Hotel Forever Clubsterstersterster

7.9Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Bodrum)

7.9Goed

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Vanaf Hotel Forever Club Bodrum geniet je van het uitzicht op het Griekse eiland Kos en de St. Petersburcht. Een echt plaatje volgens jullie. Ben je slecht ter been? Dan is dit hotel minder geschikt en kan het een hele klim zijn naar je kamer. Benieuwd naar de faciliteiten van Hotel Forever Club Bodrum? Lees met ons mee. Let wel op: de minimale leeftijd van dit hotel is 14 jaar.

Slapen in een kamer met zeezicht van Hotel Forever Club Bodrum is volgens jullie een echte aanrader. Reviewer Arno: ‘Als je dit hotel boekt vraag dan altijd een kamer met zeezicht dan heb je een heerlijk uitzicht over de baai en kijk je recht op Kos, Griekenland’. Wel schrijven sommige reviewers dat de kamers een beetje gedateerd zijn. Familie de Pijper schrijft: ‘Het gehele complex heeft heel wat achterstallig onderhoud, maar zo is heel Bodrum. De kamers zijn niet groot, maar doelmatig ingericht’.

Op vakantie op basis van all-inclusive in Hotel Forever Club? Buiten de gewone ontbijt-, lunch- en dinerbuffetten kun je ook luxe eten in een van de twee à la carte restaurants. Reviewer Bernard is hier heel enthousiast over: ‘We zijn een avond naar het Italiaanse a la Carte restaurant geweest, vonden wij zeer gezellig en lekker.’ Wel schrijven jullie dat je goed moet opletten wat er inclusief is en wat niet. Zo zijn de drankjes in het à la carte restaurant voor eigen rekening.

Tijdens je vakantie bij Hotel Forever Club hoef je ook niet bang te zijn om het laatste nieuws te missen. In het hele gebouw heb je namelijk gratis wifi. Wel schrijven sommigen dat het internet het niet altijd goed doet. Reviewer Freddy: ‘Je moet elke keer opnieuw inloggen via een speciale site.’

Ligging

Meteen buiten Hotel Forever Club sta je met je voeten in het zand. Neem een verfrissende duik of kom helemaal tot rust op een van de ligbedjes. Omdat het een privéstrand is, geniet je ook hier van de verkoelende drankjes binnen de all-inclusive formule.

Volgens jullie ligt Hotel Forever Club heel centraal. Zo schrijft Sieger: ‘Prachtig gelegen hotel, naast Bodrum, eigen strand met rieten parasols te bereiken via tunnel onder de weg direct voor het hotel gelegen. Taxi- en dolmushalte voor het hotel.’ Het bruisende centrum van Bodrum is volgens vakantiegangers lopend goed te doen maar voor maar 3 euro ben je er ook met de taxi. Op dinsdag is het extra gezellig in het centrum door de wekelijkse markt.

Wil je even van het resort af? Een boottocht mag natuurlijk niet missen tijdens je vakantie in Turkije. Een leuk uitje volgens Tim: ‘Een uitstap naar Kos met de ferry is zeer leuk; prachtige stad met leuke winkeltjes ‘. Nog niet genoeg van het shoppen? Volgens jullie is de markt in Turgutreis een aanrader. Hier struin je langs de vele kraampjes tussen de lokale inwoners. Anneke deelt nog een tip: ‘Pak de dolmus, voor 4 euro pp en ongeveer 35 min reizen zit je daar.’

1804 reviews over Hotel Forever Club

• 2019
    7De Pijper03-12-2019

Fraai uitzicht, beslist geen luxe.

Het meer dan fraaie uitzicht, de gemoedelijke sfeer en het lekkere (niet luxe) eten zorgen voor een redelijk aangenaam verblijf. Vriendelijk, jong personeel dat vaak slechts Turks spreekt, dus nauwelijks communicatie. De kamers zijn niet groot, wel functioneel. Het hele complex is sterk verouderd, maar zo is ook de stad Bodrum. Matige Wifi. Sommige gasten zijn bij aankomst teleurgesteld, anderen wennen eraan of zijn repeaters ( vaak ook wegens de prijs). Prima service van de touroperator en de Comfort-Class van de Boeing 767.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Kees29-10-2019

Niet nog eens

Het hotel is erg gedateerd en de kamers zijn erg klein. Ook de badkamer is oubollig. Klein tv scherm met storende zenders. Voor de Hollanders is enkel BVN te zien. Het positieve is het heel aardige en behulpzame personeel. Het eten was vaak lauw maar dat is niet de schuld van de keuken. De mensen laten de bakken open staan en daar word niks aan gedaan. Wel is er elke dag een door de kok gebakken vlees of vissoort. De toetjes zijn elke dag hetzelfde. Één keer ijs gehad in de elf dagen. Bij het overigens ijskoude zwembad kun je hamburgers. Toastie's. Frites krijgen die ter plaatse gebakken worden. Prima te doen tussendoor. Het ontbijt is prima. Je kunt voor 2 euro een glas vers geperst sinaasappelsap kopen. Dit is echter wel lauw Er zijn gekookte en gebakken eieren naargelang met tomaat en kaas en prei. Prima. De animatie is matig. De afstand naar het centrum van Bodrum is lopend 35 minuten. Kortom.....geef ik deze accommodatie een 6

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Harie05-10-2019

Nooit meer

Het is een mooi hotel Het eten gaat wel alleen elke dag hetzelfde koude rijst en slappe lauwe friet . Ontbijt is goed.

• 8pogo01-10-2019

Even wennen

Na wat gewenning aan de ouderwetse inrichting en de povere all-in formule toch een heel fijn verblijf gehad. Het personeel is fantastisch, het eten goed van smaak en de Turkse avonden zijn legendarisch. Je wordt behandeld als mens en niet als nummer, iedereen is even vriendelijk en behulpzaam. Het uitzicht is geweldig en de ligging ideaal, rustig en toch dicht bij het centrum van Bodrum. Kortom mochten wij weer naar Bodrum gaan kiezen we evengoed voor dit hotel ondanks de kleine minpunten.

• 10Jolanda Jansen20-09-2019

Beste hotel van Bodrum!

Ik kom al sinds 2006 in Bodrum en ook al verschillende hotels mogen bezoeken. Forever club is echter het eerste hotel waarbij je je een mens voelt en geen nummer! Ik was hier 3 jaar geleden voor het eerst en dit jaar (9 september) met mijn vriend samen voor de tweede keer. Het is echt een heerlijk hotel! Het hotel is schoon, de kamers zijn goed (en schoon) het eten is goed en het personeel is geweldig. Mijn ouders kwamen enkele dagen later dan ons en zij komen ieder jaar in dit hotel! Wat ik al zei: Je bent een mens en geen nummer. Van iedere afdeling is het personeel ontzettend vriendelijk! Personeel word niet 'strak gehouden' en mogen ook gewoon een babbeltje met elkaar en met de gasten maken. Sinan van het zwembad is een schat! Hij zorgt ervoor dat je een prima ligbed bij het zwembad krijgt! Sedat is de fotograaf en maakt prachtige foto's! Nee echt, alles klopt aan dit hotel. Je moet het gewoon zelf komen ervaren.

• 9Harry Lamberts31-08-2019

Volgend jaar weer

Geweldig hotel met erg vriendelijk personeel. Fantastisch uitzicht over zee. Meteen foto's laten maken door Sedat (hotelfotograaf) die geweldig vakwerk heeft afgeleverd. Eten en drinken in overvloed en ook van goede kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Mike rorije30-08-2019

Perfect

verblijf en hotelkamers zijn goed en schoon, De hele dag door goed eten. Animatie team heeft altijd wat te doen voor iedereen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7Marina14-07-2019

We blijven terug gaan!

De locatie is sprookjesachtig mooi! Het hotel is wat verouderd maar superschoon en het personeel doet er alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken. En wat voor ons een groot pluspunt is: adults only.

DERYA PAMPAR, GUEST RELATİON MANAGER, 06-08-2019

Thank you for the kind words!

It's excellent you enjoyed your time with us so much! We pride ourselves in offering a clean and comfortable environment for all of our guests and your praise tells us we're succeeding. Thank you again for sharing your review with us!

We can't wait to see you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day! Guest Relation Manager DERYA PAMPAR

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Corina Vos14-07-2019

Helemaal geweldig

Het is een heel mooi ressort, heel vriendelijke mensen en je wordt goed geholpen. Zeker de moeite om eens heen te gaan. Iedere avond is er wat te doen.

DERYA PAMPAR, GUEST RELATİON MANAGER, 06-08-2019

Thanks for the fantastic review!

We're happy you enjoyed your time with us so much at Paramount Hotel! We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests so it's excellent you appreciated our prime location. We love seeing our guests take advantage of our proximity to so many wonderful attractions.

We look forward to hosting you again soon! Have an amazing day! Guest Relation Manager Derya pampar

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Jose te Winkel12-07-2019

Echt heel fijn

Veel trappen niet zo fijn als je slecht loopt ,maar een super hotel met mooi uitzicht ....

Gereisd met partner in mei 2017

86 tips over Hotel Forever Club

• Kregting, 05-05-2014

Wij hadden als een van de enige 2 kamers met een grote tuin met palmbomen, de rest van kamers heeft een balkon. In de omgeving zijn verschillende activiteiten zoals boottocht naar het eiland Kos in 20 min., jeepsafari zijn erg aan te raden!

• r.p.vandam, 04-05-2012

gebruik de dolmus en rijd naar het busstation in Bodrum, vandaar voor weinig geld naar alle windrichtingen, Zelf bezocht: Turgutreis en Yalikavak en uiteraard Bodrum.

• B. Bruin, 29-04-2012

Vraag een kamer met zeezicht en indien gewenst 2 aparte bedden.

89 vragen over Hotel Forever Club

• moon, 21-05-2017

matrasjes

zijn er matrasjes voor op de bedden bij het zwembad en strand

• Zomert, 05-10-2015

Kapper

Knipt de kapper in het hotel dames en heren, of is het echt een heren-kapper, die je in Turkije veel hebt.

g_ploegsma, 29-05-2016

Dames- en herenkapper

• Nathalievdb, 06-09-2015

Wifi in hotel en het weer in bodrum

Is er (gratis) wifi op de kamers en in de rest van het hotel? En werkt deze goed? Wij zouden graag eind september, begin oktober naar daar gaan? Is het dan nog lekker warm in bodrum, met weinig tot geen regen? Wij zijn ooit drie weken met vakantie geweest, waarvan de helft in de regen gezeten. Sindsdien een beetje bang hiervoor...

• Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats