Hotel Forever Club

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°10°
Hotel Forever Club
7,6

Omschrijving
Iedereen boven de 14 jaar is welkom bij Hotel Forever Club in Bodrum. Kies voor een kamer met zeezicht. Het hotel is niet geschikt voor mindervaliden. Neem een duik in het zwembad of in de zee met privéstrand slechts 20 meter verderop. Op circa 1.5 kilometer bevindt zich het centrum van Bodrum. Een dag met de boot naar Kos is ook een aanrader.

1774 reviews over Hotel Forever Club in het Nederlands

Heerlijk, niks te klagen!

Jans,
16-11-2018

Leuke animatie, echt goede en variërende avondshows. Voldoende ligbedjes en lekker zwembad. Kamer was groot en badkamer luxe. Eten was heerlijk, ook bij het zwembad!

Gereisd met partner in mei 2018

Nooit meer

Bla,
15-10-2018

Het uitzicht is geweldig wanneer je een kamer met zeezicht boekt.

De badkamer is toe aan een opknapbeurt.

Deze was zeer verouderd en gevaarlijk .

Wanneer je onder douche wil gaan moet je in het badklimmen waar een scherpe rand op zit .

Eten was prima .

Personeel vriendelijk

Mensen die slecht ter been zijn moeten hier niet zijn maar dat staat vermeld bij corendon.

Wat ik wel vreselijk.vond kakkerlakken.

Dit heb ik die andere keren nooit gezien en daar knap ik gelijk vanaf.

Niet in de kamer maar bij zwembad.

Die werd niet schoon gehouden.

Servetten op de grond van de vorige dag,tafels nog vies.

Bij het zwembad kan je eten tot 17.00 uur.

Alles is verouderd daar en ook toe aan een opknapbeurt.

Wij gaan er niet meer naar toe.

Gereisd met partner in oktober 2018

Nooit meer

Cindy,
7-10-2018

Het was een enorme teleurstelling na al de scores op zoover. Het hotel sluit blijkbaar op 13/10/2018 en dat was duidelijk merkbaar. Er werd nog amper gekuist, het eten was met de dag minder om de laatste dagen allen nog kip voorgeschoteld te krijgen. Het ontbijt buffet gaat Pas open om 8 uur, en een early breakfast was geen optie op onze vertrekdag. ( check out om 7 u 15 ) Aan zwembad bleef je regelmatig planked met je slippers van de smeurie op de grond.

Gereisd met partner in oktober 2018

WTC.nl

Eerst renovatie, voor uitzicht wel terug

Linda,
7-10-2018

Uitzicht top, maar neem wel met zeezicht, anders heb je een kamer aan doorgaand pad, waar ook je zitje bij de voordeur hebt en 1 raam in je kamer. Kamer een beetje oudbollig. Douchebak afgekit, vies en waar het weer in zit, de rest is wel netjes. Het enige wat gezellig is ingericht is de bar, fijne zitjes met planten. Restaurant kan warm eten uitgebreider, toetjes top. Ook hier kan het beter aangekleed en schoner (servethouder gewoon vies). Bij zwembad goede bedden. Je kan daar een snack eten, is oké. Gezellig zitten daar, nee. Italiaans- en visrestaurent heerlijk eten. Als ze het hotel renoveren en gezelliger maken(snackgedeelte, eetgedeelte, dit ook beter schoonmaken); strand betere bedjes (waren een hoop stuk, ook de doekjes waren niet echt schoon meer, dan zou het een heel goed hotel zijn.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk

Simon,
5-10-2018

Prima hotel met veel trappen maar ook 2 liften. Fijn personeel. Zeer behulpzaam. Wel altijd zeezicht kiezen ivm het uitzicht. Super goed eten van s’morgens vroeg tot s’avonds laat. Dorp is lopend goed bereikbaar hoewel een taxi slechts 3 euro kost.

Gereisd met partner in september 2018

Leuk voor een week

Erwin Vink,
19-9-2018

Personeel is zeer vriendelijk en het eten is goed. Complex zelf is wat aan het verouderen. De door ins gehuurde kluis heeft de hele vakantie niet gewerkt, de monteur die meteen ter plaatste was kreeg het niet voor elkaar en zou de volgende dag terugkomen, helaas niet gezien. Geld teruggeven bij het uitschecken was niet mogelijk want er was geen contant geld. Op de mails om het dan via de bank terug te storten wordt niet gereageerd.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk!

Petra,
4-9-2018

Heerlijk hotel met een super uitzicht

Ik ben zelf geen zwembad ligger maar daar genoeg vertier en de hele dag kleine snacks te krijgen en schone handdoeken

Op het strand altijd heerlijk vertoeven met de gezelligheid van ahmet, het uitzicht op Kos en de boten die langs komen

En...vergeet niet een bezoekje aan de spa!!!

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Fijn hotel

Liza,
23-8-2018

Wij zitten nu in forever club. Wij zijn wat luxere hotels gewend maar forever club is zeker niet slecht. De Wi-Fi heeft het vaker niet dan wel gedaan (erg vervelend) en het o zo irritante handdoekje leggen is ook zeker een puntje. Ook vonden wij de muziek bij het zwembad en restaurant erg hard. Al met al een goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in augustus 2018

Relaxed verblijf / fraai uitzicht. Geen luxe.

De Pijper,
1-7-2018

Het meer dan fraaie uitzicht, de gemoedelijke sfeer en het lekkere (niet luxe) eten zorgen voor een aangenaam verblijf. Prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Zeer vriendelijk, behulpzaam, jong personeel dat vaak slechts Turks spreekt, dus geen enkele communicatie. De meisjes zijn wat meer "smiley"..... De animatie is niet hun specialiteit, maar de heren zijn wel beschaafd en niet opdringerig. Aangenaam strand met erg goede service, veel ligstoelen en nieuwe parasols. De gezellige stad met terrasjes en veel winkels is ook met de dolmus (Tl 3) bereikbaar. Het gehele complex heeft heel wat achterstallig onderhoud, maar zo is heel Bodrum. De kamers zijn niet groot, maar doelmatig ingericht. Het terras van de Monachus Bar (3e etage) biedt een fantastisch uitzicht. De a la carte restaurants zijn matig, drankjes (extra) veel te duur. Mix van nationaliteiten, ook veel Turkse gasten (veelal andere etenscultuur...). De Wifi is redelijk tot goed.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Genieten met Hoofdletter! Prijs/kwaliteit top!

Sieger Postma,
22-6-2018

Prachtig gelegen hotel, naast Bodrum, eigen strand met rieten parasols te bereiken via tunnel onder de weg direct voor het hotel gelegen. Taxi- en dolmushalte voor het hotel. Only-Adult formule. Uitstekend eten, zeer vriendelijk personeel. Animatie en handdoekenservice aanwezig! Alles erg clean! Uitstekende WIFI (niet op het strand). Met andere woorden Top! Volgende jaar komen we weer terug!

Gereisd met partner in juni 2018

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forever Club in Içmeler (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forever Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.