Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

8.6Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Bodrum)

8.6Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) voor je op een rij gezet:

Tjingo

160 reviews over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• 9stokmans Wim30-09-2015

top locatie

Het was weer een top vakantie jammer dat het dicht gaat

• 9R. Versteeg04-08-2014

zeer geslaagde vakantie

Mooi hotel wat zijn 5 sterren verdient. Heerlijk genoten van alles wat het park te bieden heeft. zeer gast vriendelijk. Geweldig uitzicht en prachtig zee zwemwater naast de zwembaden. Ons reisgezelschap 3 kids 7, 14 en 15 jaar voor allen een mooi park.

• 9Eline08-10-2013

Top vakantie, mede mogelijk gemaakt door Dennis!

Echt een aanrader een prachtige omgeving en genoeg te doen. Het hotel zag er allemaal erg netjes uit. Het eten was erg goed. Ook de koks waren uiterst vriendelijk (maar wie vriendelijk is kan dat natuurlijk ook terug verwachten) het bedienend personeel was ook vriendelijk nadat ze wat fooi kregen. De kamer was niet heel erg groot maar wel schoon, ook het kamermeisje was erg vriendelijk. En dan het annimatieteam, vriendelijke lui maar de meeste waren franstalig waardoor er "hallo" gezegd werd en voorbij gelopen. Er was ook een Nederlandse animator Dennis. Dennis is een ware entertainer. Echt heel vriendelijk en neemt de tijd voor een babbeltje met je! Vooral de muziek quiz op zondag was super! Ook ging Dennis mee op sun&fun excursie en dat was echt een super leuke dag! We hebben veel leuke mensen ontmoet in het hotel en mede dankzij deze mensen en Dennis natuurlijk hebben we een vakantie gehad om nooit meer te vergeten!

• 10Marieke08-10-2013

Super vakantie!

We hebben een top vakantie gehad! Het uitzicht vanaf onze kamer was erg mooi (zeezicht), Eten was erg lekker, iedere dag weer iets anders en alles vers bereid. Ook de animatie was erg goed. Vooral complimenten voor Dennis! Hij deed het erg goed. Iedere avond weer een andere show, super leuk!

• 8Jorn_vR07-10-2013

Top vakantie gehad !!!!

Alweer een weekje terug in Nederland en nu alweer heimwee, Wat een top vakantie gehad, In het begin met z'n tweetjes maar later op de vakantie een hele vriendengroep geworden. Mijn eerste indruk was de accommodatie dit was echt top !!! Het eten is goed en lekker, de kamers zijn goed worden elke dag goed schoon gemaakt en wij kregen om de dag schone badlakens. Maar wij hadden het wel getroffen met een super aardige schoonmaakster die ook nog eens bloemen voor je neer zet. Het animatie team is Frans en besteed veel aandacht aan hun Franse gasten en wij werden een beetje genegeerd met z'n alle. Maar toen kwam Dennis waar iedereen het over had hier, Wat een top GOZER echt iemand die weet hoe je een animator moet zijn. Ook erg leuk dat die mee ging op excursie en de safari trip & boottocht. En het stappen natuurlijk dat was echt het toppunt van de vakantie. Top Dennis en wat ze hier al zeggen waar zit je volgend jaar wij komen je zeker op zoeken, Top Dennis bedankt voor de leuke tijd !!!!!

• 8Denise23-07-2013

Super vakantie !

Ik kom net terug van een heerlijke vakantie in het Ersan hotel ! Als tiener ben je al snel bang dat je je gaat vervelen maar daar heb ik geen moment last van gehad . Er was altijd wat te doen met het animatie team en op het park zelf was er ook genoeg te doen ! Over het eten word zeker niet geklaagd , het was heerlijk ! Ook kon je met het animatie team onwijs leuk uitgaan en het was nog veilig ook ! Wij hebben een top tijd gehad en wat nog zeker een pluspuntje is is dat Dennis er werkt . Hij gaf onze vakantie net even dat stukje meer door de gezellige praatjes die hij altijd kwam maken , de holandse spelletjes of dagen die er waren en je altijd mee sleurde naar ieder spelletje !

• 0Sandra10-06-2007

Mijn eerste vakantie naar Turkye...en het was geweldig. Hotel Ersan is te gek...ligging mooi...alles bij de hand om te relaxen...drie zwembaden...strand met ligstoelen. Kamers prima...iedere dag schone handdoeken...eten super...mensen super...gastvrij en zeer vriendelijk...ik heb genoten...voor mij was het Top!!! Ik hoop nog een keer terug gaan...

Tjingo

43 tips over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• lievens vicky, 03-05-2014

Bodrum by night verkennen, watersporten aan het hotel en bootexcursies!

• Paul, 01-02-2012

Aanrader: maak een boottrip naar het zwarte eiland en langs de kust

• Brenda, 05-10-2013

's middags kan je ook heerlijk lunchen bij het restaurant aan zee. Heerlijke cocktails bij de pruvabar (tip: Framisima).

27 vragen over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• Arno, 04-07-2018

Dress code??

Klopt het dat er in de restaurants een dress code geldt, t.w. lange broek voor de heren?

Hoor graag ervaringen van de afgelopen periode.

Alvast bedankt

• Wilma wassink, 09-07-2017

Winkels

Zijn er op loopafstand winkels in buurt? Naar bodrum moet je met taxi maar liefst 20 min rijden.....

• jolien, 27-12-2014

all inclusive - VIP

Ik hebgelezen dat de duurdere kamers (executive rooms) o.a. naar het privestrand mogen en een privezwembad hebben.

mogen wij dan niet naar het mooie "kindvrije" zwembad of naar het strand als je een standaardkamer boekt?

Alvast bedankt voor het antwoord!

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels
    • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Poolbar, Zwembad
    • WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Turks, Vegetarisch