Hotel Club Pink Palace

7.9Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye)

7.9Goed

• Sauna

25 reviews over Hotel Club Pink Palace

• 1Fred Rutten03-04-2008

Wat een drama hotel. Gore kamer die niet werd schoongemaakt. Geen verschoning van de lakens in de 10 overnachtingen. Luidruchtige engelsen die intensief gebruik maken van de goaltjes die langs het zwembad staan. Regelmatig kreeg een nietsvermoedende badgast een bal in volle vaart in het gezicht. Personeel moest in een soort garagebox onder het zwembad wonen en sliepen zelfs buiten. Buffet was van zeer slechte kwaliteit en elke dag exact hetzelfde. Ondanks all inclusive toch maar buiten de deur gaan eten. Handdoekje leggen op de beschikbare bedjes en vervolgens de hele dag niemand te zien. Gelukkig werden we om 5 uur 's ochtend opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Gaf me de gelegenheid om midden in de nacht de handdoeken te verzamelen en in het zwembad te deponeren. Receptie personeel onbekwaan en ongeintresseerd. Voor een leuke vakantie sla deze mislukking maar over.

Gereisd met partner in april 2008

• 6cecilia01-04-2007

veel overlast, wc badkamer was stuk . 4 dagen om een andere kamer gezeurd voor we die kregen. Omgeving prachtig.

Gereisd in april 2007

• 7Resy22-10-2006

herfstvakantie 2006: we zaten als enige Nederlanders tussen de Schotten en Engelsen, best leuke ervaring. Ligging is perfekt, weliswaar niet direkt aan strand maar met Dolmus is alles snel bereikbaar. Binnen loopafstand van centrum Hisaronü met veel winkels en rastaurants. Tip: de verlaten Griekse stad Kaya Koy is zeker het bezichtigen waard: goed te wandelen vanaf centrum 5 km door bos of met Dolmus. Kamers zijn schoon maar somber en heel klein balkon. Eten moet je op tijd doen anders is er niet alles meer. Wel volop en genoeg gevarieerd groenvoer. De rode wijn was niet te drinken. Van een animatieteam hebben wij niets gezien. We hebben eerder voor minder geld betere hotels gehad maar de ligging mjaakt veel goed

Gereisd in oktober 2006

• 6cecilia10-07-2006

kamers slecht schoon gemaakt. WC bleef doorspoelen, kranen zaten los. Veel herrie andere gasten na 4 dagen zeuren een andere kamer gekregen , was erg klein , in de badkamer was er ook het en en ander stuk. Bed werd na 5 dagen verschoond ( na vragen) veel gedaan voor kinderen onder de 12 .

Gereisd met familie in juli 2006

• 8Beppie en Paulien13-06-2006

Fijn hotel, prima ligging ten opzichte van Hisaronu (5 minuten lopen) en Oludeniz (5 minuten met de Dolmus). Eten fantastisch, vriendelijke mensen vooral Ayhan, onze favoriete waiter. En ook het animatieteam kon bij ons niet stuk. We deden zelden mee (sorry.. beetje lui) maar wat waren zij enthousiast! Complimenten voor Ohan en Rasim die met weinig middelen vooral de kindertjes goed wisten te vermaken. Toen wij er waren geen Hollandse gasten meer, wel veel Engelse en Turkse gasten. Dit beviel ons prima! Ggoede prijs/kwaliteit verhouding, we hopen er nog een keertje terug te komen!

• 8Cees en Gusta04-06-2006

Voor de prijs die je betaald, is dit zeker een goed hotel. Schoon, leuk personeel, goed eten en de kamers zijn schoon. Ligt lekker dicht bij het centrum van Hisaronu en de dolmus stopt vlak voor de deur. Gaan zeker een keer terug.

Geweest van 20 mei t/m 3 juni 2006

• 9Arona-Leo Piet-Jeannette.04-06-2006

Grandioos hotel perfecte en prima kok erg gevarieerd eten.Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.echt een aanrader.Het is naar onze mening meer als een drie sterrenhotel.Het Zwembad word ook zeer goed onderhouden en schoon gemaakt,het werd iedere dag getest.Wij gaan zeer zeker nog eens terug.

• 9Piet en Joke28-05-2006

Gezellig kleinschalig hotel met perfecte bediening, goed eten, mooi zwembad en rustige animatie. Het enige nadeel kan zijn, geen lift. Goede ligging dicht bij Oludeniz en op loopafstand het gezellige centrum van Hisaronu. Toen ik er was eind mei waren er veel Engelsen, wat Nederlanders en wat Turken. Iedereen ging leuk met elkaar om. Kortom perfecte vakantie.

Gereisd in mei 2006

• 7Lineke24-10-2005

Net terug van een weekje Pink Palace. Prima hotel, zeker voor een weekje. Wij hebben het er heerlijk gehad. Dat probleem van de kamer niet schoonmaken omdat sleutel er niet is...dat was er helaas nog. Zwager en schoonzus hebben na 3 dagen eens gevraagd hoe of wat. Uiteindelijk is ie keurig schoon gemaakt, maar het had wat voeten in de aarde. Dus vraag bij kamer 301 maar liever om een andere kamer. Overigens was het personeel erg bereid iets voor je te doen, ook al was het einde seizoen en waren de meesten aan hun laatste werkdagen bezig. Eten was prima, turks voornamelijk en dus heerlijk vonden wij. Er was voor ieder wel iets lekkers en er was variatie. Entertainment was er niet, maar daar kwamen we ook niet voor. Gratis beachservice busje was ideaal, ze brachten en haalden je naar Suara beach (lagune, ideaal voor met kinderen). Verder alles prima en heerlijk. Aanrader!

Gereisd in oktober 2005

• 9Grada02-08-2005

We zijn 3 weken in dit hotel geweest. En werkelijk niets op aan te merken. Anmimatie team is leuk zowel voor volwassenen als voor de kids. Eten zeer goed en veel variatie. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, Ligging buiten het centrum maar alles op korte afstand goed te bereiken lopend of met de dolmus. Kamers erg schoon en ruim. (leuke familie kamers) Ook erg leuk dat er gewoon Turkse toeristen komen en niet alleen maar buitenlands toeristen. Deze vakantie gaat in ons geheugen en zullen zeker nog eens terug gaan naar Oludeniz en dan zeker weer naar het hotel Pink Palace.

Gereisd in augustus 2005

Hotel Club Pink Palace info