Hotel Montana Pine Resort

KinderhotelWeer vandaag30°19°
Hotel Montana Pine Resort
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Montana Pine Resort voor je op een rij gezet:

178 reviews over Hotel Montana Pine Resort in het Nederlands

Vreselijk achteruit gegaan

Peter
26-8-2017

Wij zijn hier voor het laatst in 2013 geweest. Het was toen nog half pension, en het eten was toen al niet helemaal meer wat het geweest was, maar er was voldoende keuze en over het algemeen toch wel goed. Nu 4 jaar later zijn ze over op all inclusive, maar de kwaliteit en de keuzemogelijkheden zijn enorm achteruit gegaan. Er is weinig keuze, vooral Turks georienteerd, geen continetal breakfast, niet eens bijvoorbeeld cornflakes. Iedere dag hetzelfde.

Ook het publiek is veranderd. Handdoekje leggen is nu ook hier bij sommigen ingeburgerd. Het personeel wat zich eerst het vuur uit de sloffen liep kijkt je nu ongeintereseerd aan, beloofd dingen en komt ze niet na.

Het is nog steeds een plek waar je tot rust kunt komen, maar de achteruitgang is ongelooflijk. Zonde!

Wij zoeken voortaan ergens anders onze ontspanning.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Uitstekend hotel met perfecte service

Peter
16-8-2014

Op gepaste afstand van de doorgaande weg (geen verkeerslawaai) ligt het hotel verscholen tussen de pijnbomen. Tuinen zijn prachtig aangelegd en worden goed onderhouden. De kamers zijn verspreid over bijgebouwen die harmoniëren met de omgeving. Keurige badkamer, flatscreen tv, minibar en redelijke bedden (matrassen iets te hard). Drie zwembaden met voldoende ligbedden en parasols. Restaurant in buffetvorm. Voldoende variatie en alles goed op temperatuur. Het dessertbuffet is een lust voor het oog en ook hier voldoende keus. Entertainment is beschaafd en niet opdringerig. Voor de kinderen een bescheiden programma dat volstaat. Om de avond een show (acrobaten, volksdansen, cabaret) of live muziek aan de bar. Een extra vermelding verdient het personeel dat uiterst vriendelijk en behulpzaam is en er alles aan doet om je het naar de zin te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel

Henry en Carolien
4-8-2014

Wij zijn hier geweest in juli geweest naar aanleiding van de goede recensies die we hadden gelezen. Inderdaad het is een prachtig park, mooie schone kamers , heerlijk groot zwembad en je wordt op je wenken bediend. Eten was prima. Omdat het hoog in de bergen ligt heb je een prachtig uitzicht en een verkoelende bries. Voor mensen die slecht ter been zouden wij het niet aanraden. Elke keer was het een behoorlijke klim naar onze kamer. 99% was Engels . S'avonds was de animatie ook Engels gericht. Al met al, een prima vakantie gehad. Een plek om echt tot rust te komen

Gereisd Met partner in juli 2014

Tjingo

heel goed hotel maar het avondeten was minder

van est
29-6-2014

ben nu voor de tweede keer geweest , goed hotel goede kamers mooie zwembaden, goede bediening en lekker rustig gelegen. met een mooi uitzicht. alleen jammer dat het avond eten beneden peil is ten opzichten van vorig jaar. veel eenpansgerechten elke avond eten niet warm, de vis was te zout om te eten , en dat meerdere keren. het vlees van de avond daarvoor was de volgende dag weer weggewerk door de eenpansgerechten. en dat was vorig jaar niet zo. en bijna geen enkele turkse gerecht.

Gereisd Met partner in Tue Jun 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi en kwalitatief goed hotel

eric van den heuvel
10-7-2013

Mooi hotel met goede service. Park zag er mooi en zeer goed onderhouden uit. Eten erg goed, warm, afwisselend. Op het feest 20 jarig bestaan een levensgrote tonijn op de barbeque met een groot feest. Gaan dit jaar nog een keer.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig gelegen en rustig

Van Hunnik
23-6-2013

Dit is een erg mooi en schoon en vooral goed onderhouden hotel. Onze kamer (de standaard) was niet luxe, maar voorzien van goede bedden, koelkastje, koffie/thee mogelijkheid, prima badkamer, horren voor de ramen, dus geen ongedierte, een piep klein balkon, kluis en voldoende kastruimte. Wel een paar extra kleerhangers meenemen. Op het terras voor de eetzaal en ook rondom het zwembad kon heerlijk buiten worden gegeten. Overal op het terrein b.v. bij de zwembaden en zelfs de sunsetbar waren erg schone toiletten.vriendelijk personeel. Het is erg makkelijk dat je geen geld bij je hoeft te hebben omdat het systeem met het op je rekening (kamernummer) zetten van de consumpties erg goed werkt. De prijzen zijn ongeveer gelijk aan Nederlandse prijzen. Er is overal bij de zwembaden voldoende keus voor een stoel in de zon of de schaduw en overal een prachtig uitzicht. Als minpunt zou ik de afstand naar de winkels en een plaatsje willen noemen. Dit is te ver voor een wandeling.

Gereisd Met partner in Thu Jun 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super relaxen

john voorden
22-6-2013

montana pine resort is echt om te relaxe, merendeel is wat oudere gasten maar el echt relax en heel mooi, vriendelijke beetje afstandige personeel masr wel alkes orina verzorgd. Ontbijt met alkes er op en eraan mooi aangekleed met een bijenhoningsraad voir je honing, koks voor je gebakken eitje verse jus tegen betaling. Veel ouderen rustige engelse. Vind het echt voor terug komen waard. Groetjes John

Gereisd Met partner in juni 2013

Mooi hotel maar niet voor herhaling vatbaar

Neslihan
9-9-2012

Ik ben in 2008 naar dit hotel geweest en alles is toen uitstekend bevallen. Toen was het nog niet echt ontdenkt door de toeristen. Ik besloot om nogmaals hierheen te komen na 4 jaar samen met mijn verloofde en zusje. Ik heb 6 maanden van tevoren geboekt en ook aangegeven dat ik specifiek een kamer wilde met uitzicht op het zwembad. Eenmaal aangekomen kregen we een superslechte tweepersoonskamer met een lullig bedje erbij. De manager van de receptie was totaal niet vriendelijk. Wij gaven duidelijk aan dat we niet tevreden waren met de kamer. Na 3 dagen zeuren kregen we een ander kamer tegen aanbetaling. En het hotel zit vol met engelsen. Winkelstraat (Hisaronu) is gebaseerd op de engelsen Jammer om te zien dat het zo is verpest, ten opzichte van 4 jaar geleden. En het eten en drinken is ook veel duurder geworden (in het hotel) Dus aan het eind hebben we ook een vette rekening moeten betalen.

Gereisd Met partner in Tue Aug 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wat een geweldig mooie pek

irmadekrosse
23-8-2012

De accomodatie ligt op een berg vervoer naar het strand is prima geregeld bus rijd gratis heb je die gemist dan is er een taxi die staan bij bij de ingang voor 10 lira brengen ze je naar het strand of waar je maar wil. Prachtige lokatie mooie zwembaden leuke terrasjes het eten is echt goed afwisselend geen mega {vreet} festijn. Leuke bediening erg attent allemaal.. Het is overal schoon en netjes. De animatie is ook van echt goed s'avond en afwisselend. Live muziek mooie dans shows. Er zijn niet veel nederlanders. Het schijnt dat deze hoek vooral door engelsen wordt bezogt maar dit zijn wel de nette engelsen. Wij gaan zeker nog eens terug super vakantie gehad.

Gereisd Met partner in juli 2012

Geweldige vakantie!

Celine
20-8-2012

We hebben een heerlijke vakantie gehad op het Montana Pine Resort. Het complex is goed verzorgd, mooi gelegen en er hangt een fijne sfeer. Geen gedoe rondom de zwembaden, er zijn ligbedden genoeg. Aanrader is de Sunset Bar, het uitzicht is prachtig! Het is ook leuk om een keer het pooldinner mee te maken. Ontbijt en diner zijn goed verzorgd, met zelfgebakken brood. Onze dochter van drie heeft zich goed vermaakt in de miniclub, het zwembad en vooral ook tijdens de minidisco 's avonds.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 3 km
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montana Pine Resort in Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montana Pine Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.