Hotel Akbulut & Spa

8Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Güzelçamli (bij Kusadasi)

8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

12 reviews over Hotel Akbulut & Spa

• 2Familie custers06-10-2017

Nóóit meer.

Hotel is géén 4 sterren waard. Eerder 1 of 2. Wij zijn af gegaan op de foto's en reviews. De hele week kip is in onze ogen geen turks eten. We gaan al vele jaren naar Turkije maar in dit hotel zien ze ons nooit meer terug. De eigenaar en de vrouw aan receptie afschuwelijk nors. De kamers klein en smerig. Hele vloer in hotel smerig. Geen chloor in zwembad. Niks wordt van zwembaden schoon gemaakt. De plas en zonnecreme drijven eroverheen. Strand is waardeloos. Alleen dikke keien. Hele zwermen wespen en bijen. En zo kan ik nog wel meer schrijven. Wij raden dit hotel af bij iedereen. Voor ons never nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 7Maria26-09-2015

Netjes waar voor je geld

Hotel is prima, eren en kamers netjes. Animatie niet leuk, teveel op Russen gericht en proberen wel maar moet nog veel leren. Voor rust is hotel oke, verder weinig activiteit in omgeving. Voor een week rust prima.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Marry Rijkse05-06-2015

Een fantastische plek!

Het hotel ligt vlakbij het Milli Natuurpark. Schitterend. Beschikt over een tuin met mooie bomen om er lekker te zitten. De muziek die gedraaid wordt is bescheiden.Gelukkig is voor ons. Onze kamer had een prachtig uitzicht. Het hotel is zeer schoon en zeer vriendelijk personeel. Het ten is fantastisch!!

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Greet26-09-2014

Prima hotel voor wat oudere mensen

Heerlijk met mijn moeder op vakantie geweest in dit hotel. Perfect voor haar, minder voor mij. Wanneer je van wat reuring houdt is dit hotel erg stil.

Gereisd in september 2014

• 8marryrijkse04-06-2014

goede plek, wij komen zeker terug

Hotel Akbulut in Gucelzamli ( 25 km. van Kusadasi)is een prettig hotel. Heerlijke tuin. Schone kamers. Vriendelijk personeel. Het eten was erg puur en heerlijk! Gemakkelijk om met de dolmus naar andere plaatsjes te gaan.Ook heerlijk wandelen vanaf de haven langs de zee. Prima wandelgebied ook in het achterland.

Gereisd met partner in mei 2014

• 7Stefanie09-08-2013

Mooi Hotel in een fantatische omgeving

Mooi Hotel. Niet zo groot. Wij houden niet van massa resorts. Prachtige omgeving. Uitzicht op Millipark. Prive strandje is klein maar gemoedelijk met gratis ligbedjes en parasol en koude drankjes. Leuk zwembad met heerlijke grote tuin om te liggen in de schaduw van bomen. Altijd plek en ligbedjes genoeg. Soms is de muziek wat hard bij het zwembad maar dat is geloof ik hip in Turkije :( Prima kamer, alles schoon. Eten in buffetvorm. Turks. variatie, fris en vers en voor ieder wel wat wils. Veel Turkse gezinnen en Pools/ Russisch maar nette familie mensen. Geen overlast wel veel kleine kindjes. Voor onze zoon van 12 niet zoveel aanspraak. gratis Wifi op de kamer, ook altijd handig.... Uitstapjes naar Efhese, Kusudasi Aqualand ed goed te doen. 25 km. reisburo met vriendelijke man zit in het dorpje en regelt uitjes. Millipark met dolmus bereikbaar. Kortom prima uitvalbasis. Vriendelijk personeel en aardige manager in Hotel Het is een Turks 4 sterren Hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Ria23-07-2011

Heerlijk hotel in mooie plaats!

Hotel Akbulut is een klein hotel en geen groot resort. Het is er heerlijk rustig,mooie omgeving. Er heerst nog een echt turkse sfeer, vriendelijk personeel dat het iedereen naar de zin wil maken en aandacht geeft. De (2pers) kamer was ruim en goede bedden. Er worden veel turkse gerechten geserveerd (geen hamburgers en frites dus!) Elke avond bij het diner is er een turkse zanger en als er veel turkse gasten zijn kan er zomaar een turkse avond ontstaan. Het strandje is klein en rustig. Bij Onür kan je gratis drankjes halen bij de ijskast op het strand. Gratis ligbedden. Animatieteam is niet echt veel maar er wordt weleens wat georganiseerd. Millipark ligt vlakbij het hotel (mooie natuur, wandelen!). Kusadasi ligt op 25 km. Halfuurtje met dolmus (6 lira pp.) De receptie belt zodat je niet lang staat te wachten. Voor rustzoekers een heerlijk hotel, niet voor discogangers. Wij gaan er zeker nog eens naar terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7Helga24-10-2010

eenvoudig hotel

Eenvoudig 4 sterren hotel. Op onze rondreis hebben wij er 1 nacht gelogeerd. Wij hadden een lekkage op de badkamer, kon helaas niet verholpen worden, we hebben maar wat handdoeken op de grond gelegd. Voor 1 of 2 nachten is het hotel te doen, niet voor langer.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Hotel Akbulut & Spa info