Appartement Orkapark Y3

2 reviews over Appartement Orkapark Y3 in het Nederlands

fantastische plek

patricia van stichel
4-5-2012

Onlangs genoten we van een kort verblijf in jullie appartement in Hisaronu.

Bij het verlaten van de luchthaven waren we aangenaam verrast over het goede ontvangst op de luchthaven. Het transport van en naar de luchthaven was perfect geregeld. Ter plaatse waren we onder de indruk van de verschillende huisjes en appartementen rond de zwembaden.Het appartement zelf was ruim, net en comfortabel en de terrasjes boden een adembenemend uitzicht over enerzijds de bergen en anderzijds de zee (bij helder weer kon je zelfs Griekenland zien). We konden eveneens genieten van de hotelservice (handdoeken en lakens werden om de twee dagen vervangen).

Tijd om TV te kijken (flatscreen eveneens aanwezig) was er niet.

Via het ruiterspad, langs de oude Griekse stand Kayako(met een kleine lunch bij de lokale bevolking) wandelden we richting Oludeniz. We konden er geniet van een prachtig zicht op de Blue Lagoon waar paragliders neerstrijken. Deze kan je trouwen zien vertrekken vanaf het appartement.

Zeer aangename vakantie

Sara
4-3-2012

Er stond direct iemand ons op te wachten van zodra we de luchthaven uitkwamen, en ook het inchecken verliep zeer vlot. En na zo een lange reis waren we direct gaan zwemmen. Het zwembad is zeer groot, verfrissend en heeft een prachtig uitzicht op de bergen. Er zijn steeds voldoende ligbedden en parasols beschikbaar en je moet dus niet vroeg op staan om er eentje te reserveren. Ook van op het terras van het appartement heb je een mooi uitzicht over de bergen en de zee in de verte. Het appartement beschikt alle nodig comfort die je kan wensen: voldoende keukenmateriaal, grote ijskast/diepvries, wasmachine etc. Je kan ook naar bvn kijken op de tv en er zijn ook enkele films (engels) beschikbaar. De bedden zijn zeer comfortabel en worden regelmatig verschoond net zoals de handdoeken. Enkel de WIFI was nog niet beschikbaar, maar daarvoor konden we steeds terecht in het hotel met de gratis shuttle service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Orkapark Y3 in Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Orkapark Y3 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.