Hotel Club Pink Palace

7.9Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye)

7.9Goed

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

25 reviews over Hotel Club Pink Palace

• 9Armanda27-07-2011

Super!

Ik ben er met mijn partner geweest in Juni 2009! Was een super vakantie, hele lieve mensen, lieve honden en ideale ligging, alles lekker in de buurt! Mooie stadjes en best hoge bergen langs de kust! Paragliding gedaan, was ook super!

Gereisd met partner in juni 2009

• 8John Hollestelle14-01-2010

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

We boeken dit hotel nu een paar jaar bij het hotel zelf en regelen zelf de vlucht naar Turkije. Voor 14 euro per dag per persoon boek je een all inn hotel. Voor dat geld kun je niet thuis blijven. Personeel is bijzonder vriendelijke en elk jaar hetzelfde, wel zo prettig. Rustig en ontspannen sfeer in een heerlijke omgeving. Voor ons echt vakantie.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8beppie sueters26-09-2009

Weer heerlijk!

In september weer een weekje in Pink Palace geweest. Zoals vanouds was alles weer heerlijk!

Gereisd met vrienden in september 2009

• 10Erik en Armanda18-06-2009

Geweldig

Geweldig hotel, wat hebben we genoten van de 2 weken in Pink Palace. Het personeel was super aardig en behulpzaam, animatie was goed, zwembad leuk, kamers dik in orde. Het hotel ligt mooi centraal, niet middenin de drukte, maar je bent lopend zo in Hisoranu. Fethiye dichtbij, Oludeniz dichtbij. Paragliding is een groot succes! Een aanrader! Hadden alleen maar engelse/schotse en zo nu en dan turkse toeristen in het hotel, en de eerste dagen een nederlans koppel. Staat eigenlijk altijd een lekker windje vanaf zee. Eten was lekker en gevarieerd. Geen negatieve dingen meegemaakt. Wonen ook 2 lieve honden, Daisy de herder en Hector de chihuahua. Heb je geen last van. Hotel is een aanrader, en zeker meer als 3 sterren waard!

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Beppie23-05-2009

Heerlijk hotel met prachtige ligging!

Hier met 8 vrouwen naar toe geweest. Kleinschalig hotel met een prachtige ligging. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Eten heerlijk! Dank aan de geweldige staff voor de verzorging en hun attentheid. Komen beslist terug. Beppie

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 9Beppie 23-05-2009

Heerlijk hotel met prachtige ligging!

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 9pukkie196329-09-2008

Wat een fijne vakantie!

Mijn vriend en ik zijn hier in mei 2008 3 weken geweest en we vonden het eten heel lekker en het was gewoon een superkok....daar konden wij nog eens iets van leren... Het personeel was supervriendelijk en we hebben dan ook vriendschap gesloten met Aysegul en haar man... Het allerleukste vonden wij dat we tussen allemaal engelsen zaten en we hebben daar 3 stellen getroffen en o o wat hebben we gelachen daar.....we love the englisch people!!! Een ieder die iets te klagen had daar moet zich maar blauw betalen aan een 5 sterren hotel want de prijs-kwaliteitverhouding was echt goed. We gaan 30 september weer 2 weken erheen...joepie!!!!

Groetjes John en Renata

Gereisd met partner in mei 2008

• 10Rubin15-08-2008

Super tof

Dit was mijn eerste keer in pink palace, en ik heb ervan genoten. Elke dag word je kamer goed schoon gemaakt, met elke dag schone handdoeken. Ook het personeel is heel erg vriendelijk. Het ligt leuk je hebt uitzicht op de bergen. Iedere dag kan je 5x eten ontbijt, lunch, snack, thee tijd, dinner. Het eten allemaal is erg lekker. Ook heb je een leuk stadje op loopafstand, met leuke restaurantjes, bars en clubs. Het was echt een top vakantie.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8lenneke haas07-08-2008

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Dit hotel is een hotel met een prima prijs kwaliteit verhouding. Het eten is goed. Het personeel is heel aardig en behulpzaam. De kamer waar wij in sliepen kamer 323 is werkelijk fantasties. De kamers worden goed schoon gemaakt en de lakens en handdoeken regelmatig verschoond. We hebben ook kamers in de kelder gezien die zijn rond uit slecht. Die moet je niet accepteren. Wij gaan zeker nog een keer terug

Gereisd met familie in juli 2008

• 7Cees en Gusta27-05-2008

Voor de derde keer in Pink Palace geweest en het was weer prima. Hetzelfde personeel. Elke dag schone handdoeken. Lekker eten, niets mis met dit hotel. Gaan volgend jaar weer.

Gereisd met partner in mei 2008

Hotel Club Pink Palace info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag