Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°18°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) voor je op een rij gezet:

Tjingo

26 reviews over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) in het Nederlands

Magic life is the place to be, voor een vakantie.

Claudia & Jeroen.
24-9-2019

Magic life is een fantastisch mooi hotel. Met hele goede service van het bar, restaurant en animatie personeel. Ze leefde erg met je mee, toen mijn vriend ziek was. De bediening in restaurant en aan de bar was top! Perfecte shows van het animatie team. De ligging is ook heel mooi, alles netjes verzorgd, wel veel trap lopen en steile hellingen. Er is ook een mooi poezenhotel, met veel poezen over het hele resort. De kamers waren pas gerenoveerd, dus helemaal perfect. Het buffetrestaurant was top, elke dag verschillende keuzes en alles was even lekker en het zag er ook allemaal netjes verzorgd uit. Klasse voor de kok en het personeel. De manager was s’avonds ook gezellig mee aan het feesten, en genieten, maakte ook een praatje met je. Bedankt iedereen van Magic life voor een geweldige vakantie. We komen zeker nog een keer terug en hopelijk zien we iedereen weer terug.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijn resort hebben genoten

Irma
11-9-2019

Wij hebben ook een heerlijke week gehad. Eten was prima afwisselend voor elk wat wils, het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer netjes en ruim minibar werd iedere dag met flessen water aangevuld. Zou alleen wat meer betalen voor zeezicht, we hadden nu uitzicht op het restaurant maar wat ben je op je kamer. Is heuvelachtig met een schitterend uitzicht, je kan niet even buiten het Resort wandelen maar dat wisten we, wat super is dat de dolmus naar Bodrum bij het resort stopt. We komen zeker nog een keer terug.

voor herhaling vatbaar

sandra
9-9-2019

Super gezellige tijd gehad in dit all-in hotel, eentje waar geen polsbandje krijgt. Kamer was keurig met buitenzitje of balkon. Vriendelijk en behulpzaam jong personeel. Obers bedienen je vriendelijk met drinken bij ontbijt, lunch en diner en zijn in voor een gezellig praatje. Eten was goed verzorgt met voldoende afwisseling en keuze. Animatie voor ieder wat wils en ook zij , zijn in voor een gezellig praatje. koffiebar was super met een mooi en heerlijk groot buitenbalkon( veel gebruikt van gemaakt. Strandbar was elke avondje een feestje en de ligging is perfect dat je geen geluidoverlast heb bij je kamer. Zwembad was super met voldoende ligplaatsen en geen vroeg ge-ren voor een plaatsje. Minpuntje was het strand, kiezel of dun laagje zand. minpuntje dat centrum niet op loopafstand was maar, hier waren we van op de hoogte bij boeken

Gereisd Met partner in augustus 2019

Super.

marina
7-6-2019

Dit is een mooi proper en super goed hotel personeel is super in de weer.Animatie is niet opdringerig komt wel vragen of je graag mee doet en de zwembad spelletjes zijn geweldig. Voor mijn 9/10.

fantastich verblijf

de beukelaer
31-5-2019

mooi resort er zijn echt veel trappen en of steile hellingen naar de kamers zeer vriendelijk personeel /veel keuze van eten /resort werd goed onderhouden/ kamers werden maar pover gekuist. de eerste week werden de gazons om+/- 19 uur gesproeid en dan hing er een ongename geur de laatste dagen was dit niet meer

Geweldig!

de Beer
28-5-2019

Geweldige week gehad, prachtige locatie met geweldige uitzichten, s'avonds veel te doen. Het personeel en entertainment was top.

Super vakantie!

Rina en Patrick DEFERM
22-5-2019

Mooie en goede nieuw geopende Magic Life club! Goede prijs-kwaliteit!!

Belachelijke prijs-kwaliteit verhouding

Tessa
30-9-2018

Wij zijn in september naar dit hotel geweest. Het hotel heeft een perfecte ligging en erg mooie kamers. Dit is zo'n beetje het enige positieve. 5 van de 9 glijbanen waren gesloten, de helft van de a la carte restaurants was gesloten, veel bars dicht, discotheek dicht, eten was altijd koud, totaal geen animatie overdag en in de avonden, zout water bij de glijbanen, geen snacks in de middag. De reden van dit alles volgens het hotel; einde van het seizoen. Dit terwijl het pas september is?!?!?! Wij zouden dit hotel absoluut niet aan willen raden. Het is geen 5 sterren waardig hotel en de prijs is ook veel te hoog voor hetgeen je er voor terug krijgt. Voor het geld wat je voor dit hotel betaald, kun je een vele malen mooier en luxer hotel boeken.

Gereisd Met partner in september 2018

een ramp !

greet
16-8-2017

vuile kamers met schimmel , poetsen kennen ze daar niet . eten elke dag hetzelfde , kip met rijst .ver van centrum .slechtste vakantie ooit gehad !!! hotel zeker geen 5 sterren waard

Gereisd Met partner in juni 2017

Waanzinnige vakantie!

Lopke
31-10-2014

Ik heb geen enkel slecht iets over Ersan! Het hotel ligt op een prachtige plek. Geweldig uitzicht over de zee en rondvarende yachts. Wij hadden een zeezicht kamer geboekt, en deze was prima. Niet te groot, maar dat heb je ook niet nodig, want je vermaakt je prima in het hotel! Mooie zwembaden en glijbanen!! Het animatie team was super, elke avond een erg leuke show, en kwamen iedere ochtend aan het strand iedereen goedemorgen wensen. Het eten in het restaurant was niet heel erg afwisselend, maar wat je at was wel erg goed! Je kan elke dag a la carte eten als je wil. Je kan kiezen tussen Italiaans, Vis, Tapas of Turks. Alleen de drankjes moet je betalen. Maar dat was geen probleem voor ons. Het personeel was super. Als je naar de ingang van het hotel gaat, staan er dolmus busjes op je wachten naar Bodrum. Gratis kluisje op je kamer en gratis WIFI. Super allemaal. Een vakantie om nooit te vergeten!!! P.S. in het echt is het nog veel mooier dan op de plaatjes!! :-)

Gereisd Met partner in september 2014

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) in Içmeler (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)