Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°12°
Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Green Bay Resort & Spa voor je op een rij gezet:

121 reviews over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in het Nederlands

Genoten

Wendy Riesebosch
15-10-2015

Vorig jaar waren we voor het eerst bij Crystal Green Bay.

Het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer heen zijn gegaan.

Helaas ging het hotel sluiten op de dag dat wij weg gingen.

Daardoor waren ze de hele week bezig met opruimen.

Als er iets van het eten op werd het niet meer aangevuld.

Maar ondanks dat hebben we onwijs genoten mede dankzij het animatie team, met name Neyo en Dasha. Ze willen het iedereen echt naar de zin maken. echt toppers!

Ze organiseren van alles, leuke quiz avonden, bingo, muziek/dans, van alles!

Ook komen ze gewoon even lekker een praatje met je maken.

Dit heeft de vakantie toch wel extra leuk gemaakt!

Crystal Green Bay Family, GENEL MÜDÜR, 17-10-2015

Beste Klant, mijnheer(mr name) - mevrouw(miss/mrs name)

Hartelijk bedankt om tijd te maken voor uw feedback op uw verblijf. Als een Crystal Hotels Resort & Spa Family, ons doel is om kwaliteit te leveren van een hoger niveau en dit elke dag opnieuw. We apprecieren elke vorm van klachten, kritiek en suggesties, deze worden door ons geevalueerd om een excellente service blijvend te garanderen. Wij hopen u alvast opnieuw te begroeten.

Super

Jaap
14-10-2015

20 minuten van het vliegveld, mooie rustige baai met uitstekende faciliteiten en een goede mix van nationaliteiten. Eten is perfect en zeer smakelijk. Het geweldige Animatieteam en correcte personeel maken het verblijf nog aangenamer. Accommodatie is ietsjes gedateerd, maar schoon en netjes.

Crystal Green Bay Family, GENEL MÜDÜR, 17-10-2015

Beste Klant, mijnheer(mr name) - mevrouw(miss/mrs name)

Voldoet zeker niet aan 5 sterren resort

Janneke
13-10-2015

Het ligt in een mooie omgeving. Het voldoet niet aan wat je verwacht bij 5 *. Wij hebben het personeel niet als klantvriendelijk of servicegericht ervaren. Personeel sprak amper Engels.

Het buffet was prima en gevarieerd.

Wifi deed het nauwelijks. Als er geadverteerd wordt met wifi ga je daar wel van uit.

Watersport konden we niet doen omdat apparaten kapot waren.

Er zou roomservice zijn maar toen we hiervoor belden kon dit niet.

Er waren meestal niet genoeg zitplekken bij het buffet tijdens etenstijd. Erg vervelend om met je bordje rond te lopen op zoek naar een plekje en er dan geen te kunnen vinden. Je zou verwachten dat ze wel weten hoeveel man er ongeveer een beroep doen op het buffet.

Er zijn 3 a l a carte restaurants. De restaurants waren tafels en stoelen gewoon buiten geplaatst. Je kon niet kiezen van de kaart, Het was voor iedereen hetzelfde. De zalm en tonijn stonden al op tafel toen we er kwamen. Onduidelijk hoe lang dit al stond.

Kamer was simpel en gedateerd.

Sevcan A. Guest Relation., GENEL MÜDÜR, 14-10-2015

Beste Klant, mevrouw Janneke,

Genoten!

Mo
9-10-2015

Geweldig resort voor het naseizoen!

Vriendelijk personeel, beetje moeilijk communiceren omdat men weinig anders spreekt dan Turks maar wel behulpzaam. Kamers prima; iets gedateerd, redelijke bedden, koelkastje, van alle gemakken voorzien en ruime badkamer.

Lekker rustig, geen gedoe met bedjes bij het zwembad of bij het strand, alles volop aanwezig.

Eten goed en gevarieerd, vers en voldoende.

Het enige minpuntje: het resort beslaat de hele baai, er is verder niks, je kunt niet even aan de wandel ofzo, je bent dus afhankelijk van wat ze je aanbieden op het resort.

Bodrum is een halfuurtje rijden met de dolmus, € 2,-, stopt bij het hotel.

Sevcan A. Guest Relation,, GENEL MÜDÜR, 12-10-2015

Beste Klant, mevrouw & mijnheer Mo,

een aanrader

Marina Kotsyubaylo
5-10-2015

Heel fijne week van 26 september tot 3 oktober gehad.Mooie omgeving. Vriendelijke,behulpzame personeel,goede bediening,heel sterke animatieteam met Nevzat ,Anna,Dasha en andere. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Sevcan A. Guest Relation,, GENEL MÜDÜR, 8-10-2015

Beste Klant, mevrouw Marina KOTSYUBAYLO

Aanrader

Charles
27-9-2015

Van 15 t/m 25 september 2015

Kleine sterk verouder de kamer (1269) is 5 sterren onwaardig. Fantastisch eten en zeer vriendelijk personeel. Elke dag wel iets te doen.

Sevcan A. Guest Relation,, GENEL MÜDÜR, 1-10-2015

Beste Klant, mijnheer Charles,

Dit hotel voldoet niet aan 5* resort

VASTMANS Francois
17-9-2015

Hotel 5* niet waart.Mooie accommodatie doch verouderd en vuil.Dringend renovatie. Leger van personeel is vriendelijk doch verstaat enkel Turks. Kamer ouderwets en niet echt proper. Douchedeur sluit niet.Telkens kamer(1235) onder water. Terrastafels en in lobby vaak vuil en niet gekuist.Eten in buffetvorm rijk voorzien van kip en kalkoen met wat afwisseling gehakt en vis, rundsstoofvlees. Geen 5*waart.Bezoekers 90% Turks Bulgaars en Oostblok-10% westers. Met alle gebruiken van dien. Wat is Bodrum verandert sinds 2004. Ik ga alvast NOOIT meer.

Door vele reisbureaus dit hotel veel te hoog aangeprezen. Van 1000 tot 1200 en 1330 tot 1700 uur Elke dag keiharde Turkse muziek met zware beat-bassen. Tweemaal nachtlawaai door groep Turkse jongeren, werd opgelost door lobby.

Sevcan A. Guest Relation.., GENEL MÜDÜR, 19-9-2015

Beste Klant, mijnheer & mevrouw VASTMANS,

Een Feest

Eric
14-9-2015

Voor de tweede keer naar hotel Crystal Green Bay geweest. Echt mooi daar, bekenden van vorig jaar tegen gekomen, leuke reünie geworden! Mooie plek, schoen kamers, goed eten, plezierig personeel.

Het animatie team doet veel om de gasten te onderhouden, live muziek in de avond, pier party, goede shows. De miniclub is fantastisch. Vooral Neyo en Dascha hebben goed voor ons gezorgd. De anderen van het animatie team waren ook erg lief, het hele team heeft ons verblijf tot een feest gemaakt.

Crystal Green Bay Resort & Spa Family, GENEL MÜDÜR, 31-10-2016

Beste Klant, mijnheer Eric

Met vriendelijke groet,

Mooie ligging aan groene baai

Sandra
4-9-2015

Werkelijk prachtige ligging aan baai. In wijde omgeving niks te beleven. Wel stopt ieder uur de Dolmus voor het hotel, kosten 2,- pp naar Bodrun.

Veel Turkse en Russische gasten. Veel keus qua eten, maar wel veel Turkse smaakjes.

Standaard familie kamer ruim, behalve balkon en badkamer.

Wifi in hotel werkt redelijk, zelfs op het strand of in je kamer. Onderhoud zwembaden niet goed, de glijbanen 2x per dag geopend, ochtend 2 uur en middag 2 uur.

Strand en baai heerlijk. Genoeg ligbedden, zelfs in hoogseizoen.

Transfer ong 25 min.

Personeel spreekt niet of nauwelijks Engels

Sevcan A. Guest Relation,, GENEL MÜDÜR, 5-9-2015

Beste Klant, mevrouw & mijnheer seschout

Crystal Green Bay Resort & Spa Family

prettig hotel, mooi gelegen maar slechte service

martxelan
16-8-2015

Ligt in een prachtige baai, rustig zeewater en genoeg ligbedden. Eten was lekker. Familie kamer in hoofdgebouw was ruim genoeg(wel een klein balkon). We misten de lighutjes aan het stand,waterspeeltuig en minimale watersport. Zwembad meting wordt niet goed bijgehouden, losse stenen in en rondom zwembad. Water is 1 keer groen geweest en werd pas gesloten nadat wij dit meldde. Cocktails vonden wij slecht en niet alles was inclusief. In het restaurant moet je soms wachten op bestek en/of stoel, tafel wordt te snel weggegeven. In de snackbar wordt aan het eten gezeten met handen. Kamer bij inchecken duurde erg lang. Bij uitckecken geen bedankt of prettige reis gewenst en het ergste vonden wij: We mochten bij de receptie niet bellen naar het turkse nummer van touroperator (ook al was het naar ons zeggen dringend) Er werd letterlijk gezegd "niet ons probleem".

We hebben wel een fijne vakantie gehad, maar dit hotel is niet de 5 sterren zoals wij gewend zijn bij andere hotels in Turkije.

Sevcan A. Guest Relaion, ...., GENEL MÜDÜR, 19-8-2015

Beste Klant, mijnheer & mevrouw Martxelan,

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in Güvercinlik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.