Hotel Abacus Metropol

5.9Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

5.9Voldoende

• Animatie
  • Sauna

88 reviews over Hotel Abacus Metropol

• 7R.van Hest07-07-2008

Het is een prima hotel was wel raar dat het geen abacus was maar een keten geworden litera met Idas en nog een ander hotel.Het was wel alleen op engelse gericht.De kamer was geweldig en het eten ook. Dit was de negende keer dat wij in turkye waren maar nog nooit zon uitgebreid eten zowel smorgens smiddags ensavonds.De hammamet was waardeloos daar zijn wij echt mee besodemieterd.Verder geweldig

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Frank en Anja16-06-2008

het hotel had bij aankomst een andere naam LITERA . goede prijs kwaliteit verhouding ligging midden in centrum. eten was goed tot vergelijking met andere hotels. kamer netjes en schoon. druk tijdens eten want hotel idas tegenovergelegen en hotel relaxed stukje verder aan een plein gelegen horen hier namelijk ook bij, verder voornamelijk engelse mensen waar we overigens weinig last van hadden. er is achter het hotel een discotheek die tot 4 uur s'morgens open is. kan je last van hebben.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8C den Besten16-04-2008

Met enige verbazing heb ik sommige reacties gelezen. Vooral die van juni 2006. Wat ik mij kan herinneren is een keurig hotel,prima eten en nette behandeling van het personeel. Tja ze kwamen soms wat stug over(de taalbarriere weet je wel),met enig respect en geduld voor elkaar, prima mensen. De lift deed het inderdaad meer niet dan wel,was vies en gaf ergenis, verder voor de prijs/kwalitiet een prima hotel.Elke dag schone handdoeken en een schone kamer.In juni 2008 gaan we weer. Ik verheug me erop.

Gereisd met partner in april 2008

• 7jannie06-04-2008

Ik ben er mer mijn vriend in september 2007 geweest en het spijt me, maar bij mij kan ewr weinig goeds vanaf. Het eten was eenzijdig en vaak koud. De airce heeft het de gehele vakantie niet gedaan, waardoor we door de hitte bijna geen oog hebben dicht gedaan. personeel luisterde niet en was ook niet echt vriendelijk. Wc buiten daar durf je je hond nog niet op te laten plassen, zo smerig daar. Wij gaan er in ieder geval nooit meer terug. Gr. J.Steeghs

Gereisd met partner in april 2008

• 8Annie en Cees14-11-2007

snap er niks van zo'n verschillende verhalen waar ligt dat aan wij zijn in augustus geweest en het was helemaal geweldig het eten was heerlijk ben echt wel verwend wat eten betreft maar dit was super. Personeel goed kamers prima het enige dat ik op kan merken is dat de liften vak vies waren maar dat is wat ons betreft dan ook t enige

Gereisd met partner in november 2007

• 7Bianca30-10-2007

Wij zijn met 2 meiden (26 en 34) van 6-13 oktober geweest en hebben er een heerlijke week gehad. Ruime schone kamer, elke dag schone handdoeken, vriendelijk personeel (wat aan het eind van de middag wel total loss was, vanwege de combinatie ramadan en 35 graden.. maar na zonsondergang, een hapje eten en wat te drinken weer met frisse moed aan de slag ging), en tjsa... elke dag hetzelfde eten. Maar wat verwacht je voor dit geld (wij zaten er voor 430 euro pp, 8 dagen)?

Wij hebben elke dag heerlijk ontbeten en een goede lunch gehad en omdat 's avonds weer hetzelfde geserveerd werd, gingen we elke avond uit eten. En het animatie-team is inderdaad een beetje knullig, maar daarom -wat ons betreft- des te leuker.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 4W.Beems27-10-2007

personeel zeer onvriendelijk,moesten 20 euro sleutelgeld betalen en kregen liras terug,wilden de 2de dag de paspoorten niet teruggeven.Koelkast kapot,maar naar klachten werd niet geluisterd.Eten was zeer eenzijdig. Geboekt bij een touroperator kwamen midden in de nacht aan,geen drinken te krijgen,bij vertrek veel te vroeg op gehaald,konden niet meer eten en hebben een uur voor de inchequebalie staan wachten. Voorlopig geen Turkye en deze touroperator niet meer.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 7j en h timmer25-10-2007

onvriendelijk en onbeschoft personeel bij de receptie, a sociaal gedrag,kan geen lachje af op vragen krijg je geen antwoord,ze gaan gewoon met z''n tweeen met de rug naar je toe staan praten. het eten is geen 4 sterren waard er is wel genoeg maar veel hetzelfde, leidinggevend personeel is hooghartig, en arrogant.kamers en schoon linnengoed prima. na 19 jaar turkije wel een afknapper,we zijn echt wel wat gewend.veel mensen diarre,veel overboekingen om andere hotels te vullen,huilende mensen die niet in het goede hotel kwamen,en ook geen andere kamer kregen.bij ongeval totaalgeen hulp van het hotel,bellen naar marmaris om hulp kostte 10 euro u hoeft dit niet te geloven,maar dit hebben wij echt meegemaakt. ik kan u nog veel meer vertellen wij waren er 3 weken, de slechtste vakantie ooit.zelfs de hostess krijgt geen poot aan de grond, ze is een geweldige vrouw, annemiek bedankt.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7Baaren-Bosma21-10-2007

Bij de receptie erg onbeleefd deden absoluut geen moeite om je te begrijpen als vooral ouderen het engels niet goed beheerden.Het eten was zeer eenzijdig kip,kip en nog eens kip.Ontbijt geen sneden brood en als het er was 3 broden voor een vol hotel.Lunch,patat en kip of pasta!!!!Diner om 19.30 aanvallen anders was het eten koud.Nooit meer!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8Jack16-10-2007

Net terug van een 10 daags verblijf (4-13 okt 2007). We hebben een prima tijd gehad. We reisden met vier personen (57 en 58 jaar)en boekten bij Touroperator voor € 480,- pp. Prima club. Kamers zijn ruim en schoon. Airco ventileert alleen, maar koelt niet. Eten was prima, weliswaar altijd kip erbij, maar op verschillende manieren klaar gemaakt. Verder voldoende variatie voor 10 dagen. Animatie was nogal knullig. Prijs/kwaliteit is goed. Realiseer je dat het 4 Turkse sterren zijn. 85% waren Engelse gasten. Heb je geen last van.

Gereisd met familie in oktober 2007

Hotel Abacus Metropol info