Sorteren

vakanties Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye)

Reviews over Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye)

super

Adrian
    18-1-2018

monta verde hotel,its a great hotel to stay ın for long or short term ,

ıts near to anywhere you would lıke to go fethiye oludenız hısaronu,bus statıon ...

staff are very helpful and frıendly,food is goo as well,i would stay here again in the future and i can recomended to anyone ,

thank you Monta Verde Hotel for a great time,

Geweldig

Yvette lazones
    27-5-2017

Ontspannen sfeer aardige personeel

geweldig

yvette lazones
    20-4-2017

eten was top mooie ligging op een heuvel heerlijk om na het avondeten naar beneden te wandelen en de winkelstraat van hisharonu in te gaan ik kom al 26 jaar in dit gebied heb er veel vrienden en de stad fethiye is ook echt een aanrader dit vindt ik het echt turkije wel toeristisch maar rustig en aardige mensen je kan er lekker rondstruinen.

echt een aanrader voor iedereen

2 Wochen im Paradies

Wilfried Prigge
    9-10-2016

Wir waren dieses Jahr das 4 mal im Montana und begeistert wie immer!Es war das erste mal ALL IN und es war GENAUSO toll wie jedes mal.(Essen,Service,Sauberkeit,Freundlichkeit und Aufmerksamkeit).

Wie immer haben wir 2 tolle Wochen verbracht und wenn alles passt kommen

wir naechstes Jahe GERNE wieder!!!

Super genoten

Renate Mewa
    16-9-2016

De accommodatie was netjes en verzorgd. Simpele kamers met een nette walk in stort douche.

Geen grote drukte, wel veel Turkse vakantiegangers op dit verblijf.

Veel andere toeristen gesproken die al meerdere keren zijn geweest, dus erg positief.

Eten is er prima, niet heel veel keuze, maar thuis heb je ook geen 6 gangen menu tot je beschikking.

Mensen zijn er vriendelijk en het is er betaalbaal qua excursies e.d.

Wij gaan hier weer terug volgend jaar!

Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 34 reviews