35 vragen over Hotel Aqua

• J.Beljaars Oosterhout, 27-11-2018

vraag luchthaven???

Wij zijn van plan om naar dit hotel te gaan in juli 2019, nu is mijn vraag.....welke luchthaven kan ik het beste nemen...Bodrum of Dalaman...dit ivm met de tijd dat je in de bus moet zitten vanaf de luchthaven naar het hotel, ik lees alleen maar goede dingen over het hotel, dus zal wel goed zijn,ik lees wel tussen de regels door dat er meer ouderen komen dan jeugd vanuit Nederland en dat er weinig Russen zijn..,2018 in Lara geweest en daar was buiten het hotel niet veel te doen,hier wel?

Natasja Vos , 03-12-2018

Goedemiddag, wij hebben net een voorboeking gedaan voor dit hotel. Bodrum is de transfertijd 2 uur en dalaman maar 1 uur. Maar als we dan kiezen voor de vlucht naar Dalaman hadden we heen en terug een tussenlanding in Bodrum dus dan kost het nog meer tijd om uit het vliegtuig te gaan minimaal een uur om te tanken en te poetsen. Dus vandaar toch Bodrum gekozen. Ben je waarschijnlijk toch nog eerder in je hotel. Even goed uitzoeken dus!

Lilian de Koning, 05-01-2019

Dalaman is de beste keuze,korter reizen!

• Elly Hendriksen, 06-08-2018

lange broek voor heren met diner verplicht?

Is het verplicht voor de heren om een lange broek aan te hebben bij het diner?

• Remco, 16-06-2018

Van Iclemer naar Rhodos

Zijn er mensen die een dagtochtje van Iclemer naar Rhodos hebbe gemaakt? Zo ja, via een locale touroperator of via eigen reisorganisatie? Aan wat voor bedrag moet je dan denken?

• Gi, 23-01-2018

Russen

Zijn er veel russen in het hotel in juni

Heleen, 14-07-2018

Hallo Er zijn geen russen in het Agua hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Tjingo
    Tjingo
    Traveltroef
    Traveltroef

• cctop, 14-08-2015

cc

wat voor bier word in het hotel geschonken? en wel goed koud? 1 x ergens gezeten waar ze bij het zwembad bier vusten in de zon hadden staan . beetje zonde als je all in zit

leslie deriga, 27-08-2015

Carlsberg en Tuborg Het is redelijk koud maar voordat je het leeg hebt was het door de warmte 37º lauw. Dus ijsklontje erbij.

cctop, 28-08-2015

Thanks.. Wij (stel in de 20) gaan in de herfst vakantie heen:) zijn we dan niet de jongste daar? We hebben er iig zin in. Nog dingen die we sws moeten bekijken of doen? Groetjes

Angelique, 27-08-2015

Tuborg en efes was goed koud !!! Alles was goed geregeld zeer aan te raden !

• reinademar, 07-06-2015

Roken

Mag er buiten gerookt worden en of ook op je balkon van je kamer?

Karin beekmans, 07-06-2015

Op het balkon staat een asbak. Op sommige plekken waar een asbak staat mag je roken buiten.

• icm_franken, 29-04-2015

Snorkelen

Heb zojuist geboekt en lees eigenlijk niets over pubers! Mijn zoon is 15 maar is het echt hoofdzakelijk ouderen? Of zijn er meer kinderen te verwachten in juli van deze leeftijd? En is het mooi snorkelwater? Dat is z'n lust en z'n leven! Wij hebben er in ieder geval zin in gezien alle reacties!

R pul, 24-05-2015

Wij zijn er voor het eerst geweest half mei , naar onze mening is het minder geschikt voor zoals u zelf zegt pubers hoe het is in juli wet ik niet maar toen wij er verbleven ware er geen kinderen van zijn leeftijd. Wel enkele veel jongere kinderen in de leeftijd van ongeveer 1 tot 4-5 jaar.wel is het water terplekke erg helder , dus snorkelen zal wel lukken. Voor de rest is het een perfect hotel voor als je lekker rust wilt. Wij gaan er zeker terug.

• moniqueo, 29-03-2015

themperatuur september/Lira's

Wij gaan eind september naar dit hotel. Kan je dan nog 's avonds buiten zitten? En is het nog handiger om met lira's te betalen?

Albertje, 13-04-2015

Ik hoop dat de temperatuur dan goed is, maar ik verwacht zo rond de 30 graden. Ik zou gewoon alles in Lira's betalen.

• marieke-93, 19-02-2015

Kleding voorschrift

Hallo, Wij (21-26 jr) willen heel graag dit hotel boeken alleen de kledingvoorschriften zijn voor ons onduidelijk. Ik heb arke gebeld en die zegt dat je niet met je zwembroek mag dineren. Dat snap ik, maar uit andere reacties lijkt het of je zelfs een lange broek aan moet. Wie kan mij vertellen of je ook een korte broek aan kan? Geldt dit voor ontbijt, lunch en avond eten of alleen avond eten?

Groetjes Marieke

Albertje, 13-04-2015

Nee hoor. Over een nette korte broek doen ze echt niet moeilijk.

• Charlotte, 09-01-2015

Hotel geschikt voor onze leeftijd? 23 jaar

Is dit hotel ook leuk voor onze leeftijd van 23 jaar? Uit de beoordelingen haal ik alleen wat oudere mensen.. En is er een leuk animatieteam? alvast bedankt! wij hebben voor augustus geboekt

marieke-93, 19-02-2015

Anouk, jij weet vast of een lange broek verwacht wordt bij het eten! Is dit bij ontbijt, lunch en avond eten of alleen bij het avond eten? Groetjes Marieke

Anouk, 15-01-2015

Ik vind van wel. Ben zelf vorig jaar geweest met mijn vriend. Wij zijn tussen de 19 en de 25. Leuk animatieteam, zelf niet veel avonden bij het hotel gebleven. Icmeler is een leuk dorpje voor 's avonds maar voor een paar euro sta je met een dolmus busje in Marmaris en hier kun je de hele avond vertoeven. Veel leuke winkeltjes, restaurantjes, discotheken en een bazaar.