Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa

Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Bodrum Holiday Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1303 reviews over Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa in het Nederlands

Mooi uitzicht!!!

P. T.
1-8-2018

Hygiëne kan beter , zeker in het restaurant!! Door de grote drukte was het plaatsen zoeken en tafels waren niet afgeruimd !! Geen airco in het restaurant!! Wel vriendelijk personeel, mooie zwembaden, prachtig uitzicht, mooie pier en zeer mooie zee....animatieteam TOP!! Eten iets minder....lauw!! Veel trappen maar det wend wel.....

voor ons nooit meer!!

A.G.
22-7-2018

1e keer vliegreis met gezin. mooi hotel, nette basic kamers, 3 zwembaden. Problemen airco op kamer, onze kant ok, bij kids niet. Technicus 3x geweest, niet opgelost. Bijbetalen kluis kamer. Slechte wifi (NIETS op kamers) wel redelijk aan zwembad/lobby/resto. Onze voorkeur was relax pool, rustig, goed overzicht, kids leerden hier zwemmen! In hoogseizoen om 8u 's ochtends nog plaats. Wel gevaarlijke rieten parasols!! Buffet ok, wel niks variatie. Enorm storende factor: hotel voor 90% vol Turken/Russen. Lopen je letterlijk omver, onvriendelijk, nemen overdadig eten aan buffet, vertrekken met nog volle borden op tafel. Obers outdoor bars spreken geen Eng./Frans Dit kan niet! ANIMATION TEAM TOP, tnx Christina!! Jammer voor kids spreekt niemand Ndl. => kinderanim. niet voor hen (tip volgende keer) Trappen, ja, maar dit went snel. (dus NIET voor mensen slecht te been!) Hotel ook op 1 uur rijden vliegveld, diep in de bergen.

HARİKAYDI

Melissa
16-7-2018

Otelde asla sıkılmayacağınıza emin olabilirsiniz animasyon ekibi işlerinde çığır açmış. Yemekler lezzetliydi otel fazla büyük ve yokuşlara sahip ama animasyon ekibinin size sunduğu eğlence yanında bu önemsiz kalıyor👌🖤

ANİMATÖR EKİBİNE TEŞEKKÜRLER

MEHMET
28-6-2018

OTELE 2. GİDİŞİM GAYET GÜZEL BÜYÜK YER.YEMEKLERİ,ODALARI VE HİZMETİ İLE GİDİBİLECEK OTEL. ANİMATÖR EKİBİNDEN BAŞTA KADİR OLMAK ÜZERE CAN VE CHRİSTİNA'YA ÇOK SEVGİLER.ETKİNLİKLERİ VE İÇTEN DAVRANIŞLARIYLA GERÇEK PROFOSYONEL ARKADAŞLAR :)

Byłam z mężem, dziećmi i wnukami. Wszyscy zadowoleni. Żal było wyjeżdżać. 7 dni to za krótko, minimum 10. Koniec maja to chyba najlepszy czas na taki wyjazd. Jest jeszcze w miarę luźno, wtedy się super wypoczywa. Animatorzy byli świetni, mili i naprawdę zaangażowani. Dbali o dobrą zabawę dorosłych i dzieci. Dostępność różnych sfer rozrywki na piątkę tzn. dziesiątkę. Wyżywienie znakomite i dużo. Chyba nie sposób spróbować wszystkiego. Jesteśmy zauroczeni pięknymi widokami z tarasu restauracyjnego podczas posiłków. Tego pobytu na pewno szybko nie da się zapomnieć. Pozdrawiam całą obsługę.

Angelique
12-6-2018

Super knusse hotel kamer. Iets verouderd qua inrichting maar schoon en netjes. Elke dag frisse handoeken ook bij de zwembaden en het strand.. het eten is er fantastisch elke dag keuze te over en allemaal even vers. Een super mooi aangelegd resort met veel bloemen en planten echt een paradijs om te wandelen ook s avonds met alle mooie verlichting. De zee is helder en warm een gezellige pier en een prive strand. Ook qua activiteiten genoeg te doen voor jong en oud. Tennis voetbal watersporten boogschieten waterski en bingo avonden theater bodrum holliday resort en spa heeft het allemaal. Met de dolmus voor het hotel ben je binnen 10 minuten in bodrum stad waar je heerlijk kunt shoppen. Ook met de dolmus naar gumbet is geweldig om de leuke bazaars te bezoeken of uit te gaan.

Kamers waren er niet toen we aan kwamen. We kregen een andere kamer dan dat we geboekt hadden en ze zeiden kom morgen terug dan gaan we ruilen voor je. Er werkt een man genaamd Ozer. Hij denkt echt dat hij wat is. Heel onbeschoft en onbeleefd. Als je met een klacht aankomt bij hem dan is hij geïrriteerd en legt niet eens uit wat hij gaat doen en laat je gerust een uur aan de balie wachten. Wij hebben 2 keer kamer moeten ruilen. 1 keer omdat we niet de goeie kamer kregen. 2e keer omdat de airco het net deed. Toen kwamen we in een kamer terecht waarvan de deur niet open ging en wij steeds erin vast zaten. Maar deze keer had ik een energie om alles weer in te pakken en van kamer wisselen.

Verder was het oke. Bijna 24 uur eten en drinken.

Prima!

Petra
20-5-2018

Het hotel is goed! Het valt me op dat de meeste klagers de "club" kamers (goedkoop) hebben geboekt, tja die zijn niet vergelijkbaar met het hoofdgebouw. Het hoofdgebouw is prima! Ja, er zijn veel trappen, maar dit wordt echt aangegeven op de sites. Wat betreft het eten, prima! Vraag me af wat de mensen thuis op tafel hebben als ze hier over klagen. Iedere avond staat de bbq buiten met heerlijke dingen. Ook het buffet is ruime keus. Kamers (hoofdgebouw) schoon. Personeel super vriendelijk. Het is maar hoe je ze zelf benaderd. A la carte restaurant geweldig, maar daar moet je 5 euro voor betalen, maar echt de moeite waard. Al met al, neem van mij aan dat veel reacties overdreven zijn. Betaal paar tientjes meer voor het hoofdgebouw en je heb een fantastische vakantie!

Nooit meer.

Sjonnie
14-5-2018

Het eten was hier niet te eten. De inwoners zijn onacceptabel en zoeken veel contact met je op de verkeerde manier.

Super goed hotel

Bas Janssen
8-5-2018

Leuk hotel, goed eten, leuke swembaden

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa in Içmeler (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa scoort een 7.41 uit 10 op basis van 1303 reviews.