Hotel Aqua

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°20°
Hotel Aqua
9,2

Wat vakantiegangers zeggen

Op all-inclusive vakantie zonder kinderen? Dan zit je goed in Hotel Aqua. Want dit hotel is populair onder volwassenen die samen vakantie willen vieren. Veel van jullie zijn hier al meerdere keren geweest. Zo ook Wil Boskeljon: ‘Hotel Aqua is een hotel waar je als gast behandeld wordt. Niets is teveel. Alles wordt gedaan om jou, als vakantieganger, een zorgeloze tijd te bieden. Voor ons was het de zesde keer in Aqua.’ Lees met ons mee en ontdek meer over dit hotel in de buurt van Marmaris.

De kamers in Hotel Aqua

In Hotel Aqua overnacht je in een schone kamer. Jullie zijn vrijwel allemaal positief over de hotelkamers. Reviewer André Godrie ziet wel een verbeterpunt: ‘De badkamer was heel klein, balkon is ook niet groot’. Je hotelkamer is hier uitgerust met airconditioning, kitchenette en een gratis mini-bar.

Al vierden de meesten van jullie vakantie in Hotel Aqua zonder kinderen en kom je hier dan ook weinig kinderen tegen, is er voor hen wel entertainment. Cynthia Dumas schrijft: ‘Erg leuk entertainment, voor jong en oud'. Voor de kids is er een miniclub en kids club. Verder is het animatieprogramma gericht op volwassenen. Vooral in de avond is het gezellig want dan kun je genieten van leuke shows. K van der Eems beleefde een leuke avond: ‘Fantastische swingende avond gehad met ‘de Drifters’.

Aan het zwembad in Hotel Aqua is er altijd een ligbed met parasol vrij. Het water van het zwembad is wel wat koud wanneer het geen hoogseizoen is. Eten kan in een van de vier restaurants. Jullie zijn tevreden over de kwaliteit van het eten. Het is lekker en de temperatuur van het eten is goed. Al mag de keuze bij de buffetten wel wat uitgebreider zijn. Naast vier restaurants vind je in dit hotel trouwens ook vier barretjes.

Ligging

Ben je fan van het strand? Hotel Aqua ligt direct aan de kust. Vanuit het hotel loop je hier zo naar toe en relax je op een ligbed op het privéstrand. Eric Duivenoorden schrijft hierover: ‘De ligging is perfect met een heerlijk strand aan de boulevard’. Via de boulevard loop je ook naar het centrum van Içmeler. Een dorp dat volgens jullie erg gezellig is. K. van der Eems: ‘Içmeler is bovendien een mooi en vooral schoon dorp. Echt een aanrader’. Tip: breng een bezoek aan de markt in Içmeler die elke woensdag plaatsvindt.

Hotel Aqua ligt vlakbij Marmaris. Een uitstapje naar deze stad is zo gemaakt want de dolmus stopt voor de deur van het hotel. Je bent er in nog geen 10 minuten. Reviewer Marja bezocht deze stad vanuit Hotel Aqua: ‘Vlakbij Marmaris. Met de dolmus 75 eurocent’. Maar je kunt de dolmus ook overslaan en naar Marmaris op een unieke manier. Lonne Brugman tipt: ‘Op goede afstand van Marmaris, vanaf het hotel met taxibootje naar Marmaris, helemaal leuk’. Eenmaal in Marmaris is een bezoek aan het oude kasteel een echte aanrader. Ga jij met de dolmus of met de boot?

12 reviews over Hotel Aqua in het Nederlands

Fantastich

Peter Heijink
3-7-2018

Hotel Aqua is een prima 5 sterren hotel die zijn sterren zeker waard is. Prima hotel zonder klachten. Zeer vriendelijk personeel en een Hotel waar alles mogelijk is en je als een goede gast wordt behandeld. In een woord TOP.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 1-9-2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf.

Wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met Vriendelijke groet,

Fantastisch!!

Eliane Elsen
9-8-2017

Mijn bejaarde gehandicapte vader (been amputatie) en bejaarde moeder was mee. Geweldige rolstoelkamer! Overal MIVA toiletten! Goed begaanbare paden en boulevard! Met rolstoel en rollator. Er is een speciale rolstoel waarmee mijn vader de zee in kon!! Iedereen super lief en zorgzaam. De vakantie van hun leven! Ben hier al 5 x geweest maar ga zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 21-9-2017

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf.

Met Vriendelijke groet,

We komen zeker terug

N
22-8-2016

De service was top zo goed

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 26-8-2016

Geachte gas, Bedankt voor uw leuke reactie. wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met vriendelijke groet,

Hotel Management

Goede service en klantvriendelijk

Marc
17-8-2016

Al het personeel is zeer vriendelijk en wil je altijd tot je dienst zijn. Leuk en enthousiast animatieteam. Het hotel is netjes en schoon ondanks dat het al wat ouder is. Kamers zijn heel netjes en ruim. Ligging is prima, aan het strand, boulevard en dicht bij winkeltjes.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 19-8-2016

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf. wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua

Met Vriendelijke groet, Hotel Management

Heerlijke relax vakantie!

Hennie
16-8-2016

Heerlijk genoten samen met mijn dochter. Service is uitstekend! Animatieteam is top en de ligging is prachtig. Ook het eten is heel lekker en gevarieerd. Het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat er op de terassen stoelen zijn zonder rugkussentjes terwijl de ligbedden weer perfecte ligkussens hebben. Wij komen zeker nog eens terug!

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 27-8-2016

Geachte gast, Hartelijk dan voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf en vooral voor het brengen van de kwesties onder onze aandacht. We wensen u het beste en we verheugen ons erop u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met vriendelijke groet, Hotel Management

Top hotel

Romi
3-8-2016

Top locatie, gemoedelijke sfeer in het hotel, leuke animatie... Leuke obers, eten van goede kwaliteit.. Wij hebben genoten

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 27-8-2016

Beste Hotel Aqua gast, Wıj danken U voor het vertrouwen ın de keuze van ons Hotel tıjdens uw verblıjf ın Hotel Aqua. Wıj zıjn blıj met de fıjne herınnerıngen dıe U heeft opgedaan tıjdens het verblıjf ın Hotel Aqua. Nogmaals dank voor het delen van uw ervarıng(en) met ons en onze gasten tıjdens uw verblıjf ın ons Hotel Wij kijken ernaar uit om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met Vriendelijke groet, Hotel Management

Eliane Elsen
2-8-2016

Super personeel,service,eten en entertainment

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 27-8-2016

Beste Hotel Aqua gast, Wıj danken U voor het vertrouwen ın de keuze van ons Hotel tıjdens uw verblıjf ın Hotel Aqua. Wıj zıjn blıj met de fıjne herınnerıngen dıe U heeft opgedaan tıjdens het verblıjf ın Hotel Aqua. Nogmaals dank voor het delen van uw ervarıng(en) met ons en onze gasten tıjdens uw verblıjf ın ons Hotel Met vriendelijke groet, Hotel Management

jos joosten
1-8-2016

Animatie was zeer goed, personeel zeer vriendelijk

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 29-8-2016

Geachte gast,

Wij wensen u het beste. En we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met vriendelijke groet, Hotel Management

geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel.

peter
28-7-2016

zwembad iets aan de kleine kant. het animatie team is heel leuk en niet opdringerig.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 29-8-2016

Geachte Hotel gast,

Hartelijk dank voor het brengen van de kwesties onder onze aandacht. Wi wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met Vriendelıjke groet, Hotel Management

Fantastisch! Zeker weer terug

Lonne Brugman
11-7-2016

Echt een geweldig verblijf, Alles is gewoon Top! Echt een aanrader. Je kan het zo gek niet bedenken of het is er. Goed verblijf voor rolstoel gebruikers. Op goede afstand van Marmaris, vanaf het hotel met taxibootje naar Marmaris, helemaal leuk. Ik ben al naar heel wat resorts geweest, maar Hotel Aqua slaat echt alles! Niet discriminerend bedoeld, maar vrijwel geen russen. Ik zeg doen!!! wij gaan zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 18-7-2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw vriendeliıjke opmerkingen over uw verblijf. We wensen u het beste en we verheugen ons erop u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met vriendelijke groeten,

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.