4 vragen over Pension Emel

• OANIT41, 24-03-2015

Ik wil graag boeken

Ik ben vader van Genco en Iris, jullie bekend. Ik wil graag met mijn vrouw tussen 7 (in-checken) - 20 september (uit-checken) voor een vakantie een kamer boeken. Wij komen met onze eigen gelegenheid. Gaarne laten weten een prijs voor B & B of andere mogelijkheden. Met dank woorde en met vriendelijke groeten, O. Anit

Evie, 13-05-2015

Voor meer informatie kijk op www.emelpension.nl

• Conny v Tol, 14-08-2012

wij hebben geboekt voor 4 september tot 18 sept.

Mijn vraag is ; Is er een c.d speler op de kamer ?

Bella, 02-05-2014

Nee, er is wel een cd speler in de centrale ruimte. De kamers zijn eenvoudig, maar de bedden zijn super. Er is een goed werkende airco en een prettige douche. Heel veel plezier in september!

• patricia, 05-12-2010

Toegankelijkheid gehandicapten

Kan iemand mij vertellen of het pension goed te doen is voor iemand met een beperkte mobiliteit en of je goed bij de zee kunt komen? Alvast bedankt!

joost_1, 19-05-2011

Ik denk dat dit appartement minder goed is voor mensen met een beperkte mobiliteit. Er zijn veel oneffenheden en trappen en het mooie strand is bereikbaar via een een behoorlijke trap.

Met vriendelijke groet,

Joost

• Ineke Koridon, 23-09-2010

transver

Is het bij dit pension zo mdat je zelf een vlucht moet boeken? En dus ook zelf voor het transver van en naar de vlieghaven moet zorgen? En hoe ver is het vanaf de vlieghaven naar pension Emel?

Ineke Koridon, 08-10-2010

OK. Hartelijk dank voor je reaktie en ik zal het in gedachten nemen, want het ziet er wel erg leuk uit....vriendelijke groet Ineke.

Joost, 08-10-2010

Je moet bij dit pension zelf voor je vlucht zorgen. Maar dat hoeft geen probleem te zijn. Kijk maar op www.sunexpress.com

Voor de transfer moet je even contact zoeken met het pension. Dan wordt dat goed geregeld.

Joost

Sandra, 18-07-2011

Probeer eens bij Corendon. Wij zijn daar al 2x met Corendon heen gevlogen en dan Naar Izmir.

Josina de Geus, 18-05-2011

Met www.sunexpress.com kom ik niet veel verder. Naar welke vlieghaven kan ik het beste voor Pension Emel ?