Hotel Aqua

11 tips over Hotel Aqua

Henny Dingler , 26-6-2017

Alles in 1 woord geweldig

Wij zaten in kamer 438

Met de boot naar turunc of marmaris

vschoukens, 12-10-2016
In de straat voor het hotel is er een zeer goede bar Linekers Sports bar, waar het altijd Happy Hours is : dat betekent 2 cocktails voor de prijs van één cocktail - 6 Euro. Ook zeer mooie uitstap gedaan met het hotel Aqua volledig gratis naar de grote zeeschilpadden + boottocht langs de koningsgraven gedaan. Zeer goed georganiseerd door het hotel zelf.
henny dingler, 2-8-2015

Het enige min puntje bij de bars naar het toilet gaan maar daar wordt nu aangewerkt.

wij hadden een hele fijne kamer.In de omgeving is veel te doen bv boottocht dorpentocht met de bus naar Marmaris met het bootje naar Turunc.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua voor je op een rij gezet:

Christien, 2-7-2015
De kamers met zijzicht zijn een goede keuze. Er zijn nagenoeg geen kamers met front zeezicht.
vdmeer, 13-6-2015

Het hotel is maar anderhalf uur wandelen van het veel drukkere

Marmaris op een mooie boulevard langs de zee.

wilma, 11-6-2014
Alle kamers hebben zijzeezicht. Geen gezeur dus met minder uitzicht. Voorkeur kan dus alleen zijn, ochtend of avondzon. In de omgeving zijn nog leuke restaurantjes om een lekker kopje koffie te drinken, echter alles is in het hotel..Tegenover Burger King in het oude centrum van Marmaris ligt een schip Josh is here. Josh vaart met max. 12 personen, spreekt Ned en is een enige boottocht. Geen harde muziek aan boord, lekkere lunch, gezellig.Je kan hem ook afhuren voor een eigen gezelschap.

tineke, 22-10-2012
De koffie bij cafe safan op de boulevard is erg lekker!
Inge Bunte, 10-8-2012
Het is raadzaam oordopjes mee te nemen voor het geval dat je wel van het hotel wilt genieten maar niet van een luidruchtig animatieteam.
Fam.L.K.Bos, 27-7-2012
Excursie naar Dalian ( modder / zwavelbad, schildpadden, boottocht, etc. ) moet je doen. Prachtige bezienswaardigheden.
Riet, 7-6-2012

Aanrader voor oudere echtparen en niet voor gezinnen met kinderen.

Personeel erg vriendelijk,maar spreken bijna geen Engels op een enkeling na.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua voor je op een rij gezet: