Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°17°
Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Bodrum Holiday Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1169 reviews over Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa in het Nederlands

Anders

Enkel ligging was mooi...

Nancy Voeten
19-9-2018

Problemen begonnen al bij aankomst. We hadden in het nieuwe gedeelte geboekt maar werden uiteindelijk in een vieze oude familie kamer gedropt in het verste, en hoogste gebouw zonder lift. Dit hotel geeft zich uit voor 5* maar is maar 2* waard. Eetzaal is vies en vuil. Alles plakt en ramen, meubels en muren hangen vol etensresten. Eten is niet altijd vers en komt de dag erna terug op het buffet. Slechte schoonmaak van de kamers. Er is geen Wi-Fi op de kamer en geen drank of snack in de minibar. Het strandje en uitzicht was prachtig. Dit was het enige pluspunt. Dit is het slechtste hotel dat ik in Turkije heb bezocht. Geen aanrader voor mensen die van hygiëne houden.

Afschuwelijk hotel

Eline conijn
12-9-2018

Erg slecht hotel, lange afstanden lopen. Totaal niet kindvriendelijk ( met buggy).

Wij kregen de verkeerde kamer doordat onze kamer niet vrij was. Dit was al een slecht begin. Toen we hier wat van zeiden werden we voor de keuze gesteld anders naar een ander hotel te gaan of niets te zeggen.

Medewerkers van de guest relation zijn zeer onvriendelijk ( vooral de man, genaamd Vedat). Mijn partner heeft zijn voet opengehaald in het zwembad waardoor er 7 hechtingen in zijn gemaakt. Hij kwam met zijn voet in een kapotte lamp gevestigd aan de zijkant binnen in het zwembad. Dit gebeurde op de tweede dag. Hij werd beschuldigd dit zelf eerst kapot te hebben gemaakt. Er werd totaal geen medeleving getoond.

Het eten was elke dag hetzelfde, geen 5 sterren waardig!!

Ik zou heel eerlijk iedereen afraden hierheen te gaan.

Fantastisch vakantie

Sonja Rahimi
9-9-2018

Het kamer van hotel was niet goed!

Kan beter.

Nissia
9-9-2018

Hotel was wel te doen. Personeel sprak erg slecht Engels en vaak werd je overgeslagen. Wordt veel Turks onderling door gesproken met collega’s ook al sta je aan de balie om iets te vragen. Ligging is wel erg lekker en perfect. Zee is in de buurt en het eten kan oook beter. Elke dag hetzelfde. Lunch en avondeten leken erg veel op elkaar.

Goed hotel

Jabrane
30-8-2018

Ben tevreden ,mensen heel aardig

Nooit meer 😤😤😤😤😤😤

Mvr De Dobbeleer
25-8-2018

Dit hotel is gelegen op een helling. Is zeker niet voor mensen met gezondheidsproblemen.

Veel Turkse mensen zijn achter je geld en laten je ook niet rustig aan doen. Vakantie is normaal een rustige tijd.

We hebben het wel gehad in dit hotel.

All-in amai goed gelogen 2€ voor een fruitsapje bij het ontbijt.Of als je wil eten buiten het gewoon restaurant moet je 5€ per persoon bij betalen .

Gewoon schandalig. Zeer mooi landschap met veel mogelijkheden. Maar geld is alles wat telt.Dit is erg .

Ik kom hier nooit meer. Ook geen respect voor kids of oude mensen. Mensen met blauwe ogen krijgen alles gedaan. Heb je bruine ogen vergeet het maar.

Geen resort waarde. Kidsclub ook niet LoL voor de jongste zoon. Kennis van het Engels is zeer slecht in dit hotel. Ze hebben geen respect en krijg dan ook geen waardering van ons als gast .😶😝😒

Nooit meer

Sem
19-8-2018

Klantvriendelijkheid zeer slecht. Een hutje op strand gehuurd voor 8 personen. Zij gaven aan dat t geen probleem was. Na het betalen werd t een ander verhaal.. 4 personen moesten uit het hutje zonder ook maar 1 begrip. Muziek langs het zwembad is zeer slecht. Muziek waar je eerder depressief van wordt ipv energiek. Wifi is heel langzaam op bepaalde plekken heb je niet eens wifi (in slaapkamer of op t strand bijv.) Voor gezinnetjes is het wel een ideaal plek zeer kindvriendelijk. Zeker niet aan te raden voor jongeren.

Super holiday

Edje
18-8-2018

Dit hotel heeft alles wat je op een vakantie nodig hebt ,goed eten en drinken leuke zwembaden prachtig uitzicht lekker klimaat,zee echt een aanrader. Personeel is vriendelijk ,ik heb nog niet iets gevonden waar ik over moet zeuren en sommige reviews lijkt het of ze in een ander resort zitten.Enige probleem zijn de calorieën

Mooi uitzicht!!!

P. T.
1-8-2018

Hygiëne kan beter , zeker in het restaurant!! Door de grote drukte was het plaatsen zoeken en tafels waren niet afgeruimd !! Geen airco in het restaurant!! Wel vriendelijk personeel, mooie zwembaden, prachtig uitzicht, mooie pier en zeer mooie zee....animatieteam TOP!! Eten iets minder....lauw!! Veel trappen maar det wend wel.....

voor ons nooit meer!!

A.G.
22-7-2018

1e keer vliegreis met gezin. mooi hotel, nette basic kamers, 3 zwembaden. Problemen airco op kamer, onze kant ok, bij kids niet. Technicus 3x geweest, niet opgelost. Bijbetalen kluis kamer. Slechte wifi (NIETS op kamers) wel redelijk aan zwembad/lobby/resto. Onze voorkeur was relax pool, rustig, goed overzicht, kids leerden hier zwemmen! In hoogseizoen om 8u 's ochtends nog plaats. Wel gevaarlijke rieten parasols!! Buffet ok, wel niks variatie. Enorm storende factor: hotel voor 90% vol Turken/Russen. Lopen je letterlijk omver, onvriendelijk, nemen overdadig eten aan buffet, vertrekken met nog volle borden op tafel. Obers outdoor bars spreken geen Eng./Frans Dit kan niet! ANIMATION TEAM TOP, tnx Christina!! Jammer voor kids spreekt niemand Ndl. => kinderanim. niet voor hen (tip volgende keer) Trappen, ja, maar dit went snel. (dus NIET voor mensen slecht te been!) Hotel ook op 1 uur rijden vliegveld, diep in de bergen.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa in Içmeler (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.