Pension Emel

9.8Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Güzelçamli (bij Kusadasi)

9.8Fenomenaal

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

92 reviews over Pension Emel

• 9Rob en Lennie02-09-2011

Wat een gastvrijheid en service. Geweldig!

Helaas moesten wij na 3 dagen hals over kop terug naar Nederland, maar in de dagen die wij er waren hebben wij genoten van de oprechte gastvrijheid, de gezellige uitstapjes, de tips om mooie foto's te maken en het heerlijke eten niet te vergeten. Het snel regelen van de terugreis hebben de medewerkers van Emel gedaan. Binnen een uur had ik tickets die betaald waren en de transfer naar het vliegveld was ook geregeld. Om 11 uur kregen wij slecht nieuws en om 14.30 uur zaten wij in het vliegtuig. Geweldig!! Wij komen graag nog een keertje terug

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8e foncke11-07-2011

een topper

wij hebben het super leuk gehad. Erwaren leuke mensen en het personeel is ook heel erg leuk .heel attend je vroeg wat en ze deden het voor je we komen zeker nog eens terug

• 8Jan en Hanneke11-07-2011

Heerlijke plek

We hebben genoten van een verblijf van 2 weken in Emelpension. Ze hebben een fantastische tuin met veel mooie bloemen, schaduwplekken, lekkere ligstoelen, hangmatten en schildpadden! Het personeel is zeer vriendelijk en heeft veel humor, ze zorgen echt voor een gezellige vakantie. Ze organiseren ook leuke uitstapjes. S'avonds kun je met andere gasten aan lange tafels aanschuiven om te genieten van een heerlijke 3 gangen maaltijd en voer je gezellige gesprekken. Kortom: een heerlijke plek om vakantie te vieren! Jan en Hanneke

• 9Anita10-07-2011

fantastisch zeker nog een keertje

Pension emel is echt een paradijsje. Heerlijk rustig, mooie schone kamers en zeer vriendelijke mensen. Zowel de jongens als de eigenaren. Lekker eten en erg gezellig aan lange tafels. Heerlijke strandjes dichtbij met super schoon en helder water. Eerste keer in turkije maar zeker niet de laatste keer maar dan wel hier. Zo'n mooie tuin met lekkere stoelen hebben ze vast nergens.

• 10Linde Loes Rose29-06-2011

Een paradijsje!!

Wij hebben met zijn vieren(echtpaar en 2 meisjes van 19) 2 fantastische weken gehad. Het eten is werkelijk heerlijk en zo verschrikkelijk gezellig met zijn allen aan lange tafels buiten! Echt geweldig! Hele leuke band opgebouwd met de jongens van het personeel. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam en enthousiast. De excursie op de boot was heerlijk en ook naar Efese een prachtige ervaring. Veel te doen in de omgeving, auto huren en erop uit! Stranden prachtig en heerlijk! Het dorpje is ook erg leuk, maandag markt zo leuk!! Het pension is zeer sfeervol, de tuin prachtig. De eigenaren hele leuke lieve mensen! Ik zou zo morgen terug willen voor 7 weken!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 9Carin Ludwig21-06-2011

Authentieke gastvrijheid

aan lange tafels op het terras gezamenlijk genieten van verrukkelijk eten, de prachtig aangelegde tuin, met een boek onder de olijfbomen in slaap vallen, leuke excursies in de omgeving en de zee op loopafstand: heerlijke plek om te zijn.

Alleen gereisd in juni 2011

• 9Frans01-03-2011

Fantastische warme omgeving

We hadden een heerlijke tijd in pension Emel. Onze terugvlucht was gecancelled en we waren daarover niet ingelicht. We hebben op eigen kosten (800 euro) tickets moeten kopen om weer thuis te kunnen komen.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Willem17-01-2011

Heerlijke plek om te onthaasten

Een heelijke plek om lekker tot rust te komen. Het eten is erg goed en de kamers lekker ruim. We hebben het erg naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in september 2007

• 9ina agelink15-10-2010

fantastisch

het pension is geweldig,ligging en naar het strand iets minder,maar alle lof voor het personeel echt geweldig het eten elke dag weer een dikke 10,en de tuin om het pension een weldaad van rust. groeten van Anneke en Ina uit Den Helder

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 10Willem&Wilma & Marleen13-10-2010

Heerlijk ontspannende vakantie

Wij hebben in Emelpension een heerlijke relaxte week gehad. We waren met onze dochter. Alle 3 vinden we het voor herhaling vatbaar! Ontbijt is heerlijk en het avondeten is voortreffelijk! Mooie excursies. Vooral de boottocht was super en Efeze was indrukwekkend (met nederlandstalige gids). De bediening is heel attent. Na aankomst kennen ze je allemaal bij naam! Het pension is heel schoon, mooie kamers! Wij zijn er weg van!!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2010

12 tips over Pension Emel

• Marjon, 15-09-2013

Restaurant "Agora" is een aanrader. Prima prijs kwaliteit verhouding. Hou je van vis, ga dan eens eten bij "iyi balik'.

• Marjon, 15-09-2013

De boottrip die vanuit Emel pension wordt georganiseerd is echt een aanrader. Alleen je zwemkleding en handdoek mee nemen.(voor de liefhebbers ook je snorkel uitrusting) Voor eten en drinken wordt gezorgd. Deze boottrip heeft in tegenstelling tot de andere die vanuit de haven van Guzelcamli vertrekken geen keiharde muziek en feestende, dronken lui aan boord.

• Robin, 10-06-2013

Het restaurantje bij het Dolmuş-station: Leftere.

4 vragen over Pension Emel

• OANIT41, 24-03-2015

Ik wil graag boeken

Ik ben vader van Genco en Iris, jullie bekend. Ik wil graag met mijn vrouw tussen 7 (in-checken) - 20 september (uit-checken) voor een vakantie een kamer boeken. Wij komen met onze eigen gelegenheid. Gaarne laten weten een prijs voor B & B of andere mogelijkheden. Met dank woorde en met vriendelijke groeten, O. Anit

Evie, 13-05-2015

Voor meer informatie kijk op www.emelpension.nl

• Conny v Tol, 14-08-2012

wij hebben geboekt voor 4 september tot 18 sept.

Mijn vraag is ; Is er een c.d speler op de kamer ?

Bella, 02-05-2014

Nee, er is wel een cd speler in de centrale ruimte. De kamers zijn eenvoudig, maar de bedden zijn super. Er is een goed werkende airco en een prettige douche. Heel veel plezier in september!

• patricia, 05-12-2010

Toegankelijkheid gehandicapten

Kan iemand mij vertellen of het pension goed te doen is voor iemand met een beperkte mobiliteit en of je goed bij de zee kunt komen? Alvast bedankt!

joost_1, 19-05-2011

Ik denk dat dit appartement minder goed is voor mensen met een beperkte mobiliteit. Er zijn veel oneffenheden en trappen en het mooie strand is bereikbaar via een een behoorlijke trap.

Met vriendelijke groet,

Joost