Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag30°15°
Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Green Bay Resort & Spa voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in het Nederlands

Een super goed en gezellig resort.

Jaap
24-5-2016

Personeel en animatieteam waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Dagelijks zeer smakelijk en gevarieerd eten. Resort is geschikt voor alle leeftijden en straalt een echt familiegevoel uit.

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 29-5-2016

Beste Klant, mijnheer(mr name) - mevrouw(miss/mrs name)

Hartelijk bedankt om tijd te maken voor uw feedback op uw verblijf. Als een Crystal Hotels Resort & Spa Family, ons doel is om kwaliteit te leveren van een hoger niveau en dit elke dag opnieuw. We apprecieren elke vorm van klachten, kritiek en suggesties, deze worden door ons geevalueerd om een excellente service blijvend te garanderen. Wij hopen u alvast opnieuw te begroeten.

heerlijk hotel

anouk
1-2-2016

geweldig hotel! goed eten, mooie kamers, goede animatie zeker de moeite om terug te komen.

Crystal Green Bay Resort & Spa Family, GENEL MÜDÜR, 24-2-2016

Beste Klant, Anouk,

Met vriendelijke groet,

Hotel Crystal Green Bay is inTurkije echt 5 sterren.Vergelijking met buiten Europa denk ik 4 sterren.Mooi rustig.Leuke schone zwembaden .Mooi zandstrand

Crystal Green Bay Resort & Spa Family, GENEL MÜDÜR, 24-2-2016

Beste Klant, Anja

Alweer geweldig

wij3e_1
30-10-2015

Zijn hier weer terug gekomen omdat het vorig jaar zo goed is bevallen en dit jaar was bijzonder voor ons omdat we 2 okt getrouwd zijn en 3 okt. op huwelijksreis gingen voor 11 dagen.

Omdat we terugkerende gasten waren en het onze honeymoon was kregen we een mooie kamer met zeezicht.

Toen we op onze kamer kwamen stond er een fruitmand en bordje met koekjes en een flesje wijn.

De bediening was weer helemaal top en vriendelijk .

En het eten was ook weer voortreffelijk en goed van smaak

En de ligging vinden wij prachtig lekker rustig in een mooi natuur gebied.

En Bodrum is goed te bereiken 25 minuutjes met de dolbus.

Ja we komen hier zeker ook weer de komende jaren graag terug.

Crystal Green Bay Resort & Spa Family, GENEL MÜDÜR, 30-12-2015

Geweldig!

Dennis Roorda
15-10-2015

Het is een mooi hotel met een prachtige en rustige ligging. Vanaf het vliegveld ben je er zo, en als je naar bodrum wil ben je er met ongeveer 20min.

Het animatie is er echt voor de gasten, ze organiseren heel veel voor kinderen, en hebben ook een prachtige mini club. van pizza maken tot leuke spelletjes ze doen echt alles met de kinderen. Je merkt dat ze er voor je zijn, en ze je een leuke vakantie willen bezorgen.

Ze doen leuke shows en quizen. Het is altijd dikke pret en grote lol!

Ze komen ook even een praatje met je maken, en we hebben zelfs gezellig wat met Neyo en dasha gedronken. Neyo is het hoofd van de animatie en hij is echt goed in zijn werk, hij lacht altijd en is altijd vriendelijk! Het zijn echt kanjers!!!

Genoten

Wendy Riesebosch
15-10-2015

Vorig jaar waren we voor het eerst bij Crystal Green Bay.

Het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer heen zijn gegaan.

Helaas ging het hotel sluiten op de dag dat wij weg gingen.

Daardoor waren ze de hele week bezig met opruimen.

Als er iets van het eten op werd het niet meer aangevuld.

Maar ondanks dat hebben we onwijs genoten mede dankzij het animatie team, met name Neyo en Dasha. Ze willen het iedereen echt naar de zin maken. echt toppers!

Ze organiseren van alles, leuke quiz avonden, bingo, muziek/dans, van alles!

Ook komen ze gewoon even lekker een praatje met je maken.

Dit heeft de vakantie toch wel extra leuk gemaakt!

Super

Jaap
14-10-2015

20 minuten van het vliegveld, mooie rustige baai met uitstekende faciliteiten en een goede mix van nationaliteiten. Eten is perfect en zeer smakelijk. Het geweldige Animatieteam en correcte personeel maken het verblijf nog aangenamer. Accommodatie is ietsjes gedateerd, maar schoon en netjes.

Voldoet zeker niet aan 5 sterren resort

Janneke
13-10-2015

Het ligt in een mooie omgeving. Het voldoet niet aan wat je verwacht bij 5 *. Wij hebben het personeel niet als klantvriendelijk of servicegericht ervaren. Personeel sprak amper Engels.

Het buffet was prima en gevarieerd.

Wifi deed het nauwelijks. Als er geadverteerd wordt met wifi ga je daar wel van uit.

Watersport konden we niet doen omdat apparaten kapot waren.

Er zou roomservice zijn maar toen we hiervoor belden kon dit niet.

Er waren meestal niet genoeg zitplekken bij het buffet tijdens etenstijd. Erg vervelend om met je bordje rond te lopen op zoek naar een plekje en er dan geen te kunnen vinden. Je zou verwachten dat ze wel weten hoeveel man er ongeveer een beroep doen op het buffet.

Er zijn 3 a l a carte restaurants. De restaurants waren tafels en stoelen gewoon buiten geplaatst. Je kon niet kiezen van de kaart, Het was voor iedereen hetzelfde. De zalm en tonijn stonden al op tafel toen we er kwamen. Onduidelijk hoe lang dit al stond.

Kamer was simpel en gedateerd.

Sevcan A. Guest Relation., GENEL MÜDÜR, 14-10-2015

Beste Klant, mevrouw Janneke,

Genoten!

Mo
9-10-2015

Geweldig resort voor het naseizoen!

Vriendelijk personeel, beetje moeilijk communiceren omdat men weinig anders spreekt dan Turks maar wel behulpzaam. Kamers prima; iets gedateerd, redelijke bedden, koelkastje, van alle gemakken voorzien en ruime badkamer.

Lekker rustig, geen gedoe met bedjes bij het zwembad of bij het strand, alles volop aanwezig.

Eten goed en gevarieerd, vers en voldoende.

Het enige minpuntje: het resort beslaat de hele baai, er is verder niks, je kunt niet even aan de wandel ofzo, je bent dus afhankelijk van wat ze je aanbieden op het resort.

Bodrum is een halfuurtje rijden met de dolmus, € 2,-, stopt bij het hotel.

Sevcan A. Guest Relation,, GENEL MÜDÜR, 12-10-2015

Beste Klant, mevrouw & mijnheer Mo,

een aanrader

Marina Kotsyubaylo
5-10-2015

Heel fijne week van 26 september tot 3 oktober gehad.Mooie omgeving. Vriendelijke,behulpzame personeel,goede bediening,heel sterke animatieteam met Nevzat ,Anna,Dasha en andere. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Sevcan A. Guest Relation,, GENEL MÜDÜR, 8-10-2015

Beste Klant, mevrouw Marina KOTSYUBAYLO

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in Güvercinlik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.