Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

8.6Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Bodrum)

8.6Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) voor je op een rij gezet:

Tjingo

160 reviews over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• 2018
    10Jonathan27-06-2018

Heerlijke vakantie!

Mooi Hotel, groene omgeving en zorgeloos genieten. Een aanrader als je lekker wilt ontspannen. In mei is er geen topdrukte wat erg fijn is. Het hotel is rolstoel begaanbaar. Enige minpuntje is dat de airconditioning pas vanaf Juni op volle kracht kan. wifi helaas alleen in de Lobby.

Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 02-08-2018

Geachte Jonathan,

Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. We zijn erg blij om te horen dat u van uw vakantie in ons hotel hebt genoten. We zijn ook meer dan tevreden dat u hebt genoten van de avondshows en de externe faciliteiten.

We hopen je weer te mogen verwelkomen in Ersan Exclusive Resort & SPA

Best wensen,

Mete Uskudarli Algemeen Directeur

Met vrienden

• 8Letty Bouchier28-05-2018

Fantastisch!

Een prachtig resort met vriendelijk personeel. Super keuken! Mooie kamers en dito badkamers. Een aanrader. Spa was ook prima, Marco regelt het wel.

Dear Letty,

Greetings from sunny Bodrum!

Thank you choosing to stay at Ersan Exclusive Resort & SPA for your getaway to Bodrum. Your feedback will serve as an inspiration for us to keep giving our best at what we love doing. It pleases us to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. We will definitely share your review with the entire team.

Again, we are delighted to have made your visit worthwhile. We will look forward to your return.

Met vrienden

• 6Tamara13-05-2018

Prima vakantie, maar niet voor herhaling vatbaar

Het hotel ligt redelijk afgelegen. In de directe omgeving is niet veel 'vertier', maar met de Dolmus ben je snel in Bodrum. De tuin, zwembaden en het strand bij het hotel zijn geweldig! Ziet er prachtig uit en fijne ligbedjes bij zwembad en strand. Handdoeken service is prima! De verdere verzorging valt tegen. Personeel is niet zo vriendelijk, de hotelpasjes werken heel vaak niet en schoonmaak van de kamers wordt af en toe vergeten en dan moet je heel lang wachten voordat je handdoeken krijgt. De bedden zijn knoerthard.

Dear Tamara,

We value your feedback from your recent stay experience and I truly regret to hear that we were unable to meet your expectations on this visit. We have also noted your comments regarding room cleanliness. I have personally discussed these inconsistencies with the relevant department heads and their teams to prevent similar issues happening in the future. We do hope that you will provide us with the opportunity to serve you better on your next visit to our resort.

• 5Sabrina08-05-2018

Letterlijk en figuurlijk een koude douche

Net terug van een weekje Turkye. Een prachtig resort met een nog mooie ligging aan zee. Helaas is dat ook het enige positieve. Bij aankomst midden in de nacht ( met 3 kinderen inclusief baby) bleek er geen kamer gereed. Na 1 uur kregen we een kamer voor 2 personen. Na meerdere malen vragen voor schonen handoeken en schoonmaak werd dit niet gedaan. Iedereen zegt te willen helpen maar er gebeurt niks. Kamersleutel dagelijks kapot dus weer naar de receptie. Geen warme douche. Ook werden er feesten bij bij zwembad gehouden voor maar liefst 600 turksen studenten. Dus harde muziek en overlast ook in de nacht. Dus al met al zeker in mei geen aanrader! Transfer heenweg 40 min maar terug 2 uur

Dear Sabrina,

Met jonge kinderen

• 4Caroline Schouten08-05-2018

Nooit meer

Het was een drama, grote groepen studenten uit Turkije, die kwamen alleen om te feesten, veel overlast, heel veel herrie, dronken, niet geschikt voor een leuke rustige vakantie. Animatie team was wel erg aardig en vond het vreselijk wat er allemaal gebeurde, het eten was dagelijks op. Studenten namen hele borden vol mee en namen 2 hapjes eten en de rest werd weggegooid. Kamers worden niet goed schoongemaakt. Ik had overal markeerpoints gemaakt en die lagen er de gedurende dagen. Locatie is erg mooi en het hotel ziet er mooi uit, maar management begrijpt het niet. Personeel spreekt slecht Engels, enkele maar. Kortom geen hotel om aan te bevelen.

Dear Caroline,

• 2017
    9Fam V20-08-2017

Geweldig Resort

Een geweldig resort met voor een ieder wel wat te genieten. Een relaxpool als je van rust houdt, met een geweldig uitzicht over zee. Een aquapark met wel 9 glijbanen. Een zwembad met volop animatie. En heel veel ligbedden langs de zee. Alles omgeven door groen en kunstgras. Leuke parasols alsof je op de Malediven bent ;-) Het eten is super gevarieerd en in die 15 dagen keuze genoeg. Hygiene is goed en het park is super schoon Handdoeken leggen is niet nodig tenzij je een toplocatie wenst. Met de dolmus in plm 15 minuten in Bodrum.(druk maar ontzettend leuk) Lopend is dit niet te doen ! Personeel is vriendelijk en werkt hard. Het hotel was volgeboekt en dat was soms te merken bij het avondbuffet, maar overdag loop je elkaar nauwelijks in de "weg". De familiekamers bij het aquapark vinden wij niet echt bijzonder. De bedden waren te hard, hier en daar wat technische mankementen en klein. Maar goed om alleen te slapen voldoende. Voor mensen die slecht ter been zijn, is het een minpunt omdat er elke dag 4 trappen (geen lift) op en af moesten worden gegaan. Ook de flinke plas water bij het aquapark was vervelend. Met teenslippers geen probleem maar met je goede schoenen niet fijn !! Kortom een geweldig resort voor jong en oud, Wij komen er vast nog wel eens terug. Tip: dagje Kos.

• 3greet16-08-2017

een ramp !

vuile kamers met schimmel , poetsen kennen ze daar niet . eten elke dag hetzelfde , kip met rijst .ver van centrum .slechtste vakantie ooit gehad !!! hotel zeker geen 5 sterren waard

• 3kl12-08-2017

een ramp met grote R

Totaal geen 5sterren waard. hygiëne Nul ,kamers niet gepoetst ,geen handdoeken ,lakens ni ververst,drie dagen kapot kinderbed ,schimmel op kamer ,badkamer die onderloopt bij het douchen, wc die door loopt ,enz , hotel voor eigen bevolking die om de drie dagen de boel op stelden zet ,alles vuil en vies waar je gaat en op zit ,Nooit MEER!!!!!!

• 3Sandra31-07-2017

Nooit meer

Alle dagen het zelfde eten ver van het centrum wij haden mieren op ons Balkon schimmel in onze douche en het water kwam door het plafond van de kamer boven ons niet aan te raden dit hotel

Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 19-09-2018

Geachte Sandra,

Wij danken u vriendelijk dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met Ersan Exclusive Resort & SPA te delen op Zoover

Wij betreuren uw geschetste ervaring ten zeerste en hopen dat wij u in de toekomst wederom mogen welkom heten in het Ersan Exclusive Resort & SPA. Schroom dan niet contact met ons op te nemen.

Wij wensen u nog een prettige dag.

Best wensen,

Mete Uskudarli

Algemeen Directeur

Met jonge kinderen

• 10Alice13-06-2017

Genoten met een hoofdletter G!

Een meer dan geweldige vakantie gehad in dit super resort! Wat een lieve, gastvrije mensen werken daar. Buffet waar echt fantastisch, wat een keuze elke dag. Wij zijn in ieder geval fan van all-inclusive vanaf nu!!

Tjingo

43 tips over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• lievens vicky, 03-05-2014

Bodrum by night verkennen, watersporten aan het hotel en bootexcursies!

• Paul, 01-02-2012

Aanrader: maak een boottrip naar het zwarte eiland en langs de kust

• Brenda, 05-10-2013

's middags kan je ook heerlijk lunchen bij het restaurant aan zee. Heerlijke cocktails bij de pruvabar (tip: Framisima).

27 vragen over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• Arno, 04-07-2018

Dress code??

Klopt het dat er in de restaurants een dress code geldt, t.w. lange broek voor de heren?

Hoor graag ervaringen van de afgelopen periode.

Alvast bedankt

• Wilma wassink, 09-07-2017

Winkels

Zijn er op loopafstand winkels in buurt? Naar bodrum moet je met taxi maar liefst 20 min rijden.....

• jolien, 27-12-2014

all inclusive - VIP

Ik hebgelezen dat de duurdere kamers (executive rooms) o.a. naar het privestrand mogen en een privezwembad hebben.

mogen wij dan niet naar het mooie "kindvrije" zwembad of naar het strand als je een standaardkamer boekt?

Alvast bedankt voor het antwoord!

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Turks, Vegetarisch