Pension Emel

9.8Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Güzelçamli (bij Kusadasi)

9.8Fenomenaal

Pension info

Meer pension info

92 reviews over Pension Emel

• 2018
    10Renske19-08-2018

Gewoon zelf gaan ontdekken!

En waar paradijsje! Prachtig huis, lekkere kamers, geweldige tuin waar je met een boek onder een olijfboom kan gaan zitten en rijpe vijgen zó uit de boom kunt eten. Gastvrijheid, oog voor detail, vriendelijkheid, lekker eten aan lange tafels samen met de andere gasten, een heerlijke zee om de hoek, en dit alles bij een oorspronkelijk en aangenaam Turks dorp. Wat wil je nog meer in je vakantie?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Marieke en Arjen14-08-2018

Je voelt je thuis bij Emel Pension!

Wat een heerlijke stek! Schone ruime kamers, een heerlijke grote tuin, waar je kunt relaxen en lezen, ontzettend zorgzaam en vriendelijk personeel en superlekker ontbijt en diner. In de omgeving veel te doen, bovendien worden er vanuit het pension excursies geregeld waarvoor je je kunt inschrijven. Je wordt er totaal ontzorgd door de eigenaars en het personeel. Iedereen voelt zich welkom, of je nou alleen bent, met je kinderen, of zoals wij met vrienden en een oma van 82.. Absoluut een plek om terug te komen!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Hetty en Harry26-05-2017

Emel Pension een echte aanrader!

Emel Pension een echte aanrader!

Komen met enige regel-maat in Guzelcamli, voor een weekje in het Emel Pension. Hoofdzakelijk voor de rust, gezelligheid en de vriendelijke bediening, die het verblijf steeds weer tot een geslaagde vakantie maken. De boot-tocht en de vele mogelijkheden tot het maken van een excursie maken het verblijf compleet. Bedankt voor de mooie week en tot de volgende keer.

Met vriendelijke groeten, Hetty en Harry

Gereisd met partner in september 2016

• 9janneke griep22-07-2016

Geweldig!

Het eten is er heerlijk, het personeel enorm klantgericht, de omgeving is rustig en toch ook inspirerend want cultuur is om de hoek. En dan die tuin!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 10Maria splinter31-05-2016

het was geweldig kom zeker een keer terug

Alles was goed de accomodaties het eten ook de sfeer was fantastisch. De mensen doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Op maandag is er markt leuk om er over heen te lopen en de plaatselijke bevolking te ontmoeten heel gemoedelijk gaat het er aan toe.

Alleen gereisd in mei 2016

• 7Inge29-10-2015

Prima plek maar te commercieel

Prima kamers, mooie tuin, prima omgeving, vriendelijk personeel. Maar als alle gasten en personeel ziek worden direct na het eten verwacht je toch op zijn minst een excuus. Maar helaas het niet genuttigde voedsel door 5 dagen ziekte en bedrust wordt financieel niet gecompenseerd. De eigenares is onopvallend te commercieel, het ligt er net te veel bovenop. Excursies zijn qua prijs/kwaliteitsverhouding scheef. Daarnaast is het jammer dat je altijd met elkaar eet, enerzijds gezellig met z'n alle aan lange tafels. Maar ook jammer dat je je niet even terug kan trekken aan een tafel van 4, vooral als er veel luidruchtige mensen zijn. Daarnaast is zitten op je eigen kamer niet mogelijk. Het balkon is slechts 80 cm breed. De tuin is groot met diverse plekken om te zitten. Maar altijd onder de mensen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Gert en Hanneke27-09-2015

Mooie en fijne plek

Heerlijke plek om te relaxen. Gemoedelijke, ongedwongen sfeer. De gezamenlijke maaltijd is iedere avond gezellig. In de omgeving ook restaurants waar je lekker kan eten, maar wij vonden gewoon "thuis" bij Emel toch leuker. Aanrader dit pension!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Ineke en Willem20-09-2015

Een dikke 10 voor Emel Pension

De eerste keer in Turkije en dan direct zo'n prachtige plek treffen. Alles kan en niets moet. Lekker met een boek in de prachtige tuin, voor een visje naar het strand, een Turkse koffie in het dorp en dan weer met het boek in de tuin. Of met een interessante excursie mee, of genieten van de boottocht. Heerlijk eten, aan lange tafels, met altijd wat te praten met de andere gasten. Opvallend is de persoonlijke benadering: vrijwel direct weet het zeer vriendelijke team van Emel je naam. Het pension is met zorg ingericht, met prima kamers. Het was gewoonweg lastig om er weer weg te gaan. We komen dus graag weer terug!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Mathilde Distelbrink 11-07-2015

Nog mooier dan de website !

Emel pension is met prachtige materialen gebouwd en ligt aan de rand van dorpje Guzelcamli. Je hoeft er niet weg. Je kunt heerlijk relaxen in de olijfboomgaarden in een hangmat of luie stoel. Zo'n of schaduw, wat je wilt. Het is er stil, behalve de vogelgeluiden, de korhoenders en schuifelen van schildpadjes...echt een plek om tot rust te komen. Het personeel is geweldig, vanaf dag 1 kennen ze je naam, en zijn behulpzaam bij alles. Naast ontbijt at ik er ook elke avond. Geweldig, met smaak bereid, veel groente, altijd heerlijke soep en voor elk wat wils. Uiterst smaakvol en met aandacht bereid. Ik reisde alleen en kwam in een warm bad, omdat je de andere gasten snel leert kennen als je dat wilt. Er hoeft niets. Excursies vanuit Emel zijn zo niet toeristisch .De kamers ontzettend schoon en smaakvol. Lange bedden zonder voeteneind , ook voor grote mensen prima .Het enige waar ik aan moest wennen was de oproep tot gebed, wat ook bij zonsopgang te horen was. Het afscheid was ontroerend !

Alleen gereisd in juni 2015

• 10Marjo Verberne22-06-2015

Gastvrije warme oase van rust

Fijn dat de meerprijs voor het gebruik van een eenpersoonskamer te doen was! Zo hadden we ieder een kamer om volledig tot rust te komen. Omdat we de kamer op het dakterras verkozen moesten we wel 4 trappen lopen. Maar we werden met onze koffers geholpen door het vriendelijke Turkse team van Emel. Zo hadden we fantastisch uitzicht over het dorp, de bergen en de zee. Prima kamers, schoon en met lekkere bedden. Hoewel we geen halfpension hadden genomen hebben we toch elke avond in Emel pension gegeten. Want het eten werd door een Turkse kok bereid en was zeer lekker. Met veel groenten, gezond en gevarieerd. Met een lekker wijntje erbij en alles voor een redelijke prijs en opgediend door het vriendelijke team. Aan de lange tafels is het gezellig om met de andere (voornamelijk nederlandse) gasten de dag na te bespreken, reistips en verhalen te delen. Verder volop gelegenheid om te zwemmen en te wandelen en te rusten in de prachtige tuin van Emel pension. Oase van rust en warme ontmoetingen!

Gereisd met partner in juni 2015

Pension Emel info