Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye)

We hebben een aantal aanbieders voor Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye) voor je op een rij gezet:

Corendon

vakanties Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye)

Corendon

Reviews over Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye)

Geweldig

Yvette lazones,
    27-5-2017

Ontspannen sfeer aardige personeel

Gereisd alleenreizend in mei 2017

geweldig

yvette lazones,
    20-4-2017

eten was top mooie ligging op een heuvel heerlijk om na het avondeten naar beneden te wandelen en de winkelstraat van hisharonu in te gaan ik kom al 26 jaar in dit gebied heb er veel vrienden en de stad fethiye is ook echt een aanrader dit vindt ik het echt turkije wel toeristisch maar rustig en aardige mensen je kan er lekker rondstruinen.

echt een aanrader voor iedereen

Gereisd met partner in juni 2015

Super genoten

Renate Mewa,
    16-9-2016

De accommodatie was netjes en verzorgd. Simpele kamers met een nette walk in stort douche.

Geen grote drukte, wel veel Turkse vakantiegangers op dit verblijf.

Veel andere toeristen gesproken die al meerdere keren zijn geweest, dus erg positief.

Eten is er prima, niet heel veel keuze, maar thuis heb je ook geen 6 gangen menu tot je beschikking.

Mensen zijn er vriendelijk en het is er betaalbaal qua excursies e.d.

Wij gaan hier weer terug volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig

Shakira,
    7-8-2016

De ligging is super goed dicht bij de winkels en dat is super fijn de service was ookgoed heel aardig en ja je kan altijd bij hun terscht de prijs / kwaliteit de prijs is gewoon niet veel voor een geweldig leuk hotel het eten was lekker maar na 3 weken wel wat eenzijdig de kamers zijn ruim en de badkamer is groot genoeg balkon is ook goed gemaaktkindvriendelijk ja ze doen heel veel voor de kinderen en jongeren het zwembad was qua graden goed er zijn 3 zwembaden en ook groot dus ja ik zou heeel graag terug komen

Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastische vakantie

Jette,
    3-8-2015

We hebben twee heerlijke weken gehad in Hotel Telmessos. Kamers waren prima (iedere dag schoongemaakt) met fijne douche. Iedere avond bbq (vlees, vis en/of kip), ruime keuze aan salades en andere gerechten. Nog geen 5 minuten lopen naar de winkelstraat met alle soorten winkeltjes en de dolmus naar Oludeniz en Fethye. Wij komen zeker teug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 34 reviews