Hotel Bodrum Holiday Resort & Spastersterstersterster

7.2Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Bodrum)

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Bodrum Holiday Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

In Bodrum Holiday Resort and Spa kun je goed en lekker eten en vermaakt het animatieteam jong en oud de hele dag. Wat jullie minder vinden is de hygiëne en het feit dat de kinderanimatie niet in het Nederlands is. De ligging is fijn, dichtbij het strand en er is ook een stukje privéstrand van het hotel. Met de bus ben je in 10 minuten in het centrum van Bodrum. Er is wel wat hoogteverschil, waardoor er veel trappen zijn. Voor mensen die slecht ter been zijn is het hotel dus minder geschikt. Voor de meesten is het echter geen probleem. Gabriëlla zegt: ‘Zeer goed resort met veel trappen lopen, maar dat is niet erg!’ Meer weten over Bodrum Holiday Resort and Spa? Lees met ons mee.

Buffetten

Over het eten zijn jullie het eens dat dit goed en gevarieerd is, zowel in de ochtend als in de middag en de avond. Angelique vertelt: ‘Het eten is er fantastisch elke dag keuze te over en allemaal even vers.’ Een minpuntje is wel dat niet alle drankjes bij de all inclusive formule horen, waardoor je hiervoor moet bijbetalen.

Petra vertelt dat je ook in het à la carte restaurant van Bodrum Holiday Resort & Spa heel lekker kunt eten, maar hou er rekening mee dat je hiervoor wel moet bijbetalen.

Animatieteam

Het animatieteam zorgt voor veel activiteiten en gezelligheid bij Bodrum Holiday Resort & Spa. Liset vindt de animatie top, omdat er de hele dag genoeg te doen is. Miller vertelt dat degenen die juist rust zoeken terecht kunnen in de relax pool. Zo heeft iedereen een fijne vakantie, of je nu graag gezellig meedoet met de animatie of juist liever de rust op zoekt.

Hygiëne

Over de hygiëne van Bodrum Holiday Resort and Spa zijn er verschillende reacties. Vooral degenen die in het hoofdgebouw verblijven zijn erg tevreden. Zo zegt Pekelders: ‘We hadden een kamer in het hoofdgebouw met 2 slaapkamers. Zeer ruim en goede bedden. Elke dag netjes schoongemaakt en schone handdoeken. Om de dag schone bedden en schoonmaaksters waren zeer vriendelijk.’ Maar anderen hebben andere ervaringen en zijn minder tevreden. Zo zegt Nicolien: ‘Alleen heb ik klachten over de house keeping erg slecht er werd n.m niet schoongemaakt en toiletartikelen bijna niet aanwezig om te douchen.’

Zwembaden

Over de zwembaden zeggen jullie bijna allemaal dat ze mooi zijn en dat er voor iedereen wel een geschikt zwembad is. Het enige minpunt is dat het door de hoeveelheid gasten soms moeilijk is om nog een bedje te vinden bij het zwembad. Er hoort ook een privéstrandje bij Bodrum Holiday Resort and Spa, waar de zee helder is en je tegen betaling kunt watersporten. Nancy vertelt nog dat het uitzicht prachtig is op het strandje.

Bodrum

Jullie vinden het fijn om zo dicht bij het strand te verblijven en dat de stad Bodrum met de bus goedkoop en snel te bereiken is vanuit Bodrum Holiday Resort and Spa. In Bodrum hangt een gezellige sfeer, je kunt er goed winkelen en lekker eten.

Angelique raadt nog aan om met de bus ook eens naar Gümbet te gaan. Zeker als je het leuk vindt om verschillende markten te bezoeken of uit te gaan.

1354 reviews over Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa

• 2019
    6Jeantine30-10-2019

Ook in de laatste week recht op All inclusive

Ga nooit de laatste week voor het eind van het seizoen. We hebben wel hoofdprijs vanwege Herftstvakantie betaald, maar het hotel haalde maandag al strandbedjes weg en sloot de een na de andere bar, disco gedurende de week. Alsof wij geen vakantiegangers meer waren. Restjes werden duidelijk opgemaakt, geen nieuwe drank meer aangevuld, nutella en zelfs theezakjes waren op.

• 7Astrid Versteeg28-10-2019

Mooi aangelegd resort. Kamers behoorlijk verouderd

Het was een leuk aangelegd resort. Alleen onze gezins kamer was wel behoorlijk verouderd. Personeel was heel vriendelijk.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Wout van tilborg18-10-2019

Nooit meer

Mooi Park.Erg verouderd is zeker aan een renovatie toe.Personeel is vriendelijk.Een groot nadeel is de steile beklimmingen naar de kamers in het oude gedeelte en de 120 treden naar het zwembad of de zee.Het schoonmaken van de kamers is zeer slecht.Ik heb dit in Turkije nog nooit zo slecht mee gemaakt. Eten was voor Turkse begrippen redelijk maar weinig variatie. Ik zou hier voor een tweede keer niet meer heen gaan.

• 5Ina en Herman Meijer17-10-2019

Wel aardig maar zeker niet geweldig.

Niet geschikt voor zelfstandige minder validen. Pluspunten: mooi recreëren aan zee. Ruime kamers waarvan vele met een mooi uitzicht. Verbinding naar Bodrum. Uitstekend ontbijt. Totale uitzicht. Goed animatieteam speciaal voor de kinderen.

Min: erg massaal. Recreatieruimte en eetzaal ongezellig. Saai eten. Bedienend barpersoneel veelal overwerkt en daarom onvriendelijk. Lange wachtrijen aan de bar en vaak onverwachte pauzerende sluiting van deze en uitverkochte producten. . Schimmel en slechte schoonmaak kamer. Veel dronken asociale Polen. Nepbier.

• 8Ron15-10-2019

Geweldige vakantie

Geweldig Resort vandaar dat we dit jaar voor de 4x terug zijn gekomen, personeel was vriendelijk enkel mag het eten wel iets beter worden maar er is altijd wel iets wat wij lusten. animatie team geweldig , Gino heeft er weer een geweldig team van gemaakt zeker met Brother Can . Verder was Maya van Gast relation zoals andere jaren nooit te beroerd om wat extra te doen . Volgend jaar dus weer naar Bodrum Holiday Resort

• 4Caris10-10-2019

Hebben het beste ervan gemaakt! Maar nooit meer!

Gaan al jaren na Turkije alleen dit is toch wel het slechtste hotel. En dan houden we nog rekening met dat we misschien al vele andere hebben mogen beoordelen. Maar zou dit hotel zeker niet aanraden. Eten elke dag het zelfde en sorry dat ik het zeg maar dan na 2 dagen heb je hier al echt genoeg van. Is niet smerig ma ook niet lekker. Weinig keus voor zo n groot hotel. Hadden aangegeven niet bij de lift te willen slapen . En toch lagen wij meteen de eerste kamer naast de lift. Ons zoontje van vandaag 2 jaar heeft nog graag melk 3 maal per dag. Ma elke dag was dit na het ontbijt drama omdat boven of onder geen melk was dus je bleef elke dag aan het zoeken en dan zou je zeggen oké er word na gevraagd dus morgen is het er. Maar nee bleef tot de laatste dag zo. Werd veel onderscheid gemaakt met alcoholische dranken. Het Café boven aan het zwembad Was het beste met top personeel. Mini disco vonden wij erg laat 21:00 ook geen bar vlakbij.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Hans de Paauw08-10-2019

Leuk om vakantie te vieren

Zeer leuke hotel met goede animatie team voor jong en oud alleen mag er wel meer variabel met het eten zijn en meer personeel in de bediening weing obers gezien

• 8Eva30-09-2019

Fantastische vakantie bestemming!

Super leuk hotel waar we ons 11 dagen goed hebben vermaakt. Het personeel is heel vriendelijk, maar spreken niet altijd even goed Engels. Dit maakte het communiceren soms lastig. Het animatieteam was super goed georganiseerd. Elke dag werden er leuke games georganiseerd en buiten de games om kwamen ze een praatje maken. Vooral Momo, Mojo en John konden er wat van! We hebben 's avonds bij het theater ook regelmatig erg moeten lachen.

De kamer was prima qua grootte. We wilde in het hoofdgebouw, maar kwamen in een bijgebouw. Hier kregen we een familiekamer terwijl we maar met z'n tweeën waren. De kamer werd niet altijd even goed schoongemaakt.

Het eten in het restaurant was goed. Soms een beetje koud, maar wat verwacht je van een buffet? Na een week begon het eten wel te vervelen, omdat het altijd rijst, patat of pasta was met afwisselende bijgerechten.

De kleine minpunten vallen weg tegen het groter geheel, dus zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Anne-Marie de Groen18-09-2019

Leuke vakantie gehad maar niet voor herhaling.

Vind het geen 5 sterren waard. Bij de beachbar was het ronduit te smerig om koffie uit een beker te drinken of bier uit vieze bekers. Personeel daar ook niet vriendelijk. Eten prima. Maar wat ik ronduit raar vind is dat ze ieder uur 10 minuten( lees soms 20 minuten)de bar dicht gooien. Dit kan echt niet bij een 5 sterren hotel. Het is 24 uur All in zorg dan ook dat dit zo is. Wel weer veel overlast van drankmisbruikers door de 24 uurs all in. Voor de rest prima kamer,goed gevarieerd eten en mooie ligging van hotel. Kortom,een hele leuke vakantie gehad met leuke mensen.

Gereisd met partner in september 2019

• Prachtige locatie!!

Wat een onzin die negatieve reacties, thuis niets gewend zeker!

Prachtige locatie, op een berg, veel lopen, maar zie het positief. Extra genieten van de overheerlijke toetjes en thuiskomen zonder aangekomen te zijn! 😉

Super leuk animatie team, altijd in voor een grapje! Prachtig, mooi zwembad en ook de zee met de steigers een aanrader. Zo de zee in en zwemmen tussen de prachtige vissen!

Het eten? Zat keuze! Kies je een avond voor pasta, aardappels of rijst gerecht... Voor ieder wat wils en ruime salade bar! De kinderen hebben heimwee en willen alweer terug, dus wie weet over 2/3 jaar weer een keer.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

85 tips over Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa

• Janet, 06-05-2014

Ga de eerste dag naar een hammam, dan wordt je nog mooier bruin (zegt men). Wij zijn niet naar de hotelspa geweest maar naar een meer authentieke via een excursie met Peter Pan tours. Bijna de helft goedkoper en we waren steeds met het hele gezin apart in een ruimte. Voor meisjes en vrouwen waren er vrouwelijke masseurs. Oudere kinderen vanaf een jaar of 13-15 kunnen ook wel samen met de dolmus om te shoppen in Bodrum als het weer een keer tegenzit.

• M , 27-04-2014

Goede WiFi in lobby en bij café Turk en vooraan bij het zwembad. Personeel bij receptie kan je helpen aan goedkope trips, bijv boottrip

• Marten, 11-05-2014

Dagje Bodrum en Bodrum markt is leuk en goed te doen. Spa in het hotel is lekker, leuk en ook prima te doen.

81 vragen over Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa

• Vakantiegangers, 28-01-2020

2020

Zijn er nog meer gezinnen die met oudere kinderen naar dit hotel gaan in het begin van de zomervakantie?

• Vakantiegangers, 28-01-2020

2020

Iemand die hier met oudere kinderen in het begin van de zomervakantie naartoe gaat?

• Monique, 24-05-2019

Goedemiddag,

Aangezien er wordt aangegeven dat er geen wifi in de kamers is buiten het hoofdgebouw zou ik graag willen weten hoe andere gasten er toch voor hebben kunnen zorgen dat ze wifi op die kamers hadden. Ben benieuwd naar de reactie(s)

Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Italiaans, Oosters, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking