Hotel Abacus Metropol

5.9Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

5.9Voldoende

• Animatie
  • Sauna

88 reviews over Hotel Abacus Metropol

• 7christophe05-04-2007

wij zijn er op 14 dagen geleden maart 2007 3 dagen geweest voor het werk het meeste wat hier te lezen valt is allemaal negatief maar let op dit hotel is in september 2006 volledig gerestaureerd wij hebben in ieder geval zeer weinig te klagen gehad goed eten,elke dag zuiver badgoed vriendelijke personeel en behulpzaam van animatie enzo kan ik natuurlijk niets zeggen omdat het niet in het seizoen was. maar op 29 julie 2007 ga ik met mijn gezin ernaar toe en nadien zal ik dan mijn defenitef mijn zeg doen. zoals het er nu was is het met gemak 4waard; let wel dat in turkije 4 bij ons overeenkomt als 3*. ik heb al veel gereisd maar veel mensen verwachten dat ze voor een goedkoper budget een 5 service en hotel gaan hebben, en geloof me ik ben al dikwijls in 5 geweest en bij sommige van deze hotels was de service bijlange niet wat ze in de abacus metropol zijn.

groeten christophe

Gereisd in april 2007

• 8Janneke07-03-2007

Wij zijn in 2005 in july 14 dagen in dit hotel geweest. Wat wij vervelend vonden was dat de huishoudelijke dienst wel laat schone handdoeken gaf en niet goed schoonmaakte. Het eten was prima. Gelukkig werden we nietplatgegooid met de westerse keuken! Er was frites, maar dat stond niet centraal opgesteld. Heerlijke rijst, ovenschotels met veel verse groenten, Het ontbijt stelde niet veel voor, wel erg lekkere turkse yoghurt! 's Middags veel visgerechten met rijst, vers fruit was beperkt, vnl. meloen, Het diner was gevarieerd. Eenmaal per week een Turkse avond, en regelmatig "Stevie Wonder" zoals wij hem noemden. Zijn gezang hing snel de keel uit! Drankjes waren altijd koud.

Gereisd in maart 2007

• 8Nicole10-07-2006

ik was wel tevreden, inderdaad het personeel werd slecht behandeld. De prijskwaliteit was goed. De obers hielpen mij goed en waren vriendelijk. Wat wel jammer was: dat ze geen animatie-team hadden. 't eten was niet zo heel erg gevarieerd maar opzich was er voldoende keus, ik heb niet gemerkt dat er 2 dagen van het eten wordt gegeten. De ligging is wel perfect, vind ik zelf! je kan mooi rond lopen alleen het ligt niet tegenover het strand maar dat is ongeveer 10 minuten lopen. Ik heb niets aan te merken op de kamer misschien verschilt dat per kamer maar wij hadden genoeg ruimte. 2 aparte kamers met inclusief 3 bedden, een doucheruimte en een balkon. Als je een all-in hotel wil dan denk ik dat dit hotel niet aan de kwaliteiten van een all-in hotel voldoet.Voor een gezin met kinderen zou ik het niet aanraden, er is geen animatie(toen ik er op vakantie was tenminste)

Gereisd in juli 2006

• 2Thijs25-06-2006

Dit is absoluut het slechtste hotel waar ik ooit ben geweest! Liften bleven haken, lichten vielen soms uit, föhn werkte niet, geen warm water en noem maar op... Ik was zelfs ooit eens in een 3 sterren hotel geweest en dat was zelfs nog beter dan dit hotel! Mensen die naar dit hotel willen gaan raden wij liever af. Groetjes Thijs

Gereisd in juni 2006

• 8ilze09-04-2006

ik ben hier in 2005 geweest..en ik vond t een prima hotel. nette kamers, schoon..goede airco en ook de lichten op de gangen deden het. met de liften hadden wij ook soms wat problemen (bleven hangen) verder ligt het prima midden in het dorpje vlakbij het strand en ik vond dat het eten wel goed gevarierd was.

Gereisd in april 2006

• 3Bianca18-10-2005

Zeer slecht all in (???) hotel. Vieze kamers, personeel wordt slecht behandeld en dit voor ogen van de gasten. Eten wat de ene dag niet opgaat wordt de volgende dag weer ergens anders in verwerkt. Niet te begrijpen dat dit hotel uberhaupt in een gids staat. Het enige pluspuntje is eigenlijk de ligging.

Gereisd in oktober 2005

• 4Inge12-09-2005

Inderdaad absoluut geen 4 sterren waard!! Erg oud hotel. De lift durfden we niet te pakken want die viel bijna van gammeligheid uit elkaar. De nooduitgangen zaten op slot. Er was ook geen nachtverlichting op de hal (niet makkelijk als je in de nacht terug komt). De bediening was meestal nog te beroerd om goedendag te zeggen. Het eten was op zich prima, erg eentoning, maar ik ben niet anders gewend in Turkije. De ligging van het hotel was wel goed. Wat mij betreft geen aanrader!

Gereisd in september 2005

• 3E den Bakker31-08-2005

Park Metropol praat me er niet van, in het begin dachten we nog nou het gaat wel we hadden een familie kamer geboekt wat geen familie kamer was,licht voor de deur en in het gangetje was kapot werd ook niet gemaakt de badkamer viel van gammeligheid uit elkaar het schoonmaken liet te wensen over alleen schone handoeken en het bed werd recht getrokken, ,het eten was niet erg uitgebreid iets meer variatie zou wel beter zijn.De badkamer daar viel dus letterlijk de wasbak naar beneden en wel op mijn voet zodat ik met ambulance naar het ziekenhuis ben vervoerd,de hotel manager achte zich niet verantwoordelijk voor het gene wat er was gebeurd dus 5 dagen vakantie naar de knoppen gewoon schandalig dit was de eerste keer in een alinclusieve hotel nu dit hotel verdiend zeker geen 4 sterren te gek voor woorden en zo kan ik nog wel even doorgaan .

• 1'n gedupeerde vakantie ganger23-08-2005

Wij zijn het afgelopen hoogsezoen in dit hotel geweest. ik heb spijt als haar op mijn hoofd. Het eten is eentonig, kamers zijn smerig, airco wordt iedere dag gemaakt, doet het dus niet. De tv het zelfde. Ik vindt dit echt GEEN 4 ster all-in

• 4conny caffa04-08-2005

Zijn van 9 juli tot 31 juli in Park Metropole geweest en had al op de site gezien hoe het was. Het is een heel oud hotel, de hygiene is ver te zoeken. Het personeel is aardig, het eten eentonig en veel pasta's. Onze badkamer stond na 1 keer douchen blank. De airco werkte ook niet optimaal, kortom een hotel waar we nooit meer terugkomen, zeker geen 4 sterren waard, eerder 2, hoogstens 3.

Hotel Abacus Metropol info

• Animatie programmaAanwezig