Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

8.6Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Bodrum)

8.6Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) voor je op een rij gezet:

Tjingo

160 reviews over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• 9Tamara29-06-2019

Eten is echt enorm goed. Erg veel keuze, van mosselen,garnalen tot aan broodje hamburger of lekkere entrecote Iedere avond was wel anders. Resort is groot. Er word veel gedaan kwa animatie ook in de avond. Personeel loopt enorm hard voor je. Veel in Turkije geweest, maar dit is voor ons tnt beste hotel! Gewoon geweldig resort! Ook waren er vaak leuke bandjes bij de beachbar en het eten. Nogmaals gewoon top! Wij komen absoluut terug!

• 5Judith11-05-2019

Net geopend en niet top!

Net geopend en niet top! Wij waten er in de tweede week dat dit hotel is geopend als Tui magic live bodrum. De kamers zijn mooi gerenoveerd, bedden prima, maar douche water wordt pas na 5 min warm. Ook is t zo ontzettend gehorig. Met een kleine baby een hele uitdaging. Na een eerste kamer te hebben geweigerd ivm een kinderwagen en een kapotte lift zaten we wel begane grond maar dicht bij de game room. Daar is t tot superlaat druk met dikke dronken Engelsen. Eten is prima. Gwoon beetje letten op wat er net uit de pan komt. Echt slecht was de Spa. Aftands, vies en opdringerige verkopers... kan niet voor een 5 sterren resort. Ook zijn de zwembaden koud. Verder is t soortaanbod goed. Je kunt er leuke tennislessen krijgen en windsurfen. Wel mooie locatie maar geen 5 sterren waard!

• 2018
    4Aysegul29-07-2018

Geen 5 ster waardig

Zwembad en main restaurant

Geachte Geen,

We hopen je weer te mogen verwelkomen in Ersan Exclusive Resort & SPA

• 1Ferry28-07-2018

Zeer slecht. Nooit meer!!

Kort maar krachtig, absoluut niet aan te raden! We zijn hier met drie kinderen van 5 jaar, 3 jaar en 2 maanden oud. We hadden geboekt voor een kamer met 'seaview'. Het ging om een een hotelkamer met 2 aparte kamers. Bij aankomst kamer keek je naar een muur en hadden we 4 bedden in 1 ruimte. Reden; we hebben u een ruimere kamer gegeven omdat jullie met 3 kinderen zijn. Er wordt zoveel aan mijn 3 kinderen gedacht dat de airco niet koelt (28 graden in de nacht), koelkastje niet werkt, etc!! Al 2 monteurs langs geweest die zeggen dat de airco te klein is voor de kamer. Oplossing?geen!!

Kortom, nix klopt hier.

Geachte Ferry,

Wij danken u vriendelijk dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met Ersan Exclusive Resort & SPA te delen op Zoover

Wij betreuren uw geschetste ervaring ten zeerste en hopen dat wij u in de toekomst wederom mogen welkom heten in het Ersan Exclusive Resort & SPA. Schroom dan niet contact met ons op te nemen.

Wij wensen u nog een prettige dag.

• 8Bob Bida01-07-2018

Fantastisch.

Echt een toplocatie voor jong en oud, weinig traplopen mooi uitgestrekt resort. Vriendelijk personeel en geen polsbandjes. Meer dan genoeg ligbedjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Geachte Bob,

Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. We zijn erg blij om te horen dat u van uw vakantie in ons hotel hebt genoten. We zijn ook meer dan tevreden dat u hebt genoten van de avondshows en de externe faciliteiten.

We hopen je weer te mogen verwelkomen in Ersan Exclusive Resort & SPA

• 5Sabrina08-05-2018

Letterlijk en figuurlijk een koude douche

Net terug van een weekje Turkye. Een prachtig resort met een nog mooie ligging aan zee. Helaas is dat ook het enige positieve. Bij aankomst midden in de nacht ( met 3 kinderen inclusief baby) bleek er geen kamer gereed. Na 1 uur kregen we een kamer voor 2 personen. Na meerdere malen vragen voor schonen handoeken en schoonmaak werd dit niet gedaan. Iedereen zegt te willen helpen maar er gebeurt niks. Kamersleutel dagelijks kapot dus weer naar de receptie. Geen warme douche. Ook werden er feesten bij bij zwembad gehouden voor maar liefst 600 turksen studenten. Dus harde muziek en overlast ook in de nacht. Dus al met al zeker in mei geen aanrader! Transfer heenweg 40 min maar terug 2 uur

Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 16-06-2018

Dear Sabrina,

We value your feedback from your recent stay experience and I truly regret to hear that we were unable to meet your expectations on this visit. We have also noted your comments regarding room cleanliness. I have personally discussed these inconsistencies with the relevant department heads and their teams to prevent similar issues happening in the future. We do hope that you will provide us with the opportunity to serve you better on your next visit to our resort.

Kind Regards,

Mete Uskudarli General Manager

• 2017
    3Sandra31-07-2017

Nooit meer

Alle dagen het zelfde eten ver van het centrum wij haden mieren op ons Balkon schimmel in onze douche en het water kwam door het plafond van de kamer boven ons niet aan te raden dit hotel

Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 19-09-2018

Geachte Sandra,

Wij wensen u nog een prettige dag.

Mete Uskudarli

Algemeen Directeur

• Oude reviews

1Bulteel peter09-09-2015

Horror hotel

"Horror hotel"

vuile kamers, muffe kamers, kamers werden nooit gekuist, onvoldoende handdoeken (op een dag zelfs geen handdoeken), 2 x maal geen lakens op het bed, schimmel op de muur en in de douche, haarresten in de douche en op de vloer, eten en dranken waren lauw, personeel liep er ongemotiveerd bij, kamers niet gehad dat we geboekt hadden, enz....

• 6guyke10-08-2015

Veel potentieel, gierig hotel

Accommodatie is best oke, netheid kan beter alhoewel men veel moeite doet, maar mentaliteit naar all-in is absoluut ondermaats. Je moet constant wachten op drinken, wat je nergens zelf kan nemen, restaurant is 1 grote klucht, organisatie een ramp...als de chef-kok met (een gratis) gekregen door knorr gesponsorde koksmuts oploopt...stuur dit management de deur uit of blijf steken in uw all-inn mentaliteit van 15 jaar geleden!

• 2Broodcorens02-08-2015

2 woorden, NIET BOEKEN

Slordige en onverzorgde accomodatie, kamers akgeleefd, schimmel op de muren ,stekkers hangen uit de muur, airco werken niet. Restaurant, alle dagen hetzelfde eten,service alles behalve,veel te lang wachten op drank. Het GROOTSTE aquapark is maar voor de helft open.Hygiene,vuilniszakken liggen open en bloot in de tuin.

Tjingo

43 tips over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• lievens vicky, 03-05-2014

Bodrum by night verkennen, watersporten aan het hotel en bootexcursies!

• Paul, 01-02-2012

Aanrader: maak een boottrip naar het zwarte eiland en langs de kust

• Brenda, 05-10-2013

's middags kan je ook heerlijk lunchen bij het restaurant aan zee. Heerlijke cocktails bij de pruvabar (tip: Framisima).

27 vragen over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• Arno, 04-07-2018

Dress code??

Klopt het dat er in de restaurants een dress code geldt, t.w. lange broek voor de heren?

Hoor graag ervaringen van de afgelopen periode.

Alvast bedankt

• Wilma wassink, 09-07-2017

Winkels

Zijn er op loopafstand winkels in buurt? Naar bodrum moet je met taxi maar liefst 20 min rijden.....

• jolien, 27-12-2014

all inclusive - VIP

Ik hebgelezen dat de duurdere kamers (executive rooms) o.a. naar het privestrand mogen en een privezwembad hebben.

mogen wij dan niet naar het mooie "kindvrije" zwembad of naar het strand als je een standaardkamer boekt?

Alvast bedankt voor het antwoord!

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Turks, Vegetarisch