Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag33°16°
Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Green Bay Resort & Spa voor je op een rij gezet:

115 reviews over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in het Nederlands

Dit hotel voldoet niet aan 5* resort

VASTMANS Francois
17-9-2015

Hotel 5* niet waart.Mooie accommodatie doch verouderd en vuil.Dringend renovatie. Leger van personeel is vriendelijk doch verstaat enkel Turks. Kamer ouderwets en niet echt proper. Douchedeur sluit niet.Telkens kamer(1235) onder water. Terrastafels en in lobby vaak vuil en niet gekuist.Eten in buffetvorm rijk voorzien van kip en kalkoen met wat afwisseling gehakt en vis, rundsstoofvlees. Geen 5*waart.Bezoekers 90% Turks Bulgaars en Oostblok-10% westers. Met alle gebruiken van dien. Wat is Bodrum verandert sinds 2004. Ik ga alvast NOOIT meer.

Door vele reisbureaus dit hotel veel te hoog aangeprezen. Van 1000 tot 1200 en 1330 tot 1700 uur Elke dag keiharde Turkse muziek met zware beat-bassen. Tweemaal nachtlawaai door groep Turkse jongeren, werd opgelost door lobby.

Sevcan A. Guest Relation.., GENEL MÜDÜR, 19-9-2015

Beste Klant, mijnheer & mevrouw VASTMANS,

Hartelijk bedankt om tijd te maken voor uw feedback op uw verblijf. Als een Crystal Hotels Resort & Spa Family, ons doel is om kwaliteit te leveren van een hoger niveau en dit elke dag opnieuw. We apprecieren elke vorm van klachten, kritiek en suggesties, deze worden door ons geevalueerd om een excellente service blijvend te garanderen. Wij hopen u alvast opnieuw te begroeten.

Een Feest

Eric
14-9-2015

Voor de tweede keer naar hotel Crystal Green Bay geweest. Echt mooi daar, bekenden van vorig jaar tegen gekomen, leuke reünie geworden! Mooie plek, schoen kamers, goed eten, plezierig personeel.

Het animatie team doet veel om de gasten te onderhouden, live muziek in de avond, pier party, goede shows. De miniclub is fantastisch. Vooral Neyo en Dascha hebben goed voor ons gezorgd. De anderen van het animatie team waren ook erg lief, het hele team heeft ons verblijf tot een feest gemaakt.

Crystal Green Bay Resort & Spa Family, GENEL MÜDÜR, 31-10-2016

Beste Klant, mijnheer Eric

Met vriendelijke groet,

Mooie ligging aan groene baai

Sandra
4-9-2015

Werkelijk prachtige ligging aan baai. In wijde omgeving niks te beleven. Wel stopt ieder uur de Dolmus voor het hotel, kosten 2,- pp naar Bodrun.

Veel Turkse en Russische gasten. Veel keus qua eten, maar wel veel Turkse smaakjes.

Standaard familie kamer ruim, behalve balkon en badkamer.

Wifi in hotel werkt redelijk, zelfs op het strand of in je kamer. Onderhoud zwembaden niet goed, de glijbanen 2x per dag geopend, ochtend 2 uur en middag 2 uur.

Strand en baai heerlijk. Genoeg ligbedden, zelfs in hoogseizoen.

Transfer ong 25 min.

Personeel spreekt niet of nauwelijks Engels

Sevcan A. Guest Relation,, GENEL MÜDÜR, 5-9-2015

Beste Klant, mevrouw & mijnheer seschout

Vakanties.nl

Ligt in een prachtige baai, rustig zeewater en genoeg ligbedden. Eten was lekker. Familie kamer in hoofdgebouw was ruim genoeg(wel een klein balkon). We misten de lighutjes aan het stand,waterspeeltuig en minimale watersport. Zwembad meting wordt niet goed bijgehouden, losse stenen in en rondom zwembad. Water is 1 keer groen geweest en werd pas gesloten nadat wij dit meldde. Cocktails vonden wij slecht en niet alles was inclusief. In het restaurant moet je soms wachten op bestek en/of stoel, tafel wordt te snel weggegeven. In de snackbar wordt aan het eten gezeten met handen. Kamer bij inchecken duurde erg lang. Bij uitckecken geen bedankt of prettige reis gewenst en het ergste vonden wij: We mochten bij de receptie niet bellen naar het turkse nummer van touroperator (ook al was het naar ons zeggen dringend) Er werd letterlijk gezegd "niet ons probleem".

We hebben wel een fijne vakantie gehad, maar dit hotel is niet de 5 sterren zoals wij gewend zijn bij andere hotels in Turkije.

Sevcan A. Guest Relaion, ...., GENEL MÜDÜR, 19-8-2015

Beste Klant, mijnheer & mevrouw Martxelan,

Super hotel!

Simon
16-8-2015

De liging van het hotel is niet zo ver van Bodrum, je kan er gemakkelijk met de dolmus er naar toe.

De bediening verloopt altijd vlot, het personeel is altijd vriendelijk!

De prijs is zeker in goede verhouding met de aanbiedingen en de kwaliteit van het hotel.

Het eten is altijd gevarieerd en super lekker!

De kamers zijn altijd proper, elke dag verse handoeken.

Het hotel is zeker kindvriendelijk. En ze hebben zelfs een zwembad met zoudwater en een aqua park.

Het is zeker een aanrader!!

Guest Relation Sevcan A.,,,, GENEL MÜDÜR, 17-8-2015

Beste Klant, mijnheer Simon,

Fantastisch!

Camille
16-8-2015

Super Hotel! Altijd lekkere maaltijden. Goede bediening en vriendelijk personeel. Liging is ook perfect, super dicht bij de luchtaven van Bodrum. Je verveelt je nooit door de leuke activiteiten van het animatie team. s'Avonds altijd leuke shows! Het is echt een aanrader!

Guest Relation Sevcan A. ,,,, GENEL MÜDÜR, 17-8-2015

Beste Klant, mevrouw Camille,

Geen aanrader!

Ina
3-8-2015

Wij zijn net terug van dit hotel. En inderdaad dit hotel is geen 5 sterren waard. Er ging nog al wat mis! Onze kamer is in 12 dagen tijd 4 keer niet schoongemaakt! Personeel spreekt over het algemeen geen engels en is niet echt klantvriendelijk. De turken hebben voorrang op de rest van de gasten. Er verblijven hier weinig nederlands sprekende gasten. Er zijn natuurlijk ook nog wel postieve punten te melden: Voldoende strandbedjes ook in het hoogseizoen. Het eten is goed, genoeg variatie. Alleen dit hotel is het net niet! Ze moeten nog veel leren!! Dus voor ons geen tweede keer!!!

Guest Relation Sevcan A., GENEL MÜDÜR, 5-8-2015

Beste Klant, - Ina

Crystal Green Bay Resort & Spa Family

Niet voor herhaling vatbaar..

Ontevreden Belg
2-8-2015

Er is te veel misgelopen om op te noemen, vooral de service is heel slecht. Doen we nooit meer dit resort..

Sevcan A. Guest Relation, GENEL MÜDÜR, 5-8-2015

Beste Klant, mevrouw & mijnheer,

Crystal Green Bay Resort & Spa Family

Redelijk leuk maar eenmalig..

Tim
30-7-2015

We verblijven hier nu voor de moment 10 dagen en zijn toch wat teleurgesteld voor een 5 sterren resort. Er loopt vanalles fout hier. Personeel is nie altijd behulpzaam, moeilijke communicatie. Wifi valt om de haverklap uit, goedkope cocktails, Obers komen pas water bij het eten schenken als we al lang klaar zijn, zwembad is niet helemaal top, tegels vallen er gewoon af, mieren op de kamer, verlichting op de kamer werkt nie eens allemaal, opdringerig massage team, kamer vergeten kuisen dus geen propere handdoeken, bij aankomst nog 3u moeten wachten op een kamer, Turken krijgen hier duidelijk voorrang op andere nationaliteiten.. Ons hotel van vorige zomer had 4 sterren wel ze kunnen er nog iets van leren hier. Ik raad het hotel aan niemand aan. Mvg Tim

Guest Relation Sevcan A., GENEL MÜDÜR, 5-8-2015

Beste Klant, mijnheerTim,

Een aanrader !

Patrick & sonja
28-6-2015

Leuk hotel niet groot en gezellig, mooie proper kamers, badkamer oke, douche niet al te groot maar een normaal persoon kan zich hier goed wassen.

Geen schimmel te bespeuren in de bad kamer !

zeer goede service en niet te opdringerig personeel.

Alles zeer goed ondehouden, zoals nieuwe ligbedden, stoelen enz..

Lekker en gevarieerd eten en elke dag genoeg vers fruit aanwezig.

Bodrum vlot te bereiken met de dolmus stop vlak bij het hotel , 5 turkse lira per persoon.

Ook zeer goede en gratis wifi op de kamer en aan de lobby.

Sevcan A., Guest Relation, GENEL MÜDÜR, 2-7-2015

Beste Klant, mijnheer Patrick - mevrouwSonja,

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in Güvercinlik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.