Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°10°
Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa
6,2

Omschrijving
In Bodrum Holiday Resort and Spa kun je goed en lekker eten en vermaakt het animatieteam jong en oud de hele dag. Wat jullie minder vinden is de hygiëne en het feit dat de kinderanimatie niet in het Nederlands is. De ligging is fijn, dichtbij het strand en er is ook een stukje privéstrand van het hotel. Met de bus ben je in 10 minuten in het centrum van Bodrum. Er is wel wat hoogteverschil, waardoor er veel trappen zijn. Voor mensen die slecht ter been zijn is het hotel dus minder geschikt. Voor de meesten is het echter geen probleem. Gabriëlla zegt: ‘Zeer goed resort met veel trappen lopen, maar dat is niet erg!’ Meer weten over Bodrum Holiday Resort and Spa? Lees met ons mee. Over het eten zijn jullie het eens dat dit goed en gevarieerd is, zowel in de ochtend als in de middag en de avond. Angelique vertelt: ‘Het eten is er fantastisch elke dag keuze te over en allemaal even vers.’ Een minpuntje is wel dat niet alle drankjes bij de all inclusive formule horen, waardoor je hiervoor moet bijbetalen. Petra vertelt dat je ook in het à la carte restaurant van Bodrum Holiday Resort & Spa heel lekker kunt eten, maar hou er rekening mee dat je hiervoor wel moet bijbetalen. Het animatieteam zorgt voor veel activiteiten en gezelligheid bij Bodrum Holiday Resort & Spa. Liset vindt de animatie top, omdat er de hele dag genoeg te doen is. Miller vertelt dat degenen die juist rust zoeken terecht kunnen in de relax pool. Zo heeft iedereen een fijne vakantie, of je nu graag gezellig meedoet met de animatie of juist liever de rust op zoekt. Over de hygiëne van Bodrum Holiday Resort and Spa zijn er verschillende reacties. Vooral degenen die in het hoofdgebouw verblijven zijn erg tevreden. Zo zegt Pekelders: ‘We hadden een kamer in het hoofdgebouw met 2 slaapkamers. Zeer ruim en goede bedden. Elke dag netjes schoongemaakt en schone handdoeken. Om de dag schone bedden en schoonmaaksters waren zeer vriendelijk.’ Maar anderen hebben andere ervaringen en zijn minder tevreden. Zo zegt Nicolien: ‘Alleen heb ik klachten over de house keeping erg slecht er werd n.m niet schoongemaakt en toiletartikelen bijna niet aanwezig om te douchen.’ Over de zwembaden zeggen jullie bijna allemaal dat ze mooi zijn en dat er voor iedereen wel een geschikt zwembad is. Het enige minpunt is dat het door de hoeveelheid gasten soms moeilijk is om nog een bedje te vinden bij het zwembad. Er hoort ook een privéstrandje bij Bodrum Holiday Resort and Spa, waar de zee helder is en je tegen betaling kunt watersporten. Nancy vertelt nog dat het uitzicht prachtig is op het strandje. Jullie vinden het fijn om zo dicht bij het strand te verblijven en dat de stad Bodrum met de bus goedkoop en snel te bereiken is vanuit Bodrum Holiday Resort and Spa. In Bodrum hangt een gezellige sfeer, je kunt er goed winkelen en lekker eten. Angelique raadt nog aan om met de bus ook eens naar Gümbet te gaan. Zeker als je het leuk vindt om verschillende markten te bezoeken of uit te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Bodrum Holiday Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1172 reviews over Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa in het Nederlands

Beter een ander hotel

Angel,
8-3-2019

Bij touroperator geboekt..duidelijk aangegeven 2 kamers naast elkaar.Enfin wij op de 4e verdieping..kids 2e verdieping.De receptie deed boos...akelig...totaal geen medewerking....

Ligging is prachtig.

Maar ...

Eten is matig...altijd t zelfde...wachttijden...stoelen..tafels...alles plakt....

Wij vonden dit resort matig...niet aan te bevelen.

Helaas ook daar alle bedden bij het zwembad al vroeg bezet.

Animatie werd verzorgd door veelal dames uit Rusland...ook flauw.

Wel leuk een beachvolleybalveld.

Zwembadwater erg koud.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Genoten wel van alles en de mensen .

Nicolien Duijn,
3-11-2018

Ons verblijf was uitstekend .alleen heb ik klachten over de house keeping erg slecht er werd n.m niet schoongemaakt en toiletartikelen bijna niet aanwezig om te douchen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Nooit meer, is het geld niet waard.

Jeroen Hoekveld,
27-10-2018

De ligging is leuk en daar is ook alles mee gezegd. Complex is redelijk gedateerd en de kamers kunnen meer aandacht gebruiken op zowel het gebied van hygiëne als onderhoud. Het is overduidelijk dat kwantiteit boven kwaliteit wordt gesteld. Restaurant is net een vreetschuur waar gasten al een half uur van te voren staan te wachten om naar binnen te mogen. Bestek en servies wordt niet automatisch door het personeel aangevuld waardoor we telkens hierom zelf moesten vragen. 3e Avond was er niet eens plek in het restaurant, ondanks dat we ruim een half uur hadden gewacht voordat we naar het restaurant gingen en toen zijn we maar naar Bodrum gegaan. Sfeer hangt er niet en het personeel draagt hier ook niet echt aan mee. Bij het uitchecken blijkt het ook al teveel moeite om te vragen of je een prettig verblijf hebt gehad en/of een goede reis te wensen. Geen aanrader en ik adviseer dan ook dringend om verder te kijken. Voor ons nooit meer.

Neckermann

Enkel ligging was mooi...

Nancy Voeten,
19-9-2018

Problemen begonnen al bij aankomst. We hadden in het nieuwe gedeelte geboekt maar werden uiteindelijk in een vieze oude familie kamer gedropt in het verste, en hoogste gebouw zonder lift. Dit hotel geeft zich uit voor 5* maar is maar 2* waard. Eetzaal is vies en vuil. Alles plakt en ramen, meubels en muren hangen vol etensresten. Eten is niet altijd vers en komt de dag erna terug op het buffet. Slechte schoonmaak van de kamers. Er is geen Wi-Fi op de kamer en geen drank of snack in de minibar. Het strandje en uitzicht was prachtig. Dit was het enige pluspunt. Dit is het slechtste hotel dat ik in Turkije heb bezocht. Geen aanrader voor mensen die van hygiëne houden.

Gereisd met partner in september 2018

Afschuwelijk hotel

Eline conijn,
12-9-2018

Erg slecht hotel, lange afstanden lopen. Totaal niet kindvriendelijk ( met buggy).

Wij kregen de verkeerde kamer doordat onze kamer niet vrij was. Dit was al een slecht begin. Toen we hier wat van zeiden werden we voor de keuze gesteld anders naar een ander hotel te gaan of niets te zeggen.

Medewerkers van de guest relation zijn zeer onvriendelijk ( vooral de man, genaamd Vedat). Mijn partner heeft zijn voet opengehaald in het zwembad waardoor er 7 hechtingen in zijn gemaakt. Hij kwam met zijn voet in een kapotte lamp gevestigd aan de zijkant binnen in het zwembad. Dit gebeurde op de tweede dag. Hij werd beschuldigd dit zelf eerst kapot te hebben gemaakt. Er werd totaal geen medeleving getoond.

Het eten was elke dag hetzelfde, geen 5 sterren waardig!!

Ik zou heel eerlijk iedereen afraden hierheen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Fantastisch vakantie

Sonja Rahimi,
9-9-2018

Het kamer van hotel was niet goed!

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Kan beter.

Nissia,
9-9-2018

Hotel was wel te doen. Personeel sprak erg slecht Engels en vaak werd je overgeslagen. Wordt veel Turks onderling door gesproken met collega’s ook al sta je aan de balie om iets te vragen. Ligging is wel erg lekker en perfect. Zee is in de buurt en het eten kan oook beter. Elke dag hetzelfde. Lunch en avondeten leken erg veel op elkaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bijneckermann.nl

Nooit meer 😤😤😤😤😤😤

Mvr De Dobbeleer,
25-8-2018

Dit hotel is gelegen op een helling. Is zeker niet voor mensen met gezondheidsproblemen.

Veel Turkse mensen zijn achter je geld en laten je ook niet rustig aan doen. Vakantie is normaal een rustige tijd.

We hebben het wel gehad in dit hotel.

All-in amai goed gelogen 2€ voor een fruitsapje bij het ontbijt.Of als je wil eten buiten het gewoon restaurant moet je 5€ per persoon bij betalen .

Gewoon schandalig. Zeer mooi landschap met veel mogelijkheden. Maar geld is alles wat telt.Dit is erg .

Ik kom hier nooit meer. Ook geen respect voor kids of oude mensen. Mensen met blauwe ogen krijgen alles gedaan. Heb je bruine ogen vergeet het maar.

Geen resort waarde. Kidsclub ook niet LoL voor de jongste zoon. Kennis van het Engels is zeer slecht in dit hotel. Ze hebben geen respect en krijg dan ook geen waardering van ons als gast .😶😝😒

Nooit meer

Sem,
19-8-2018

Klantvriendelijkheid zeer slecht. Een hutje op strand gehuurd voor 8 personen. Zij gaven aan dat t geen probleem was. Na het betalen werd t een ander verhaal.. 4 personen moesten uit het hutje zonder ook maar 1 begrip. Muziek langs het zwembad is zeer slecht. Muziek waar je eerder depressief van wordt ipv energiek. Wifi is heel langzaam op bepaalde plekken heb je niet eens wifi (in slaapkamer of op t strand bijv.) Voor gezinnetjes is het wel een ideaal plek zeer kindvriendelijk. Zeker niet aan te raden voor jongeren.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa in Içmeler (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.