Hotel Panion Park Residence

HotelWeer vandaag30°19°
Hotel Panion Park Residence

We hebben een aantal aanbieders voor Panion Park Residence voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Panion Park Residence in het Nederlands

Fantastische plek

Birol Topsan
5-7-2013

Panion Park Residence is een mooie verblijf plaats, rustig, maar ook gezellig, zwembad prachtig, schoon, kamers uitstekend, gewoon met 1 woord adembenemend is het... Ik Birol Topsan zeg gewoon, naar toe gaan en zelf zien.... En daarom geef ik een 10..

Blijft gewoon een heerlijk hotel.

Annalies
17-6-2011

Weer een weekje geweest.(weer ontspannen terug naar huis)

Het was gewoon weer goed.

Tuin is nog mooier geworden, veel groener en zwembad heerlijk ook omdat het geen speeltuin is van ballen en luchtbedden.

Je komt er echt tot rust, en niks is teveel gevraagd, wat je vraagt word met liefde gedaan.

Guzelcamli wel drukker geworden je ziet dat er meer toeristen naar toe komen.

Super voor een ontspannen vakantie

Kirosen
30-5-2010

Algemene indruk: 10 Ligging: 8 Service: 10 Eten: 10 Kamers: 9 Prijs/kwaliteit: 8 (gem. 9.2 )

Geschikt voor een rustige vakantie.

Als je je rust zoekt dan ben je hier op juiste adres.

Eigenaar zeer lief en vriendelijk.

Hotel heeft echt een huiselijke sfeer.

Lopen naar strand vind ik persoonlijk wat ver, 15 minuten, maar als je wil kan je gebracht worden door shuttel geen enkel probleem.

Omgeving erg mooi en natuur park niet over slaan,al moet je daar zeker 2 dagen voor uittrekken een dag langs kust gelopen en een

dag naar het hoogste punt gelopen veel dieren gezien.

Guzelcamli zelf nog in opkomst voor toerisme.

Maandag markt.Wij hebben genoten en gaan er zeker er nog een keer naar toe omdat het hotel erg mooi ligt en de rust die je af en toe nodig heb.

16 mei 2010 bezocht met partner

Geschikt voor een rustige vakantie.

annalies
16-5-2010

Als je je rust zoekt dan ben je hier op juiste adres.

Eigenaar zeer lief en vriendelijk.

Hotel heeft echt een huiselijke sfeer.

dag naar het hoogste punt gelopen veel dieren gezien.

Guzelcamli zelf nog in opkomst voor toerisme.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panion Park Residence in Güzelçamli (bij Kusadasi), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panion Park Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panion Park Residence scoort een 10 uit 10 op basis van 11 reviews.