Hotel Aqua *****

Hotel Aqua *****

Hotel Aqua
9,4

207 reviews over Hotel Aqua in het Nederlands

Fijn verblijf met goede service.

Marja, 20-11-2017

Geen luxe! Maar een super service en zeer gezellig! Prachtig uitzicht! Vlakbij Marmaris. Met dolmus 75 eurocent. Vlakbij centrum ook erg leuk! Goed uitgangspunt om van alles te doen. Zeer vriendelijke mensen. Gezelligheid staat hier voorop! Kan geen super-de-luxe hotel tegenop. Je voelt je hier heerlijk thuis en op je gemak!
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 29-11-2017

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf.

Wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

goed hotel

mbekker, 17-10-2017

het hotel heeft een goede prijs kwaliteit verhouding
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 21-10-2017

Super

Peter Heijink, 15-10-2017

Bereid je voor op een supervakantie, waarin je wordt voorzien van alle luxe en waar je centraal staat als gast. TOP.

Vele malen in Turkije geweest maar dit is super. Prima ligging aan het strand, goed eten en uitermate vriendelijk personeel. Het woord kan niet komt hier niet voor.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 13-2-2018

Fantastisch, alles klopte.

Wim en Ria, 12-10-2017

We vonden een ding wat volgens ons anders moet. Tijdens de animatie 's avonds die overigens wel goed was, was het geluid. Wat een herrie, is dat nodig als het merendeel van de gasten 60 plus is.
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 13-10-2017

Super vakantie

Hans Breider, 9-10-2017

Het is een super hotel, zeer gastvrij.

Begint al als je aankomt, de koffers worden als het ware uit je handen getrokken, want dat hoef je niet te doen.

Verder is de kwaliteit van het hotel super. Wij waren hier voor de 3e keer en elke keer is het weer een feestje. Zijn hier in 2014, 2016 en 2017 geweest en de kwaliteit wordt bijna steeds beter, terwijl je afvraagt, kan het nog beter.

Complimenten voor het gehele team van Hotel Aqua.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 13-10-2017

Geweldig hotel

Joke wijbelt, 24-9-2017

Voor de tweede keer geweest en weer geweldig het personeel van obers tot animatie tot schoonmakers geweldig iedereen geeft je het gevoel van thuiskomen twee min puntjes het eten was minder dan vorig jaar en het zwembad is erg koud maar desondanks ik heb weer genoten en kom zeker nog eens terug
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 1-10-2017

Met Vriendelijke groet,

Het was gewoon erg goed alles klopte

E.Pijper, 9-9-2017

Het hotel heeft uitstekend goede voorzieningen aardig en lief personeel staan altijd voor je klaar.en het eten is er goed. Een mooie locatie .Prive strand en zo via de boulevard naar het stadje Icmeler .lekker met de taxi boot naar Marmaris. En genieten van de zon Je komt er tot rust

In een woord GEWELDIG

Wil Boskeljon, 14-8-2017

Dit was onze 5de keer in Hotel aqua. Ook nu weer, GEWELDIG. Het personeel is super. Altijd aandacht voor de gasten. Niets is teveel. Het eten, maximale variatie. Elke dag weer, van sushi tot pasta, van verse vis tot diverse kebab soorten en smorgens diverse soorten vers brood. In Turkije zelf hebben we ook niets gemerkt van eventuele spanningen tussen Turkije en de rest van de wereld. Tis en blijft voor ons een heerlijk vakantie land. Volgens jaar weer.

Fantastisch!!

Eliane Elsen, 9-8-2017

Mijn bejaarde gehandicapte vader (been amputatie) en bejaarde moeder was mee. Geweldige rolstoelkamer! Overal MIVA toiletten! Goed begaanbare paden en boulevard! Met rolstoel en rollator. Er is een speciale rolstoel waarmee mijn vader de zee in kon!! Iedereen super lief en zorgzaam. De vakantie van hun leven! Ben hier al 5 x geweest maar ga zeker terug!

Prima hotel

Edwin, 5-8-2017

Heerlijk hotel waar alles goed geregeld is en goed eten

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aqua scoort een 9.42 uit 10 op basis van 219 reviews.