Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

8.6Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Bodrum)

8.6Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) voor je op een rij gezet:

Tjingo

160 reviews over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• 2018
    9Jennifer04-08-2018

Super vakantie gehad in Ersan

Animatieteam is top!!! Eten lekker en gevarieerd

Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 19-09-2018

Geachte Jennifer,

Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. We zijn erg blij om te horen dat u van uw vakantie in ons hotel hebt genoten. We zijn ook meer dan tevreden dat u hebt genoten van de avondshows en de externe faciliteiten.

Mete Uskudarli

Algemeen Directeur

• 9San28-07-2018

Doen!!!!

Prachtig uitzicht Iddilysch Goede verzorgende lekker eten Mooie nieuwe kamers
    En een fantastische hamam Met de taxi zo in bruisend bodrum Al met al een aanrader

Geachte San,

• 9Maarten de Best28-07-2018

Fantastische vakantie gehad.

Met de hele familie, 9 volwassenen, 11 kinderen in de leeftijd van 2 tot en met 18 jaar een fantastische vakantie gehad in het Ersan Resort. Mooi schoon resort, mooie kamers, gevarieerd eten, lekkere massage en een feestje dankzij het geweldige animatie team. Ontzettend veel gelachen en gefeest met Neyo en de rest van het team. Een aanrader!

• 10Jeffrey H29-06-2018

Geweldig

Net terug van een weekje in hotel Ersan. Was heerlijk! Kamers zijn niet heel groot maar worden wel keurig schoon gemaakt. Eten is prima en het personeel is altijd vriendelijk (net als de meeste mensen in Turkije). Animatie was geweldig! Ontzettend veel gelachen met Neyo, Maria en de rest! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Geachte Jeffrey,

• 10Jonathan27-06-2018

Heerlijke vakantie!

Mooi Hotel, groene omgeving en zorgeloos genieten. Een aanrader als je lekker wilt ontspannen. In mei is er geen topdrukte wat erg fijn is. Het hotel is rolstoel begaanbaar. Enige minpuntje is dat de airconditioning pas vanaf Juni op volle kracht kan. wifi helaas alleen in de Lobby.

Geachte Jonathan,

• 8Letty Bouchier28-05-2018

Fantastisch!

Een prachtig resort met vriendelijk personeel. Super keuken! Mooie kamers en dito badkamers. Een aanrader. Spa was ook prima, Marco regelt het wel.

Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 16-06-2018

Dear Letty,

Greetings from sunny Bodrum!

Thank you choosing to stay at Ersan Exclusive Resort & SPA for your getaway to Bodrum. Your feedback will serve as an inspiration for us to keep giving our best at what we love doing. It pleases us to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. We will definitely share your review with the entire team.

Again, we are delighted to have made your visit worthwhile. We will look forward to your return.

Kind Regards,

Mete Uskudarli General Manager

• Oude reviews

3Switsers Jan25-10-2013

Nooit meer

Nog nooit meegemaakt in een All Inn, zelfs niet in een 5 sterren. Geen wisky of Cognac local versie. De helft van de tijd geen cola licht. ZE tappen dan gewone cola zonder iets te zeggen, gevolgen voor suikerzieken dat hun suikerspiegel steeg, en ze niet snapte hoe. Vuil onder het bed, nog nooit gezien. 1centimeter dik vuil tegen de muur, zakdoeken en papieren van de voorgangers. Petanqebaan meer patattenveld, en de ballen onherkenbaar versleten. Animatie team op rust, laatste dagen?

• 9Danielle08-10-2013

Heerlijke vakantie!

Wij zijn vorige week een weekje bij Ersan Resort en Spa geweest! We hebben een heerlijke vakantie gehad, lekker van het weer genoten en de animatie op het resort. Het overgrote deel van de animatie is Franstalig , wat soms wel een beetje jammer is o.a. bij de bingo, slecht te verstaan! Maar DENNIS is een topper! Hij doet het erg leuk en maak het iedereen naar z'n zin! Het eten is super, voor iedereen wat wils en alles vers bereid. Je kunt prima iedere dag iets anders eten, keuze genoeg.

• 9de zwjiepe derup08-10-2013

Super hotel voor jou en oud!

Prachtig resort met 4 a la carte restaurants die zeer lekker zijn. de periode 14/09 - 21-09 was ideaal wat temperatuur betreft(34-36graden). Veel groepen met jonge mensen en een super animatieteam met uitschieter Dennis, de enige Nederlandstalige animator die het voor mij zeggen Super deed. 's avonds voor de uitgaanders evenementen organiseren om samen de uitgaansbuurt te ontdekken... de max! Het is een zeer mooi hotel, mooie kamers en zeer goed eten! Echt een aanrader ... Ik heb nu al 9x Turkije bezocht en alle regio's gedaan en dit is toch wel één van de Beste dat ik tegenkwam! Wij gaan zeker volgend jaar de zelfde periode terug.

• 9Timo Verbeek02-10-2013

Geweldig uitzicht. Vakantie was top.

Mooi en goedverzorgd hotel. Het eten was goed en er was veel keus. We hebben alleen even moeten zoeken waar we iets anders als bier en wijn konden krijgen, omdat niet in alle bars hetzelfde geschonken werd. Lokale alcoholische dranken die geschonken worden zijn Bier, wijn, verscheidene likeuren, vodka, gin en raki. (helaas geen rum, maar ja, je kunt niet alles hebben). Je moet in Bodrum goed opletten waar je iets koopt. Bij het ene terras betaalden we 7,5 euro voor een biertje. 2 terasjes verder slechts 3,5 euro voor een biertje. De jeep safari met aanvullende bootreis via touroperator was echt te gek. Ook de markt in turgutreis op zaterdag is een aanrader als je inkopen wilt doen. De touroperator entertainer Dennis die op het park rondloopt maakte de vakantie helemaal top. We vroegen ons al af waarom iedereen het over Dennis had op zoover. Nu weten we het. :D

Tjingo

43 tips over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• lievens vicky, 03-05-2014

Bodrum by night verkennen, watersporten aan het hotel en bootexcursies!

• Paul, 01-02-2012

Aanrader: maak een boottrip naar het zwarte eiland en langs de kust

• Brenda, 05-10-2013

's middags kan je ook heerlijk lunchen bij het restaurant aan zee. Heerlijke cocktails bij de pruvabar (tip: Framisima).

27 vragen over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• Arno, 04-07-2018

Dress code??

Klopt het dat er in de restaurants een dress code geldt, t.w. lange broek voor de heren?

Hoor graag ervaringen van de afgelopen periode.

Alvast bedankt

• Wilma wassink, 09-07-2017

Winkels

Zijn er op loopafstand winkels in buurt? Naar bodrum moet je met taxi maar liefst 20 min rijden.....

• jolien, 27-12-2014

all inclusive - VIP

Ik hebgelezen dat de duurdere kamers (executive rooms) o.a. naar het privestrand mogen en een privezwembad hebben.

mogen wij dan niet naar het mooie "kindvrije" zwembad of naar het strand als je een standaardkamer boekt?

Alvast bedankt voor het antwoord!

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Turks, Vegetarisch