Hotel Aqua

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°21°
Hotel Aqua
9,2

Wat vakantiegangers zeggen

Op all-inclusive vakantie zonder kinderen? Dan zit je goed in Hotel Aqua. Want dit hotel is populair onder volwassenen die samen vakantie willen vieren. Veel van jullie zijn hier al meerdere keren geweest. Zo ook Wil Boskeljon: ‘Hotel Aqua is een hotel waar je als gast behandeld wordt. Niets is teveel. Alles wordt gedaan om jou, als vakantieganger, een zorgeloze tijd te bieden. Voor ons was het de zesde keer in Aqua.’ Lees met ons mee en ontdek meer over dit hotel in de buurt van Marmaris.

De kamers in Hotel Aqua

In Hotel Aqua overnacht je in een schone kamer. Jullie zijn vrijwel allemaal positief over de hotelkamers. Reviewer André Godrie ziet wel een verbeterpunt: ‘De badkamer was heel klein, balkon is ook niet groot’. Je hotelkamer is hier uitgerust met airconditioning, kitchenette en een gratis mini-bar.

Al vierden de meesten van jullie vakantie in Hotel Aqua zonder kinderen en kom je hier dan ook weinig kinderen tegen, is er voor hen wel entertainment. Cynthia Dumas schrijft: ‘Erg leuk entertainment, voor jong en oud'. Voor de kids is er een miniclub en kids club. Verder is het animatieprogramma gericht op volwassenen. Vooral in de avond is het gezellig want dan kun je genieten van leuke shows. K van der Eems beleefde een leuke avond: ‘Fantastische swingende avond gehad met ‘de Drifters’.

Aan het zwembad in Hotel Aqua is er altijd een ligbed met parasol vrij. Het water van het zwembad is wel wat koud wanneer het geen hoogseizoen is. Eten kan in een van de vier restaurants. Jullie zijn tevreden over de kwaliteit van het eten. Het is lekker en de temperatuur van het eten is goed. Al mag de keuze bij de buffetten wel wat uitgebreider zijn. Naast vier restaurants vind je in dit hotel trouwens ook vier barretjes.

Ligging

Ben je fan van het strand? Hotel Aqua ligt direct aan de kust. Vanuit het hotel loop je hier zo naar toe en relax je op een ligbed op het privéstrand. Eric Duivenoorden schrijft hierover: ‘De ligging is perfect met een heerlijk strand aan de boulevard’. Via de boulevard loop je ook naar het centrum van Içmeler. Een dorp dat volgens jullie erg gezellig is. K. van der Eems: ‘Içmeler is bovendien een mooi en vooral schoon dorp. Echt een aanrader’. Tip: breng een bezoek aan de markt in Içmeler die elke woensdag plaatsvindt.

Hotel Aqua ligt vlakbij Marmaris. Een uitstapje naar deze stad is zo gemaakt want de dolmus stopt voor de deur van het hotel. Je bent er in nog geen 10 minuten. Reviewer Marja bezocht deze stad vanuit Hotel Aqua: ‘Vlakbij Marmaris. Met de dolmus 75 eurocent’. Maar je kunt de dolmus ook overslaan en naar Marmaris op een unieke manier. Lonne Brugman tipt: ‘Op goede afstand van Marmaris, vanaf het hotel met taxibootje naar Marmaris, helemaal leuk’. Eenmaal in Marmaris is een bezoek aan het oude kasteel een echte aanrader. Ga jij met de dolmus of met de boot?

37 reviews over Hotel Aqua in het Nederlands

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

sylvia
6-6-2019

Geweldig hotel en mooie locatie. Het personeel is heel behulpzaam en de bediening van zowel restaurant als terrassen is erg goed. De slaapkamers zijn goed, de badkamer is wat kleiner maar alles aanwezig wat nodig is. De wifi is erg goed zelfs op het terras aan de boulevard nog steeds goede ontvangst. Er ligt bij het strand van het hotel een watertaxi die zowel naar Marmaris als Turunc vaart. Kosten hiervoor zijn 20 lira pp. Erg leuk om te doen. Het eten in het restaurant is goed er zit variatie in en de gehele dag door is er overal wel wat te eten. Op het buitenterras kan je smiddags van de menu kaart verschillende gerechten bestellen. Zelfs vers gebakken wafels met ijs/fruit is er smiddags te krijgen. De entertainment savonds is erg leuk en iedere dag weer wat anders. Kortom dit hotel is een goede keuze om te kunnen genieten van een heerlijke vakantie in Turkije.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch!

Henk en Riet de Jongh
5-6-2018

Prachtig hotel, heel vriendelijk en correct personeel.Je word in de watten gelegd, 24 all incl. en niks wachten in de rij je word gewoon aan tafel bediend. weinig kinderen maar dat is ook niet de doelgroep, je loopt zo via de mooie tuin het prive strand op waar ze ook nog eens komen serveren. zwembad toch weer handdoekje leggen maar daar doe je weinig aan, we zijn altijd naar t strand geweest dus....en heel lekker eten! savond in t dorpje winkels en terrassen en n autovrije wandelboulevard. ook n heel mooi felblauw fietspad😊kortom n aanrader 👍👍👍

Gereisd Met vrienden in mei 2018
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 2-7-2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf.

Wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met Vriendelijke groet,

Fijn verblijf met goede service.

Marja
20-11-2017

Geen luxe! Maar een super service en zeer gezellig! Prachtig uitzicht! Vlakbij Marmaris. Met dolmus 75 eurocent. Vlakbij centrum ook erg leuk! Goed uitgangspunt om van alles te doen. Zeer vriendelijke mensen. Gezelligheid staat hier voorop! Kan geen super-de-luxe hotel tegenop. Je voelt je hier heerlijk thuis en op je gemak!

Gereisd Met vrienden in september 2017
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 29-11-2017

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf.

Geweldig geweest

Henny Dingler
26-6-2017

Fijne accomodatie mooie omgeving op ongeveer 8 km van Marmaris

Gereisd Met vrienden in juni 2017
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 5-7-2017

Geachte Gast,

Dank u voor het nemen van uw tijd om een beoordeling over ons hotel te posten, wij kijken ernaar uit om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Goed maar geen 5* waard

Monica en Janet
7-11-2016

8 dgn in Aqua geweest. Goed hotel maar geen 5* waard. Buffetten goed maar veelal hetzelfde (geen showcooking 's avonds) en er werd soms al afgeruimd terwijl je nog aan het opscheppen was.Hotel is super schoon maar de badkamers gedateerd. Handdoeken voor op strand erg dun en er worden geen echte merk sterke dranken geschonken voor de all inclusive. (wel met bijbetaling). Veelal een 60 plus hotel en 's avonds na 23.00 uur moet het stil zijn anders gaan de ouderen klagen werd ons verteld. Wij verveelden ons!!! In de lounge zit iedereen 's avonds te kaarten en andere spelletjes te doen maar, wij begin 50 willen graag wat entertainment. Het is toch niet de bedoeling dat we elke avond het hotel uit moeten om de gezelligheid op te zoeken terwijl we all inclusive hebben. Prima hotel voor als je wat ouder bent of rust wilt en geen interesse hebt in muziek en dans. Wij vonden het bedrag wat we neer geteld hebben voor 8 dagen all inclusive niet waard.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Met Vriendelijke groet,

Fantastische vakantie , we gaan zeker terug

Richard pul
5-10-2016

Er zijn geen negatieve dingen te noemen over dit hotel.Het personeel doet echt alles om het de gasten naar hun zin te maken. Er is echt niets wat je zelf mag doen. De kamers zijn erg compleet en schoon.De ligging is direct aan het strand , en ook daar ontbreekt het je aan niets.Je hoeft er ook niet vroeg je bed voor uit om een handdoek neer te leggen want er is plek zat.Elke avond mooie shows , en ook daar hoef niet bang te zijn dat je geen plek heb.We zijn er nu voor de derde keer geweest , en er gaat ook zeker een vierde keer bij komen.De eetzaal is ook zeer ruim opgezet , en ook daar is plaats voor iedereen. Veel variatie in het eten , dus voor iedereen is er wel iets lekkers.op de dag van ons vertrek naar huis mochten we gewoon ontbijten dit terwijl de eetzaal pas een half uur later open zou gaan. Dus hier geld echt , Geen Gast Tot Last. Heel erg Bedankt en tot volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Met Vriendelijke groet,

geweldige vakantie gehad in hotel aqua

maurice
7-9-2016

Prima hotel waar de klant koning is. Ligging was voor ons perfect, direct aan het strand en Marmaris met taxiboot - dolmus of wandeling van 1,5 uur te bereiken. Faciliteiten allemaal top en eten erg goed en gevarieerd. Vaker in Turkije geweest (altijd 5 *) dus weet de verschillen tussen hotels. De relatief kleinschaligheid in combinatie met kwaliteit hotel / kamers / avondshows / ligging direct aan strand / omgeving was voor ons perfect.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Aanrader

Tinka Bruinink
2-9-2016

Goed eten,vriendelijk personeel,goede ligging en alles erg netjes/schoon. Minder geschikt voor kinderen,zou adults only kunnen zijn.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Super

G.H van der Wal
26-8-2016

Alles was gewoon top,van aankomst tot vertrek alles super geregeld,super vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in september 2015
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 26-8-2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw leuke reactie. wij zijn blij om te lezen dat u een leuke vakatie heb gehad in onze Hotel. We wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met vriendelijke groet,

Hotel Management

linde Joosten
4-8-2016

Personeel is betrokken bij je en er wordt goed rekening gehouden met allergieën.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.