Hotel Aqua

9.3Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

9.3Fenomenaal

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Op all-inclusive vakantie zonder kinderen? Dan zit je goed in Hotel Aqua. Want dit hotel is populair onder volwassenen die samen vakantie willen vieren. Veel van jullie zijn hier al meerdere keren geweest. Zo ook Wil Boskeljon: ‘Hotel Aqua is een hotel waar je als gast behandeld wordt. Niets is teveel. Alles wordt gedaan om jou, als vakantieganger, een zorgeloze tijd te bieden. Voor ons was het de zesde keer in Aqua.’ Lees met ons mee en ontdek meer over dit hotel in de buurt van Marmaris.

De kamers in Hotel Aqua

In Hotel Aqua overnacht je in een schone kamer. Jullie zijn vrijwel allemaal positief over de hotelkamers. Reviewer André Godrie ziet wel een verbeterpunt: ‘De badkamer was heel klein, balkon is ook niet groot’. Je hotelkamer is hier uitgerust met airconditioning, kitchenette en een gratis mini-bar.

Al vierden de meesten van jullie vakantie in Hotel Aqua zonder kinderen en kom je hier dan ook weinig kinderen tegen, is er voor hen wel entertainment. Cynthia Dumas schrijft: ‘Erg leuk entertainment, voor jong en oud'. Voor de kids is er een miniclub en kids club. Verder is het animatieprogramma gericht op volwassenen. Vooral in de avond is het gezellig want dan kun je genieten van leuke shows. K van der Eems beleefde een leuke avond: ‘Fantastische swingende avond gehad met ‘de Drifters’.

Aan het zwembad in Hotel Aqua is er altijd een ligbed met parasol vrij. Het water van het zwembad is wel wat koud wanneer het geen hoogseizoen is. Eten kan in een van de vier restaurants. Jullie zijn tevreden over de kwaliteit van het eten. Het is lekker en de temperatuur van het eten is goed. Al mag de keuze bij de buffetten wel wat uitgebreider zijn. Naast vier restaurants vind je in dit hotel trouwens ook vier barretjes.

Ligging

Ben je fan van het strand? Hotel Aqua ligt direct aan de kust. Vanuit het hotel loop je hier zo naar toe en relax je op een ligbed op het privéstrand. Eric Duivenoorden schrijft hierover: ‘De ligging is perfect met een heerlijk strand aan de boulevard’. Via de boulevard loop je ook naar het centrum van Içmeler. Een dorp dat volgens jullie erg gezellig is. K. van der Eems: ‘Içmeler is bovendien een mooi en vooral schoon dorp. Echt een aanrader’. Tip: breng een bezoek aan de markt in Içmeler die elke woensdag plaatsvindt.

Hotel Aqua ligt vlakbij Marmaris. Een uitstapje naar deze stad is zo gemaakt want de dolmus stopt voor de deur van het hotel. Je bent er in nog geen 10 minuten. Reviewer Marja bezocht deze stad vanuit Hotel Aqua: ‘Vlakbij Marmaris. Met de dolmus 75 eurocent’. Maar je kunt de dolmus ook overslaan en naar Marmaris op een unieke manier. Lonne Brugman tipt: ‘Op goede afstand van Marmaris, vanaf het hotel met taxibootje naar Marmaris, helemaal leuk’. Eenmaal in Marmaris is een bezoek aan het oude kasteel een echte aanrader. Ga jij met de dolmus of met de boot?

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua voor je op een rij gezet:

250 reviews over Hotel Aqua

• 8Irene en Monica12-04-2006

Wij zijn in mei 2004 in dit fantastische hotel geweest en ik kan niet anders zeggen, dat dit het mooiste hotel is waar ik ooit ben geweest. Je moet er alleen niet vanuit gaan dat het hier een hotel betreft waar je met je gezin met kleine kinderen heen gaat. De gemiddelde leeftijd is hier toch wel zo'n 45 to 50 jaar. Als je tot rust wilt komen (en dat was ons uitgangspunt) dan is het in Aqua goed toeven. Het eten is heerlijk, de service is heel persoonlijk en de ligging is werkelijk fantastisch. Wat wil je nog meer. Ik ga er dit jaar in mei weer naar toe en kijk er echt naar uit.

Zakelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua voor je op een rij gezet:

11 tips over Hotel Aqua

• wilma, 11-06-2014

Alle kamers hebben zijzeezicht. Geen gezeur dus met minder uitzicht. Voorkeur kan dus alleen zijn, ochtend of avondzon. In de omgeving zijn nog leuke restaurantjes om een lekker kopje koffie te drinken, echter alles is in het hotel..Tegenover Burger King in het oude centrum van Marmaris ligt een schip Josh is here. Josh vaart met max. 12 personen, spreekt Ned en is een enige boottocht. Geen harde muziek aan boord, lekkere lunch, gezellig.Je kan hem ook afhuren voor een eigen gezelschap.

• Fam.L.K.Bos, 27-07-2012

Excursie naar Dalian ( modder / zwavelbad, schildpadden, boottocht, etc. ) moet je doen. Prachtige bezienswaardigheden.

• tineke, 22-10-2012

De koffie bij cafe safan op de boulevard is erg lekker!

35 vragen over Hotel Aqua

• J.Beljaars Oosterhout, 27-11-2018

vraag luchthaven???

Wij zijn van plan om naar dit hotel te gaan in juli 2019, nu is mijn vraag.....welke luchthaven kan ik het beste nemen...Bodrum of Dalaman...dit ivm met de tijd dat je in de bus moet zitten vanaf de luchthaven naar het hotel, ik lees alleen maar goede dingen over het hotel, dus zal wel goed zijn,ik lees wel tussen de regels door dat er meer ouderen komen dan jeugd vanuit Nederland en dat er weinig Russen zijn..,2018 in Lara geweest en daar was buiten het hotel niet veel te doen,hier wel?

Natasja Vos , 03-12-2018

Goedemiddag, wij hebben net een voorboeking gedaan voor dit hotel. Bodrum is de transfertijd 2 uur en dalaman maar 1 uur. Maar als we dan kiezen voor de vlucht naar Dalaman hadden we heen en terug een tussenlanding in Bodrum dus dan kost het nog meer tijd om uit het vliegtuig te gaan minimaal een uur om te tanken en te poetsen. Dus vandaar toch Bodrum gekozen. Ben je waarschijnlijk toch nog eerder in je hotel. Even goed uitzoeken dus!

Lilian de Koning, 05-01-2019

Dalaman is de beste keuze,korter reizen!

• Elly Hendriksen, 06-08-2018

lange broek voor heren met diner verplicht?

Is het verplicht voor de heren om een lange broek aan te hebben bij het diner?

• Remco, 16-06-2018

Van Iclemer naar Rhodos

Zijn er mensen die een dagtochtje van Iclemer naar Rhodos hebbe gemaakt? Zo ja, via een locale touroperator of via eigen reisorganisatie? Aan wat voor bedrag moet je dan denken?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia