Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

8.6Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Bodrum)

8.6Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) voor je op een rij gezet:

Tjingo

160 reviews over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• 10Anouchka Mélotte05-10-2015

Fantastisch!

Echt een aanrader, laat je niet door wat onnozele slechte commentaar beinvloeden! De enige mensen die niet sympatiek zouden kunnen zijn de alleen de touristen zelf;)... Ik heb me der super goed vermakt en ben zeker van plan om terug te komen:)!!

Alleenreizend

• 9stokmans Wim30-09-2015

top locatie

Het was weer een top vakantie jammer dat het dicht gaat

Anders

• 1Bulteel peter09-09-2015

Horror hotel

"Horror hotel"

vuile kamers, muffe kamers, kamers werden nooit gekuist, onvoldoende handdoeken (op een dag zelfs geen handdoeken), 2 x maal geen lakens op het bed, schimmel op de muur en in de douche, haarresten in de douche en op de vloer, eten en dranken waren lauw, personeel liep er ongemotiveerd bij, kamers niet gehad dat we geboekt hadden, enz....

• 6guyke10-08-2015

Veel potentieel, gierig hotel

Accommodatie is best oke, netheid kan beter alhoewel men veel moeite doet, maar mentaliteit naar all-in is absoluut ondermaats. Je moet constant wachten op drinken, wat je nergens zelf kan nemen, restaurant is 1 grote klucht, organisatie een ramp...als de chef-kok met (een gratis) gekregen door knorr gesponsorde koksmuts oploopt...stuur dit management de deur uit of blijf steken in uw all-inn mentaliteit van 15 jaar geleden!

• 8Hans04-08-2015

Heerlijke vakantie

Er is nu al zoveel geschreven over de houten vlonders met splinters als gevolg, het lijkt mij nu toch tijd om actie te ondernemen, tegels of kunststof. Hotel ligt prachtig, tegen de berg met adembenemende uitzichten, overal gezellige zitjes en restaurantjes. Personeel is laks, geven voorrang aan Turken, ruimen heel laat af, traag met brengen van drinken, daar kan heel wat verbeterd worden, ze hebben tijd genoeg en er is personeel genoeg. Animatie is geweldig, met name Eddy, top!!

• 2Broodcorens02-08-2015

2 woorden, NIET BOEKEN

Slordige en onverzorgde accomodatie, kamers akgeleefd, schimmel op de muren ,stekkers hangen uit de muur, airco werken niet. Restaurant, alle dagen hetzelfde eten,service alles behalve,veel te lang wachten op drank. Het GROOTSTE aquapark is maar voor de helft open.Hygiene,vuilniszakken liggen open en bloot in de tuin.

• 4Morad02-08-2015

3 sterren maximaal waard!!!

De helft van de kamers liggen op een helling, de kamers zijn vuil vooral de vloer!! Er komt weinig water uit de douches de airco is na dag 3 alleen maar warme lucht beginnen blazen. Maar 2 liften beschikbaar wat weinig is voor zo'n groot resort, de ligstoelen zijn versleten en vuil,de snacks aan het zwembad zijn Alle dagen hetzelfde hamburger en kipburger met frietjes! Er is weinig personeel in het restaurant het is vaak zoeken naar een vrije tafel er is weinig variatie qua eten daardoor heb ik vaker maaltijden overgeslagen en buiten gaan eten Het uitzicht is wel mooi en bodrum stad uiteraard ook maar ersan hotel is in geen 100 jaar 5 sterren waard oh ja als je uit de lift komt en richting zwembad wandelt knijp dan je neus dicht voor wie geen rioolgeur wil rieken!!!!

• 5Jac30-07-2015

Volgende keer tog ander hotel

Veel houten vlonders dus veel splinters Lokaal volk heeft hier duidelijk voorrang Bediening heeft tijd genoeg voor u Maar de receptie vinden je maar een zeur als je komt vragen om iets Kamers zijn aan renovatie toe En handoekje leggen doen ze hier denk al om 12 uur Dus beste plaatsen zijn al voor 6 uur smorgens weg Hotel ligt in heuvel maar dat is geen probleem Rijden golf karretjes Maar volgend jaar zekkers naar ander toe

• 9C bakker07-07-2015

Fantastisch geweldige vakantie gehad

Personeel bijzonder vriendelijk. Ruime keuze in de maaltijden. omgeving en uitzicht is prachtig. Ontvangst zeer warm en welkom. Algemene indruk is zeer goed,luxe resort, mooie zwembaden, leuke animatie, veel eet gelegenheden op het resort.

• 8FloD18-06-2015

Toffe vakantie

We zijn vorig jaar in juli naar Hotel Ersan Resort & Spa geweest. Het is een leuk hotel, alleen voor mensen die goed te been zijn. Eten was OK, elke dag hetzelfde. 1 keer per week in buffet ijs te verkrijgen, anders moet je zelf je ijsjes betalen. De kamers zijn goed, soms moest je echt vragen of ze je kamer kwamen kuisen of je kamer was niet proper. De zwembaden zijn leuk, maar wel klein voor zo'n groot resort... Het aquapark is zeer leuk, de banden zijn wel beperkt en soms niet goed opgeblazen waardoor je je soms kon bezeren. Aan zee is er geen strand, het is onmiddelijk de diepte in. De bars waren goed, de plastieken bekers zijn niet zo proper en soms kreeg je geen ijsblokjes waardoor je drankje warm was. Tot 10u 's morgens kan je bij de bars enkel water verkrijgen, naar 10u kan je al cocktails bestellen. De à la carte restaurants waren goed, de dranken zijn niet inbegrepen in de all-in. Maar al bij al een zeer leuk verblijf gehad!

Tjingo

43 tips over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• lievens vicky, 03-05-2014

Bodrum by night verkennen, watersporten aan het hotel en bootexcursies!

• Paul, 01-02-2012

Aanrader: maak een boottrip naar het zwarte eiland en langs de kust

• Brenda, 05-10-2013

's middags kan je ook heerlijk lunchen bij het restaurant aan zee. Heerlijke cocktails bij de pruvabar (tip: Framisima).

27 vragen over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• Arno, 04-07-2018

Dress code??

Klopt het dat er in de restaurants een dress code geldt, t.w. lange broek voor de heren?

Hoor graag ervaringen van de afgelopen periode.

Alvast bedankt

• Wilma wassink, 09-07-2017

Winkels

Zijn er op loopafstand winkels in buurt? Naar bodrum moet je met taxi maar liefst 20 min rijden.....

• jolien, 27-12-2014

all inclusive - VIP

Ik hebgelezen dat de duurdere kamers (executive rooms) o.a. naar het privestrand mogen en een privezwembad hebben.

mogen wij dan niet naar het mooie "kindvrije" zwembad of naar het strand als je een standaardkamer boekt?

Alvast bedankt voor het antwoord!

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Turks, Vegetarisch