Içmeler (bij Marmaris)

We hebben een aantal aanbieders voor Içmeler (bij Marmaris) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Içmeler (bij Marmaris)

Neckermann

Weer & Klimaat Içmeler (bij Marmaris)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)10°11°14°19°24°29°33°33°29°23°16°11°
Min. temp. (℃)11°16°19°19°15°10°
Zonuren4h5h6h7h9h10h10h10h9h7h5h3h
Dagen regen121197531235713

Reviews over Içmeler (bij Marmaris)

Geweldige plek

Samantha
    11-7-2019

Ik kom hier al 8 jaar en het is een geweldige plek. Goed strand (met bedjes) , mooie baai, vriendelijke mensen, mooie hotels, veel winkeltjes en lekkere restaurants. Ook zijn de mensen niet heel erg opdringerig. In icmeler gaat alle muziek om 00.00 uur uit. Dus s nachts geen lawaai. Met de dolmus ben je in no time in Marmaris waar je de hele nacht kan doorhalen mocht je dat willen. Je kan met de taxiboot naar Marmaris of Turunc. Je kan lazy boottripjes doen of met een party boot. Ook kun je genoeg andere excursies doen. Zeer mooie omgeving en ik zou iedereen aanraden om hier eens een keer heen te gaan.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tilly Nutbey
    11-7-2019

Toeristisch maar minder druk dan in marmaris. Met 10 minuten met dolmus zit je al in marmaris. Icmeler heeft mooie breede lanen en parkjes. Doruk is een heel heel goed kleinschalig familie hotel en iedereen is reuze vriendelijk ik kom hier al 19 jaar met steeds andere reisgenoten en iedereen heeft het naar zijn zin en gaan zelf ook weer hier boeken

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Geweldig leuke plaats!

Wanda
    23-7-2018

Geweldig leuke plaats, in een baai en omringd door groene heuvels! Niet zo groot als Marmaris, welke op een afstand van 9 km ligt. Eigenlijk de volgende baai ... goed te bereiken met de taxiboot of dolmus. Prachtige wandelboulevard waaraan diverse hotels en terrasjes liggen, alles prima begaanbaar voor mensen met rollator of rolstoel. Ik was hier met mijn moeder van 80 jaar (ze wilde graag nog eens naar de zon en die hebben we gehad!) die rolstoelgebonden is en overal konden we terecht. Alle terrassen hebben opritjes en mocht het eens niet lukken dan zijn de mensen erg behulpzaam ... zelfs de taxiboot hebben we kunnen nemen met inspanningen van de kapitein en omstanders, gewoon allemaal even helpen tillen en daar zat ze hoor, middenin de boot! Een geweldige ervaring voor haar ... zelfs de zee in geweest met een speciale rolstoel voor mindervaliden ... Een prachtige week, een geweldige herinnering en wie weet ... volgend jaar weer?

Gereisd Met partner in juni 2018

leuk.

Sander
    18-5-2018

mooi hotel, lekker en goed eten. Begin mei nog erg rustig in hotel en omgeving. Wel een overtal aan overlastgevende Russen. Wat een asociaal "K-volk". Icmeler is rustig, voor wat meer dynamiek naar naastgelegen Marmaris

Gereisd Met partner in mei 2018

Mooie omgeving, jammer van toeristische vibe

Fam. Bra
    2-8-2017

Icmeler is mooi! Omgeven door bergen en groen.Strand en zee zijn prachtig! Blauwe zee, proper strand en gratis douches ter beschikking. Ook ligbedden kunnen gehuurd worden.

s 'Avonds zijn alle restaurants en bars open. Ook overdag zijn er meer dan genoeg eetgelegenheden in het stadje. Woensdagmarktje is gezellig! Lokale verkopers komen hier hun groenten, fruit, kruiden, honing,... verkopen! Zeker een aanrader ;) Klein, maar fijn.

Ik mistte enkel wel het Turkse gevoel. Het is een beetje een Russische stad. Alles wordt in het Russisch vertaald of mensen spreken je zelfs aan in het Russisch bvb. wat betreft excursies. Het is een toeristisch stadje en je moet op voorhand wel zo wat weten waar je goede prijzen kan krijgen en je niet afgezet wordt als toerist. Dus als je een beetje op zoek bent naar iets of wat puur Turkije, zou ik het niet aanraden.

Wat wel makkelijk was is dat je met de dolmus voor 3 lira in Marmaris centrum geraakt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Içmeler (bij Marmaris) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1037 reviews