-06-2007

Na alle positieve reakties op deze site uiteindelijk gekozen voor hotel Aqua. Kamer OK, elke dag propere lakens/handdoeken. Eten lekker, maar weinig variatie. Eerder 4* dan 5! Animatie stelt niks voor. Het "huisorkest" zong in een onverstaanbaar Engels en speelde vaak enkel voor het personeel. In de reisbrochure stond dat er bar was op het dak, maar niet gevonden. hotel was maar voor éénderde bezet en vooral dan door 50/60+ers, die blijkbaar vroeg gingen slapen, dus niks te beleven in het hotel. Icmeler zelf heeft dit echter goedgemaakt. Voor elk wat wils en trouwens veel goedkoper om een pintje te gaan drinken buiten het hotel! Nog 2 koppels gesproken die vaste klanten zijn en ons bevestigden dat de kwaliteit & service zijn achteruit gegaan. al bij al toch leuke vakantie gehad.

• 10Fons, Arlette, Mia en Eddy.10-01-2007

Fantastisch hotel. Vriendelijk personeel. Minder keuze bij maaltijdbuffetten, maar allemaal even lekker; Ligging zeer goed, tuin zeer mooi. Wandelweg naar Marmaris ca 9km fantastisch om te doen. Hier komen we zeker terug.

• 7Leysen Johan09-10-2006

Wij waren hier in augustus 2006, en wij hebben hier een mooie vakantie gehad,maar ik moet toch zeggen dat het hotel dringend aan een opfrisbeurtje toe is,het was vroeger misschien 5 sterren waard, maar nu een kleine 4 volgens onze mening, zeer mooie tuin en prachtig gelegen,het zwembad daarentegen vuil en klein(schimmelranden)het eten is goed maar zeker niet te vergelijken met club Milta in Bodrum!!Algemeen goed ,maar als je naar icmeler gaat kan je beter bij Marti resort boeken!

• 9fam. Wemerman17-08-2006

Periode 2 aug tot 17 aug verbleven wij in hotel Aqua. Wij vonden het een tophotel, zeer mooie omgeving, enorm vriendelijk personeel, mooie aangelegde tuin, uitgebreid en goed buffet en het was er zeer schoon. Opvallend was dat het in het hoogseizoen zo rustig was in Icmeler wat wij wel prettig vonden. Drukte kun je opzoeken in Marmaris. Kamers van het hotel waren netjes ingericht (met nederlandse televisiezender op de tv), wel vonden wij de badkamer en het balkon wat aan de kleine kant. Wij kunnen alleen maar zeggen dat het zeer zeker de moeite waard is om dit hotel te bezoeken en je zal dan merken dat je er geen spijt van zal hebben.

11 tips over Hotel Aqua

• wilma, 11-06-2014

Alle kamers hebben zijzeezicht. Geen gezeur dus met minder uitzicht. Voorkeur kan dus alleen zijn, ochtend of avondzon. In de omgeving zijn nog leuke restaurantjes om een lekker kopje koffie te drinken, echter alles is in het hotel..Tegenover Burger King in het oude centrum van Marmaris ligt een schip Josh is here. Josh vaart met max. 12 personen, spreekt Ned en is een enige boottocht. Geen harde muziek aan boord, lekkere lunch, gezellig.Je kan hem ook afhuren voor een eigen gezelschap.

• Fam.L.K.Bos, 27-07-2012

Excursie naar Dalian ( modder / zwavelbad, schildpadden, boottocht, etc. ) moet je doen. Prachtige bezienswaardigheden.

• tineke, 22-10-2012

De koffie bij cafe safan op de boulevard is erg lekker!

35 vragen over Hotel Aqua

• J.Beljaars Oosterhout, 27-11-2018

vraag luchthaven???

Wij zijn van plan om naar dit hotel te gaan in juli 2019, nu is mijn vraag.....welke luchthaven kan ik het beste nemen...Bodrum of Dalaman...dit ivm met de tijd dat je in de bus moet zitten vanaf de luchthaven naar het hotel, ik lees alleen maar goede dingen over het hotel, dus zal wel goed zijn,ik lees wel tussen de regels door dat er meer ouderen komen dan jeugd vanuit Nederland en dat er weinig Russen zijn..,2018 in Lara geweest en daar was buiten het hotel niet veel te doen,hier wel?

Natasja Vos , 03-12-2018

Goedemiddag, wij hebben net een voorboeking gedaan voor dit hotel. Bodrum is de transfertijd 2 uur en dalaman maar 1 uur. Maar als we dan kiezen voor de vlucht naar Dalaman hadden we heen en terug een tussenlanding in Bodrum dus dan kost het nog meer tijd om uit het vliegtuig te gaan minimaal een uur om te tanken en te poetsen. Dus vandaar toch Bodrum gekozen. Ben je waarschijnlijk toch nog eerder in je hotel. Even goed uitzoeken dus!

Lilian de Koning, 05-01-2019

Dalaman is de beste keuze,korter reizen!

• Elly Hendriksen, 06-08-2018

lange broek voor heren met diner verplicht?

Is het verplicht voor de heren om een lange broek aan te hebben bij het diner?

• Remco, 16-06-2018

Van Iclemer naar Rhodos

Zijn er mensen die een dagtochtje van Iclemer naar Rhodos hebbe gemaakt? Zo ja, via een locale touroperator of via eigen reisorganisatie? Aan wat voor bedrag moet je dan denken?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia