Içmeler (bij Bodrum)

We hebben een aantal aanbieders voor Içmeler (bij Bodrum) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

Reviews over Içmeler (bij Bodrum)

bodrum-centrum is per taxi/dolmus goed bereikbaar

Aysegul,
    30-7-2018

Icmeler is in de buurt van bodrum centrum. In icmeler is weinig te doen dus met de dolmus of taxi ben je in een kwartier in het centrum van bodrum. Dolmus kost 3 lira per persoon en een taxi kost 30 lira enkeltje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige vakantie in Bodrum

Toine,
    10-5-2016

Samen met mijn partner genoten van een zonnige (voorjaars)vakantie in Forever Club in Icmeler bij Bodrum. Leuke stad met leuke winkeltjes , een wekelijkse (overdekte) markt en goed vervoer (Dolmus) naar andere plaatsen op het schiereiland. Ook voor excursies op land of water en bezoek aan een modern winkelcentrum (Oasis) kun je in Bodrum terecht en voor jongeren zijn er de nachtclubs zoals de Halikarnas en White House.

Gereisd met partner in april 2016

Bodrum is heerlijk

Siska ,
    17-8-2015

Icmeler is niets bijzonders, een lange weg met enkele hotels.

Bodrum daarentegen is echt de moeite waard. Goede uitgaansgelegenheden, vele straatjes met winkels en restaurants. Het heeft echt een Turkse sfeer, veel Turken gaan hier zelf ook op vakantie. Stranden zijn er in Icmeler niet en rondom Bodrum schaars. Je vindt veel vlonders bij de hotels waarvan je gelijk de zee in kan duiken. Omgeving is groen en goed onderhouden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

eerste en laatste keer turkije

Peter,
    12-8-2015

Eigen volk eerst dat viel me op, als het gaat om wachtenden bij e bar of plekje bij het strand etc.. de medewerkers van dit resort helpen hun eigen volk duidelijk met voorrang. Verder is me opgevallen dat de gemiddelde turk hier erg gemakkelijk liegt om zaken naar eigen hand te zetten. Ook spreken ze onderling zeer snel met opgeheven stem, vaak denk je dat er iets vervelends aan de hand is maar meestal is het een storm in een glas water, prettig vind ik het niet. Nergens staat een prijs op, die verzinnen ze als ze zien met wie ze te maken hebben, dus moet je overal over onderhandelen, wat een gedoe. Daarbij zetten ze verhaaltjes in alsof ze naar het ziekenhuis moeten en geen geld hebben, ben blij dat ik weer thuis ben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Zeer mooi maar heet.

Gerrit Veenstra,
    6-8-2015

Omdat het daar bergachtig is komt men niet heel makkelijk bij de zee, houdt daar rekening mee.

Bodrum zelf is een heel mooie stad met een nachtleven dat door gaat tot de kleine uurtjes.

Op de markt is een agressieve verkoop, als je buiten het centrum gaat is de sfeer heel gemoedelijk en zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in juli 2015
Içmeler (bij Bodrum) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 342 reviews