Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag30°16°
Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Green Bay Resort & Spa voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in het Nederlands

Oud en ongeregeld..

Adem
6-9-2017

Ik ben hier eind augustus 2017 geweest met 4 vrienden. 1e dag kregen we een kamer waar je tegen een muur aankeek. Bar deed het niet telefoon deed het niet en de balkondeur kon niet dicht. Na gezeur aan de balie volgende dag kregen we een ander kamer op de bovenste verdieping. Hotel is oud vloeren zagen er niet uit. Elke dag bijna zelfde eten. Geen variatie in eten vergeleken met andere 5sterren hotels wat we eerder hebben bezocht. Als het eten op is word het niet bijgevuld omdat etenstijd bijna afloopt( laatste 15 min ) Op de fotos zie je 2 zwembaden maar ene is niet meer in gebruik. Vind jammer dat ze hier mee achter lopen en niet aangeven dat die er niet meer is. Fitnesszaal is heeeeel klein 4/5 dingen waar je mee kan sporten voor een 5 sterren is dit onvoldoende. Hotel is ver van alles! Met de busje (dolmus) duurt het bijna een uur en met de taxi 30min om naar centrum te gaan( jammer dat hotel geen service heeft hiervoor) Personeel was vriendelijk wij waren er niet tevreden over...

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 11-9-2017

Beste Klant, mijnheer Adem,

Hartelijk bedankt om tijd te maken voor uw feedback op uw verblijf. Als een Crystal Hotels Resort & Spa Family, ons doel is om kwaliteit te leveren van een hoger niveau en dit elke dag opnieuw. We apprecieren elke vorm van klachten, kritiek en suggesties, deze worden door ons geevalueerd om een excellente service blijvend te garanderen. Wij hopen u alvast opnieuw te begroeten.

Leuk hotel

Baeyens
11-7-2017

Wij verbleven 9 dagen in dit hotel met vrienden, we hadden een leuke tijd, bij de vrouw van guest relations kan.je altijd terecht, zei lost elke probleem op. Is wel ver van de bodrum zelf maar.met taxi is dit.wel te doen. Prijs/kwaliteit is dit hotel wel ok!

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 14-7-2017

Beste Klant, mijnheer Baeyens,

Hotel Managemen

Door rustige ligging geen opdringerige verkopers.

Wil je drukte en shoppen.

Bodrum op 20 min. Met dolmus E 2.50.

Sevcan van quest relations en ober muhammet zijn de echte de toppers!

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 10-5-2017

Beste Klant, mijnheer Roul,

Hotel Managemen

Vakanties.nl

schitterend hotel en personeel maar slecht eten

Hans Reys
26-9-2016

iets afgelegen van bodrum(45 min dolmus),voordeel=20 min van de luchthaven.Een hotel op mensenmaat met meer dan voldoende ligbedden en paraplu's(telde er +/- 130),zeer vriendelijk personeel.Helaas was de kwaliteit van het eten ondermaats,weinig variatie,veelal koud(zelfs bij het begin van de service).We waren daar ook in 2015 en het eten was er fantastisch(andere klanten hadden dezelfde mening).Ik hoop dat het management deze kritiek ter harte neemt zodat wij met veel plezier kunnen terug keren

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 5-10-2016

Beste Klant, mijnheer Hans Reys,

Leuk

V Dopperen
21-7-2016

We hebben een goede vakantie gehad

- laat je kind niet zonder waterschoentjes zwemmen iedere dag gemiddeld 4 mensen die uit gegleden zijn of zich gesneden hebben aan het stenen trapje naar de glijbaan toe of kapotte tegels.

- Geen Nederlanders toen wij er waren, voor ons geen probleem

- Veel wespen bij het restaurant buiten

- Ik miste wel een boulevard maar we wisten dat het afgelegen lag

- Wat erg leuk was de boot trip met de Black Angel een piratenschip.

- De dagtrip met touroperator naar Bodrum vond ik niks omdat daar ook het bezoeken van een goudwinkel bijzit en bij geen interesse duurt dat best lang.

- Personeel was zeer vriendelijk niet iedereen spreekt Engels maar zodra je iets nodig had haalde ze er iemand bij.

- Kamers zijn schoon

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 22-7-2016

Beste Klant, mijnheer & mevrouw V Dopperen,

Heerlijke vakantie gehad

ayse
10-7-2016

Prachtig hotel mooie uitZicht live personeel heb genoten. Van mijn vakantie kamers schoon eten was super lekker ooh nog bedankt Ismail afdeling chef

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 12-7-2016

Beste Klant, mevrouw Ayşe,

Geweldige plek!

Bouchra
26-6-2016

Alles was geweldig, de service was echt top, zeker een 9 waard en de zwembaden waren altijd schoon

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 28-6-2016

Beste Klant, mijnheer & mevrouw Bouchra,

Hotel Management

Wij vonden vrijwel alles meer dan goed. Mooie, ruime en schone kamers. Eten was zeer goed, veel variatie en veel verfijnde gerechten, heel mooi gedecoreerd. Was veel zorg aan besteed. Personeel was in een woord fantastisch. Leuke, aardige en vlotte bediening. Als je contact met ze maakt, is hun geen moeite teveel. Dat geldt voor t hele resort.

De baai en uitzicht is geweldig. Heerlijk rustig, verkoelend water. Hotelnaam is zeer van toepassing.

Als je ontspanning zoekt in je vakantie moet je hier beslist heen.

Enig minpunt was in 1e instantie de harde muziek, maar na een goed gesprek hebben ze hier meteen wat aan gedaan. Ze staan open voor feedback.

Het complex ligt prachtig maar nogal afgelegen, maar in 20 min. ben je in Bodrum. Dagtrip Kos is ook een aanrader.

Wij gingen met een weemoedig gevoel hier weg. Supervakantie gehad.

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 24-6-2016

Beste Klant, mevrouw Ingridhelene58,

Hotel Management

Heerlijk genoten in super ontspannen sfeer!

Alex Scholtens
29-5-2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk eten en fantastisch animatieteam!

sommige kamers zijn iets gedateerd maar zeker schoon en netjes!

Het is daar voor ons echt vakantie geweest met ruim voldoende zonnebedjes op leuke houten pieren waar vanaf je heerlijk een duik in de zee kan maken om af te koelen.

Cem Ertas, GENEL MÜDÜR, 30-5-2016

Beste Klant, Mr.Alex Scholtens

Crystal Green Bay Resort & Spa Family

zeer rustig en mooi hotel

arends
28-5-2016

Super hotel zeer vriendelijk personeel en lekker eten

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 29-5-2016

Beste Klant, mijnheer(mr name) - mevrouw(miss/mrs name)

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in Güvercinlik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.