Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

8.6Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Bodrum)

8.6Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

160 reviews over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• 2018
    9Adriaenssens16-09-2018

Top hotel

Prachtige uitzichten, lekker eten, vriendelijk, mooie kamer met zeezicht, 2 jaar na mekaar geweest. Top! In totaal al 3 keer daar geweest.

Geachte Adriaenssens,

Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. We zijn erg blij om te horen dat u van uw vakantie in ons hotel hebt genoten. We zijn ook meer dan tevreden dat u hebt genoten van de avondshows en de externe faciliteiten.

• 4Ingrid11-08-2018

Nooit meer

Ik zou het hotel niet aanraden. Foto’s op touroperator site zijn van vorig jaar. Strand is nu bijvoorbeeld van kiezel. Kamers in de bijgebouwen zijn vies en er is veel stuk. Bedden zijn wel goed. Kamer op zich ook goed qua afmeting etc. Touroperator hostess daar is wel erg behulpzaam.
    Er komen veel Turken en ook veel Russen. Door personeel wordt slecht Engels gesproken. Als je in de rij staat te wachten op drankje bij de bar en vooral die in de Lobby worden de Turkse mensen eerst geholpen; Engelsen, Nederlanders worden genegeerd. Ik heb dat als erg storend ervaren. We zijn al een aantal keren naar Turkije geweest en dit nog nooit gehad. Het eten is koud, eerst zoeken naar een tafel en dan een ober zoeken die bereid is je tafel te dekken/schoon te maken na de vorige eters. Een aantal glijbanen is stuk, tafeltennistafel is stuk. Wij zijn voornamelijk aan het strand geweest. Daar bedjes genoeg. Prima vertoeven.

Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 15-08-2018

Geachte Ingrid,

Wij danken u vriendelijk dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met Ersan Exclusive Resort & SPA te delen op Zoover

Wij betreuren uw geschetste ervaring ten zeerste en hopen dat wij u in de toekomst wederom mogen welkom heten in het Ersan Exclusive Resort & SPA. Schroom dan niet contact met ons op te nemen.

Wij wensen u nog een prettige dag.

• 9fam. V10-08-2018

Super resort !!!

Voor de tweede x in dit resort. Tov vorig jaar een positieve verbetering. Kunstgras vervangen door "strand". Daardoor eenvoudiger in de zee te komen. Ook een bar toegevoegd en een wijziging in het restaurant /buiten doorgevoerd, Het is een geweldig resort voor jong en oud en voor ieder wat wils. Het gezellige Bodrum is een aanrader. Het avondentertainment is slecht. Het personeel is erg vriendelijk maar het merendeel spreekt erg slecht Engels, maar met handen en voeten kom je ver ;-)Kleine problemen worden snel en naar tevredenheid opgelost. Bij de receptie is een Nederlands sprekende dame aanwezig en de "bagageboy" beheerst de Engels taal ook goed. Wij hebben weer een ontzettend leuk verblijf gehad in dit resort.

Geachte Fam,

• 9Jennifer04-08-2018

Super vakantie gehad in Ersan

Animatieteam is top!!! Eten lekker en gevarieerd

Geachte Jennifer,

• 4Aysegul29-07-2018

Geen 5 ster waardig

Zwembad en main restaurant

Geachte Geen,

• 9San28-07-2018

Doen!!!!

Prachtig uitzicht Iddilysch Goede verzorgende lekker eten Mooie nieuwe kamers
    En een fantastische hamam Met de taxi zo in bruisend bodrum Al met al een aanrader

Geachte San,

• 9Maarten de Best28-07-2018

Fantastische vakantie gehad.

Met de hele familie, 9 volwassenen, 11 kinderen in de leeftijd van 2 tot en met 18 jaar een fantastische vakantie gehad in het Ersan Resort. Mooi schoon resort, mooie kamers, gevarieerd eten, lekkere massage en een feestje dankzij het geweldige animatie team. Ontzettend veel gelachen en gefeest met Neyo en de rest van het team. Een aanrader!

• 1Ferry28-07-2018

Zeer slecht. Nooit meer!!

Kort maar krachtig, absoluut niet aan te raden! We zijn hier met drie kinderen van 5 jaar, 3 jaar en 2 maanden oud. We hadden geboekt voor een kamer met 'seaview'. Het ging om een een hotelkamer met 2 aparte kamers. Bij aankomst kamer keek je naar een muur en hadden we 4 bedden in 1 ruimte. Reden; we hebben u een ruimere kamer gegeven omdat jullie met 3 kinderen zijn. Er wordt zoveel aan mijn 3 kinderen gedacht dat de airco niet koelt (28 graden in de nacht), koelkastje niet werkt, etc!! Al 2 monteurs langs geweest die zeggen dat de airco te klein is voor de kamer. Oplossing?geen!!

Kortom, nix klopt hier.

Geachte Ferry,

Wij wensen u nog een prettige dag.

• 8Bob Bida01-07-2018

Fantastisch.

Echt een toplocatie voor jong en oud, weinig traplopen mooi uitgestrekt resort. Vriendelijk personeel en geen polsbandjes. Meer dan genoeg ligbedjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Geachte Bob,

• 10Jeffrey H29-06-2018

Geweldig

Net terug van een weekje in hotel Ersan. Was heerlijk! Kamers zijn niet heel groot maar worden wel keurig schoon gemaakt. Eten is prima en het personeel is altijd vriendelijk (net als de meeste mensen in Turkije). Animatie was geweldig! Ontzettend veel gelachen met Neyo, Maria en de rest! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Geachte Jeffrey,

Tjingo

43 tips over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• lievens vicky, 03-05-2014

Bodrum by night verkennen, watersporten aan het hotel en bootexcursies!

• Paul, 01-02-2012

Aanrader: maak een boottrip naar het zwarte eiland en langs de kust

• Brenda, 05-10-2013

's middags kan je ook heerlijk lunchen bij het restaurant aan zee. Heerlijke cocktails bij de pruvabar (tip: Framisima).

27 vragen over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• Arno, 04-07-2018

Dress code??

Klopt het dat er in de restaurants een dress code geldt, t.w. lange broek voor de heren?

Hoor graag ervaringen van de afgelopen periode.

Alvast bedankt

• Wilma wassink, 09-07-2017

Winkels

Zijn er op loopafstand winkels in buurt? Naar bodrum moet je met taxi maar liefst 20 min rijden.....

• jolien, 27-12-2014

all inclusive - VIP

Ik hebgelezen dat de duurdere kamers (executive rooms) o.a. naar het privestrand mogen en een privezwembad hebben.

mogen wij dan niet naar het mooie "kindvrije" zwembad of naar het strand als je een standaardkamer boekt?

Alvast bedankt voor het antwoord!

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Turks, Vegetarisch