Sorteren

vakanties Içmeler (bij Marmaris)

Reviews over Içmeler (bij Marmaris)

leuk.

Sander
    18-5-2018

mooi hotel, lekker en goed eten. Begin mei nog erg rustig in hotel en omgeving. Wel een overtal aan overlastgevende Russen. Wat een asociaal "K-volk". Icmeler is rustig, voor wat meer dynamiek naar naastgelegen Marmaris

mooi dorpje en rustig

Van Bever-De Craene
    20-10-2017

gewoon gaan genieten en niet opdringerige verkopers

Super mooie omgeving, erg groen.

Hans Breider
    9-10-2017

Geschikt voor iedereen, mooie omgeving, genoeg te doen in de omgeving, leuke trips te maken.

Vaak goedkoop te doen met een plaatselijke aanbieder.

heerlijk en gemoedelijk!

simone
    9-10-2017

Het is een gezellige plaats. Niet al te groot maar er is genoeg te beleven.Het ligt in een prachtige omgeving aan een rustige baai.

Mooie omgeving....Maar kijk uit welk hotel

H. v/d Bosch
    3-10-2017

Keuze hotel is van belang. Mooi strand en aan zee leuke bediening. Leuke winkels en leuk voor een dagje Griekenland

Içmeler (bij Marmaris) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1029 reviews