Hotel La Blanche Island Bodrum

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°13°
Hotel La Blanche Island Bodrum
8,3

Hotel La Blanche Island Bodrum is gelegen op een mooi eilandje in Turkije. Om het hotel heen staan twee andere hotels. Bij Hotel La Blanche Island Bodrum vind je animatie voor de kids en ouders, een zwembad, en live-muziek. In de directe omgeving is niet veel te doen, dus is het aan te raden een busje naar het centrum van Bodrum te nemen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Blanche Island Bodrum voor je op een rij gezet:

140 reviews over Hotel La Blanche Island Bodrum in het Nederlands

Mooi complex maar met een aantal verbeterpunten

Vos
16-8-2019

Het hotel ligt prachtig gelegen op een eiland. Perfect voor rustzoekers. Hotel zelf is gedateerd en de kamers zijn aan een renovatie toe. De zwembaden, de tuin en de restaurants zien er prachtig uit. Het eten was goed en wordt in kleine porties bereidt. Drankjes en cocktails ook prima. Spa behandeling is een aanrader, en met een goed kwaliteit/prijsverhouding. De organisatie in het hotel kan beter. Bij aankomst was het 3e bed niet opgemaakt. Dit gebeurde pas na 2 uur en toen was het al 1.30 uur. Het 3e bed is een sofa-bed en echt te klein voor een 14 jarige. Het meest personeel spreekt geen Engels. Da's echt niet handig. Wat echt vervelend was dat wij iedere dag moesten bellen dat we niet voldoende handdoeken hadden of lakens/dekens. Zelfs uitleg met fooi hielp niet. Hoe moeilijk is het om te zien dat er 3 personen slapen? Het bijvullen van de minibar gebeurde ook niet dagelijks.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Serieus leuk en goed voor eenmaal.

Bahadir
13-8-2019

05-07-2019 / 15-07-2019 Prima hotel. Verwacht niet de spik en span met gouden randjes van de luxe hotels in Lara. Het is gewoon een prima hotel met wat je nodig hebt, zonder de gouden randjes van Lara. Zit op een schiereiland. De gehele dag een briesje. Prima service van de obers en oberessen. Aandachtspuntje voor housekeeping. De gehele vakantie iedere dag te weining handdoeken, geen aanvulling van zeep, shampoo en minibar zonder gebeld te hebben met de receptie. Zwembad is prettig en de zee met zandstrand is super. Genoeg faciliteiten bij het zwembad en de zee. Comfortabele ligstoelen. Met de dolmus die bij de ingang vertrekt kan je alles bereiken. Muziek gaat om 00.00 uur uit. Gevarieerd eten, maar niet divers voor kinderen. De wisselkoers bij de receptie strook niet met de werkelijkheid. De werkelijkheid was 6,39, receptie gaf 6,00 ??? Genoeg variatie in de alcoholische drank. Zorg dat je bij minpunten direct aan de bel trekt.

Super hotel

Wendy
6-7-2019

Beste vakantie ooit. Service is echt top. Iedereen doet zijn best om de klanten in de watten te leggen. Zeer groot domein waarbij je niet merkt dat het hotel volboekt is. Zeer veel verschillende plaatsen om te gaan liggen in de ligzeteltjes , zowel aan het strand als aan het zwembad. Voldoende keuze om te gaan eten en drinken. Coctails te verkrijgen aan elke bar. Kamers worden ook top verzorgd. Ik ben een zeer tevreden klant!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk vakantie

Riem
8-6-2019

We zijn daar sinds 27 mei 2019 tot 7 juni geweest We gingen daar heen met ons kinderen,In het feite hebben we heel veel gereisd met onze kinderen naar vele vakanties. Maar onze vakantie was bij La Blanche island het mooiste. Ons kinderen hebben erg genoten van de activiteiten van het Hotel met de prachtig zwembaden We hebben ook van het geweldige uitzicht rondom het hotel genoten ook van de uitstekende service en de personeel waren alle maal heel aardig en vriendelijke. We bedankten het management van het La Blanche hotel voor ons vertrek en willen hen nogmaals bedanken . Ik raad het ten zeerste aan met name gezinnen met kinderen en zeker ook jongeren.

Dank jullie wel was heerlijk en fantastisch vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Heerlijke vakantie gehad.

Linda
3-6-2019

Heel mooi hotel. Prachtige grote kamer met een mooie badkamer. Mini bar wordt goed bijgevuld en is gratis. Eten is echt heel erg lekker. Veel variatie en elke dag andere gerechten. Ze hebben wel elke dag de standaard dingen, maar altijd met andere gerechten er bij die dagelijks wisselen. Cocktails zijn ook echt heel goed. Mensen zijn vriendelijk. Spreken niet allemaal even goed Engels, maar met gebaren kom je een heel eind. Er zijn genoeg dingen te doen rondom het hotel en op het complex zelf. Er zitten op het complex ook kleine restaurantjes waar je tussen de middag kan eten ipv de eetzaal. Ze hebben elk hun eigen gerechtjes. Is ook heel erg leuk. Ze hebben een mooi strand met grote parasols en ligbedjes. Kortom, heerlijke week gehad met heerlijk eten en goede service. Echt een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi resort

Hilde
25-5-2019

Mooi hotel maar je kan er nergens rust vinden, ideaal voor mensen die houden van een ganse dag en halve nacht van immens luide muziek, ook voor arrogante russen en Polen...het eten is wel voortreffelijk en personeel zou alles doen. Maar ik kom er zeker niet meer terug.

Gereisd Anders in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer raad het iedereen af....

Lorenzo Aru
20-5-2019

Momenteel ben ik hier in het verblijf. Ik ben zo ONtevreden dat ik nu al een recentie schrijf. Alle foto’s die ze maken van het eten zijn minder waar... macarons kreeft en alle mooie dingen zijn er niet. Gister werd een foto gepost op instagram van macarons en mooie taarten. Maar toen ik er naar vroeg was dit alleen voor social media om mensen te trekken (dit zeiden ze ook letterlijk). De airco in onze kamer doet het al niet sinds dag 1, we zijn verhuisd naar een andere kamer maar daar doet het het ook niet. Na geklaagd te hebben verzinnen ze continue smoesjes. Met de reisleider naar de manager van het hotel geweest en zelfs hij verzint van allerlei smoesjes, en dan beloven ze je een ventilator die je na 3 dagen zeuren nog niet hebt.... En de wifi is pas echt barslecht speedtest gedaan 0,88 mb/s en uploade kan amper. Dus maar weer een prepaid kaartje gekocht in bodrum... En het avond/middag eten is elke dag hetzelfde ;’(.

Van Vlasselaer Bert

Bert Van Vlasselaer
14-5-2019

La blanche island bodrum is echt een top hotel aanrader goed personeel lekker eten prachtige kamers mooie omgeving

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima prijs-kwaliteit, niet op en top luxe!

M.
28-4-2019

Prima hotel voor een relax vakantie. Vroeg in het seizoen en dat merkte je; koude zwembaden, a la carte restaurants waren dicht en animatie draaide nog niet op volle kracht. Guest relations manager doet haar naam geen eer aan; we hadden een klein ongelukje en waren blij met de hulp van de hostess van de reisorganisatie. De guest relations manager bood geen helpende hand.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Jeroen Koornneef
26-4-2019

Is heel erg goed bevallen, goed afwisselend eten , veel zwembaden, ruime keuze uit cocktails, zelfs whisky. Animatie was goed. Alleen de zee was wild en de stranden zijn met veel kiezels. Veder een hele fijne vakantie gehad

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Snorkelen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Blanche Island Bodrum in Güvercinlik (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Blanche Island Bodrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.