Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa

Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Bodrum Holiday Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1159 reviews over Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa in het Nederlands

Angelique
12-6-2018

Super knusse hotel kamer. Iets verouderd qua inrichting maar schoon en netjes. Elke dag frisse handoeken ook bij de zwembaden en het strand.. het eten is er fantastisch elke dag keuze te over en allemaal even vers. Een super mooi aangelegd resort met veel bloemen en planten echt een paradijs om te wandelen ook s avonds met alle mooie verlichting. De zee is helder en warm een gezellige pier en een prive strand. Ook qua activiteiten genoeg te doen voor jong en oud. Tennis voetbal watersporten boogschieten waterski en bingo avonden theater bodrum holliday resort en spa heeft het allemaal. Met de dolmus voor het hotel ben je binnen 10 minuten in bodrum stad waar je heerlijk kunt shoppen. Ook met de dolmus naar gumbet is geweldig om de leuke bazaars te bezoeken of uit te gaan.

Kamers waren er niet toen we aan kwamen. We kregen een andere kamer dan dat we geboekt hadden en ze zeiden kom morgen terug dan gaan we ruilen voor je. Er werkt een man genaamd Ozer. Hij denkt echt dat hij wat is. Heel onbeschoft en onbeleefd. Als je met een klacht aankomt bij hem dan is hij geïrriteerd en legt niet eens uit wat hij gaat doen en laat je gerust een uur aan de balie wachten. Wij hebben 2 keer kamer moeten ruilen. 1 keer omdat we niet de goeie kamer kregen. 2e keer omdat de airco het net deed. Toen kwamen we in een kamer terecht waarvan de deur niet open ging en wij steeds erin vast zaten. Maar deze keer had ik een energie om alles weer in te pakken en van kamer wisselen.

Verder was het oke. Bijna 24 uur eten en drinken.

Prima!

Petra
20-5-2018

Het hotel is goed! Het valt me op dat de meeste klagers de "club" kamers (goedkoop) hebben geboekt, tja die zijn niet vergelijkbaar met het hoofdgebouw. Het hoofdgebouw is prima! Ja, er zijn veel trappen, maar dit wordt echt aangegeven op de sites. Wat betreft het eten, prima! Vraag me af wat de mensen thuis op tafel hebben als ze hier over klagen. Iedere avond staat de bbq buiten met heerlijke dingen. Ook het buffet is ruime keus. Kamers (hoofdgebouw) schoon. Personeel super vriendelijk. Het is maar hoe je ze zelf benaderd. A la carte restaurant geweldig, maar daar moet je 5 euro voor betalen, maar echt de moeite waard. Al met al, neem van mij aan dat veel reacties overdreven zijn. Betaal paar tientjes meer voor het hoofdgebouw en je heb een fantastische vakantie!

Nooit meer.

Sjonnie
14-5-2018

Het eten was hier niet te eten. De inwoners zijn onacceptabel en zoeken veel contact met je op de verkeerde manier.

Super goed hotel

Bas Janssen
8-5-2018

Leuk hotel, goed eten, leuke swembaden

Goede kwaliteit/prijs verhouding

Fam Petiet
7-5-2018

Superleuk resort. Van 26 april tot 5 mei hier verbleven, echt een feest... Lief en behulpzaam personeel, ze doen er alles aan om je een leuke vakantie te bezorgen. Voor iedereen wat wils en ja, af en toe wat klimmen, maar als je veel gebruik maak van de lift valt dat alles mee. Kamers en de eetzaal niet superschoon, maar omdat wij een ziek meisje mee hadden met CF en de douchebak lekte, kregen we zonder probleem een nieuwe( veel grotere/ mooiere)kamer voor ons 6e. Vlogen pas 's avonds om 23.00 terug, zij boden meteen zelf aan dat we de kamer tot 16.00 gratis mochten aanhouden voor een baby- slaapje... eten was zeer gevarieerd, maar vele groente was zo doorgekookt, was net snot. Aantal dingen prima, maar daardoor veel hetzelfde moeten eten.. boottocht met de pirates of Bodrum echt een aanrader. Bodrum zelf een leuk en goed geprijst stadje. Al met al 10 heerlijke dagen gehad in 35 graden...

Zeker voor herhaling vatbaar

Miller33
2-5-2018

Ligging is fantastisch. Naast de zwembaden ook een klein strandje en watersportmogelijkheden tegen betaling. In 10 minuten met de dolmus in Bodrum. Vriendelijk personeel, veel keuze in buffet. Voor ieder wat wils. Hamam is super ( wel tegen betaling) Zwembaden zijn ook heerlijk. Ideaal is de relaxpool voor als je niet tussen de animatie activiteiten en muziek wil zitten. Minpunten: veel gasten wat het soms onmogelijk maakt nog een plekje in de lobby, ligstoel bij het zwembad, of op het buitenterras bij het cafe plaats te kunnen nemen. Bestek is op als je wat later gaat eten. En all inclusive betekent nu eenmaal dat er veel mensen zijn die maar pakken omdat ze bang zijn iets tekort te komen en vervolgens wordt de helft niet opgegeten. Dat wordt weer snel opgeruimd door het vele personeel wat er rondloopt, maar soms schaam je je voor je landgenoten. Overigens hebben wij geen wespen gezien in tegenstelling tot de vorige review.

Verschrikkelijk ... de hel!

Jojo
25-4-2018

Boek een kamer in het hoofdgebouw! We zaten de 1e nacht in het bijgebouw. 1 woord verschrikkelijk. Bedden vol met urine. Schimmels in de badkamer. Wc deur kon niet dicht. Zwembad erg vies en niet schoon. Eten hetzelfde en lopen veel zwerf katten rond. Buitenbar vol met wespen. Je moet voor dit hotel een sterke maag hebben! Service ver te zoeken als je komt klagen. Lange rijen voor drinken te halen.

Het enige pluspuntje is.... de zon die ondergaat

Maar daar is ook alles mee gezegd.

Nooit meer dit hotel !

Fantasctische vakantie

Gabriëlla Bosman
16-4-2018

Zeer goed resort met veel trappen lopen, maar dat is niet erg! Goed buffet, ruime kamers. Ik heb een top vakantie op dit resort gehad!

Geweldige vakantie resort

Pekelders
3-1-2018

Een fantastische vakantie resort. We hadden een kamer in het hoofdgebouw met 2 slaapkamers. Zeer ruim en goede bedden. Elke dag netjes schoongemaakt en schone handdoeken. Om de dag schone bedden en schoonmaaksters waren zeer vriendelijk. Het eten was uitgebreid en eetzaal was altijd netjes schoon en genoeg plaats. Het zwembad beneden had harde muziek maar wij gingen altijd boven liggen daar was geen muziek bij. Drinken kon je halen bij de lobby en soms moest je ff wachten op je beurt, wij vinden dat niet erg, Ook hier het personeel vriendelijk. Elke dag kon je zo vaak je wilt schone bad handdoeken halen. Het resort op zich is goed onderhouden en netjes aangelegd en goed schoon. Alleen de vele trappen is een nadeel maar voor de rest geweldige vakantie gehad. Gaan hier zeker een keer weer heen. Toppie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa in Içmeler (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa scoort een 7.42 uit 10 op basis van 1299 reviews.