Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag30°22°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

115 reviews over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) in het Nederlands

Fijn resort hebben genoten

Irma
11-9-2019

Wij hebben ook een heerlijke week gehad. Eten was prima afwisselend voor elk wat wils, het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer netjes en ruim minibar werd iedere dag met flessen water aangevuld. Zou alleen wat meer betalen voor zeezicht, we hadden nu uitzicht op het restaurant maar wat ben je op je kamer. Is heuvelachtig met een schitterend uitzicht, je kan niet even buiten het Resort wandelen maar dat wisten we, wat super is dat de dolmus naar Bodrum bij het resort stopt. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor herhaling vatbaar

sandra
9-9-2019

Super gezellige tijd gehad in dit all-in hotel, eentje waar geen polsbandje krijgt. Kamer was keurig met buitenzitje of balkon. Vriendelijk en behulpzaam jong personeel. Obers bedienen je vriendelijk met drinken bij ontbijt, lunch en diner en zijn in voor een gezellig praatje. Eten was goed verzorgt met voldoende afwisseling en keuze. Animatie voor ieder wat wils en ook zij , zijn in voor een gezellig praatje. koffiebar was super met een mooi en heerlijk groot buitenbalkon( veel gebruikt van gemaakt. Strandbar was elke avondje een feestje en de ligging is perfect dat je geen geluidoverlast heb bij je kamer. Zwembad was super met voldoende ligplaatsen en geen vroeg ge-ren voor een plaatsje. Minpuntje was het strand, kiezel of dun laagje zand. minpuntje dat centrum niet op loopafstand was maar, hier waren we van op de hoogte bij boeken

Gereisd Met partner in augustus 2019

Tamara
29-6-2019

Eten is echt enorm goed. Erg veel keuze, van mosselen,garnalen tot aan broodje hamburger of lekkere entrecote Iedere avond was wel anders. Resort is groot. Er word veel gedaan kwa animatie ook in de avond. Personeel loopt enorm hard voor je. Veel in Turkije geweest, maar dit is voor ons tnt beste hotel! Gewoon geweldig resort! Ook waren er vaak leuke bandjes bij de beachbar en het eten. Nogmaals gewoon top! Wij komen absoluut terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Super.

marina
7-6-2019

Dit is een mooi proper en super goed hotel personeel is super in de weer.Animatie is niet opdringerig komt wel vragen of je graag mee doet en de zwembad spelletjes zijn geweldig. Voor mijn 9/10.

fantastich verblijf

de beukelaer
31-5-2019

mooi resort er zijn echt veel trappen en of steile hellingen naar de kamers zeer vriendelijk personeel /veel keuze van eten /resort werd goed onderhouden/ kamers werden maar pover gekuist. de eerste week werden de gazons om+/- 19 uur gesproeid en dan hing er een ongename geur de laatste dagen was dit niet meer

Geweldig!

de Beer
28-5-2019

Geweldige week gehad, prachtige locatie met geweldige uitzichten, s'avonds veel te doen. Het personeel en entertainment was top.

Super vakantie!

Rina en Patrick DEFERM
22-5-2019

Mooie en goede nieuw geopende Magic Life club! Goede prijs-kwaliteit!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Net geopend en niet top!

Judith
11-5-2019

Net geopend en niet top! Wij waten er in de tweede week dat dit hotel is geopend als Tui magic live bodrum. De kamers zijn mooi gerenoveerd, bedden prima, maar douche water wordt pas na 5 min warm. Ook is t zo ontzettend gehorig. Met een kleine baby een hele uitdaging. Na een eerste kamer te hebben geweigerd ivm een kinderwagen en een kapotte lift zaten we wel begane grond maar dicht bij de game room. Daar is t tot superlaat druk met dikke dronken Engelsen. Eten is prima. Gwoon beetje letten op wat er net uit de pan komt. Echt slecht was de Spa. Aftands, vies en opdringerige verkopers... kan niet voor een 5 sterren resort. Ook zijn de zwembaden koud. Verder is t soortaanbod goed. Je kunt er leuke tennislessen krijgen en windsurfen. Wel mooie locatie maar geen 5 sterren waard!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Belachelijke prijs-kwaliteit verhouding

Tessa
30-9-2018

Wij zijn in september naar dit hotel geweest. Het hotel heeft een perfecte ligging en erg mooie kamers. Dit is zo'n beetje het enige positieve. 5 van de 9 glijbanen waren gesloten, de helft van de a la carte restaurants was gesloten, veel bars dicht, discotheek dicht, eten was altijd koud, totaal geen animatie overdag en in de avonden, zout water bij de glijbanen, geen snacks in de middag. De reden van dit alles volgens het hotel; einde van het seizoen. Dit terwijl het pas september is?!?!?! Wij zouden dit hotel absoluut niet aan willen raden. Het is geen 5 sterren waardig hotel en de prijs is ook veel te hoog voor hetgeen je er voor terug krijgt. Voor het geld wat je voor dit hotel betaald, kun je een vele malen mooier en luxer hotel boeken.

Gereisd Met partner in september 2018

Top hotel

Adriaenssens
16-9-2018

Prachtige uitzichten, lekker eten, vriendelijk, mooie kamer met zeezicht, 2 jaar na mekaar geweest. Top! In totaal al 3 keer daar geweest.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Mete Uskudarli, GENERAL MANAGER, 19-9-2018

Geachte Adriaenssens,

Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. We zijn erg blij om te horen dat u van uw vakantie in ons hotel hebt genoten. We zijn ook meer dan tevreden dat u hebt genoten van de avondshows en de externe faciliteiten.

We hopen je weer te mogen verwelkomen in Ersan Exclusive Resort & SPA

Best wensen,

Mete Uskudarli

Algemeen Directeur

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) in Içmeler (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel TUI MAGIC LIFE Bodrum (vh. Ersan Resort)