Géén boekingskosten

Aparthotel Adler

TurkijeEgeïsche ZeeIçmeler (bij Marmaris)
6.6VoldoendeScore uit 19 reviews

Meer aparthotel info

19 Reviews over Adler

• 8piotr-flypl15-02-2012

Taki sobie

Hotel mieści się około 150m. od plaży. Żeby się tam dostać trzeba przejść przez ruchliwą ulicę. Do centrum jest ok 2 - 3 km. i możemy dostać się dolmuszem za 1,75 liry. Jedzenie bez szału ale za to obsługa bardzo miła. Internet płatny, podobnie zresztą jak stół do tenisa.

• 3Kaj en Annette Withoot07-08-2009

Russenhotel

Wij zijn hier 8 dagen geweest. Toen we binnen kwamen dachten we echt waar zijn we aan begonnen. Iedereen werd bij zijn hotel in ontvangst genomen maar wij moesten het zelf uitzoeken. Toen we de kamer opkwamen schrokken we ons kapot superklein heel gedateerd en de badkamer was afschuwelijk. (beschimmeld douchegordijn vieze wcpotten door het hele hotel) Er werd wel dagelijks gepoetst maar dat had bijna geen nut meer omdat alles oud was. Het eten was redelijk maar wel genoeg. Het personeel van de bediening is supervriendelijk we hadden medelijden met ze dat ze in zo'n hotel werkten, spraken wel slecht engels. Sávonds is er helemaal niks te doen in het hotel en het allerergste minpunt waren de russen en polen die asociaal waren de vrouwen waren net prostituees. We hadden niet veel verwacht van dit hotel omdat ik de voorgaande beoordelingen had gelezen maar het viel toch nog tegen.

• 7van Galen25-08-2008

over het algemeen een leuk hotel

over algemeen is het een redelijkl en hotel leuk alleen het eten is vaak het zelfde en veel pasta of rijst dat hadden we wel gezien naar de vierde dag het personeel is een beetje stug daar maar dat is overal wel zo,n beetje daar maar we hebben ons met zijn tweeen goed geamusseerd gelukig zijn we niet zo veel eisend haha gr marno anouk van galen

• 7Ans18-08-2008

Hotel Adler

Ik ben net terug van Turkije. We zaten in hotel Adler. Her is een gezellig hotel, met aardig personeel. Het eten was er in overvloed. S'morgens genoeg broodjes en beleg. S'middags salades en warm eten + fruit. Tegen een uur of 4 is er koffie en theetijd, met koekjes. S'avonds nog meer salades, warm eten, fruit en allemaal toetjes. 1 nadeel is wel dat er haast geen Nederlanders in het hotel zitten. Wel heel veel poolse en russische mensen. En er wordt s'avonds ook niks georganiseerd. Al met al is het wel een gezellig hotel.

• 5treintje en bert09-03-2008

wij verheugden ons erg op deze vakantie, maar daar eenmaal aangekomen wouden we snel weer naar huis. Toen we aankwamen lag er poep in de w.c en er lagen gebruikte tampons in de prullenmand, dit stonk enorm. Maar na een gesprek met de manager bleek dit heel normaal te zijn. we moesten het zelf opruimen. zo te zien lag de hoop er ook al een tijdje want het zat helemaal vastgekoekt in de pot. Het eten was ook smerig! en in het matras van het bed zaten maden.wij gaan hier noooooit meer heen. ABSOLUUT GEEEEN AANRADER!!!!!!!

• 4Jan22-08-2007

Hotel Adler is een ongezellig hotel.Er wordt s avonds niets georganiseerd.Jammer want het geeft gezelligheid als ers avonds iets te doen is. Het begrip "all inclusive "wordt hier wel erg minimaal ingevuld want als mijn kinderen s middags een patatje o,i,d wilden hebben moest dit apart worden betaald à 1.50 euro,De snacks die overdag beschikbaar waren was niet meer dan plakjes cake en wat koekjes. En de hoeveelheid ligbedden bij het zwembad was lang niet toereikend in verhouding met het aantal gasten. Als je verzekerd wou zijn van een ligbed moest je wel om zes uur uit je bed om je handdoek alvast neer te leggen. Personeel is misschien van goede wil maar weet ook niet precies hoe en wat te doen.Er is geen controle een aansturing met alle gevolgen vandien. De tap sluit om 23.00 uur , als je duss avonds nog wat wou drinken moest je wel snel wezen. Ik zeg ; niet heen gaan

• 7stephan26-07-2007

leuk hoteletje maar eenvoudig personeel was super!!!

• 4Miranda 02-03-2007

Ik vind dit echt een WAARDELOOS hotel. Ben in heel veel hotels geweest maar dit sloeg echt alles. Van alleen al de geur van het eten ging je over je nek. Wij kregen een kamer dat wel een afwerk kamertje leek voor hoeren.Onder het bed lagen alleen maar condoom pakjes. Achteraf gezien kan ik er wel om lachen maar voor iets meer geld kun je een veel mooier hotel krijgen. Tevens hoef je in turkije geen All in te doen.Je kunt daar echt goed eten voor weinig geld.

• 7shirley23-07-2006

zag er leuk uit, schoon maar beetje klein. en het eten was niet zo elker en geen lekkere kussen op het ligbed dat was jammer. verder prima

• 9Jan24-06-2006

Een fantastisch familie hotel, met oog voor zijn gasten zeer vriendelijk en goed personeel wordt nog eind dit jaar volgens de manager veel aan verbouwd, inderdaad veel russen die teveel eten meenemen naar waarschijnlijk hun kamer mn fruit,wordt wel op gelet en wordt ook wat van gezegd, verder was het eten eenvoudig maar goed te noemen

Aparthotel Adler info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar