Hotel Abacus Metropol

5.9Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

5.9Voldoende

• Animatie
  • Sauna

88 reviews over Hotel Abacus Metropol

• 8AWN Bouwman26-09-2007

een leuk en gezellig hotel in een leuk stadje, goed eten en drinken, goede bediening, airco en koelkastje waren van mindere kwaliteit, maar al met al, zeker een plek om terug te komen.

• 8gerrit en els13-09-2007

Ook wij zij dit jaar voor het eerst in dit hotel geweest (25-08 tot 8-09 ) en hebben mede door dit hotel een prachtige vakantie gehad . Goed eten , hard werkend vriendelijk personeel, en een prima kamer. Volgend jaar gaan we zeker weer heen.

• 8Gerrit en Els11-09-2007

Gereisd met partner in augustus 2006

• 8Marjolein10-09-2007

Wij zijn dit jaar voor het eerst in hotel Abacus geweest, en hadden de tijd van ons leven!! Het personeel is super aardig, het eten vonden we alleen niet zo lekker maar smaken verschillen.Er zitten rond het hotel honderde restaurantjes, en die zijn harstikke lekker, vooral Charlie's restaurant!! De kamers worden netjes bijgehouden en zelfs als je een klein kadootje achter laat op het kussen dan liggen er de volgende dag allemaal rozenblaadjes op je bed!! Wij vinden het zeker een aanrader en wij gaan volgend jaar weer!!!

• 7marleen24-07-2007

ik ben hier een week samen geweest met mijn zus en hebben ons echt prima vermaakt. de service is echt goed en het personeel erg vriendelijk. Het animatieteam is echt geweldig!!!

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Marloes en Yvonne22-07-2007

wij zijn net terug (7-7 t/m 18-7-2007. Het is een keurig hotel, lekker eten ook het ontbijt is voldoende gevarieerd. Vriendelijk personeel, leuke animatie team, 6 dagen per week, ook de avonden met kinderdisco en animatie voor volwassenen. Lekker zwembad, buiten en binnen bar. Alleen de airco deed het niet zogoed, daar zou aan gewerkt worden.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 7raunchy en kirsten01-07-2007

Het hotel was best zijn 4 sterren waard.Toch een aantal kleine min punten.Het eten was niet gevarieerd iedere dag tijdens de lunch en het avond eten,kregen we het zelfde geserveerd.(kip en meatball).na 14 dagen heb je het dan wel gezien qua eten.animatie was wel leuk maar dikwijls hetzelfde.als je van vroeg slapen of uitslapen houdt dan zit je hier niet goed.vroeg slapen was er niet bij muziek tot ongeveer 00.00 uur.En ontbijt van 07.30-10.00. De service van het hotel was goed en de kamers waren netjes. Het personeel was over het algemeen vriendelijk vooral tegenover dames. Zwembad is groot, met ook een goede drank gelegenheid.

Gereisd in juli 2007

• 8Karin18-06-2007

Wij zijn juist terug van dit hotel en kunnen dit hotel aanraden,zowel de kamer,de vriendelijkheid van het personeel als de variatie van het eten was goed,qua hygiene in de kamers eveneens geen klagen. prijs /kwaliteit verhouding is zeker ok. We hebben hier de beoordelingen gelezen toen we reeds geboekt hadden en hadden dus geen hoge verwachtingen maar werden aangenaam verrast. Animatie was er volop ,wij gaan zeker nog terug!

Gereisd met familie in juni 2007

• 9Milou10-06-2007

Geweldig hotel. De mensen zijn zo vriendelijk en het eten was geweldig. Iedereen was heel behulpzaam, en maaktten tijd voor je vrij om even met je te babbelen. Hotel ligt op 2 min. afstand bij zee, en ligt aan een schitterende boulevard. Ik heb een geweldige week gehad, en ga zo volgend jaar er weer heen!!!

Gereisd in juni 2007

• 6Arie & Marina Groen08-06-2007

Service van onze reisorganisatie is zeer slecht.

Receptie hotel laat te wensen over.

Airco maakte te veel geluid. Koelkast (minibar) deed het slecht.

HOTEL: Bediening, Eten (Keuken), Kamers, Schoonmaak etc. is GOED (thans juni 2007 de vier sterren meer dan waard.

Gereisd in juni 2007

Hotel Abacus Metropol info