Içmeler (bij Marmaris)

We hebben een aantal aanbieders voor Içmeler (bij Marmaris) voor je op een rij gezet:

Solfly

vakanties Içmeler (bij Marmaris)

Solfly

Reviews over Içmeler (bij Marmaris)

Joke Gerritsen,
    1-12-2018

Superhotel en prachtige omgeving.

Zeer vriendelijke mensen die het vuur uit hun sloffen voor je lopen.

Wij voelden ons er zowat ongemakkelijk bij.

Het zwembadwater was wel aan de koude kant.

Gereisd met partner in september 2016

Zou graag terug gaan

Silvia verdoorn,
    29-11-2018

Het was onze eerste vakantie dus wij keken onze ogen uit. Heel de dag door eten en drinken,vriendelijk personeel heerlijk weer. Het hotel was schoon, aico deed het en elke dag werd onze kamer schoon gemaakt. We vonden alleen het eten een beetje tegen vallen maar we hebben gehoord dat er veel veranderd is in 2018 dus we zouden dat heel graag willen zien en er nog eens terug gaan. Wat een geweldig mooi land is Turkije,lieve en vriendelijke mensen en een mooie omgeving. Ondanks het eten geef ik onze aller eerste vakantie een dikke 8 want hij was onvergetelijk!! 😍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

was oke sommige dingen konden beter

fam molenaar,
    20-11-2018

hotel was prima ook het eten iedere dag was er wel wat te doen maar als je in een bungalo zit nooit meer heel erg gehorig klein je kan niet lekker naast elkaar liggen zijn 2x een 1 persoonsbed te weinig ruimte voor de koffers maar ook de prijs verschillen voor het zelfde hotel wij waren het duurste uit van onze nederlandse toeristen scheelde ruim 300,00 euro voor de zelfde accommodatie 8 dagen inclucief vind ik wel een groot verschil

Gereisd met partner in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Het viel mee en het viel tegen .........

Lietje,
    4-11-2018

De standaard kamer was vreselijk klein, we hebben geüpgrade naar suite maar die was niet schoon .....helaas. Ontbijt heel simpel maar te doen. Correcte prijs/ kwaliteitsverhouding. Alleen jammer van de schoonmaakster, dat heeft niets met de prijs te maken, zij was ongemotiveerd en voldeed niet.

Eigenaar en personeel super lief en gastvrij . Restaurant prima. Gasten voornamelijk Engels.

Gereisd met partner in september 2018

maar het waren allemaal leuke vakantiegangers daar

André Godrie,
    18-10-2018

badkamer was heel klein , balkon is ook niet groot .

Gereisd alleenreizend in oktober 2018
Içmeler (bij Marmaris) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1033 reviews