Hotel Forever Club

Anders

Leuk voor een week

Erwin Vink
19-9-2018

Personeel is zeer vriendelijk en het eten is goed. Complex zelf is wat aan het verouderen. De door ins gehuurde kluis heeft de hele vakantie niet gewerkt, de monteur die meteen ter plaatste was kreeg het niet voor elkaar en zou de volgende dag terugkomen, helaas niet gezien. Geld teruggeven bij het uitschecken was niet mogelijk want er was geen contant geld. Op de mails om het dan via de bank terug te storten wordt niet gereageerd.

Heerlijk!

Petra
4-9-2018

Heerlijk hotel met een super uitzicht

Ik ben zelf geen zwembad ligger maar daar genoeg vertier en de hele dag kleine snacks te krijgen en schone handdoeken

Op het strand altijd heerlijk vertoeven met de gezelligheid van ahmet, het uitzicht op Kos en de boten die langs komen

En...vergeet niet een bezoekje aan de spa!!!

Fijn hotel

Liza
23-8-2018

Wij zitten nu in forever club. Wij zijn wat luxere hotels gewend maar forever club is zeker niet slecht. De Wi-Fi heeft het vaker niet dan wel gedaan (erg vervelend) en het o zo irritante handdoekje leggen is ook zeker een puntje. Ook vonden wij de muziek bij het zwembad en restaurant erg hard. Al met al een goede prijs kwaliteit verhouding.

Preisdaler

Relaxed verblijf / fraai uitzicht. Geen luxe.

De Pijper
1-7-2018

Het meer dan fraaie uitzicht, de gemoedelijke sfeer en het lekkere (niet luxe) eten zorgen voor een aangenaam verblijf. Prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Zeer vriendelijk, behulpzaam, jong personeel dat vaak slechts Turks spreekt, dus geen enkele communicatie. De meisjes zijn wat meer "smiley"..... De animatie is niet hun specialiteit, maar de heren zijn wel beschaafd en niet opdringerig. Aangenaam strand met erg goede service, veel ligstoelen en nieuwe parasols. De gezellige stad met terrasjes en veel winkels is ook met de dolmus (Tl 3) bereikbaar. Het gehele complex heeft heel wat achterstallig onderhoud, maar zo is heel Bodrum. De kamers zijn niet groot, maar doelmatig ingericht. Het terras van de Monachus Bar (3e etage) biedt een fantastisch uitzicht. De a la carte restaurants zijn matig, drankjes (extra) veel te duur. Mix van nationaliteiten, ook veel Turkse gasten (veelal andere etenscultuur...). De Wifi is redelijk tot goed.

Genieten met Hoofdletter! Prijs/kwaliteit top!

Sieger Postma
22-6-2018

Prachtig gelegen hotel, naast Bodrum, eigen strand met rieten parasols te bereiken via tunnel onder de weg direct voor het hotel gelegen. Taxi- en dolmushalte voor het hotel. Only-Adult formule. Uitstekend eten, zeer vriendelijk personeel. Animatie en handdoekenservice aanwezig! Alles erg clean! Uitstekende WIFI (niet op het strand). Met andere woorden Top! Volgende jaar komen we weer terug!

Fantastisch, gastvrij, mooi, genoten....

RP Bakker
17-6-2018

Het Hotel is gastvrije super lief personeel, voelde ons echt vertroeteld, lieve hostess van touroperator.

Fijn strand bij het hotel ontzettend van genoten daar ,aardige jongen (Ahmed) die daar elke dag weer voor ons de bedjes reserveerde .

Hotel netjes en schoon eten was ook heerlijk .

Alleen persoonlijk vond ik het hotelbed niet lekker liggen...maar dat ligt ook aan mijn rug. Kom er zeker een keer terug.

in 1 woord geweldig!

Fam. Valkenburg
9-6-2018

Heerlijke vakantie gehad met mijn 2 zussen, kleinschalig hotel maar wel gezellig en goed voor elkaar ook de kamers waren goed schoon. De bedden vonden we wat minder fijn liggen, personeel was erg vriendelijk vooral Achmed van het strand is een lieve jongen samen met Zafar hebben ze ons een geweldige tijd bezorgt

nooit meer

anoniem
27-5-2018

onvriendelijke receptie,slecht eten,altijd friet smiddags savonds,niet proper,vuile versleten kamers,wel vriendelijk in de eetzaal en aan het zwembad,maar geen aanrader

geweldige vakantie voor iedereen jong of oud

rob van der ham
17-5-2018

na recensies op internet geboekt in juni 2016 zo goed bevallen jaar erop weer geboekt bij aankomst voelt als thuis komen worden door manager persoonlijk welkom geheten [kon ons nog van vorig jaar]wat niet goed was daar ben ik snel over uitgesproken het is en was gewoon grandioos 10+ in hotel veel te doen niks is te gek staan dag en nacht voor je klaar en in Bodrum en omgeving ook genoeg te doen.

Geweldig

Anne Marie
12-5-2018

Heerlijk verblijf,prachtig uitzicht,leuk personeel,heerlijk eten

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forever Club in Içmeler (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forever Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.