Hotel Aquastersterstersterster

9.3Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

9.3Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Op all-inclusive vakantie zonder kinderen? Dan zit je goed in Hotel Aqua. Want dit hotel is populair onder volwassenen die samen vakantie willen vieren. Veel van jullie zijn hier al meerdere keren geweest. Zo ook Wil Boskeljon: ‘Hotel Aqua is een hotel waar je als gast behandeld wordt. Niets is teveel. Alles wordt gedaan om jou, als vakantieganger, een zorgeloze tijd te bieden. Voor ons was het de zesde keer in Aqua.’ Lees met ons mee en ontdek meer over dit hotel in de buurt van Marmaris.

De kamers in Hotel Aqua

In Hotel Aqua overnacht je in een schone kamer. Jullie zijn vrijwel allemaal positief over de hotelkamers. Reviewer André Godrie ziet wel een verbeterpunt: ‘De badkamer was heel klein, balkon is ook niet groot’. Je hotelkamer is hier uitgerust met airconditioning, kitchenette en een gratis mini-bar.

Al vierden de meesten van jullie vakantie in Hotel Aqua zonder kinderen en kom je hier dan ook weinig kinderen tegen, is er voor hen wel entertainment. Cynthia Dumas schrijft: ‘Erg leuk entertainment, voor jong en oud'. Voor de kids is er een miniclub en kids club. Verder is het animatieprogramma gericht op volwassenen. Vooral in de avond is het gezellig want dan kun je genieten van leuke shows. K van der Eems beleefde een leuke avond: ‘Fantastische swingende avond gehad met ‘de Drifters’.

Aan het zwembad in Hotel Aqua is er altijd een ligbed met parasol vrij. Het water van het zwembad is wel wat koud wanneer het geen hoogseizoen is. Eten kan in een van de vier restaurants. Jullie zijn tevreden over de kwaliteit van het eten. Het is lekker en de temperatuur van het eten is goed. Al mag de keuze bij de buffetten wel wat uitgebreider zijn. Naast vier restaurants vind je in dit hotel trouwens ook vier barretjes.

Ligging

Ben je fan van het strand? Hotel Aqua ligt direct aan de kust. Vanuit het hotel loop je hier zo naar toe en relax je op een ligbed op het privéstrand. Eric Duivenoorden schrijft hierover: ‘De ligging is perfect met een heerlijk strand aan de boulevard’. Via de boulevard loop je ook naar het centrum van Içmeler. Een dorp dat volgens jullie erg gezellig is. K. van der Eems: ‘Içmeler is bovendien een mooi en vooral schoon dorp. Echt een aanrader’. Tip: breng een bezoek aan de markt in Içmeler die elke woensdag plaatsvindt.

Hotel Aqua ligt vlakbij Marmaris. Een uitstapje naar deze stad is zo gemaakt want de dolmus stopt voor de deur van het hotel. Je bent er in nog geen 10 minuten. Reviewer Marja bezocht deze stad vanuit Hotel Aqua: ‘Vlakbij Marmaris. Met de dolmus 75 eurocent’. Maar je kunt de dolmus ook overslaan en naar Marmaris op een unieke manier. Lonne Brugman tipt: ‘Op goede afstand van Marmaris, vanaf het hotel met taxibootje naar Marmaris, helemaal leuk’. Eenmaal in Marmaris is een bezoek aan het oude kasteel een echte aanrader. Ga jij met de dolmus of met de boot?

250 reviews over Hotel Aqua

• 2019
    9Jan de Wit03-10-2019

Super maar 's nachts veel kabaal.

We hebben weer genoten van het eten, het drinken, het personeel, op één na, die bij de receptie zat, de kamer, schoonmaak, enz. Super goed. Behalve één ding en daar moeten ze zeker wat aan doen, mensen die 's nachts aankomen kunnen buiten op het terras nog wat nuttigen, maar hebben zo ontzettend veel kabaal dat we er niet van konden slapen, echt alle nachten was het wel raak. Dus Hotel Aqua hier ligt nog een uitdaging voor jullie hoor.

• 9Jan26-09-2019

Een echte aanrader: hotel, zee, strand, omgeving!

Voor tweede keer naar dit hotel geweest (2015 en nu). Heerlijk genoten van Aqua en omgeving. Ligging is super: direct aan strand, boulevard, Icmeler en Marmaris. Dit tegen een groene bosrijke en heuvelachtige omgeving. Eten in hotel is absoluut prima. Personeel uitermate correct en attent. Hotelgasten voornamelijk senioren en weinig kinderen. Animatieteam was voor ons iets te ‘kinderachtig’ in het aanbod.

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf.

Wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

• 8Danja van Golde21-09-2019

service en klantvriendelijkheid uitmuntend.

Leuk hotel, op een goede locatie. Heel actief animatieteam, soms te aanwezig.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Saskia16-09-2019

Goed hotel aan de mooie baai van Icmeler

We komen al een aantal jaren in Icmeler, maar nu voor het eerst in hotel Aqua en dat is ons zeer goed bevallen. Het hotel zit direct aan het strand en centrum. Er is een mooie boulevard waar je bijv naar Marmaris kan lopen. Personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam, goede bediening, zowel op terras als restaurant. Eten is goed, veel keuzes. Leuke entertainment 's avonds. Schoon hotel, prima kamer, wordt goed schoongemaakt. Kortom, we hebben geweldige vakantie gehad en voor herhaling vatbaar!

• 10Ciska10-09-2019

Geweldige vakantie!!!

Een gewéldig hotel! Omgeving schoon en groen. Komen zeker terug!

• 10Gerrit27-08-2019

Geweldig hotel.

Fijn hotel, ligt centrum Iclemer, 5 km vanaf Marmaris. Hotel direct aan zee. Altijd prima bedjes die gratis zijn omdat je gast bent van Aqua. Indien je landt op airport Daleman en je moet met de bus naar het hotel, dan is het zeker 2 uur rijden. Jammer. Beter is het om via het reisbureau een taxi te regelen. Kosten zijn dan ± € 50.= rijtijd is dan maar 1 uur. Touroperator zou dat dan moeten verrekenen. In het hotel hangt geen info meer over een terug reis. Alles moet via een app !!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9EH25-08-2019

Voor de 2e keer in Aqua, weer een feestje!

We zijn voor de 2e keer in Hotel Aqua en echt alles klopt! Mooie schone kamers, een schitterend strand, locatie is geweldig. Voldoende strandbedjes. Handdoekenservice. Het personeel maakt er echt een feestje van voor degene die hier verblijven. Eten is prima maar zou wat gevarieerder kunnen. Met de taxiboot kun je makkelijk naar Marmaris en Turunc. Maar je loopt ook zo het centrum van Icmeler in en hebt voldoende mogelijkheden om b.v. 's avonds even te wandelen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9D’haens Kris21-08-2019

Prijs/kwaliteitsverhouding fantastisch !

İçmeler is een prachtige locatie! Al heel wat plaatsen bezocht in Turkije maar zelden zo proper, mooi en leuke locatie geweest! In het hotel wordt je op handen gedragen! Wat een service! Prijs/kwaliteit ga je ver moeten zoeken om beter te vinden! Lekker eten, veel variatie en uitzonderlijke goede bediening. Niet te veel regeltjes , (al genoeg regeltjes in het leven) geen handdoeken race. Prijs /kwaliteitsverhouding een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Gerrit16-07-2019

Uitstekend.

Indien je op Dalaman landt, is het 2.5 uur met de bus naar hotel Aqua. Daarom een taxi reserveren, via touroperator dat is goedkoper nl € 70,= heen/terug. Info via het reisbureau. Hotel heeft een eigen prachtig strand, met prima ligbedjes, zijn gratis beschikbaar voor Aqua gasten. Handdoeken dagelijks gratis te vervangen. Met de Dolmusbus € 2,= voor 2 personen naar Marmaris. Laat de bus zeker halfweg stoppen bij een groot winkelcentrum Bleu Point, tussen Iclemer en Marmaris. Met de boot naar Marmaris € 3,= pp. Het eten is heel goed, zeker wanneer de chinsese wokkok aanwezig is. Vergeet ook niet dat er dagelijks een fantastische bbq is. De All-In formule is uitstekend. Zelfs 24h in het atrium. Kortom je hebt hier een geweldige vakantie.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 05-08-2019

Gereisd met partner in juni 2019

• 10A koevoets10-07-2019

Heerlijk!

Heerlijk hotel! Alles is super netjes en schoon. Het eten is lekker. Het personeel doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Fijn zwembad, fijn strand en mooie spa. Goede ligging, vlakbij het leuke centrum van Icmeler en je bent ook zo in Marmaris.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 05-08-2019

Gereisd met partner in juni 2019

11 tips over Hotel Aqua

• wilma, 11-06-2014

Alle kamers hebben zijzeezicht. Geen gezeur dus met minder uitzicht. Voorkeur kan dus alleen zijn, ochtend of avondzon. In de omgeving zijn nog leuke restaurantjes om een lekker kopje koffie te drinken, echter alles is in het hotel..Tegenover Burger King in het oude centrum van Marmaris ligt een schip Josh is here. Josh vaart met max. 12 personen, spreekt Ned en is een enige boottocht. Geen harde muziek aan boord, lekkere lunch, gezellig.Je kan hem ook afhuren voor een eigen gezelschap.

• Fam.L.K.Bos, 27-07-2012

Excursie naar Dalian ( modder / zwavelbad, schildpadden, boottocht, etc. ) moet je doen. Prachtige bezienswaardigheden.

• tineke, 22-10-2012

De koffie bij cafe safan op de boulevard is erg lekker!

35 vragen over Hotel Aqua

• J.Beljaars Oosterhout, 27-11-2018

vraag luchthaven???

Wij zijn van plan om naar dit hotel te gaan in juli 2019, nu is mijn vraag.....welke luchthaven kan ik het beste nemen...Bodrum of Dalaman...dit ivm met de tijd dat je in de bus moet zitten vanaf de luchthaven naar het hotel, ik lees alleen maar goede dingen over het hotel, dus zal wel goed zijn,ik lees wel tussen de regels door dat er meer ouderen komen dan jeugd vanuit Nederland en dat er weinig Russen zijn..,2018 in Lara geweest en daar was buiten het hotel niet veel te doen,hier wel?

Natasja Vos , 03-12-2018

Goedemiddag, wij hebben net een voorboeking gedaan voor dit hotel. Bodrum is de transfertijd 2 uur en dalaman maar 1 uur. Maar als we dan kiezen voor de vlucht naar Dalaman hadden we heen en terug een tussenlanding in Bodrum dus dan kost het nog meer tijd om uit het vliegtuig te gaan minimaal een uur om te tanken en te poetsen. Dus vandaar toch Bodrum gekozen. Ben je waarschijnlijk toch nog eerder in je hotel. Even goed uitzoeken dus!

Lilian de Koning, 05-01-2019

Dalaman is de beste keuze,korter reizen!

• Elly Hendriksen, 06-08-2018

lange broek voor heren met diner verplicht?

Is het verplicht voor de heren om een lange broek aan te hebben bij het diner?

• Remco, 16-06-2018

Van Iclemer naar Rhodos

Zijn er mensen die een dagtochtje van Iclemer naar Rhodos hebbe gemaakt? Zo ja, via een locale touroperator of via eigen reisorganisatie? Aan wat voor bedrag moet je dan denken?

Hotel Aqua info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia