Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

8.6Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Bodrum)

8.6Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) voor je op een rij gezet:

Tjingo

160 reviews over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• 2018
    9Adriaenssens16-09-2018

Top hotel

Prachtige uitzichten, lekker eten, vriendelijk, mooie kamer met zeezicht, 2 jaar na mekaar geweest. Top! In totaal al 3 keer daar geweest.

Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 19-09-2018

Geachte Adriaenssens,

Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. We zijn erg blij om te horen dat u van uw vakantie in ons hotel hebt genoten. We zijn ook meer dan tevreden dat u hebt genoten van de avondshows en de externe faciliteiten.

We hopen je weer te mogen verwelkomen in Ersan Exclusive Resort & SPA

• 4Ingrid11-08-2018

Nooit meer

Ik zou het hotel niet aanraden. Foto’s op touroperator site zijn van vorig jaar. Strand is nu bijvoorbeeld van kiezel. Kamers in de bijgebouwen zijn vies en er is veel stuk. Bedden zijn wel goed. Kamer op zich ook goed qua afmeting etc. Touroperator hostess daar is wel erg behulpzaam.
    Er komen veel Turken en ook veel Russen. Door personeel wordt slecht Engels gesproken. Als je in de rij staat te wachten op drankje bij de bar en vooral die in de Lobby worden de Turkse mensen eerst geholpen; Engelsen, Nederlanders worden genegeerd. Ik heb dat als erg storend ervaren. We zijn al een aantal keren naar Turkije geweest en dit nog nooit gehad. Het eten is koud, eerst zoeken naar een tafel en dan een ober zoeken die bereid is je tafel te dekken/schoon te maken na de vorige eters. Een aantal glijbanen is stuk, tafeltennistafel is stuk. Wij zijn voornamelijk aan het strand geweest. Daar bedjes genoeg. Prima vertoeven.

Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 15-08-2018

Geachte Ingrid,

Wij danken u vriendelijk dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met Ersan Exclusive Resort & SPA te delen op Zoover

Wij betreuren uw geschetste ervaring ten zeerste en hopen dat wij u in de toekomst wederom mogen welkom heten in het Ersan Exclusive Resort & SPA. Schroom dan niet contact met ons op te nemen.

Wij wensen u nog een prettige dag.

• 9fam. V10-08-2018

Super resort !!!

Voor de tweede x in dit resort. Tov vorig jaar een positieve verbetering. Kunstgras vervangen door "strand". Daardoor eenvoudiger in de zee te komen. Ook een bar toegevoegd en een wijziging in het restaurant /buiten doorgevoerd, Het is een geweldig resort voor jong en oud en voor ieder wat wils. Het gezellige Bodrum is een aanrader. Het avondentertainment is slecht. Het personeel is erg vriendelijk maar het merendeel spreekt erg slecht Engels, maar met handen en voeten kom je ver ;-)Kleine problemen worden snel en naar tevredenheid opgelost. Bij de receptie is een Nederlands sprekende dame aanwezig en de "bagageboy" beheerst de Engels taal ook goed. Wij hebben weer een ontzettend leuk verblijf gehad in dit resort.

Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 19-09-2018

Geachte Fam,

We hopen je weer te mogen verwelkomen in Ersan Exclusive Resort & SPA

• 6Tamara13-05-2018

Prima vakantie, maar niet voor herhaling vatbaar

Het hotel ligt redelijk afgelegen. In de directe omgeving is niet veel 'vertier', maar met de Dolmus ben je snel in Bodrum. De tuin, zwembaden en het strand bij het hotel zijn geweldig! Ziet er prachtig uit en fijne ligbedjes bij zwembad en strand. Handdoeken service is prima! De verdere verzorging valt tegen. Personeel is niet zo vriendelijk, de hotelpasjes werken heel vaak niet en schoonmaak van de kamers wordt af en toe vergeten en dan moet je heel lang wachten voordat je handdoeken krijgt. De bedden zijn knoerthard.

Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 16-06-2018

Dear Tamara,

We value your feedback from your recent stay experience and I truly regret to hear that we were unable to meet your expectations on this visit. We have also noted your comments regarding room cleanliness. I have personally discussed these inconsistencies with the relevant department heads and their teams to prevent similar issues happening in the future. We do hope that you will provide us with the opportunity to serve you better on your next visit to our resort.

Kind Regards,

Mete Uskudarli General Manager

• 4Caroline Schouten08-05-2018

Nooit meer

Het was een drama, grote groepen studenten uit Turkije, die kwamen alleen om te feesten, veel overlast, heel veel herrie, dronken, niet geschikt voor een leuke rustige vakantie. Animatie team was wel erg aardig en vond het vreselijk wat er allemaal gebeurde, het eten was dagelijks op. Studenten namen hele borden vol mee en namen 2 hapjes eten en de rest werd weggegooid. Kamers worden niet goed schoongemaakt. Ik had overal markeerpoints gemaakt en die lagen er de gedurende dagen. Locatie is erg mooi en het hotel ziet er mooi uit, maar management begrijpt het niet. Personeel spreekt slecht Engels, enkele maar. Kortom geen hotel om aan te bevelen.

Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 16-06-2018

Dear Caroline,

Kind Regards,

Mete Uskudarli General Manager

• 2017
    9Fam V20-08-2017

Geweldig Resort

Een geweldig resort met voor een ieder wel wat te genieten. Een relaxpool als je van rust houdt, met een geweldig uitzicht over zee. Een aquapark met wel 9 glijbanen. Een zwembad met volop animatie. En heel veel ligbedden langs de zee. Alles omgeven door groen en kunstgras. Leuke parasols alsof je op de Malediven bent ;-) Het eten is super gevarieerd en in die 15 dagen keuze genoeg. Hygiene is goed en het park is super schoon Handdoeken leggen is niet nodig tenzij je een toplocatie wenst. Met de dolmus in plm 15 minuten in Bodrum.(druk maar ontzettend leuk) Lopend is dit niet te doen ! Personeel is vriendelijk en werkt hard. Het hotel was volgeboekt en dat was soms te merken bij het avondbuffet, maar overdag loop je elkaar nauwelijks in de "weg". De familiekamers bij het aquapark vinden wij niet echt bijzonder. De bedden waren te hard, hier en daar wat technische mankementen en klein. Maar goed om alleen te slapen voldoende. Voor mensen die slecht ter been zijn, is het een minpunt omdat er elke dag 4 trappen (geen lift) op en af moesten worden gegaan. Ook de flinke plas water bij het aquapark was vervelend. Met teenslippers geen probleem maar met je goede schoenen niet fijn !! Kortom een geweldig resort voor jong en oud, Wij komen er vast nog wel eens terug. Tip: dagje Kos.

• 3kl12-08-2017

een ramp met grote R

Totaal geen 5sterren waard. hygiëne Nul ,kamers niet gepoetst ,geen handdoeken ,lakens ni ververst,drie dagen kapot kinderbed ,schimmel op kamer ,badkamer die onderloopt bij het douchen, wc die door loopt ,enz , hotel voor eigen bevolking die om de drie dagen de boel op stelden zet ,alles vuil en vies waar je gaat en op zit ,Nooit MEER!!!!!!

• 10Alice13-06-2017

Genoten met een hoofdletter G!

Een meer dan geweldige vakantie gehad in dit super resort! Wat een lieve, gastvrije mensen werken daar. Buffet waar echt fantastisch, wat een keuze elke dag. Wij zijn in ieder geval fan van all-inclusive vanaf nu!!

• Oude reviews

8Hans04-08-2015

Heerlijke vakantie

Er is nu al zoveel geschreven over de houten vlonders met splinters als gevolg, het lijkt mij nu toch tijd om actie te ondernemen, tegels of kunststof. Hotel ligt prachtig, tegen de berg met adembenemende uitzichten, overal gezellige zitjes en restaurantjes. Personeel is laks, geven voorrang aan Turken, ruimen heel laat af, traag met brengen van drinken, daar kan heel wat verbeterd worden, ze hebben tijd genoeg en er is personeel genoeg. Animatie is geweldig, met name Eddy, top!!

• 5Jac30-07-2015

Volgende keer tog ander hotel

Veel houten vlonders dus veel splinters Lokaal volk heeft hier duidelijk voorrang Bediening heeft tijd genoeg voor u Maar de receptie vinden je maar een zeur als je komt vragen om iets Kamers zijn aan renovatie toe En handoekje leggen doen ze hier denk al om 12 uur Dus beste plaatsen zijn al voor 6 uur smorgens weg Hotel ligt in heuvel maar dat is geen probleem Rijden golf karretjes Maar volgend jaar zekkers naar ander toe

Tjingo

43 tips over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• lievens vicky, 03-05-2014

Bodrum by night verkennen, watersporten aan het hotel en bootexcursies!

• Paul, 01-02-2012

Aanrader: maak een boottrip naar het zwarte eiland en langs de kust

• Brenda, 05-10-2013

's middags kan je ook heerlijk lunchen bij het restaurant aan zee. Heerlijke cocktails bij de pruvabar (tip: Framisima).

27 vragen over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)

• Arno, 04-07-2018

Dress code??

Klopt het dat er in de restaurants een dress code geldt, t.w. lange broek voor de heren?

Hoor graag ervaringen van de afgelopen periode.

Alvast bedankt

• Wilma wassink, 09-07-2017

Winkels

Zijn er op loopafstand winkels in buurt? Naar bodrum moet je met taxi maar liefst 20 min rijden.....

• jolien, 27-12-2014

all inclusive - VIP

Ik hebgelezen dat de duurdere kamers (executive rooms) o.a. naar het privestrand mogen en een privezwembad hebben.

mogen wij dan niet naar het mooie "kindvrije" zwembad of naar het strand als je een standaardkamer boekt?

Alvast bedankt voor het antwoord!

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Turks, Vegetarisch