Hotel Forever Club

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Relaxed verblijf / fraai uitzicht. Geen luxe.

De Pijper
1-7-2018

Het meer dan fraaie uitzicht, de gemoedelijke sfeer en het lekkere (niet luxe) eten zorgen voor een aangenaam verblijf. Prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Zeer vriendelijk, behulpzaam, jong personeel dat vaak slechts Turks spreekt, dus geen enkele communicatie. De meisjes zijn wat meer "smiley"..... De animatie is niet hun specialiteit, maar de heren zijn wel beschaafd en niet opdringerig. Aangenaam strand met erg goede service, veel ligstoelen en nieuwe parasols. De gezellige stad met terrasjes en veel winkels is ook met de dolmus (Tl 3) bereikbaar. Het gehele complex heeft heel wat achterstallig onderhoud, maar zo is heel Bodrum. De kamers zijn niet groot, maar doelmatig ingericht. Het terras van de Monachus Bar (3e etage) biedt een fantastisch uitzicht. De a la carte restaurants zijn matig, drankjes (extra) veel te duur. Mix van nationaliteiten, ook veel Turkse gasten (veelal andere etenscultuur...). De Wifi is redelijk tot goed.

Genieten met Hoofdletter! Prijs/kwaliteit top!

Sieger Postma
22-6-2018

Prachtig gelegen hotel, naast Bodrum, eigen strand met rieten parasols te bereiken via tunnel onder de weg direct voor het hotel gelegen. Taxi- en dolmushalte voor het hotel. Only-Adult formule. Uitstekend eten, zeer vriendelijk personeel. Animatie en handdoekenservice aanwezig! Alles erg clean! Uitstekende WIFI (niet op het strand). Met andere woorden Top! Volgende jaar komen we weer terug!

Fantastisch, gastvrij, mooi, genoten....

RP Bakker
17-6-2018

Het Hotel is gastvrije super lief personeel, voelde ons echt vertroeteld, lieve hostess van touroperator.

Fijn strand bij het hotel ontzettend van genoten daar ,aardige jongen (Ahmed) die daar elke dag weer voor ons de bedjes reserveerde .

Hotel netjes en schoon eten was ook heerlijk .

Alleen persoonlijk vond ik het hotelbed niet lekker liggen...maar dat ligt ook aan mijn rug. Kom er zeker een keer terug.

in 1 woord geweldig!

Fam. Valkenburg
9-6-2018

Heerlijke vakantie gehad met mijn 2 zussen, kleinschalig hotel maar wel gezellig en goed voor elkaar ook de kamers waren goed schoon. De bedden vonden we wat minder fijn liggen, personeel was erg vriendelijk vooral Achmed van het strand is een lieve jongen samen met Zafar hebben ze ons een geweldige tijd bezorgt

nooit meer

anoniem
27-5-2018

onvriendelijke receptie,slecht eten,altijd friet smiddags savonds,niet proper,vuile versleten kamers,wel vriendelijk in de eetzaal en aan het zwembad,maar geen aanrader

geweldige vakantie voor iedereen jong of oud

rob van der ham
17-5-2018

na recensies op internet geboekt in juni 2016 zo goed bevallen jaar erop weer geboekt bij aankomst voelt als thuis komen worden door manager persoonlijk welkom geheten [kon ons nog van vorig jaar]wat niet goed was daar ben ik snel over uitgesproken het is en was gewoon grandioos 10+ in hotel veel te doen niks is te gek staan dag en nacht voor je klaar en in Bodrum en omgeving ook genoeg te doen.

Geweldig

Anne Marie
12-5-2018

Heerlijk verblijf,prachtig uitzicht,leuk personeel,heerlijk eten

Perfecte vakantie gehad !

Bernard Vogelzang
9-5-2018

We zijn hier in de mei vakantie geweest, wij vonden het een perfect hotel alles is er aanwezig. Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Bediening perfect, uitzicht op zee ook perfect. We zijn een avond naar het Italiaanse ala Carte restaurant geweest vonden wij zeer gezellig en lekker. Het buffet restaurant vonden wij ook goed en lekker. Ahmed aan het strand was wel onze lieveling. ( lekker biertje papa ) zei hij elke midddag. Keurig netjes 4 bedjes gereserveerd als je tegen hem zei dat je de volgende dag weer aan het strand kwam. Heerlijke week gehad.

Ik zou er zo weer heen gaan we zijn er al 6 keer g

Hennie van Diermen
19-4-2018

Het prachtige uitzicht, je kijkt helemaal naar Kos ! Het geweldige personeel !!👍🏽

Aanrader!

Jolanda Jansen
10-4-2018

Alles in dit hotel was meer dan perfect! Het hotel is direct aan de zee en met een lift naar beneden, loop je meteen naar het privé strand van het hotel. Het eten was veelzijdig en ook goed warm! Voor 2 euro kon je ook verse sinaasappelsap laten persen. Personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken! Vooral Sinan. Dat was ècht een schat! Tijdens het diner kijk je over de zee. Prachtig. Niets op dit hotel aan te merken. Ik ben met mijn familie geweest, maar kan ik ooit met mijn vriend en mijn bonus kids er naar toe? Ga ik zo weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Forever Club voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forever Club in Içmeler (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forever Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Forever Club scoort een 8.14 uit 10 op basis van 1775 reviews.