Hotel Club Pink Palace

7.9Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye)

7.9Goed

• Sauna

25 reviews over Hotel Club Pink Palace

• 8D. Ehlen25-07-2005

We zijn hier in de zomer van 2004 8 dagen op vakantie geweest. We hadden het jaar ervoor een vakanbtie geboekt in Alanya in Hotel sunrise Katya, 4sterren. Dan moet je wel even wennen als je hier binnenkomt, maar het is absoluut goed verzorgd! Katya was alleen wat chiquer, bijv: het personeel liep dara in nette pakjes rond en hier in gewone polo's van het hotel, zijn net zie kleine dingen die het doen, maar dat neemt niet weg dat dit echt een leuk en gezellig hotel is, met in de zomer ene leuk animatieprogramma, nette kamers, vriendelijk personeel en goed gevarieerd eten. We waren van het jaar er voor wel erg veel eten gewend, maar dit was gewoon goed. Ook het All-Inclusive concept wat we voor het eerst hadden gehad was ons prima bevallen! Aan het zwembad werd met harde plastic-bekers gewerkt zodat er niks kapot kon vallen, veilig dus

Gereisd in juli 2005

• 9Peter en Elly Tetteroo21-05-2005

Wij zijn hier op vakantie geweest van 24 april t/m 9 mei. Fantastisch gehad. Prachtige omgeving. Heerlijk en gevarieerd eten. Schone kamers en uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel en manager. Je kan met de dolmus alle richtingen op. Op verzoek bij de receptie word je gratis naar het strand van Oludeniz gebracht. Hotel ligt in de bergen op 1000 m hoogte en enkele kilometers van de Blue Lagoon

• 8Jan en Henny Buis19-05-2005

We zijn eind april begin mei 2005 13 dagen geweest en hebben hele goede ervaringen.Algemene verzorging en de kamers waren prima.personeel behulpzaam en vriendelijk.Mooie ligging en prima zwembad(alleen te weinig matrasjes). De keuken was goed en genoeg. Volgens ons een aanrader als vac.bestemming.

• 5Fred en Jeanette18-05-2005

In september 2004 geweest. Slecht hotel met waardeloze bediening, doen erg hun best om je weg te jagen: all inclusive dus alles is al betaald. Wat jij niet eet/drinkt is hun winst! Kamer werd eerste dagen niet schoongemaakt omdat ze geen reserve sleutel hadden. Kwamen zelf niet op het idee om ons om de sleutel te vragen

Hotel Club Pink Palace info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV