Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag19°7°
Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Green Bay Resort & Spa voor je op een rij gezet:

122 reviews over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in het Nederlands

Leuk

V Dopperen
21-7-2016

We hebben een goede vakantie gehad

- laat je kind niet zonder waterschoentjes zwemmen iedere dag gemiddeld 4 mensen die uit gegleden zijn of zich gesneden hebben aan het stenen trapje naar de glijbaan toe of kapotte tegels.

- Geen Nederlanders toen wij er waren, voor ons geen probleem

- Veel wespen bij het restaurant buiten

- Ik miste wel een boulevard maar we wisten dat het afgelegen lag

- Wat erg leuk was de boot trip met de Black Angel een piratenschip.

- De dagtrip met touroperator naar Bodrum vond ik niks omdat daar ook het bezoeken van een goudwinkel bijzit en bij geen interesse duurt dat best lang.

- Personeel was zeer vriendelijk niet iedereen spreekt Engels maar zodra je iets nodig had haalde ze er iemand bij.

- Kamers zijn schoon

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 22-7-2016

Beste Klant, mijnheer & mevrouw V Dopperen,

Hartelijk bedankt om tijd te maken voor uw feedback op uw verblijf. Als een Crystal Hotels Resort & Spa Family, ons doel is om kwaliteit te leveren van een hoger niveau en dit elke dag opnieuw. We apprecieren elke vorm van klachten, kritiek en suggesties, deze worden door ons geevalueerd om een excellente service blijvend te garanderen. Wij hopen u alvast opnieuw te begroeten.

Crystal Green Bay Resort & Spa family

Heerlijke vakantie gehad

ayse
10-7-2016

Prachtig hotel mooie uitZicht live personeel heb genoten. Van mijn vakantie kamers schoon eten was super lekker ooh nog bedankt Ismail afdeling chef

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 12-7-2016

Beste Klant, mevrouw Ayşe,

Geweldige plek!

Bouchra
26-6-2016

Alles was geweldig, de service was echt top, zeker een 9 waard en de zwembaden waren altijd schoon

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 28-6-2016

Beste Klant, mijnheer & mevrouw Bouchra,

Crystal Green Bay Resort & Spa family

WTC.nl

Wij hebben een fantastische vakantie gehad.

Wim&Inge
23-6-2016

Wij vonden vrijwel alles meer dan goed. Mooie, ruime en schone kamers. Eten was zeer goed, veel variatie en veel verfijnde gerechten, heel mooi gedecoreerd. Was veel zorg aan besteed. Personeel was in een woord fantastisch. Leuke, aardige en vlotte bediening. Als je contact met ze maakt, is hun geen moeite teveel. Dat geldt voor t hele resort.

De baai en uitzicht is geweldig. Heerlijk rustig, verkoelend water. Hotelnaam is zeer van toepassing.

Als je ontspanning zoekt in je vakantie moet je hier beslist heen.

Enig minpunt was in 1e instantie de harde muziek, maar na een goed gesprek hebben ze hier meteen wat aan gedaan. Ze staan open voor feedback.

Het complex ligt prachtig maar nogal afgelegen, maar in 20 min. ben je in Bodrum. Dagtrip Kos is ook een aanrader.

Wij gingen met een weemoedig gevoel hier weg. Supervakantie gehad.

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 24-6-2016

Beste Klant, mevrouw Ingridhelene58,

Hotel Management

Heerlijk genoten in super ontspannen sfeer!

Alex Scholtens
29-5-2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk eten en fantastisch animatieteam!

sommige kamers zijn iets gedateerd maar zeker schoon en netjes!

Het is daar voor ons echt vakantie geweest met ruim voldoende zonnebedjes op leuke houten pieren waar vanaf je heerlijk een duik in de zee kan maken om af te koelen.

Cem Ertas, GENEL MÜDÜR, 30-5-2016

Beste Klant, Mr.Alex Scholtens

Crystal Green Bay Resort & Spa Family

zeer rustig en mooi hotel

arends
28-5-2016

Super hotel zeer vriendelijk personeel en lekker eten

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 29-5-2016

Beste Klant, mijnheer(mr name) - mevrouw(miss/mrs name)

Met vriendelijke groet,

Een super goed en gezellig resort.

Jaap
24-5-2016

Personeel en animatieteam waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Dagelijks zeer smakelijk en gevarieerd eten. Resort is geschikt voor alle leeftijden en straalt een echt familiegevoel uit.

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 29-5-2016

Beste Klant, mijnheer(mr name) - mevrouw(miss/mrs name)

heerlijk hotel

anouk
1-2-2016

geweldig hotel! goed eten, mooie kamers, goede animatie zeker de moeite om terug te komen.

Crystal Green Bay Resort & Spa Family, GENEL MÜDÜR, 24-2-2016

Beste Klant, Anouk,

Met vriendelijke groet,

Hotel Crystal Green Bay is inTurkije echt 5 sterren.Vergelijking met buiten Europa denk ik 4 sterren.Mooi rustig.Leuke schone zwembaden .Mooi zandstrand

Crystal Green Bay Resort & Spa Family, GENEL MÜDÜR, 24-2-2016

Beste Klant, Anja

Alweer geweldig

wij3e_1
30-10-2015

Zijn hier weer terug gekomen omdat het vorig jaar zo goed is bevallen en dit jaar was bijzonder voor ons omdat we 2 okt getrouwd zijn en 3 okt. op huwelijksreis gingen voor 11 dagen.

Omdat we terugkerende gasten waren en het onze honeymoon was kregen we een mooie kamer met zeezicht.

Toen we op onze kamer kwamen stond er een fruitmand en bordje met koekjes en een flesje wijn.

De bediening was weer helemaal top en vriendelijk .

En het eten was ook weer voortreffelijk en goed van smaak

En de ligging vinden wij prachtig lekker rustig in een mooi natuur gebied.

En Bodrum is goed te bereiken 25 minuutjes met de dolbus.

Ja we komen hier zeker ook weer de komende jaren graag terug.

Crystal Green Bay Resort & Spa Family, GENEL MÜDÜR, 30-12-2015

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in Güvercinlik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.