Pension Emel

9.8Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Güzelçamli (bij Kusadasi)

9.8Fenomenaal

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

92 reviews over Pension Emel

• 10Beek ter10-02-2013

Een feest om te zijn

Emel pension is een uiterst vtiendelijk, erg verzorgd en sfeervol pension waar het ook nog eens heel makkelijk is om elkaar te spreken als je bv samen buiten aan de lange tafels eet, maar het hoeft niet als je niet wilt. Je kunt volledig je eigen gang gaan en er is ook veel waar je aan mee kunt doen. de boottochten zijn een heerlijk vertoeven, mėt eten aan boord en in de baaitjes springen. De leiding is heel gemakkelijk te bereiken en altijd bereid tot hulp of goed advies. De kamers zijn heel mooi en heel schoon. De tuin is een weldaad om in te zitten en te mijmeren, kortom : zeer aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 10van dorssen09-09-2012

op alle fronten geweldig plek in Turkije

Tien dagen hebben wij genoten van deze fantsastische plek aan de Turkse kust. In de gastvrije, vrolijke en warme sfeer van Evelyn en Metin zijn wij weer helemaal geïnspireerd en opgeladen voor de winter. Het waren topdagen. Een prachtige tuin om rustig in een hangmat te lezen, heerlijke eten en ook voor de 3 kinderen (15, 17 en 18 jaar oud) was er genoeg te doen; uitgaan, op een veilige en leuke manier en lekker strand. Ook de omgeving zijn voldoende boeiende uitstapjes te maken en natuurlijk de heerlijke boot van Emel zelf waarmee gevaren wordt. Pension Emel is een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7Maria30-08-2012

Pension Emel: plussen en minnen

Pension Emel is een bijzondere plek. Kamers zien er goed uit, mooie tuin. In de zomer loopt de temperatuur wel op tot 40+ graden. Ontbijt is redelijk, weinig variatie. Avondeten: redelijk. Je eet altijd aan de lange tafel in een Nederlandse groep. Dat moet je leuk vinden.
    Het personeel is aardig en doet enorm zijn best. Dat kan van de eigenaresse niet altijd gezegd worden. Een gastvrouw richt zich op alle gasten, en niet op een specifiek groepje. Daarbij kon de vriendelijkheid plots omslaan als het zakelijke belang in het geding kwam. Want waarom is de boot van Emel veel duurder dan de andere? En waarom kan er bij de eindafrekening alleen cash betaald worden in euro's? Dat leidde ook onder andere gasten tot irritaties. Kortom: We hebben een mooie vakantie gehad dankzij Emel, maar lyrisch.zijn we niet echt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8van der Meer24-06-2012

Bij Emel in de hemel.

Emel, staat voor teamgeest en vriendelijkheid. Emel,staat voor, met zijn allen aan het diner aan lange tafels in de tuin. Emel, staat voor prima verzorgde excursies. Emel,staat voor een dagje heerlijk met de boot weg. Emel, pension staat voor een spartaanse koude douche s morgens Emel, staat voor als wolven huilende en blaffende honden in de nacht. Emel, staat voor wilde katten en honden in de tuin en aan tafel. Emel, wekt je via de moskee s morgens om 5.00 uur. Emel, heeft koffie uit een automaat. Emel, heeft alleen voor euro 1.95 een groot glas verse sinas appel sap bij het ontbijt. Emel, rekent ook als verrassing voor retourtje taxi 120.= euro van vliegveld naar pension. Emel, staat voor veel voorkomende kamer wisselingen. Emel, staat voor een zeer grote relaxte tuin. Emel, maar wat was het een fijne vakantie, wat een gastvrijheid en service echt geweldig. Emel, krijgt van ons toch een 8 als eind cijfer en is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9casa.flamingo23-11-2011

Super pension!

Als je één keer in het Emelpension bent geweest, wil je zeker vaker. Mooie omgeving, grenst aan het Millypark (natuurpark). Vanuit het pension kun je elke dag wel een excursie doen als je dat wilt. Het eten was top! Elke avond weer een verrassend driegangenmenu.

Alleen gereisd in juni 2011

• 10M.Mutsaers03-11-2011

fantastische plek

Vanaf eind september waren wij 14 dagen met drie vriendinnen in persion Emel. De ontvangst was zeer hartelijk. De eigenaars en de personeel stellen zich zo gastvrij, vriendelijk en behulpzaam op dat je je al zeer snel thuis voelt. Het zeer smaakvol ingerichte huis ligt in een prachtige grote tuin, met vele hoekjes om je af te zonderen. De gezamelijke maaltijden waren een waar feest, met vers klaargemaakte veelal echt Turkse gerechten. Via een landelijk schapenpad loop je binnen 10 minuten naar de zee. Strandjes te kust en te keur. De tuin grenst aan een prachtig natuurgebied, met bergen, bossen en grotten. Of het nu om een actieve vakantie gaat of een vakantie om tot rust te komen, dan is dit de uitgelezen plek. Wij, de drie meisjes, hebben hier intens genoten en hopen hier weer terug te keren! Sienjte, Bep en Mary.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10myrian 26-10-2011

super pension

voor iedereen leuk, voor jezelf, kinderen , pubers.. relaxte sfeer, alsof je ergens al jaren komt,zo vriendelijk iedereen. ligging bij strand , natuurgebied en prachtige bezienswaardigheden. we gaan zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 10jan.langelaar09-10-2011

Een Eldorado van ruimte, rust, zee en natuur.

Emel Pension ligt net aan de buitenrand van het dorp en heeft een schitterende grote tuin, die elk seizoen van voorjaar tot najaar volop in bloei staat. De tuinen, met zitjes om te relaxen, sluiten direct aan op het Nationaal Park (Millipark) en het is slechts 10 cq 5 minuten lopen naar het centrum of de zee voorzien van strand en (vis)restaurants. Ook de culturele bezienswaardigheden als Ephese, Priene etc. zijn binnen een uur autorijden te bezoeken. Wat een fantastisch pension! Heerlijk zoals we ons daar welkom voelden! Het personeel is geweldig en verdient alle lof voor hun enthousiasme, vriendelijkheid en hulp waar nodig. Zeer verzorgde kamers, prima eten en alle vrijheid om 'thuis' te eten indien gewenst. Niet alleen de boottocht maar alle excursies zijn uitstekend verzorgd evenals de transfer van en naar het vliegveld. Wij zien terug op een ontspannen en sfeervol verblijf van 2 1/2 week met elke dag warmte en zon in een groene omgeving in september. Met dank aan de totale staf.

Gereisd met partner in september 2011

• 9badkamer26-09-2011

Een klein paradijsje

Niet eerder hebben we in een vakantie elke dag opnieuw zo lekker gegeten !

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Roelien, Marco, Milo en Mo04-09-2011

Heerlijk paradijs

We zijn 3 weken in pension Emel geweest en hebben het er heerlijk gehad. Je voelt je er echt thuis, daar zorgen de leuke jongens van de bediening wel voor. Pakt je eigen drinken uit de koelkast en kan heerlijk luieren in de tuinstoelen. Er waren veel kinderen van alle leeftijden. Die eten apart aan een lange tafel in de tuin. Daardoor leren ze elkaar ook gelijk kennen. Gaan s'avonds met z'n allen naar het strand of de plaatselijke disco. Wij hadden half pension en aten elke avond mee. Het eten was super lekker en genoeg variatie. Wel werd het vermoeiend om elke avond samen met anderen te eten, hoe gezellig het ook was. Het varen met Metin op de boot was heerlijk. Mooie baaitjes en je werd fijn verzorgd met lunch en wijntjes. Het is er erg rustig en niet toeristisch, wat maakt dat het op de stranden ook niet zo druk is. Vooral het strand met de wilde zwijnen was onze favoriet. Kortom een topadres voor een hele relaxte vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

12 tips over Pension Emel

• Marjon, 15-09-2013

Restaurant "Agora" is een aanrader. Prima prijs kwaliteit verhouding. Hou je van vis, ga dan eens eten bij "iyi balik'.

• Marjon, 15-09-2013

De boottrip die vanuit Emel pension wordt georganiseerd is echt een aanrader. Alleen je zwemkleding en handdoek mee nemen.(voor de liefhebbers ook je snorkel uitrusting) Voor eten en drinken wordt gezorgd. Deze boottrip heeft in tegenstelling tot de andere die vanuit de haven van Guzelcamli vertrekken geen keiharde muziek en feestende, dronken lui aan boord.

• Robin, 10-06-2013

Het restaurantje bij het Dolmuş-station: Leftere.

4 vragen over Pension Emel

• OANIT41, 24-03-2015

Ik wil graag boeken

Ik ben vader van Genco en Iris, jullie bekend. Ik wil graag met mijn vrouw tussen 7 (in-checken) - 20 september (uit-checken) voor een vakantie een kamer boeken. Wij komen met onze eigen gelegenheid. Gaarne laten weten een prijs voor B & B of andere mogelijkheden. Met dank woorde en met vriendelijke groeten, O. Anit

Evie, 13-05-2015

Voor meer informatie kijk op www.emelpension.nl

• Conny v Tol, 14-08-2012

wij hebben geboekt voor 4 september tot 18 sept.

Mijn vraag is ; Is er een c.d speler op de kamer ?

Bella, 02-05-2014

Nee, er is wel een cd speler in de centrale ruimte. De kamers zijn eenvoudig, maar de bedden zijn super. Er is een goed werkende airco en een prettige douche. Heel veel plezier in september!

• patricia, 05-12-2010

Toegankelijkheid gehandicapten

Kan iemand mij vertellen of het pension goed te doen is voor iemand met een beperkte mobiliteit en of je goed bij de zee kunt komen? Alvast bedankt!

joost_1, 19-05-2011

Ik denk dat dit appartement minder goed is voor mensen met een beperkte mobiliteit. Er zijn veel oneffenheden en trappen en het mooie strand is bereikbaar via een een behoorlijke trap.

Met vriendelijke groet,

Joost