Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°16°
Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Green Bay Resort & Spa voor je op een rij gezet:

122 reviews over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in het Nederlands

Super

Wil & Deniece
27-5-2018

Heerlijk hotel. Mooie ligging. Heel snel bereikbaar vanaf t vliegveld en bodrum stad.

Eten was goed en divers.

Entertainment team niet opdringerig.

Entertainment team super leuk en gezellig.

Mede door murat & coco die er nog een extra top switch aan gaven.

Een aanrader om heen te gaan als je van rust houdt.

En toch maximale gezelligheid

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 29-5-2018

Beste Klant, mevrouw Deniece & mijnheer Wil,

Hartelijk bedankt om tijd te maken voor uw feedback op uw verblijf. Als een Crystal Hotels Resort & Spa Family, ons doel is om kwaliteit te leveren van een hoger niveau en dit elke dag opnieuw. We apprecieren elke vorm van klachten, kritiek en suggesties, deze worden door ons geevalueerd om een excellente service blijvend te garanderen. Wij hopen u alvast opnieuw te begroeten.

Crystal Green Bay Resort & Spa

Hotel Manager

Murat KARAKOÇ

Super vette vakantie gehad

Wil
26-5-2018

Als je een verzorgde en relaxe vakantie wil.dan moet je hier na toe.personeel is vriendelijke en erg behulpzaam.eten is er keuze zat.voordeel is dat het nog op geen half uur van het vliegveld ligt.wij konden geen minpunten vinden.top vakantie gehad en gaan volgende jaar terug.

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 29-5-2018

Beste Klant, mijnheer Wil,

Crystal Green Bay Resort & Spa

Hotel Manager

Murat KARAKOÇ

enorm overschat

bernhard
8-10-2017

Bij de meeste hotels van de Crystal keten geweest, altijd goed tot op heden.

Dit hotel ligt leuk en rustig, maar is enorm verouderd en absoluut geen 5 sterren, indien dit 3 sterren was zouden er ook geen andere verwachtingen zijn.

Alles straalt vergane glorie uit, is versleten of hopeloos achterhaalt, dat dit zo is werd dan ook bewezen doordat tijdens verblijf er plotseling zware stookolie uit de kranen en toilet kwam, zwembaden vervuild met olie, etc.

Waarschijnlijk ook oude en vergeten ondergrondse tank, want men stookt nu op gas.

Eten is redelijk maar weinig aanbod, slechts 1 klein en verouderd zwembad, geen animatie, en meestal ongeïnteresseerd personeel, te weinig ligbedden, kleine verouderde kamers met een veel te klein balkon, etc.

Beste Klant, mijnheer Bernhard,

Teleurstellend

Robert
1-10-2017

Al reeds 3 keer in verschillende Crustal hotels geweest, deze waren ronduit fantastisch.

Nu weer eenCrystal hotel geboekt, dit is zeer teleurstellend.

Dit hotel verdient hooguit 3 sterren, Crustal moet zich schamen hier hun naam aan te verbinden.

Overal waarje kijkt op het terrein of de kamer, het is sterk verouderd en er wordt niets geinvesteerd voor renovatie.

Personeel overall niet proffesioneel.

Beste Klant, mijnheer Robert,

Geweldıg!

Rutjens
28-9-2017

Wıj zıjn er voor de tweede keer. Wıj vınden het fıjn dat het afgelegen lıgt. Als je de drukte wıl kan je dıe opzoeken.

Het eten ıs goed. Vrıendelıjk personeel, schoon.

Entertaınment overdag en ın de avond. Mooıe shows ın de avond. Fıjne plekjes om te zıtten.

Beste Klant, mevrouw / mijnheer Rutjens,

prijs kwaliteit is goed,maar een 4 sterren

Janna
26-9-2017

Je krijgt rust en ruimte,dus dat klopt met de beschrijving,we hadden een keurige kamer,met 3 bedden,iedere dag schoongemaakt,eten en drinken voldoende,wel opletten,want soms was het vlees niet gaar,dat betreft buiten op de bbq.

We zien het hotel dan ook als een 4 sterren,en niet als 5 sterren,zonde,het kan veel beter.

Bij de receptie erg vriendelijk,sommige obers moeten nog een hoop leren.

Wij hebben een lekkere rust vakantie gehad,en daar gingen we voor,mooi weer gehad, goeie reis ook en alles prima geregeld met touroperator!

Beste Klant, mevrouw Janna,

Oud en ongeregeld..

Adem
6-9-2017

Ik ben hier eind augustus 2017 geweest met 4 vrienden. 1e dag kregen we een kamer waar je tegen een muur aankeek. Bar deed het niet telefoon deed het niet en de balkondeur kon niet dicht. Na gezeur aan de balie volgende dag kregen we een ander kamer op de bovenste verdieping. Hotel is oud vloeren zagen er niet uit. Elke dag bijna zelfde eten. Geen variatie in eten vergeleken met andere 5sterren hotels wat we eerder hebben bezocht. Als het eten op is word het niet bijgevuld omdat etenstijd bijna afloopt( laatste 15 min ) Op de fotos zie je 2 zwembaden maar ene is niet meer in gebruik. Vind jammer dat ze hier mee achter lopen en niet aangeven dat die er niet meer is. Fitnesszaal is heeeeel klein 4/5 dingen waar je mee kan sporten voor een 5 sterren is dit onvoldoende. Hotel is ver van alles! Met de busje (dolmus) duurt het bijna een uur en met de taxi 30min om naar centrum te gaan( jammer dat hotel geen service heeft hiervoor) Personeel was vriendelijk wij waren er niet tevreden over...

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 11-9-2017

Beste Klant, mijnheer Adem,

Leuk hotel

Baeyens
11-7-2017

Wij verbleven 9 dagen in dit hotel met vrienden, we hadden een leuke tijd, bij de vrouw van guest relations kan.je altijd terecht, zei lost elke probleem op. Is wel ver van de bodrum zelf maar.met taxi is dit.wel te doen. Prijs/kwaliteit is dit hotel wel ok!

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 14-7-2017

Beste Klant, mijnheer Baeyens,

Hotel Managemen

Door rustige ligging geen opdringerige verkopers.

Wil je drukte en shoppen.

Bodrum op 20 min. Met dolmus E 2.50.

Sevcan van quest relations en ober muhammet zijn de echte de toppers!

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 10-5-2017

Beste Klant, mijnheer Roul,

Hotel Managemen

schitterend hotel en personeel maar slecht eten

Hans Reys
26-9-2016

iets afgelegen van bodrum(45 min dolmus),voordeel=20 min van de luchthaven.Een hotel op mensenmaat met meer dan voldoende ligbedden en paraplu's(telde er +/- 130),zeer vriendelijk personeel.Helaas was de kwaliteit van het eten ondermaats,weinig variatie,veelal koud(zelfs bij het begin van de service).We waren daar ook in 2015 en het eten was er fantastisch(andere klanten hadden dezelfde mening).Ik hoop dat het management deze kritiek ter harte neemt zodat wij met veel plezier kunnen terug keren

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, 5-10-2016

Beste Klant, mijnheer Hans Reys,

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in Güvercinlik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.