Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag31°15°
Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Green Bay Resort & Spa voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in het Nederlands

Geweldige vakantie!

Bo
18-9-2018

Het wat echt een heel mooi, schoon en prachtig hotel! Weinig tot geen nederlanders, wat wij helemaal niet erg vonden! Het eten was goed, maar niet altijd warm. Wij zijn een jong stel (22 en 28) en hebben ook van het avond programma genoten en de animatie! Personeel was erg vriendelijk en deden wel hun best om engels met je te praten. Onze kamer werd ook nog iedere dag schoongemaakt, goeie ervaring! Aan zee, op de stijger vooral, leggen mensen graag op tijd hun handdoek op de ligbedjes en pas om 14 uur a 15 uur gaan liggen. Gewoon aangeven aan het personeel en zij halen of manager erbij of je mag gewoon de handdoekjes weg leggen en er gaan liggen!(dit meegemaakt, ivm geen plek meer)

Tip: Neem voldoende geld mee, in het hotel is geen pin mogelijkheid. Dichtstbijzijnde pinautomaat zit op een afstand van 10 a 15 min en euro's zijn ook snel op. Wel mogelijk om Turks geld te pinnen. En organisaties zoals touroperator hebben liever Euro's.

Adembenemend

De boer
24-7-2018

Een beeldschoon resort, prachtig!

Eten perfect, mensen vriendelijk, kamers prima .

Ben al heel wat keren in Turkije geweest, maar dit was perfect!

Kleinschalig maar oh zo mooi.

Aanrader !!!

Ps als jullie gaan ...en jullie zien daar een witte hond met zwarte vlekken , geef hem wat liefde en aandacht!!!!!!🤗

(En misschien wat lekkers van het restaurant)

Crystal Green Bay Resort & Spa, General Manager, GENEL MÜDÜR, 26-7-2018

Beste Klant, mijnheer De Boer,

Hartelijk bedankt om tijd te maken voor uw feedback op uw verblijf. Als een Crystal Hotels Resort & Spa Family, ons doel is om kwaliteit te leveren van een hoger niveau en dit elke dag opnieuw. We apprecieren elke vorm van klachten, kritiek en suggesties, deze worden door ons geevalueerd om een excellente service blijvend te garanderen. Wij hopen u alvast opnieuw te begroeten.

Murat KARAKOÇ

derde maal hier,prachtige ligging,helaas,niet goed

hans e francine
20-6-2018

niet gaan,als wij voor de derde keer gaan denk ik dat wij kunnen beoordelen,we zijn er geweest van 10 tot19 juni ,1belg gezien en0,00 nederlanders;het was niet goed,elk zijn gedacht

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 25-6-2018

Beste Klant, mijnheer Hans e Francine,

een onvergetelıjke vakantıe

uyttersprot hans
31-5-2018

joepı...joepı...wat een super hotel ıs crystal green bay... een absolute aanrader voor jong en oud. alles mag en kan maar nıets moet. een super vrıendelıjke ontvangst al dırect bıj aankomst aan receptıe. de lıggıng van de propere kamer met mooı terras en een fantastısch uıtzıcht over de volledıge baaı omgeven door veel groen en bergen. elke dag opnıeuw lekker smullen van het goed gevulde buffet en natuurlıjk ontbreekt het ook nıet an de nodıge keuze aan dranken. zeker ook een aanrader zıjn de a la carte restaurants. bovenop dat alles kunt ge ook nog de nodıge callorıen kwıjtraken ın de fıtness ruımte en lekker alles uıtzweten ın de sauna of stoom cabıne en haman bad. specıaal wıllen we mevrouw sevcan van de guest relatıons een super dıkke pluım geven voor alle vrıendelıjkheıd en behulpzaamheıd en we hopen van harte specıaal haar volgend jaar hıer opnıeuw te ontmoeten want wıj komen zeker terug naar crystal green bay. prıjs kwalıteıt ıs onze keuze vlug gemaakt ...

Crystal Green Bay Resort & Spa, General Manager, GENEL MÜDÜR, 20-6-2018

Beste Klant, mijnheer Uyttersprot,

Super

Wil & Deniece
        27-5-2018

Heerlijk hotel. Mooie ligging. Heel snel bereikbaar vanaf t vliegveld en bodrum stad.

Eten was goed en divers.

Entertainment team niet opdringerig.

Entertainment team super leuk en gezellig.

Mede door murat & coco die er nog een extra top switch aan gaven.

Een aanrader om heen te gaan als je van rust houdt.

En toch maximale gezelligheid

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 29-5-2018

Beste Klant, mevrouw Deniece & mijnheer Wil,

Super vette vakantie gehad

Wil
        26-5-2018

Als je een verzorgde en relaxe vakantie wil.dan moet je hier na toe.personeel is vriendelijke en erg behulpzaam.eten is er keuze zat.voordeel is dat het nog op geen half uur van het vliegveld ligt.wij konden geen minpunten vinden.top vakantie gehad en gaan volgende jaar terug.

Crystal Green Bay Resort & Spa, GENEL MÜDÜR, GENEL MÜDÜR, 29-5-2018

Beste Klant, mijnheer Wil,

enorm overschat

bernhard
        8-10-2017

Bij de meeste hotels van de Crystal keten geweest, altijd goed tot op heden.

Dit hotel ligt leuk en rustig, maar is enorm verouderd en absoluut geen 5 sterren, indien dit 3 sterren was zouden er ook geen andere verwachtingen zijn.

Alles straalt vergane glorie uit, is versleten of hopeloos achterhaalt, dat dit zo is werd dan ook bewezen doordat tijdens verblijf er plotseling zware stookolie uit de kranen en toilet kwam, zwembaden vervuild met olie, etc.

Waarschijnlijk ook oude en vergeten ondergrondse tank, want men stookt nu op gas.

Eten is redelijk maar weinig aanbod, slechts 1 klein en verouderd zwembad, geen animatie, en meestal ongeïnteresseerd personeel, te weinig ligbedden, kleine verouderde kamers met een veel te klein balkon, etc.

Beste Klant, mijnheer Bernhard,

Teleurstellend

Robert
        1-10-2017

Al reeds 3 keer in verschillende Crustal hotels geweest, deze waren ronduit fantastisch.

Nu weer eenCrystal hotel geboekt, dit is zeer teleurstellend.

Dit hotel verdient hooguit 3 sterren, Crustal moet zich schamen hier hun naam aan te verbinden.

Overal waarje kijkt op het terrein of de kamer, het is sterk verouderd en er wordt niets geinvesteerd voor renovatie.

Personeel overall niet proffesioneel.

Beste Klant, mijnheer Robert,

Geweldıg!

Rutjens
        28-9-2017

Wıj zıjn er voor de tweede keer. Wıj vınden het fıjn dat het afgelegen lıgt. Als je de drukte wıl kan je dıe opzoeken.

Het eten ıs goed. Vrıendelıjk personeel, schoon.

Entertaınment overdag en ın de avond. Mooıe shows ın de avond. Fıjne plekjes om te zıtten.

Beste Klant, mevrouw / mijnheer Rutjens,

prijs kwaliteit is goed,maar een 4 sterren

Janna
        26-9-2017

Je krijgt rust en ruimte,dus dat klopt met de beschrijving,we hadden een keurige kamer,met 3 bedden,iedere dag schoongemaakt,eten en drinken voldoende,wel opletten,want soms was het vlees niet gaar,dat betreft buiten op de bbq.

We zien het hotel dan ook als een 4 sterren,en niet als 5 sterren,zonde,het kan veel beter.

Bij de receptie erg vriendelijk,sommige obers moeten nog een hoop leren.

Wij hebben een lekkere rust vakantie gehad,en daar gingen we voor,mooi weer gehad, goeie reis ook en alles prima geregeld met touroperator!

Beste Klant, mevrouw Janna,

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa in Güvercinlik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Green Bay Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.