Hotel Forever Club

Hotel aan zeeWeer vandaag29°21°
Hotel Forever Club
8,1

1761 reviews over Hotel Forever Club in het Nederlands

geweldige vakantie voor iedereen jong of oud

rob van der ham, 17-5-2018

na recensies op internet geboekt in juni 2016 zo goed bevallen jaar erop weer geboekt bij aankomst voelt als thuis komen worden door manager persoonlijk welkom geheten [kon ons nog van vorig jaar]wat niet goed was daar ben ik snel over uitgesproken het is en was gewoon grandioos 10+ in hotel veel te doen niks is te gek staan dag en nacht voor je klaar en in Bodrum en omgeving ook genoeg te doen.

Geweldig

Anne Marie, 12-5-2018

Heerlijk verblijf,prachtig uitzicht,leuk personeel,heerlijk eten

Perfecte vakantie gehad !

Bernard Vogelzang, 9-5-2018

We zijn hier in de mei vakantie geweest, wij vonden het een perfect hotel alles is er aanwezig. Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Bediening perfect, uitzicht op zee ook perfect. We zijn een avond naar het Italiaanse ala Carte restaurant geweest vonden wij zeer gezellig en lekker. Het buffet restaurant vonden wij ook goed en lekker. Ahmed aan het strand was wel onze lieveling. ( lekker biertje papa ) zei hij elke midddag. Keurig netjes 4 bedjes gereserveerd als je tegen hem zei dat je de volgende dag weer aan het strand kwam. Heerlijke week gehad.

Ik zou er zo weer heen gaan we zijn er al 6 keer g

Hennie van Diermen, 19-4-2018

Het prachtige uitzicht, je kijkt helemaal naar Kos ! Het geweldige personeel !!👍🏽

Aanrader!

Jolanda Jansen, 10-4-2018

Alles in dit hotel was meer dan perfect! Het hotel is direct aan de zee en met een lift naar beneden, loop je meteen naar het privé strand van het hotel. Het eten was veelzijdig en ook goed warm! Voor 2 euro kon je ook verse sinaasappelsap laten persen. Personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken! Vooral Sinan. Dat was ècht een schat! Tijdens het diner kijk je over de zee. Prachtig. Niets op dit hotel aan te merken. Ik ben met mijn familie geweest, maar kan ik ooit met mijn vriend en mijn bonus kids er naar toe? Ga ik zo weer!

Club Forever? Eerste en laatste keer

Jorn huisman, 20-9-2017

Zeker geen aanrader. Ligt er misschien aan wat je gewend bent. Wij hebben een paar prachtige 5 sterren hotels in Turkije gehad en kwamen nu in een 4 sterren hotel.

Hotel is oud, eenvoudig en erg klein.

Personeel spreekt slecht Engels. Buffet weinig gevarieerd en niet gaar. (Haren in het eten, rauw vlees, slechte hygiene)

Helaas ziek geworden mogelijk door slechte hygiene.

De simpele vraag om een paracetamol aan de dokter die in het hotel verblijft moeten meerdere mensen bijbetrokken worden en gaat een dag overheen tot iemand je vraag heeft gesnapt en je helpt.

Zeer slechte klantgerichtheid.

Je wordt om 17,30 uur onder luid kabaal van je ligbed gelicht. Er wordt met bedden gesmeten en je wordt door het personeel "voor de grap natgespoten" zodat je weg gaat. Staat er om 17 uur nog een rij voor de (niet te eten) friettent, doen ze de deur gewoon dicht.

Pluspunt?Een paar mooie shows in de avond gezien + dichtbij Bodrum, een leuk stadje. Maar ons zie je hier niet terug!

Absoluut geen aanrader! Vergane glorie

Ester van Kuppevelt, 20-9-2017

De eerste indruk was al niet best; uren wachten voor we in onze kamer konden, zonder het aanbieden van een drankje of ontbijt. Bij het zwembad stond de muziek keihard, je kon elkaar niet verstaan.

Eenmaal op de kamer bleek de badkamer vol schimmel te zitten, alles in oude staat, dit moet nodig gerenoveerd worden. Enige pluspunt hieraan was het prachtige uitzicht over zee. Mocht je dit hotel wel willen boeken, neem de kamer met zeezicht. Overige kamers hadden een troosteloos uitzicht.

Kleinschalig hotel, klein zwembad, mensen liggen hutje mutje naast elkaar. Personeel spreekt amper Engels, er valt bijna niet te communiceren. Weinig pro actieve houding van het bar personeel, onvriendelijk en niet vooruit te branden.

Buffet is erg beperkt. We vonden meerdere keren haren in ons eten en zoals we in de reviews meer lezen: rauwe kip in de gratin. Alsof het niet erger kon, liet de kok een spatel op de grond vallen, raapte deze op en zonder af te wassen, gewoon weer in het eten.

Dit was onze eerste keer een 4 sterren hotel( normaal 5 uai)

Het is mij 100% mee gevallen, het is een klein hotel maar alles wat je nodig heb is aanwezig.

Prima hamam, er is elke dag wel iets anders bij het buffet. kamers zijn prima, wij zaten op de eerste verdiepen aan de kant van de weg, vlak bij de disco maar nergens last van gehad.

Redelijk hotel met wat haken en ogen

Ellen, 13-8-2017

Top:

- hotelkamer met zeezicht

- ruim balkon

- grote douche (slechts één keer bezoek gehad van een kakkerlak)

- vriendelijk personeel

- bij een klacht of mankement lijkt het personeel er meteen werk van te maken

- een prettig eigen privé strandje

Wat minder prettig:

- zowel bij het ontbijt als bij de lunch ligt er regelmatig rot fruit (met vriesbrand) of fruit dat nog bevroren is. Na twee keer aangeven bij de receptie wordt hier gelukkig werk van gemaakt en wordt het fruit regelmatig gecontroleerd.

- ook de koeling van het voedsel laat te wensen over, een uur van te voren wordt het eten al klaargezet waardoor producten zoals kaas en boter lauw/warm worden

- de deksels van de vuilnisbakken bij het zwembad worden door het personeel afgespoeld onder de douches (niet echt fris om daar op je blote voeten te gaan douchen..)

Not done:

- het á la carte restaurant is kort door de bocht gezegd slecht. Er werd rauwe kip geserveerd. Tot twee keer aan toe. Het excuus van het personeel was dat de kok er niets aan kan doen, want het is donker in de keuken. Behoorlijk zorgelijk!

Prima hotel.

Toon Klaassen, 12-8-2017

Vriendelijk personeel.

Alles netjes en schoon.

Regelmatig de liften buiten werking.

De witte wijn was minder.

We hebben een aantal aanbieders voor Forever Club voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forever Club in Içmeler (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forever Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Forever Club scoort een 8.14 uit 10 op basis van 1770 reviews.